Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 61:sta
  1. #31
    Mulla aika samansuuntaisia kokemuksia kuin muillakin. C3 ollut nyt käytössä ehkä jotain 4-5 vuotta / 80tkm. Ekana talvena kävi takuuhuollossa, jossa vaihdettiin jotain haljenneita (kosmeettisia) muoviosia. Viime talvena vaihdoin uuden visiirin ja ne visiirimekanismin kuluneet rattaat. Tänä kesänä irtosi ajaessa kokonaan se yläosan tuuletusräppänähärpäke, kiinnikkeet murtuneet (näyttää pysyvän hyvin jesarillakin). Leukaosan alla olevan pehmeän "tuulisuojan" oon liimannut jo pari kertaa kiinni. Aurinkovisiiri on heti/aina likainen --> naarmuinen, eikä sitä oikein pysty käyttämään kuin parin sentin "aurinkolippana" näkökentän yläreunassa -tosin toimii siinä ihan ok.

    Hiton mukava päässä, ja suht hiljainenkin kunhan pleksi ei ohjaa ilmavirtaa päähän.
    Ja src on tosi näppärä lisävaruste (vaikkei siinä radio käytännössä toimikaan, ja sekin vaihdettiin kerran takuuna uuteen..)
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
  2. #32
    C3 ollut käytössä kait 4 kautta / n.70tkm. Viimeviikolla vaihdoin uuden visiirin (sekä aurinkovisiirin +pinlock), uusi visiiri tuntui selvästi jäykemmältä avata kuin vanha, oliko kulunut vai onko uudessa jotain erilaista en tiedä. Vanhalla oli menty kait pari kautta. Pääsääntäöisesti tulee ajettu visiiri auki, mutta itsellä tuo auki pysyminen ei ole ongelma, kun on tuolla sähköpleksill, jolla saa säädettyä ilman suuntaa. Olen ollut tyytyväinen (tosin ensimmäinen avatta kypärä joten ei kokemusta muista). Huurtumisen kanssa ei ongelmia.

    edit:SRC:n palautin takuuaikana, kun hajos 2.n kerran ja laitoin vanhan Scala Q2. Mitään muita ongelmia ei ole ollut.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  3. #33
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Hihnaahan voi aina pidentää. Käyttöohjekirja auttaa...
    Ei auta kun se hihna on liian takana. Vanhassa S1:ssä hihna kiristyy ikään kuin ylöspäin ja potta on tukevasti päässä. C3 hihna osoittaa ikään kuin takaviistoon, ja kiristys pitäisi tehdä aatamin omenaa vasten. Toki sen voi jättää löysälle, mutta se ei liene sen hihnan idea.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  4. #34
    Vai tämmöstä. Olen pitänyt shuuperttia kypärien mersuna, mutta eihän se näin ole. Näköjään. Itsellä ajossa 4-vuotias Nolan N103 n-com varustuksella. Pinlock on ja aurinkolasisysteemi. Hyvin on toiminut. Olen ollut tyytyväinen. Minun pyörässä joutuu aina pitämään korvatulppia pitemmillä matkoilla. Aikaisemmin luulin, että josko shuupertilla pärjäisi ilman tulppia, mutta enpä usko. Aikaisempi potta oli Arai Condor ja toimii se vieläkin. Shoei Neotec:ia pojjaat on ostaneet aika paljon. Vissiin hyvä, enpä ole kokeillut. Jatkossa ostan todnäk uusimman avattavan Nolanin, jossa n-com.
    K1200S 2005, R1250RS Triple Black 2023
  5. #35
    No ei se Neotec (ei siis Multitec!) mikään patenttiratkaisu ole, sekään. Pari kautta olen käyttänyt. Tänä kesänä jouduin ajelemaan enempi sateessa ja vettä tuli sisään reilusti alemmasta tuuletusluukusta. Visiiri sisäpuolelta täynnä pisaroita, joita ilmavirta nosti ylös ja edelleen silmälaseihin jne. Melupuoli on aika keskinkertainen, leukahihna löystyy in no time, ahdas kuulokkeille. Suupertti tai joku muu (HJC, Nolan) siintää mielessä. Että näin täällä.

    Edit: Korjattu kypärän malli, molemmat on ja menee nimet sekaisin...
    Viimeksi muokannut: hidas57; 31.08.2014 klo 12:33.
  6. #36
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Hihnaahan voi aina pidentää. Käyttöohjekirja auttaa...
    Itselle/omalle hengitys/ruoankuljetusjärjestelmälle pikalukon klontti pehmikevällyineen ei vaan sovi. Ei hihnaa voi liian löysälläkään pitää.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  7. #37
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    No ei se Multitec mikään patenttiratkaisu ole, sekään. Pari kautta olen käyttänyt. Tänä kesänä jouduin ajelemaan enempi sateessa ja vettä tuli sisään reilusti alemmasta tuuletusluukusta. Visiiri sisäpuolelta täynnä pisaroita, joita ilmavirta nosti ylös ja edelleen silmälaseihin jne. Melupuoli on aika keskinkertainen, leukahihna löystyy in no time, ahdas kuulokkeille. Suupertti tai joku muu (HJC, Nolan) siintää mielessä. Että näin täällä.
    Jos sulla on Shoei Multitec ja leukahihna löystyy, on vika käyttäjässä... Multitecissä on se paras leukahihnasysteemi tuplaD-lenkki.On aina oikealla kireydellä eikä oikein kiinnitettynä löysty.
    Koeajoin itsekkin C3 aikanaan mutta meluisuus ja pikalukko eivät sopineet mulle...
  8. #38
    C3:n ainoa huono puoli minulla on että leuka osuu välillä kypärään, ei kuitenkaan haittaa käyttöä. Muuten ei valittamista, hiljainen ja sopi päähän kuin valettu. Myös eriasteisissa monsuuneissa on tullut ajettua ja vesi on aina pysynyt ulkona. Laadussa ei mulla ole ollut moittimista, tosin ajan joko visiiri auki tai kokonaan kiinni joten väliasentoja ei ole tullut testattua.

    Kesäkuun alussa tuli suoritettua "hallittu kaato", lopputuloksena kypärä halki ja pää ehjä. Nyt ostin S2:n jostain syystä mutta kyllä minä lähdin c3:sta kaupasta hakemaan. Veikkaanpa että seuraavakin on shuberth ...
    XX
  9. #39
    Lainaa Polo kirjoitti Katso viesti
    Vai tämmöstä. Olen pitänyt shuuperttia kypärien mersuna, mutta eihän se näin ole. Näköjään.
    Kylla se sita on. Eli kun ostaa pitkaan valmistetun perusmallin (C1) niin saa todella hyvan ja kestavan, mutta modernit bling blingit kaikilla liikkuvilla ja vinkuvilla leluilla on garagella koko ajan taottavana. Ihan niin kuin MBt nykyaan.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  10. #40
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Ei auta kun se hihna on liian takana.
    ... ja kiristys pitäisi tehdä aatamin omenaa vasten.
    Eikös tuo ole C3 Pro:ssa muutettu ettei paina enää (sanoi ainakin kauppias, ei omaa kokemusta).
  11. #41
    Moi,

    noin 6 tkm ajellut (tämän kesän) C3:lla ja murheita on ollut.
    Ekalla kolmella tonnilla varisi leukaa kiertävä muovilista, tilasin uuden, en ole vielä asentanut uutta.
    Joskus leukaosa sulkeutuu nihkeästi, pitää painaa erikseen kumpikin puoli erikseen kiinni.
    Kypärä naarmuuntuu TODELLA herkästi, tuntuu, että kynnelläkin voi vetää skraidun pintaan.

    Visiirin ylhäällä pysymisen kanssa ei ole ollut ongelmia.

    +Istuu päähän mukavasti
    +Tuuletukset toimii hienosti
    +Laadukas ja hyvin toimiva aurinkovisiiri

    -kehno laatu muoviosissa tai kokoonpanossa (Made in Germany by Turkish?)
    -Jälleenmyyjä ei ottanut vastuuta muoviosista
    -Naarmuttuu päin katsomisesta

    Summa summarum: Ei hintansa arvoinen potta, mutta arvostan nykyään aurinkovisiiriä todella paljon, eikä laadukkaita taida olla halvempaan hintaan tarjolla?
    Favorite position? Pole position!
  12. #42
    Täältä voidaan myös jatkaa tätä samaa itkuvirttä
    Tuli heinäkuussa hommattua uusi pyörä ja samalla ajattelin, että tuohon konkurssiin mahtuu hyvin uusi kypäräkin. Vaihtoehdot oli C3 tai Neotech. Edellinen potta oli Multitec ja ajattelin vaihtaa välillä kypärävalmistajaa ja tulin hommanneeksi siten tuon C3:n.
    Muutamia TODELLA isoja puutteita omasta mielestä verrattuna Multiteciin, kypärän visiiriä ei saa mekanismista raolleen sitä 2mm. Shoeissa tuo on toteutettu näppärästi.
    Silloin harvoin kun C3 visiirin saa pysymään sen sentin auki niin tulee vilkaistua sivulle tai rekka vastaan ja *PAM* visiiri on jälleen kiinni ja v-käyrä tekee kohtuu jyrkän mutkan.
    Tuo jo mainittu lukitusmekanismi painaa myös itsellä kurkkutorveen. Alkoi ottamaan kupoliin ajaessa SS1000 kun se puolessa välissä reissua alkoi painamaan liikaa ja siinä sitten kestettiin se liki 800km tuota tuskaista painetta. Eikä auta remmien löysäämiset tähän.
    Leukaosan lukitusmekanismi on todella surkea. jos on hiemankin enenmmän tavaraa kaulan suojana niin turha kuvitella saavansa leukaosaa kiinni yhdellä kädellä kesken ajon. Itsellä on tapana availla koko leukaosa kun ajelee taajamissa ja taas isolle tielle siirryttäessä läpätä keuka alas. Tätä ei pysty vaan tekemään C3:lla enää.
    Ilmanvaihto ei mielestäni C3:ssa toimi kuten olisin toivonut markkinointimateriaalien perusteella. Ja tähän kun liitetään, että ei saa visiiriä raolleen niin kuumilla keleillä tuo on mielestäni tuskainen laitos päässä.
    Myös tuo pinlock toimii miten sattuu, mutta samoja ongelmia on itsellä ollut muissakin kypärämerkeissä. Eli enemmänkin ongelma varmaan siinä, että pinlock on vähän liikahtanut tms.

    Se saattaa olla, että tämän kesän kokemusten perusteella kävelen keväällä nöyränä kauppaan hakemaan Shoein potan jälleen itselleni. Onneksi en heittänyt vanhaa multitechiä mäjelle saattaa olla vielä syksyn ajojen pelastus.
  13. #43
    Lainaa palju kirjoitti Katso viesti
    Jos sulla on Shoei Multitec ja leukahihna löystyy, on vika käyttäjässä... Multitecissä on se paras leukahihnasysteemi tuplaD-lenkki.On aina oikealla kireydellä eikä oikein kiinnitettynä löysty.
    Koeajoin itsekkin C3 aikanaan mutta meluisuus ja pikalukko eivät sopineet mulle...
    Juu, eiku Neotec.
  14. #44
    Lainaa Miki_Moon kirjoitti Katso viesti

    Summa summarum: Ei hintansa arvoinen potta, mutta arvostan nykyään aurinkovisiiriä todella paljon, eikä laadukkaita taida olla halvempaan hintaan tarjolla?
    Shuberttia en (onneksi näköjään) omista, mutta tuohon aurinko visiiriin sanoisin että ainakin:

    Nolan n104:ssä on loistava aurinkovisiiri, avattava kypärä (jossa lukitus käytettävissä yhdellä sormella) jotta myös pysyy auki), n-com valmius eikä räppää visiiriä kiinni tahtomatta, ainakaan minulla.

    Uusi evo versio näköjään tullut, minulla siis perus versus ja jo 3 (40 000km) kautta päässä keikkunut ilman huolia. Ei toki ole niin hiljainen kuin mainosmiehet esittää, mutta rahansa arvoinen n.+300€
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  15. #45
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    C3 pro tuli hankittua. Toistaiseksi ei ole ollut valittamista.
    Myös C3 Pro -kommentit kiinnostais - etenkin, jos kokemusta on myös tässä ketjussa haukutusta C3:sta. Jonkun myyntivideon (https://www.youtube.com/watch?v=SQ7fJXh6bqo) perusteella osa vioista (mm. leukahinan painaminen kurkkuun, tuuletusräppänät) on korjattu tuoreempaan malliin. Mites muut tässä ketjussa raportoidut ongelmat (mm. visiiri ei pysy raollaan ja avoinna olevan visiiri huojuu, leukaosa ei pysy yläasennossa, muoviosat rikkoontuvat, kypärä naarmuuntuu helposti ja leukaosan lukitusmekanismi temppuilee)?

    Viimeiset kymmenisen vuotta Arain kypärillä ajelleena ja niihin tyytyväisenä merkin vaihto samanaikaisesti kiinnostaa ja epäilyttää. Avattava, hiljainen ja laadukas kypärä päivittäiskaupunkiajoihin hieman houkuttelisi.

    Saako pääkaupunkiseudulta jostain C3 Pron ja/tai Neotecin koeajoon?
  16. #46
    Lainaa ttuomas kirjoitti Katso viesti
    kiinnostaa ja epäilyttää. Avattava, hiljainen ja laadukas kypärä päivittäiskaupunkiajoihin hieman houkuttelisi.

    Saako pääkaupunkiseudulta jostain C3 Pron ja/tai Neotecin koeajoon?
    http://www.duell.fi/Schuberth_C3_PRO_koeajettavana

    Kirjoittelen joku päivä kun ehdin omat kokemukseni C3 Pro:sta.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  17. #47
    Olen hyvin yllättynyt näistä kommenteista.
    Itsellä ollut yli 10v kovalla ja jatkuvalla käytöllä S1 ilman mainittavia ongelmia.
    Visiiri vaihdettu muutaman kerran, muutoin vain pesuja.

    No nyt kun se alkaa olla viimeistä kesää ykköskypäränä, niin jos Schubert on tuohon mennyt, taitaaa kiinnostaa Arain potta.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  18. #48
    Oma C3 on kestänyt todella hyvin 5 vuotta ja 60 tuhatta kilometriä. Suojaa toki päätäni tästä eteen päinkin. Visiiri alkoi kesällä olemaan melko löysä (lupsahteli itsekseen alas moottoritienopeudessa). Toki availen ja suljen sitä ajon aikana koko ajan. Vaihdoin uudet kiinnikkeet kypärään (29€) ja taas pelaa todella hyvin. Ei pahaa sanottavaa kypärästä.
    Tällä hetkellä Gesu 1200 LC
  19. #49
    Paskaa täynnä koko kypärä.

    ps. eikö tossa ole enää sitä Conceptin ominaisuutta, että visiiri pysyy auki yläreunasta pökkäämällä? Niistä ihan sitä varten laitetuista pökkäimistä.
  20. #50
    Neljä kesää ja n. 70tkm ajettu/keikkunu päässä tuo oma C3. Kolmas visiiri menossa, toinen pinlock, muuten alkuperäiskuosissa. Tuo pinlock ois kannattanu vaihtaa samalla ku visiirikin. Irrottamisen jälkhen saa putsata ja laittaa tosi tarkasti paikoilleen, että pysyy, siis kun siirtää vanhan pinlocin uuteen visiiriin. Säästin väärässä paikassa

    Minulla ilmeisesti taas "sattunu" hyvä kappale. Toiminut kuten pitääkin. Tosin vaihon rajalla, kun jostain luin, että kypärä kannattaa vaihtaa 5v/30tkm välein...taitaa tosin olla kypärävalmistajien suositus
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  21. #51
    Taitaa mun seuraavakin potta olla Nolanin. Kun näitä lukee....
  22. #52
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    C3 on ollut minulla käytössä kuluvan ajokauden eli noin 8 tkm. Edellinen potta oli C2. En ollut C2:een tyytyväinen: Visiiri ei pysynyt ylhäällä eikä visiiri istunut tiiviisti. Ajattelin, että uudemmassa mallissa olisi em. ongelmat jo poistuneet.

    No. Eivät ne ole poistuneet vaan niitä on täydennetty: Ylimmät tuuletusräppänät pitää hieman kylmemmillä keleillä teipata tukkoon. Muuten kypärä on minulle liian vetoisa.

    Onneksi hyllyssä on lähes korkkaamaton Arain Quantum.
    Ensimmäistä kertaa tuli Araita testattua hieman pitemmällä puolentoista tuhannen kilometrin ajoreissulla viikko sitten. Mielestäni Arai on selvästi laadukkaampi potta kuin C3. Hiljaisempia ja tiiviimpi sekä yllättäen myös näköaukko oli suurempi. Rillipäänä kokokypärä on tietenkin hankalampi ja aurinkovisiiriä tuli myös kaivattua matkan aikana. Taitaa C3 jäädä nyt vähemmälle käytölle.

    Ei C3 huono kypärä ole, mutta ovh-hintaansa nähden on lupa odottaa enemmän. Tosin itse maksoin keväällä C3:sta reilut kolmesataa (italialainen nettikauppa). Ja kyllä se niska myös Araissa kastui kunnon ukkoskuurossa....
    Juke

    - - - - - -
    BMW R1250 GS 2019 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
  23. #53
    Onpas mielenkiintoisia kokemuksia... Minulla on ollut Concept, C2 ja nyt C3 kolmatta kesää käytössä. Enpä tuota osaa moittia mitenkään, sopii hyvin päähän ja on sen verran hiljainenkin, että tulppia tulee käytettyä vain moottoritienopeuksilla. Ei huurru pinlock, eikä tuo sen herkemmin naarmuunnu kuin muutkaan kypärät. Kaikki toimii ja yhtään mitään ei ole mennyt rikki. Pikalukko on ok, eikä paina mikään mihinkään.

    Ollaan tällä hetkellä Kroatiassa ja pari päivää sitten oli pakko pestä toppaukset, sillä kypärä alkoi haista kuin ketun syötti. Vaan oma vikahan tuo, kun en viitsi huppua käyttää. Reissu ollut osin hiostavaa, mutta myös halvatun märkää ja kypärän sain kuivaksi vasta perille päästyämme.
    Olipa simppeli homma tuo sisuksien irroitus ja pesu, nehän irtosivat hetkessä. Paikoilleenlaitto vei kyllä hieman enemmän aikaa, sillä käytettävissä oli vain keittiötyökaluja

    Talvikäyttöön hommaisin kyllä jotain ihan muuta. Ei kai kukaan kuvittele mp-umpikypärän toimivan moottorikelkkaillessa, miten se siis voisi toimia missään muussakaan talvikäytössä..?
    Viimeksi muokannut: J@ck; 10.09.2014 klo 14:36.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  24. #54
    Ainakin Shoein Raid II on pinlockin kiinnitysnastat epäkeskot, joten pinlockin tiiviys varmistetaan nastoje kiertämällä. Vaikuttaa huurtumiseen voimakkaasti.
    FJR -17
  25. #55
    Noi suupertin visiiri- ja tiivistelistaongelmat ovat jatkuneet näköjään edelleen. Vaimon ja parin kaverin C2.ssa visiirin "huurtumaton" kalvo herkesi toimimasta parissa kuukaudessa, siis kuoriutui pois. Näköaukon ympärillä oleva visiirin tiivistyslistahan myös "hapertui" yhden ajokauden aikana. Siis huom. ei pesty millään kemikaaleilla eikä liuottimilla. Hyvä kypärä totaalisesti pilattu onnettomilla materiaaleilla, eipä juuri innosta uutta suuperttia hommata kun vaihdon aika tulee.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  26. #56
    Ei kestä pinnoite schubertin visiirissä.
    Mulla s 1 muuten tosi hyvä,mutta ties kuinka mones visiiri menossa.
    Sisäpuolelta voi vain haalealla vedellä hanan alla varovasti puhdistaa.
    Älä vaan hankaa millään materiaalilla.Lisäksi visiiri auki toisen perässä ajaen pilaa pinnoitteen kostealla tiellä.
  27. #57
    Pinnoitteet, siis ne toimimattomat, ovat mennyttä aikaa. Ymmärtääkseni kaikissa uudemmissa suuperteissa on pinlokki ja se toimii ihan samoin, kuin muissakin kypärissä.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  28. #58
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Ei kestä pinnoite schubertin visiirissä.
    Mulla s 1 muuten tosi hyvä,mutta ties kuinka mones visiiri menossa.
    Sisäpuolelta voi vain haalealla vedellä hanan alla varovasti puhdistaa.
    Älä vaan hankaa millään materiaalilla.Lisäksi visiiri auki toisen perässä ajaen pilaa pinnoitteen kostealla tiellä.
    Tässä olen kyllä aikas lailla samaa mieltä. Shubertin visiiri menee kyllä sameaksi jo muutaman vuoden käytön jälkeen. Vaikka visiirissä ei juurikaan naarmuja, eli muuten kokolailla virheetön. On visiiri mennyt sameaksi.
    Myös aurinkovisiiri mielestäni ei ole kovin laadukas.

    Nyt kun hankin uuden kypärän ( Shoei Gt airin ) tälle kesälle. Niin ei toistaiseksi mitään valittamista. Myös Shoein kypärän aurinkovisiiri on ( ainakin myyjän puheiden mukaan ) polarisoitu, mitä ilmeisesti ei Shubertin kypärässä ole. Tiedä sitten mikä totuus on aurinkovisiirien suhteen. Joku vois tarkentaa asiaa tältä osin jolla asiasta olisi fakta tietoa. Shubert on päähäni hyvä/mukavas, mutta nyt ajellaan Shoeilla ja Shubert varalla hyllyssä.
    rengas
  29. #59
    S2: ssa aonakin aurinkovissiri on huonon värinen, aurinkoa + varjoja niin varjot menee perin mustiksi möykyiksi ja vaikea erottaa jos siellä on on jotain yllättävää.
    Kawasaki Versys 650
  30.  
  31. #60
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Tässä olen kyllä aikas lailla samaa mieltä. Shubertin visiiri menee kyllä sameaksi jo muutaman vuoden käytön jälkeen. Vaikka visiirissä ei juurikaan naarmuja, eli muuten kokolailla virheetön. On visiiri mennyt sameaksi.
    Kuten varmaan kaikkien valmistajien visiirit? Aina pöllyää hiekat ja katupölyt hioten muovin sameaksi...
    Voinee varmaan kiillottaa uudelleen muovinkiillotusaineella takaisin kirkkaaksi?

    Kävin näyttämässä paikallisessa tuota omaani ja todettiin että lähetetään ajokauden jälkeen huollettavaksi maahantuojalle kun joku ruuvi tuosta leukaa kiertävästä muovilistasta näyttää puuttuvan. Hyvä näin!
    Favorite position? Pole position!
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen