Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 120:sta
  1. #61
    Oscosta kokemuksia viime ja tältä kesältä. Hyvä rasvaus ajankohta on kun tulee tankkaamaan, niin ketjut on ajon jäljiltä lämpimät, nykäsee 10 metriä ennen pysähdystä männän ylös niin ketjut on rasvattuna mittarilla.
  2. #62
    Itse laitoin Cobrran keväällä. Nyt Lapin reissulla huomasin, että kusee kaiken alleen. Säiliö tyhjeni, täytin sen, niin samassa rupes valuttamaan öljyä ketjuille. Ja millään en saanut pysähtymään. No sinne ne valui Kajanuksen parkkipaikalle.

    Lainaa Paksu1000 kirjoitti Katso viesti
    Toi cobrra kiinnostaa itseäni lähinnä siksi, ettei tarvitse koskea pyörän omiin sähköihin tai alipaine systeemeihin. Lisäksi on arvatenkin helppo käyttää, kun saa nätisti ohjaustankoon kiinni.
  3. #63
    Loobmanilla on aina nuo kimppa-alennukset rasvareista. Olisiko kiinnostusta siis parilla muulla kaverilla tilata loobmanit niin hintaa olisi alle pari kymppiä per laite? Aikaisemmassa kawassa oli kyseinen värkki ja toimi mielestäni hintaansa verrattuna erittäin hyvin, joten ajattelin busaankin sellaisen heti laittaa. Myöhemmin ehkä jotain sivistyneempää laitetta jos näen tarvetta.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  4. #64
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Loobmanilla on aina nuo kimppa-alennukset rasvareista. Olisiko kiinnostusta siis parilla muulla kaverilla tilata loobmanit niin hintaa olisi alle pari kymppiä per laite? Aikaisemmassa kawassa oli kyseinen värkki ja toimi mielestäni hintaansa verrattuna erittäin hyvin, joten ajattelin busaankin sellaisen heti laittaa. Myöhemmin ehkä jotain sivistyneempää laitetta jos näen tarvetta.
    mua kiinnostaa
    Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  5. #65
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mun Tutoro Auto -rasvari tuli tiensä päähän viiden vuoden ja noin 65t km jälkeen. Lopetti öljyn tiputtamisen
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #66
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    mua kiinnostaa
    Voin tosiaan hoitaa tilailun jos saadaan neljälle nuo. Silloin yhden hinnaksi ~18€.

    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mun Tutoro Auto -rasvari tuli tiensä päähän viiden vuoden ja noin 65t km jälkeen. Lopetti öljyn tiputtamisen
    Mikä mahtaa olla syynä? Melko yksinkertainen kapistus myös tuo mekaaninen tutoro.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  7. #67
    Hieno homma
    Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  8. #68
    Minä olisin myös mukana tilauksessa, vaikka ei sitä dukeen saa mitenkään asennettua.
  9. #69
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Mikä mahtaa olla syynä? Melko yksinkertainen kapistus myös tuo mekaaninen tutoro.
    Siinä on se mopon tärinästä avautuva venttiili siellä jossain muovirungon sisällä, niin se yläosan paino/heiluri mikä on näkyvissä, oli hyvin staattisen oloinen ja kun sitä nosti niin se tuli ylös vetäen metallipuikon mukanaan ja loput rojut kai on siellä jossain muovirungon sisällä. Mitään kontaktia sinne sisuksiin ei saa, niin kyllä se taitaa olla kuollut. Ihmettelin jonkun 500 km kun ei öljynpinta laske vaikka säätöruuvia avaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #70
    Olisin myös mukana kimppatilauksessa.
    EX:BMW K1200LT -04
    -V-max 1200 -96
    -Honda xl1000v -99
    -BMW K1200 RS
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  11. #71
    Ilmeisesti siis olisi neljälle kappaleelle tarpeeksi väkeä tilauksessa mukana. Laitatteko vaikka yv:llä minulle teidän sähköpostin niin keräilen kimppaviestin kaikille.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  12. #72
    Minä tulen myös mukaan kimppatilaukseen.
    2009 CBR1000RR
    Ex 2006 ZX10R
    Ex 2006 CBR600F
  13. #73
    Pistäkää halukkaat yv:llä meiliosoitetta niin pysyn itsekin kärryllä montako tilataan. Ilmeisesti tulee ihan reilu setti nyt sitten.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  14. #74
    Pistetään kimppa lukkoon tällä kertaa. Näyttäisi olevan ainakin 8kpl kasassa. Tässä lista ja perässä onko meili ok vai puuttuuko.

