Torstaina 24 päivä kello 17.00 starttaa Pk setti
Kivenlahden Teboililta . Mutkia ilman eksymistä .
Tervetuloa
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Hep!
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Mopon särki, ei pahuus pääse. Ajelkaa nätisti.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Juu ei,
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Tällä kertaa vaan lähtökahveella käväsin ja tollainen letka lähti:
http://1drv.ms/1pf8Kyr
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Muuten hyvä, mutta perämies eksyi heti kättelyssä...
Siinä heti ekan kymmenen kilometrin aikana jouduin neljän kotilon taakse jumiin, muun letkan päästessä niistä onnellisesti ohi peltoaukean kohdalla.
Mulle iski siihen se rajoitusalue sulkuviivoineen.
Kun vihdoin pääsin niistä ohi, niin muu letka oli jo karannut näkymättömiin...
Lievä "tuli hännän alla" painelin perään, katsoin sekä Österbyntien wttä Evitskogin tien risteykset, mutta kukaan ei ainakaan niihin ollut jäänyt merkkaamaan?
Painelin sitten tien loppuun eli kävin kääntymässä Veikkolan Nesteen liikenneympyrässä, ei sielläkään kukaan merkkaamassa??? Siinä vaiheessa olisi mennyt melkoiseksi arpapeliksi suunnan valinta, joten letkat sai jäädä.
No, ei hätä mitään. Kesämiehellä kun ei ole kiire mihinkään ja tankki oli täynnä, rykäisin pienen "Kirkkonummi tutuksi"-matinean omatoimisesti.
Hyvin meni ja ei, en eksynyt uudelleen![]()
BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?
Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää pääsee perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa.![]()
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Kiitoksia koko porukalle. Mukavan lepposat päristelyt oli![]()
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
aika erikoista että ei merkata, mut joo...terkut laiturinpäästä.... Ja peilit puhtaaksi!
MAD (mean absolute deviation)
Kiitokset veturille ja mukana olijoille. Mukava reissu josta ei tilanteita taas puuttunut.
Ps. Kyllä on pk letkat kärsinyt pahan inflaation, ilmeisesti ajelut ei enään kiinnosta.
Suzuki K6 1000
Pahoittelut Big Vikille hukkaamisesta. Mentiin suoraan Veikkolaan jossa pysähdyttiin. Ja minä kävin kertomassa veturille, että viimeistä miestä ei ole näkynyt kehä kolmosen ylityksen jälkeen. Veikkasin että vauhti ollut liian railakasta uudelle miehelle. Hätiköity ja ilmeisesti väärä päätös oli siis minunParempi tuuri enskerralla.
Valtiovarainministeri
Ja nää PK-vedot on hieman vauhdikkaita ja kuten lähdössä sanoin että perälle ( perämiehen taakse) ja jos siinä kyydissä jää horisonttiin ni sit siinä käy niin , ja tässä letkassa joka koostui 10 tottuneesta motoristista ei ns perämiestä edes ollut peileissä näkyi koko jengi koko ajan . Sorry että jäit kyydistä , ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Se on jännää , jengi kysyy noita privalla mutta ei ilmesty paikalle , se taitaa olla niin et nää kuolee pois . Se on sääli sillä juuri näissä ajoissa tutustuu muihin motoristeihin ja oppii monia hauskoja pätkiä.
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Nää poikkeukselliset ilmanvaihtelut varmaan vaikuttaa myös päätöksiin, eilenkin oli luvattu ukkosta ja sadetta, ainakin itse kastuin kunnolla idässä ajellessa.
Tässähän tulee ihan masentuneeksi. Jos letkailu (nopeet, hitaat ja kaikki siltä väliltä) alkaa hiipua.
Oman pyörän 50 tuhatta kilsaa on tullut käytännössa letkailuista ja koti-mutteri-koti siirtymistä.
Pääkaupunkiseudun hitaita letkoja ei tänävuonna tainnu olla yhtään. Se kun olis helppo paikka alottelijoille tutustua touhuun. Varmasti moni motoristi näitä letkajuttuja lukee ja miettii uskaltaisiko tulla mukaan.
Valtiovarainministeri
Jonkun täytyy elokuussa vetää muutama hidas ensikertalaisille, niin saadaan tuoretta verta pakkiin.
PK nyt olkoon edelleenkin se paikka mistä letkailua ei kannata aloittaa.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Pitäis varmaan kyhätä taas jotain Rookie ajoja että saatais uutta porukkaa mukaan ja osallistumiskynnystä alas. Uskallus voi olla kynnys uusilla tulla jos ovat lukenee näitä kauhujuttuja kun vähän väliä joku käy kyntämässä peltoa?
Nimimerkki paraskin puhuja täällä kun ei vielä yhteenkään letkaan ole muka kerennyt tälle vuotta.
;0) *FZ1 Nude
Olen itse vetänyt yhden tikkariletkan tänä vuonna ja lupasin vielä toisen, koska osallistujia oli ihan kohtuullisesti. Kunhan vain palaan kesälaitumilta ensi viikolla, niin aletaan kattelemaan ja laittamaan ilmoa tänne foorumille. JanneL70 veti toisen tuonne Ruukin ympäriajoon, jos en väärin muista.
Mä luulen, että noi tikkari / tikkari+ -letkat, tai niiden vähyys aiheuttaa sen, että ei uskalleta lähteä muille letkoille, koska täälläkin voi lukea monesta ketjusta, että hitailla pitää aloittaa.
Itse ollut tänä vuonna monta kertaa lähdössä TouRinkiin mukaan (vain yksi käytynä), mutta koska ensi vuosi menee jatkotutkintoa tehden, niin perheen kanssa vietetty aika on ollut prioriteetissä korkeammalla. Ens' kesä on sitten jo ihan toinen
Nyt vaan talkoot pystyyn ja uusia naamoja letkoille (niille hitaille) niin hommaan saadaan uutta puhtia.
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Mä voin vetästä parit hitaat vielä tänä kesänä. Alkaen ensiviikosta.
Valtiovarainministeri