Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Jostakin lehdestä luin hiljattain jutun, jossa harmiteltiin positiivisen palautteen puutetta ja kritisoitiin negatiivisten komenttien levittämistä netissä. Jos asiat ovat sujuneet hyvin, niin ei siitä paljon nettiin huudella, mutta pienistäkin "minä niin mieleni pahoitin" asioista huudellaan joka puolellle. Joten tässä siten positiivisia kokemuksia JV-Motorsportista.

    Huollon syy: voimakkaan mekaanisen äänen syyn selvittäminen ja vian korjaus. Pyörä: Busa.

    En ole aikaisemmin tässä liikkessä asioinut.

    Kommentteja
    - verstas on yleisilmeeltään siisti ja valoisa
    - seinustalla ja nurkissa ei loju romua tai muuta vastaava ylimääräistä tavaraa. Myös verstaan edusta on siisti
    - asiakasta tervehditään heti sisääntullessa reippaalla tyylillä ja kysellään mistä on kysymys vaikka samaan aikaan ollaan yhden pyörän kimpussa
    - asiakkaan erikoistoivomukset kuunnellaan ja jopa muistetaan toteuttaa sovitulla tavalla
    - selkeä suullinen informointi eri tilanteissa. Vikadiagnoosi, ehdotukset toimenpiteistä ja kustannusarvio.
    - ei minkäänlaista lisätöiden tai -laskutuksen kalastelua
    - tehtyjen huoltotoimenpiteiden lisäksi tulee lista muista huollon yhteydessä tehdyistä havainnoista, jotka kannattaa huomioda
    - erittäin kohtullinen veloitus

    Edellä mainitut asiat eivät ole mitenkään ihmeellisiä, mutta silti tällaista as.palvelutapaa harvoin kohtaa missään muussakaan vastaavassa toiminnassa. Teen huollot ja korjaukset tavallisesti itse, mutta tällä kertaa se ei ollut mahdollista.
  2. #2
    moi vaan
    mä olen käyttänyt JV:n huolto-, säilytyspalveluja
    kymmenen (10) vuotta.
    kaikki on toiminut esimerkillisen hyvin, kiitoksia Jannelle.
  3. #3
    Itselläkin vain positiivisia kokemuksia ko. putiikista. Pitäisikin seuraavaa huoltoa taas varailla.
    There shall in that time be rumors of things going astray, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment.

    At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight o'clock.
  4. #4
    Kawan määräaikaishuolto nopealla aikataululla. Erittäin hyvä selostus mitä huomattu ja tehty. Hintakin todella kilpailukykyinen. Itselle jäi mielikuva osaavasta ja laadukkaasta toiminnasta. Mielellään vien mopon seuraavallakin kerralla
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  5. #5
    MOI

    Mulla on S 1000 RR Bemu.

    Sunnittelutin Kari Vehniäisellä öhlinsin alustan laitteeseen.
    JV-motorsport asensi alustan,
    Samalla asennettiin alpharacingin pikakaasu, hommassa
    konsultoitiin R Kesseliä.
    Muutosten vaikutukset olivat positiivisia,
    Jos joulun jälkeen on edelleen ajokelit jatkan talviajeluja.

    Suurkiitos Jannelle, jälleen, hyvin tehdystä työstä.
  6. #6
    Olen käyttänyt JV:tä 3 kertaa, maksanut kahdesta. 1. kerralla takalaakerin vaihto. Samalla laitettiin takajarrupalat-suosituksesta. Toisella kerralla vein pyörän huoltoon, kun pyörä heitti talven jälkeen kaasarin tiivisteen kuivumisen takia bensat pihalle. Kyydillä pyörä JV:n pihaan. Janne ilmoitti, ettei kannata tuoda sisään, koska kyse kuivuneesta tiivisteestä talven jälijiltä. Ei valohoitoa ja säästin 2h työkustannukset, jotka oli arvioitu kaasareiden irrottamiseen menevän. 2. kerralla takarengas puhki. Puhelimessa sovittiin, että toimitan renkaan ja työ tehdään odottaessa. Ja näin tehtiin. Kaiken tämän päälle olen kysynyt puhelimessa pariin otteeseen neuvoa ja olen noviisina neuvot saanut. Suosittelen todella lämpimästi! Ei lässytystä, mutta ei missään nimessä piiruakaan ylimielisyyttä. Erittäin ammattitaitoista ja hyvää asiakaspalvelua. Pyörän jättäminen onnistuu myös joustavasti. Ai niin. Ekalla kerralla minulla ei ollut bussirahaa kotiin pääsyyn pyörän jättämisen jälkeen. Janne lainasi. Arvostan.
  7. #7
    Pitää itsekin suositella: todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Työt tehtiin sovitusti ja oikeastaan vielä ylimääräistäkin, siis ilman lisälaskutusta, lisäksi sain kattavan selonteon pyöräni tilasta

    Kertakaikkisen hienoa palvelua.

    Eräästä toisesta PK-seudun yrityksestä jäi huomattavasti huonommat kokemukset.
    http://no-zen.weebly.com/
  8. #8
    Täältäkin positiivista suosittelua tästä puulaakista. Alkuperäinen hinta-arvio jopa alittui vaikka sisälsi enemmän työtä + osia kuin alunperin luultiin.

    Pyörän jättö onnistui helposti ja kaikki ollut positiivista vaikka haen pyörän vasta tänään pois enkä ole tavannut vielä omistajaa naamatusten kertaakaan. Puhelimessa jäi touhusta ammattimainen fiilis
    KTM 1290 Superduke -20
    KTM 1290 Superduke -16
    Kawasaki Z1000 -12
    Kawasaki Z750 -07
    Kawasaki ZX-6R
    Honda NSR 125
    Honda Monkey Z50
  9.  
  10. #9
    Nostetaas tätä haulla löydettyä topicia. Lainapyörän virkaa tällä hetkellä toimittava Suzuki kävi ensimmäistä kertaa täällä määräaikaishuollossa ja takarenkaan vaihdossa. Ilmeisesti kuumin sesonki oli ohi, kun ajan sai jo seuraavalle viikolle.

    Kaverista (ilmeisesti yrittäjä itse) jäi erittäin osaava kuva ja selitti hyvin mitä pyörälle tehtiin ja jakeli vinkkejä jatkoon. Suosittelen kyseistä firmaa muillekin.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss