Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Torstaina 24 päivä kello 17.00 starttaa Pk setti
    Kivenlahden Teboililta . Mutkia ilman eksymistä .
    Tervetuloa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  2. #2
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Hep!
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  3. #3
    Mukana!

    Viki
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  4. #4
  5. #5
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mopon särki, ei pahuus pääse. Ajelkaa nätisti.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  6. #6
    Juu ei ,
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  7. #7
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Mopon särki, ei pahuus pääse. Ajelkaa nätisti.
    Vieläkö se on rikki???
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8. #8
    Toissakesänä on viimeksi ehtinyt remmiin.
    Viittisköhän sitä lähteä
  9. #9
    Lähti olikin 17 eikä 17.30.
    Nimin. Teboililla..
  10. #10
    Tällä kertaa vaan lähtökahveella käväsin ja tollainen letka lähti:

    http://1drv.ms/1pf8Kyr
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  11. #11
    Muuten hyvä, mutta perämies eksyi heti kättelyssä...
    Siinä heti ekan kymmenen kilometrin aikana jouduin neljän kotilon taakse jumiin, muun letkan päästessä niistä onnellisesti ohi peltoaukean kohdalla.
    Mulle iski siihen se rajoitusalue sulkuviivoineen.
    Kun vihdoin pääsin niistä ohi, niin muu letka oli jo karannut näkymättömiin...

    Lievä "tuli hännän alla" painelin perään, katsoin sekä Österbyntien wttä Evitskogin tien risteykset, mutta kukaan ei ainakaan niihin ollut jäänyt merkkaamaan?

    Painelin sitten tien loppuun eli kävin kääntymässä Veikkolan Nesteen liikenneympyrässä, ei sielläkään kukaan merkkaamassa??? Siinä vaiheessa olisi mennyt melkoiseksi arpapeliksi suunnan valinta, joten letkat sai jäädä.

    No, ei hätä mitään. Kesämiehellä kun ei ole kiire mihinkään ja tankki oli täynnä, rykäisin pienen "Kirkkonummi tutuksi"-matinean omatoimisesti.
    Hyvin meni ja ei, en eksynyt uudelleen
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  12. #12
    En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
    Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?

    Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää pääsee perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  13. #13
    Juu, saa opettaa. Kysyin veturilta lähtiessä että "mihin ollaan menossa?"
    Vastaus oli vain hyvin "salaperäinen", eli minulla ei valitettavasti ollut tuota tietoa.

    Mutta aina oppii uutta...

    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
    Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?

    Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää pääsee perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa.
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  14. #14
    Kiitoksia koko porukalle. Mukavan lepposat päristelyt oli
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  15. #15
    aika erikoista että ei merkata, mut joo... terkut laiturinpäästä.... Ja peilit puhtaaksi!
    MAD (mean absolute deviation)
  16. #16
    Kiitokset veturille ja mukana olijoille. Mukava reissu josta ei tilanteita taas puuttunut.

    Ps. Kyllä on pk letkat kärsinyt pahan inflaation, ilmeisesti ajelut ei enään kiinnosta.
    Suzuki K6 1000
  17. #17
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pahoittelut Big Vikille hukkaamisesta. Mentiin suoraan Veikkolaan jossa pysähdyttiin. Ja minä kävin kertomassa veturille, että viimeistä miestä ei ole näkynyt kehä kolmosen ylityksen jälkeen. Veikkasin että vauhti ollut liian railakasta uudelle miehelle. Hätiköity ja ilmeisesti väärä päätös oli siis minun Parempi tuuri enskerralla.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  18. #18
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelut Big Vikille hukkaamisesta. Mentiin suoraan Veikkolaan jossa pysähdyttiin. Ja minä kävin kertomassa veturille, että viimeistä miestä ei ole näkynyt kehä kolmosen ylityksen jälkeen. Veikkasin että vauhti ollut liian railakasta uudelle miehelle. Hätiköity ja ilmeisesti väärä päätös oli siis minun Parempi tuuri enskerralla.
    Nada! Vauhti oli ihan passeli, ei siinä mitään vikaa ollut.
    Sattui vaan huono rako, kun taas muu letka pääsi vetämään "tyhjään" baanaan liian suuren kaulan.

    Ensi kertaan!
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  19. #19
    Ja nää PK-vedot on hieman vauhdikkaita ja kuten lähdössä sanoin että perälle ( perämiehen taakse) ja jos siinä kyydissä jää horisonttiin ni sit siinä käy niin , ja tässä letkassa joka koostui 10 tottuneesta motoristista ei ns perämiestä edes ollut peileissä näkyi koko jengi koko ajan . Sorry että jäit kyydistä , ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #20
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö se on rikki???
    Juu löyty vähän muutakin kuin kytkimen jousi, prikka ja pultti, meinaan kampuran tasapainoakselin kilkkeitä. Pitää purkaa koko kone.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  21. #21
    Lainaa tr3 kirjoitti Katso viesti
    Ja nää PK-vedot on hieman vauhdikkaita ja kuten lähdössä sanoin että perälle ( perämiehen taakse) ja jos siinä kyydissä jää horisonttiin ni sit siinä käy niin , ja tässä letkassa joka koostui 10 tottuneesta motoristista ei ns perämiestä edes ollut peileissä näkyi koko jengi koko ajan . Sorry että jäit kyydistä , ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta
    No, näistä kokemuksista ne rintakarvat kasvaa...
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  22. #22
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
    Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?

    Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää hei perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa.
    Ei se ole mikään saletti juttu toi. Jos perämies ei ole sovittu veturin kanssa niin joku vaan "joutuu" perämieheksi.



    Lainaa jetwave kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset veturille ja mukana olijoille. Mukava reissu josta ei tilanteita taas puuttunut.

    Ps. Kyllä on pk letkat kärsinyt pahan inflaation, ilmeisesti ajelut ei enään kiinnosta.
    Ei pelkästään pk-letkat vaan myös Tourinki ja varsinkin noi vkl-reissut.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #23
    Se on jännää , jengi kysyy noita privalla mutta ei ilmesty paikalle , se taitaa olla niin et nää kuolee pois . Se on sääli sillä juuri näissä ajoissa tutustuu muihin motoristeihin ja oppii monia hauskoja pätkiä.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  24. #24
    Nää poikkeukselliset ilmanvaihtelut varmaan vaikuttaa myös päätöksiin, eilenkin oli luvattu ukkosta ja sadetta, ainakin itse kastuin kunnolla idässä ajellessa.
  25. #25
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tässähän tulee ihan masentuneeksi. Jos letkailu (nopeet, hitaat ja kaikki siltä väliltä) alkaa hiipua.
    Oman pyörän 50 tuhatta kilsaa on tullut käytännössa letkailuista ja koti-mutteri-koti siirtymistä.
    Pääkaupunkiseudun hitaita letkoja ei tänävuonna tainnu olla yhtään. Se kun olis helppo paikka alottelijoille tutustua touhuun. Varmasti moni motoristi näitä letkajuttuja lukee ja miettii uskaltaisiko tulla mukaan.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  26. #26
    Jonkun täytyy elokuussa vetää muutama hidas ensikertalaisille, niin saadaan tuoretta verta pakkiin.

    PK nyt olkoon edelleenkin se paikka mistä letkailua ei kannata aloittaa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  27. #27
    Pitäis varmaan kyhätä taas jotain Rookie ajoja että saatais uutta porukkaa mukaan ja osallistumiskynnystä alas. Uskallus voi olla kynnys uusilla tulla jos ovat lukenee näitä kauhujuttuja kun vähän väliä joku käy kyntämässä peltoa?
    Nimimerkki paraskin puhuja täällä kun ei vielä yhteenkään letkaan ole muka kerennyt tälle vuotta.
  28. #28
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Tässähän tulee ihan masentuneeksi. Jos letkailu (nopeet, hitaat ja kaikki siltä väliltä) alkaa hiipua.
    Oman pyörän 50 tuhatta kilsaa on tullut käytännössa letkailuista ja koti-mutteri-koti siirtymistä.
    Pääkaupunkiseudun hitaita letkoja ei tänävuonna tainnu olla yhtään. Se kun olis helppo paikka alottelijoille tutustua touhuun. Varmasti moni motoristi näitä letkajuttuja lukee ja miettii uskaltaisiko tulla mukaan.
    Olen itse vetänyt yhden tikkariletkan tänä vuonna ja lupasin vielä toisen, koska osallistujia oli ihan kohtuullisesti. Kunhan vain palaan kesälaitumilta ensi viikolla, niin aletaan kattelemaan ja laittamaan ilmoa tänne foorumille. JanneL70 veti toisen tuonne Ruukin ympäriajoon, jos en väärin muista.

    Mä luulen, että noi tikkari / tikkari+ -letkat, tai niiden vähyys aiheuttaa sen, että ei uskalleta lähteä muille letkoille, koska täälläkin voi lukea monesta ketjusta, että hitailla pitää aloittaa.

    Itse ollut tänä vuonna monta kertaa lähdössä TouRinkiin mukaan (vain yksi käytynä), mutta koska ensi vuosi menee jatkotutkintoa tehden, niin perheen kanssa vietetty aika on ollut prioriteetissä korkeammalla. Ens' kesä on sitten jo ihan toinen

    Nyt vaan talkoot pystyyn ja uusia naamoja letkoille (niille hitaille) niin hommaan saadaan uutta puhtia.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  29. #29
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Pitäis varmaan kyhätä taas jotain Rookie ajoja että saatais uutta porukkaa mukaan ja osallistumiskynnystä alas. Uskallus voi olla kynnys uusilla tulla jos ovat lukenee näitä kauhujuttuja kun vähän väliä joku käy kyntämässä peltoa?
    Nimimerkki paraskin puhuja täällä kun ei vielä yhteenkään letkaan ole muka kerennyt tälle vuotta.
    Mä ootan noita tikkariletkoja, kun en keväällä vielä päässyt mukaan. En tosiaan haluais kaataa mopoani noissa PK letkoissa (kun vasta just äsken sain kaadettua moponi).

    Muoks: Knaku, älä järjestä tikkariletkaa vielä ens viikolla (oon taas matkoilla silloin).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #30
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä voin vetästä parit hitaat vielä tänä kesänä. Alkaen ensiviikosta.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen