Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Mä vedän tikkariletkan ORG kesäpäivälle jos ei sada vettä tai satu muuta vakavampaa esim kalusto kulkeudu metsään huomisessa helteessä Alastarolla
  2. #32
    SAM66, jokos sillä jälkipolvella on oma mopo? Koulutat siitä uudesta sukupolvesta letkanvetäjän
    F800GSA
  3. #33
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä voin vetästä parit hitaat vielä tänä kesänä. Alkaen ensiviikosta.
    Mä voin tulla paristi perään pärisemään.

    Keulaan mua ei kannata päästää, ku eksyn jopa työmatkalla.

    Äxtra hitaita ei myöskään kannata järjestää, niistä viimevuotisita katos kaikki sinne reitille...

    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #34
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ja kun näitä nyt järjestetään, niin on mielestäni tärkeää, että hitaille tulee ns vanhoja letkailijoita, jotka tuntevat toisensa. Vain siten pääsee nuubiet näkemään millaista yhteishenkeä motoristien välillä on. Kun kävin -Anu-:n vetämällä Hesan hitailla ekan kerran, niin jengi tunsi toisensa ja uusi henkilö otettiin lämpimästi vastaan.

    Eikä se varmaan haittaa, että jos tikkari/hitaiden letka tuntuu liian hitaalta, niin TouRinkiin lähtöä harkitseva tunnistaa nimimerkin /-merkkejä. Go-Za kävi mun letkalla, ja vielä mainosti TouRinkia maalissa, joten kynnys sinne osallistumiseen on tällöin hiottu melko matalaksi, jos sellaista edes enää on...

    Itse lupaan osallistua loppukesän hitaille letkoille, johon vain tuon opiskelun aikataulut mitenkään taipuu. Ja TouRinkiin kans
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  5. #35
    Harmittavasi itelläki jääny pk-letka kausi vielä avaamatta. Sillon kun ollu letkoja on ollu muuta menoa ja sillon kun ei ole ollu menoa, niin ei ole ollu letkoja. No onhan tässä vielä kesää jäljellä.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  6. #36
    Letkoista oli vuosi pari sitten kysely jollain google docsilla. Uudestaan sama kysely kehiin niin näkee helposti mistä kiikastaa.
  7. #37
    Kiitos veturile ja kaikkile muile. Oli kiva vauhtikas ajelu.
  8. #38
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä voin vetästä parit hitaat vielä tänä kesänä. Alkaen ensiviikosta.
    Ja mä tuun mukaan. En ole vielä yhteenkään letkaan uskaltanut lähteä, mutta jospa sitä nyt.
    Toivottavasti ketjurataspaketti olisi vaan tullut ensiviikon alkuun mennessä.
    Kawasaki ZX-9R -99
  9. #39
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä voin vetästä parit hitaat vielä tänä kesänä. Alkaen ensiviikosta.
    Hyvä, olen mukana.
    Ja osallistun muittenkin vetämiin tikkari/tikkari+ letkoihin. Ja jos vauhti sitten riittää niin TouRinkeihin ja muihin kinkereihin.
    Kyllä se yhdessä ajaminen on kuitenkin tän lajin suola.

    Mulle suurin yllätys PK-noviisina oli se, ettei siellä kuitenkaan jääty risteyksiä merkkaaman, vaikka olin sivustolla olevat säännöt hyvin tarkkaan lukenut ja näin oletin. Se antoi ehkä väärän mielikuvan, ettei tässä mikään "hätä" ole, eikä tarvitse kotiloita ohitella ihan omien taitojen riskirajoilla.
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  10. #40
    PK- ajot ollu vähän hiljaseloa vamaan kun ei ole vetäjiä. Se että just nyt ei ollu porukkaa johtunee ihan kesälomista sun muista.

    Ite piti lopettaa vihtiin ja läheteä mökille saunomaan kun lensi joku helvetin kärpänen silmään eikä nähny enää mitn...

    Ensi kertaan, ja kiitokset Petrille.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  11. #41
    Pyydän jo etukäteen anteeksi seuraavaa "kissan pöydälle nostoa".

    Viimeinen PK-Torstain kokemukseni on parin vuoden takaa jolloin pitkää (30-40 mopoa) letkaa vedettiin nopeudella tikkari + 40.
    Olin kärkiviisikossa, tuota "miniminopeutta" tosissaan pidettin jopa 40-alueilla. Melko kohtuuton nopeus "piha-alueilla".
    Mielestäni letka-ajeluita, ainakaan pitkiä letkoja ei pidä vetää tuollaisella tyylillä, itselleni tuo ajelu on ollut toistaiseksi viimeinen PK-Torstai.
    Uskon että monet pelkäävät noita vauhteja ja niistä kuultuja "kauhu-juttuja". Ja poliiseja.

    Ei, en ole kukkahattu, päinvastoin.

    Uskokaa tai älkää, tekstini on tarkoitettu rakentavaksi.
    Todella toivon että letka-ajelut jatkuvat. Toivottavasti myös jatkossa näemme hitaat, touringit, äkkilähdöt, torstait jne. Letka-ajelut ovat varmasti .ORG!:n kantavia voimia.

    Pliis, ei herneitä nenään.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #42
    Lainaa Big Vic kirjoitti Katso viesti
    Hyvä, olen mukana.
    Ja osallistun muittenkin vetämiin tikkari/tikkari+ letkoihin. Ja jos vauhti sitten riittää niin TouRinkeihin ja muihin kinkereihin.
    Kyllä se yhdessä ajaminen on kuitenkin tän lajin suola.

    Mulle suurin yllätys PK-noviisina oli se, ettei siellä kuitenkaan jääty risteyksiä merkkaaman, vaikka olin sivustolla olevat säännöt hyvin tarkkaan lukenut ja näin oletin. Se antoi ehkä väärän mielikuvan, ettei tässä mikään "hätä" ole, eikä tarvitse kotiloita ohitella ihan omien taitojen riskirajoilla.
    Kyllähän ne pitäisi merkata. Edellä ajavan "vika" jos ei jää merkkaamaan.

    Mulla jäi tällä viikolla väliin PK-ajot, muuttokiireitä yms. paskaa.

    Toissaviikon PK-letka oli vauhdiltaan just eikä melkein, eli näissäkin on vähän makuasioita. Silloin ainakin piha-alueilla himmattiin letkan nopeutta.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  13.  
  14. #43
    Ne -Anu-:n tiistai hitaat oli kyllä hyviä, vauhti sopiva aloittelijallekin ja uudetkin uskalsi silloin tulla mukaan.

    Juttu on niin, että sitä uutta massaa pitäisi saada joka vuosi mukaan, muuten hiipuu laji. Siitä massasta sitten aina jokunen innostuu enemmänkin letkailemaan, ja niin laji pysyy pystyssä. Se on aivan sama kuvio myös harraste urheilussa.
    Hypermotard
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12