    Minä, 1kpl, ok
    Henkka71, 2kpl, ok
    750boost, 1kpl, ok
    s151669, 1kpl, ok
    ktman, 1kpl, ok
    Raulo1, 1kpl, ok
    JP78, 1kpl, ok

    Pistäkää siis puuttuvat henkilöt vielä yv:llä meiliosoite niin nakkaan koko porukalle ohjeita sitten.

    Edit. Mailia lähetelty ja tilaus sisällä. Tulossa 8 loobmania.
    Viimeksi muokannut: juu-zo; 30.08.2016 klo 22:56.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  15. #75
    Perskeles, myöhästyin just siis ratkaisevasti...
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  16. #76
    Nyt saatiin muutamassa tunnissa 8kpl tilaukseen niin kannattaa järkkäillä toinen jos jäi muitakin junasta. Olen todennut että kimppatilauksiin tuo 7 henkeäkin on ihan riittävä kun loppupäässä sumplitaan toimituksia ja noutoja.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  17. #77
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Perskeles, myöhästyin just siis ratkaisevasti...
    Prkl! Itsekkin missasin tämän!

    Olisin kyllä voinut tollasen ottaa ku hinta on kohtuullinen :/

    Ehkä jopa kaks :/
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  18. #78
    Olen itsekin kiinnostunut Loobmannista.
    Honda CB1300F
  19. #79
    Mä voisin olla myös kiinnostunut loobmanista.
  20. #80
    Muutama päivä sitten laitoin Cobrra Nemo 2 automaattisen ketjunvoitelijan. Parissa jutussa olisi vähän ihmeteltävää.

    Laite tahtoo tipauttaa muutaman öljypisaran parkkipaikalle, vaikka voitelusta olisi kulunut yli puoli tuntia. Ei kai tämä iso ongelma ole, kun jotkut pyörät merkkaavat alustansa ihan luonnostaan, mutta parempi olisi kun ei tiputtelisi.

    Toinen ongelma on epätasainen voitelu. Laitoin letkun ohjeen mukaisesti takarattaan ulkosyrjää hipomaan. Ketjun ulkolaita saa hyvät öljyt, mutta ei se öljy oikein tahdo levitä sinne ketjun sisälaidalle. Onko joku tehnyt tähän ”ongelmaan” jotain virityksiä. Scottoilerilla olisi molemmilta puolilta öljyävä Dual Injector. Sitä näemmä myydään erikseen (Motonetissä loppu). Onko kukaan laittanut Cobrran letkun päähän Scottoilerin Dual Injectoria? Muita hyviä ideoita? (siis idoita Cobrra Nemo 2 automaattisen ketjunvoitelijan parantelemiseen, kardaani tai hihna ei ole ratkaisu siihen)
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
  21. #81
    Mä olen laittanut rasvarin letkun svingin yläpuolella olevaan ketjulaahariin, reikä kylkeen letkulle ja vaakareiän kohtaan pari reikää yläpuolelta. Öljy leviää tasaisesti ketjun sisäpintaan ja levittyy koko ketjulle.

    Mulla on rasvarina oma valmiste ja kustannukset parista eurosta pariin kymppiin. Säiliö öljylle, 2/4 pur-letkua ja pienkoneen ryyppytutti.





    Kylätason kurapyöräilijä.
  22. #82
    Löytyykö halukkaita loobmanin tilaajia?

    Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Honda cb600f Hornet 1998
  23. #83
    Lainaa Zufushiki kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö halukkaita loobmanin tilaajia?

    Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Kiinnostaa.
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  24. #84
    Lyödään lukkoon päivämäärä mihin mennessä tilataan, jos vielä halukkaita ilmaantuu. Esim 15.9 perjantai?

    Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Honda cb600f Hornet 1998
  25. #85
    Lainaa Zufushiki kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö halukkaita loobmanin tilaajia?
    Tahtoo kanssa.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  26. #86
    Lainaa koussikka kirjoitti Katso viesti
    Itse laitoin Cobrran keväällä. Nyt Lapin reissulla huomasin, että kusee kaiken alleen. Säiliö tyhjeni, täytin sen, niin samassa rupes valuttamaan öljyä ketjuille. Ja millään en saanut pysähtymään. No sinne ne valui Kajanuksen parkkipaikalle.
    Kun tuon Cobrran periaatetta miettii, niin ainoa syy miks öljyä valuis ylenpalttisesti voi olla se, että systeemi saa jostain ilmaa eikä ole tiivis. Onko korkki löysällä, korkin O-rengas pois paikoiltaan tai letkun yläpää huonosti paikoillaan?

    Hommahan kai perustuu siihen, että ilmatiivis nestejärjestelmä työntää öljyä eteenpäin vain kun sinne korkkia kiristämällä luo pienen ylipaineen. Muutenhan sieltä ei pitäis valua mitään jos paikat on tiiviit.

    (vertaa imupilliin tai pipettiin, joka on täynnä vettä. Kun tukit pillin yläpään, vesi pysyy pillissä. mutta heti kun sormen irrottaa, vesi valahtaa alas)

    Öljyn lisäyksen aikana teoriassa saattaa sit jotain vähän valua, jos tää mun pähkäily pitää paikkansa.

    Oman Cobrran kun asensin viime viikonloppuna, se O-rengas tuntui olevan aivan aavistuksen liian suuri halkaisijaltaan sopiakseen hyvin paikkaansa. Mutta meni kyllä uraan kun sen sinne erikseen laittoi. Asiaan pitää koittaa muistaa kiinnittää huomio aina täyttäessä, joten seurataan ja katsotaan kuinka laite pelittää.
    Viimeksi muokannut: Havis; 13.09.2017 klo 00:15.
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  27. #87
    Lainaa Havis kirjoitti Katso viesti
    Kun tuon Cobrran periaatetta miettii, niin ainoa syy miks öljyä valuis ylenpalttisesti voi olla se, että systeemi saa jostain ilmaa eikä ole tiivis. Onko korkki löysällä, korkin O-rengas pois paikoiltaan tai letkun yläpää huonosti paikoillaan?

    Hommahan kai perustuu siihen, että ilmatiivis nestejärjestelmä työntää öljyä eteenpäin vain kun sinne korkkia kiristämällä luo pienen ylipaineen.

    Oman Cobrran kun asensin viime viikonloppuna, se O-rengas tuntui olevan aivan aavistuksen liian suuri halkaisijaltaan sopiakseen hyvin paikkaansa. Mutta seurataan ja katsotaan kuinka laite pelittää.
    Minulla Cobrra laski myös öljyä pihalle omia aikojaan. Syynä oli kaasukahvan asento. Sopivasti "normaalia" enemmän kierroksia koneelle, niin tärinästä johtuen alkoi tyhjenemään. Muuten on toiminut ongelmitta, paitsi radalla ja autobaanalla. Niin ja tuon ongelman voi kiertää estämällä säiliön pyörimisen esim. kumirenksulla tai nippusiteellä tms.
  28. #88
    Tai kiinnittämällä purkki pyörään tärinävaimentimella https://www.google.fi/search?q=t%C3%...yo4kBuj0I5BlM:
    Kylätason kurapyöräilijä.
  29. #89
    https://www.storm-motor.fi/voiteluai...lija-cob-n201/

    Nyt kun on aikaa kulunut ja kokemusta karttunut, niin miten on nämä Nemot toimineet? Entäpä Loobmanit tai Oscot? Mikä näistä kannattaa ostaa ja onko Loobmanilla edelleen paljousalennuksia - jos on, onko tilaajia nyt?
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  30.  
  31. #90
    Loobmani on ihan toimiva mutta kyllä minä välillä mietin että jokin täysin automaattinenkin voisi olla paikallaan. Silti olen loobmanilla parissakin pyörässä pärjännyt. Hintaansa nähden todellakin hyvä hankinta kunhan asennus onnistuu järkevään paikkaan.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen