Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    jos ajetaan omaksi iloksi/ajotaitojen kehityksen takia radalla riskien otto ei kannata
    Kyllä kannattaa. Aina. Niin kauan kuin pystyy. Kannattavuuslaskelma kokonaistaseessa menee juuri näin. Kyse on kirjanpitojärjestelmästä. Kaksin- tai yksinkertainen italialainen jopa edellyttää riskin ottamista radan lisäksi myös kaupunki- ja työmatkaliikenteessä.

    Siinä riskinotossa saattaa kuolla tai sattua tai köyhtyä. Vanhempana vain v'''taa, kun ei pysty tai haluu. Muuttaa sen taseen tunnuslukuja.
  2. #32
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä kannattaa. Aina. Niin kauan kuin pystyy. Kannattavuuslaskelma kokonaistaseessa menee juuri näin. Kyse on kirjanpitojärjestelmästä. Kaksin- tai yksinkertainen italialainen jopa edellyttää riskin ottamista radan lisäksi myös kaupunki- ja työmatkaliikenteessä.

    Siinä riskinotossa saattaa kuolla tai sattua tai köyhtyä. Vanhempana vain v'''taa, kun ei pysty tai haluu. Muuttaa sen taseen tunnuslukuja.
    Eräs, isoisäksi jo ehtinyt YCC-kuski, kuulutuspuolelta myös tuttu totesi kerran: "No, ei tartte valehdella vanhainkodissa."

    Melko hyvä syy tehdä asioita kun vielä pystyy, jossitella voi sitten myöhemmin. 20 vuotta myöhemmin voi katsella videolta... vaikka Gladiaattoreita.

    Jukka-setä
  3. #33
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mä just kattelin tallissa, ett ois yks passeli dunlopin supersofti takanen... Pitäisköhän laittaa se alle lähtöreeniin?
    hmm. Oisko se 7827 vai 7813 kelvollinen tuonne? Vai oisko 4998 tai 9055 parempi? Ihan sama se millä sinne menee...
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  4. #34
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Mustat ja pyöreet on ihan hyvät Toki tosimies vetäis niillä värillisillä Shinkoilla, vai mitänenytoli?..

    Mulla taitaa olla semmonen rengas takana mitä toinen kisakuski ei saanut edes myytyä kenellekkään. Paras rengas on ilmainen rengas..

    Eikä mulla ole bensapumppuakaan kun rikoin sen, tarvii vaan laittaa tarpeeksi bensaa tankkiin että hydrostattinen riittää. Liekö toi mun vehje edes tarvi bensaa? Vähän voi jossain kohtaa rötäillä mut ei se menoa haittaa.. Ennen tota kun ei ajamaan pääse, niin kokeillaan sitä sit lähtöharjoituksessa.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  5. #35
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä kannattaa. Aina. Niin kauan kuin pystyy. Kannattavuuslaskelma kokonaistaseessa menee juuri näin. Kyse on kirjanpitojärjestelmästä. Kaksin- tai yksinkertainen italialainen jopa edellyttää riskin ottamista radan lisäksi myös kaupunki- ja työmatkaliikenteessä.

    Siinä riskinotossa saattaa kuolla tai sattua tai köyhtyä. Vanhempana vain v'''taa, kun ei pysty tai haluu. Muuttaa sen taseen tunnuslukuja.
    No mutta ajattelin persaukisia ratailijoita, joihin itse kuulun, että voisi ratailla jatkossakin... ja ainahan voi vedota kalustoon, että alusta vakio ja jarruja ei nykymittapuulla ole, pitää ajaa mopolla radalta jne... ei tarvitse odottaa selittelypaikkaa 20 vuotta

    Niin ja ne parhaat renkaat saa sieltä pinosta joihin muut jättää ne, silloinhan ne on oikealla seoksellakin valmiiksi, kun ne kerran on sinne radalle tuotu
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  6. #36
    Ensimmäinen lähtöharjoitus takana ja kivaa oli. Ei kellään sattuisi olemaan videota? Ihmettelen tuota "kytkin ei kestä" keskusteluanne.. aika monta varttimailin vetoa olen ajanut, enkä ole kuin yhden kytkimen saanut luistamaan. Mistä moiset jutut ettei kestä kahta lähtöä jne.???
  7. #37
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    va
    Lainaa kawsu kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen lähtöharjoitus takana ja kivaa oli. Ei kellään sattuisi olemaan videota? Ihmettelen tuota "kytkin ei kestä" keskusteluanne.. aika monta varttimailin vetoa olen ajanut, enkä ole kuin yhden kytkimen saanut luistamaan. Mistä moiset jutut ettei kestä kahta lähtöä jne.???
    Varttimaililla kytkintä rasitetaan n.10 sekuntia ja lähdöillä on väliä vähintään useampia minuutteja, jolloin kytkin ehtii jäähtymään. Radalla kytkin ei lepää lähdön jälkeen kovinkaan paljon, jolloin se ei myöskään jäähdy. Jos lämppärikiekalle ottaa kovan startin, voi kytkin ylikuumentua kun seuraava startti ilman jäähdyttelyä otetaan jo parin minuutin päästä. Itse olen yhdet kytkimen välilevyt kärventänyt kieroksi kun jäi kytkin luistamaan karvan liian pitkään startissa.
    Superbike #7
  8. #38


    Tossa koko lähtöharjoitus tapahtuma takarivistä kuvattuna.
    Ultrafast KTM machine .
  9. #39
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti


    Tossa koko lähtöharjoitus tapahtuma takarivistä kuvattuna.
    "5 Seconds" – Viise sekuntia lähtöön?!?!?!??! – PUNASIA PALLOJA!!! NYT MENNÄÄN!! Eiku... Perkele!

    Tossa mun ajatukset (oikealla oleva CBR600RR) elämän ensimmäisessä lähtöharjoituksessa .
    http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
  10. #40
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11.  
  12. #41
    Tuubivideoo:
    Etukamera, lyhyt versio, eli pelkkä lähtö+lähtökierros: https://www.youtube.com/watch?v=IJlh...uste2LsxypvfsA
    Takakamera, lyhyt versio: https://www.youtube.com/watch?v=kaUn...uste2LsxypvfsA
    Etukamera, pitkä versio, eli koko hässäkkä alusta loppuun: https://www.youtube.com/watch?v=74Rr...uste2LsxypvfsA
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12