Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Hei! Ensi kesän matkaa jo kovasti suunnitellaan. Olisko kenelläkään vinkkiä, mitä kautta kannattaisi vuokrata taloa Kroatiasta? Espanja toisena vaihtoehtona käynyt mielessä. Netissä paljon löytyy vuokraussivustoja, mutta mietityttää hieman, kuinka luotettavia ovat..Interhomilla näkyy paljon olevan tarjolla.kokemusta kyseisestä ja muista kaivattaisiin..
  2. #2
    Kuinka iso talo pitää olla, vai riittääkö asunto? Ainakin Biker Point ( tai nykyään BP-matkat) vuokraa asuntoja Kroatiassa. Muistaakseni ennen tuolla sivuilla oli enemmänkin vaihtoehtoja ja oli joku pieni talokin.
    Hintatasosta muihin vastaaviin verrattuna en osaa mitään sanoa, kun en ole aiheeseen paremmin perehtynyt. Yksi puolituttu tuota kautta joskus vuokrasi asunnon ja homma oli toiminut ihan ok.

    http://www.bikerpoint.net/bussillape...ex.php?p=vieno
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  3. #3
    7-8 aikuiselle pitäisi löytyä tilaa pariksi viikoksi. Oma allas,sauna,ilmastointi,rauhallinen sijainti mutta kuiten kohtuu matkan päässä kaupungista ym. sellaista on hakusessa.
  4. #4
    www.opatija.net ja sieltä kohdasta ACCOMODATION vaan kliks niin löytyy asuntoja ja Villoja....
  5. #5
    Poistettu
    Olen HomeAwayn tai OwnersDirectin kautta asuntoja ja villoja vuokrannut n10 kertaa. Yhtään huonoa ei ole omalla kohdalle sattunut. Tänä vuonna upea asunto Montenegron puolella ja pari viikkoa lomatalo Alpeilla. Itse etsin aina n 5 vaihtoehtoa alueelta ja sitten pyrin mm Google Mapsilla, mailailemalla vuokraajalle jne internethaulla varmistamaan että kohde on hyvä. Jos osaat saksaa, HomeAwayn saksansivu (FerienWohnung) on hyvä, koska he ovat kriittisiä ja suoria arvosteluissaan.

    Parhaat kohteet menevät ensin, eli ajoissa liikkeellä on hyvä olla. Halvimmat ei milloinkaan ole hyviä, mutta keskihintaisissa on mukana upeita mestoja. Joskus off seasonilla keskihintaisissa on luxusta. Muutama vuosi sitten tonnilla sain käsittämättömän hienon 500 neliön villan Benalmadenassa.
  6. #6
    Interhomea olen käyttänyt n.10 kertaa, Espanja, Italia, Kroatia, Ranska. Saman asunnon saattaa löytää myös, jostain paikallisesta palvelusta, mutta noista localeista ei koskaan tiedä häviääkö vuokrausfirma ennen matkaa, joten olen tyytynyt maksamaan hieman enemmän IH:lle.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  7.  
  8. #7
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    Interhomea olen käyttänyt n.10 kertaa, Espanja, Italia, Kroatia, Ranska. Saman asunnon saattaa löytää myös, jostain paikallisesta palvelusta, mutta noista localeista ei koskaan tiedä häviääkö vuokrausfirma ennen matkaa, joten olen tyytynyt maksamaan hieman enemmän IH:lle.
    Ei tuo Interhomekaan ole aina täysin 100%:sen varma. Oma kokemus muutaman vuoden takaa, oli puoli vuotta etukäteen vuokrattu kämppä Interhomen kautta Italian Rivieralta. Kaikki paperit ja ohjeet oli saatu ihan ajoissa ja sitten saavuttiin heinäkuisena lauantaina perille. Yritettiin soittaa annettuun puhelinnumeroon, jotta saatais avaimet, mutta kukaan ei vastannut. Kävin sitten katsomassa asuntoa ja sepä ei ollutkaan tyhjä, vaan siellä oli ihan muuta porukkaa asumassa. Interhome oli unohtanut ilmoittaa meille, että asunnon vuokraaja olikin ottanut asuntonsa pois heidän välityksestään. Interhomen toimisto Suomessa oli tietysti viikonlopun kiinni ja tää pikkukaupunki täynnä matkailijoita. Oli muuten melkoinen homma saada viikonlopuksi 6 hengen porukalle katto pään päälle ja uusi loma-asunto seuraavaksi viikoksi.
    Mutta matkailu avartaa!

    Pekka T.