Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Kaverin tarvitsisi mittauttaa mökät ettei tule pummireissua Ahvenistolle ensi tiistaina, mutta onko pääkaupunkiseudulla jossain mittaria, jota voisi tähän nopeasti käyttää?

    Kiitos ja kumarrus
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  2. #2
    Ainakin Leppävaaran kirjastosta löytyy, mutta pieni varoituksen sana että minusta se näyttää alakanttiin.
    Mutta saa sillä ainakin suuntaa antavan arvon ja kai ne sitä välillä kalibroi.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  3. #3
    Ok, tänks.

    Mahtaako noista ipadin jne. appseista olla mihinkään? Sellaisella kokeiltiin, mutta kun ei oikein voi kalibroida/verrata mihinkään, niin ne on vähän kysymysmerkkejä.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  4. #4
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Ok, tänks.

    Mahtaako noista ipadin jne. appseista olla mihinkään? Sellaisella kokeiltiin, mutta kun ei oikein voi kalibroida/verrata mihinkään, niin ne on vähän kysymysmerkkejä.
    Sanoisin että ei. Vertasin muutamaa Android-softaa kahdella eri puhelimella omaan kalibroituun mittariini ja tulokset ovat täysin epäluotettavia varsinkin kovemmilla äänenpaineilla.
  5. #5
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Ainakin Leppävaaran kirjastosta löytyy, mutta pieni varoituksen sana että minusta se näyttää alakanttiin.
    Mutta saa sillä ainakin suuntaa antavan arvon ja kai ne sitä välillä kalibroi.
    Saako tuota ihan lainaan sieltä vai miten homma toimii?
  6. #6
    Onks Apparan mittari kalibroitu?
    SV 1000N -05
  7. #7
    Lainaa liuzka kirjoitti Katso viesti
    Saako tuota ihan lainaan sieltä vai miten homma toimii?
    Joo, Espoon kirjasto lainaa ja Helsingin Energia myös. Kaikki on ilmaista kun osaa hakea ja muistaa säännöllisesti laittaa rahaa sinivuokkojen keräyksiin. Näin yhteiskunta toimii ja kansantalous kukoistaa.



    http://www.helen.fi/Kotitalouksille/...tarin-lainaus/
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  8. #8
    Eikös Motovillellä joskus onnistunut mittaus?
  9. #9
    Pärräpoliiseiltahan noita mittareita myös löytyy?

    Voit jopa saada kirjallisena mittaustuloksen
  10. #10
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Pärräpoliiseiltahan noita mittareita myös löytyy?

    Voit jopa saada kirjallisena mittaustuloksen
    Ei niitä kaikilla ole. Mulle on tänä kesänä tullut kaksi pärräpoliisia kertomaan että korvakuulolta on aika jymäkät desibelit. Puhumalla olen selvinnyt ja käypäisiä killereitä olen tässä koko kesän kyttäillyt tuloksetta ebaysta...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  11. #11
    Laajasalosta löytyy omastakäytöstä Amproben db-mittari, mutta olen paikalla taas vasta maanantai iltana...
    Parhaat mittaukset tais olla jotain 120db kaverin harrikasta..
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  12. #12
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Ei niitä kaikilla ole. Mulle on tänä kesänä tullut kaksi pärräpoliisia kertomaan että korvakuulolta on aika jymäkät desibelit. Puhumalla olen selvinnyt ja käypäisiä killereitä olen tässä koko kesän kyttäillyt tuloksetta ebaysta...
    AI, ne ei siis enää käytä "kalibroitua" Nokialaista?
    Onneksi oma on sen verran hiljainen, ettei herätä kiinnostusta...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  13. #13
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    AI, ne ei siis enää käytä "kalibroitua" Nokialaista?
    Onneksi oma on sen verran hiljainen, ettei herätä kiinnostusta...
    Eivät ainakaan nämä kaksi
    Ensimäinen oli ns. mulkvisti joka oli vähällä viedä kilvet korvakuulolta, mutta pyhästi lupasin hoitaa asian kuntoon pikimiten. Enhän minä voinut tietää että liikkeestä ostettu pyörä ei semmoisenaan olisi tieliikennekelpoinen...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  14.  
  15. #14
    Lainaa Jii_Koo kirjoitti Katso viesti
    Onks Apparan mittari kalibroitu?
    Hirveesti ei ole merkitystä onko se kalibroitu vai ei. Jos mittaustulos sillä mittarilla on liian suuri ei radalle ole asiaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi