Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Joo käyttäjätunnusta ei löydy, ei mulla eikä mun altterilla
    Taffun ku kirjotti isolla, niin sitte pääs kirjautumaan, sama koskee lipun siirtoa, pitää olla isot kirjaimet oikein, muuten ei löydy käyttäjää. Tyhmää kyllä tuossa isoista kirjaimista välittää.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  2. #32
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lisätty 10 lippua varastosaldoon (5 nopeaan ja 5 hitaaseen).
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  3. #33
    Toimii, tosiaan käyttäjätunnus caseSensitive ja menoa haittaa käyttäjätunnuksen näkyminen palloina salasana tyyliin.

    Mutta siis minulla win8.1 ja Nightly 33.0a1. Myös ostorajoitus toimi jos lisäsi koriin lipun ja sitten yritti lisätä lisää.
    s1000rr 2011
  4. #34
    Ostorajoituksesta huolimatta saa useamman lipun ostettua. Ei kerralla, mutta yksitellen.
    Kertoo kyllä, että rajoitus on 1 ja oon 3 jo ostanu. Silti mneee vielä maksut läpi.
  5. #35
    Jostain syystä aina uloskirjaa mut, jos käy kattomassa omia tilauksiaan.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  6. #36
    Ny ei näy kaupassa yhtn mitn ostettavaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7.  
  8. #37
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos kaikille testaukseen tähän asti osallistuneille. Tässä saatiin muutama ongelma kiinni ja nyt mietitään niille korjausta. Todennäköisesti kauppa tulee uudelleen testattavaksi jossain vaiheessa, tiedotan tässä ketjussa asiasta lisää.

    Mahtavaa .ORG henkeä
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12