Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Edelleenkään en tunnuksellani pääse kauppaan, verneri johonkin kait jo palautetta laittanut, mutta ei apua. 5 eri tietokoneella, 4 eri ohjelmalla ja 3 eri yhteydellä kokeiltu, ja kaikilla mahdollisilla tempuilla mitä nyt tällainen puolinörtti osaa.

    Tein altterin ja sillä pääsen ongelmitta kauppaan sisään.

    Kauppaan mennessä avautuu siis vain tyhjä sivu, poikkeuksena IE, joka herjaa yhteysvirhettä. Tehkääpäs nyt asialle jotain!!!!

    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  2. #2
    Ei toimi täälläkään!
    Valkoista sivua tarjoaa.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  3. #3
    Onko mitään edistystä asian suhteen? Tällä tosiaan pääsee kauppaan.
  4. #4
    Onko se joskus toiminut??
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  5. #5
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kenellä kaikilla kauppa antaa tyhjää sivua? Antaako joka kerta? Antaako samaa muilla yläpalkin sivuilla pois lukien foorumi? Taffu ja fayout on tiedossa.
    1000
  6. #6
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Kenellä kaikilla kauppa antaa tyhjää sivua? Antaako joka kerta? Antaako samaa muilla yläpalkin sivuilla pois lukien foorumi? Taffu ja fayout on tiedossa.
    Antaa joka kerta valkoisen sivun. Muut yläpalkin sivut toimivat.
    Ja siis ongelma alkoi kun rataliput tulivat myyntiin (25.6.2014 18:00), sain lisättyä haluamani tavarat koriin (18:02) ja sitten kauppa kaatus. Tämän jälkeen ei ole näkynyt kuin valkoista.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  7. #7
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Keksit on poistettu?
    1000
  8. #8
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Keksit on poistettu?
    Keksit poistettu, välimuisti tyhjätty, kirjautumistiedot jne poistettu. IE ja Chrome mulla ei ole edes käytössä, joten niistä poistin aivan kaikki historiat jne. Yhteyksiä bootattu ja vaihdettu ja Chromen itse asiassa ihan asensinkin vain kauppaa testatakseni Ja tosiaan 4 eri koneella olen kokeillut, sekä kännykällä.

    Kaikki muut yläpalkit toimii, ml chat, sekä tietty yksityisviestit.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  9. #9
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Keksit poistettu, välimuisti tyhjätty, kirjautumistiedot jne poistettu. IE ja Chrome mulla ei ole edes käytössä, joten niistä poistin aivan kaikki historiat jne. Yhteyksiä bootattu ja vaihdettu ja Chromen itse asiassa ihan asensinkin vain kauppaa testatakseni Ja tosiaan 4 eri koneella olen kokeillut, sekä kännykällä.

    Kaikki muut yläpalkit toimii, ml chat, sekä tietty yksityisviestit.
    Sama. Epätoivossa avasin jopa ensimmäistä kertaa IE:n ja menin jopa päivittämään sen uusimpaan versioon.
    Ei oo kekseissä vika ku koitettu eri koneilla ja selaimilla ja incognito-tiloissa ja tyhjennetty välimuistia.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  10. #10
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mitäs virustorjuntaa tai vastaavaa nettiturvallisuusvalvontaohjelmaa käytätte. Minkä operaattorin nettiyhteys.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  11. #11
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mitäs virustorjuntaa tai vastaavaa nettiturvallisuusvalvontaohjelmaa käytätte. Minkä operaattorin nettiyhteys.
    Nämä eivät vaikuta. Kokeiltu AVG, F-secure, kännykkä, mäkpuukki, oikea tietokone, läppäri, duuniläppäri, mobiiliverkko, elisa kaapeli, työpaikan kuitu, vpn. Vielä kun laittaa noi kaikki sekasin niin kyllä täällä päässä on kaikki kokeiltu. Serveripään ongelma eli jostain syystä mun käyttäjätunnus ei toimi tuolla kaupassa.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  12. #12
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onko kokeiltu vaihtaa nikki väliaikaisesti joksikin muuksi ja sitten taas takaisin normaaliksi. Vois auttaa jos on tietokannassa joku poikittain.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  13. #13
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Onko kokeiltu vaihtaa nikki väliaikaisesti joksikin muuksi ja sitten taas takaisin normaaliksi. Vois auttaa jos on tietokannassa joku poikittain.
    Ainaskin tuo Taffu oli kokeillut toista egoa ja oli toiminutkin sillä. Sitten taas varsinaisella tunnuksella ei toiminut.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  14. #14
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Aivan, tarkennuksena et siis komentaa ylläpidon muuttaan sitä nikkiä edestakas, vois korjata tilanteen jos foorumisoftan uusi versio krjottais sen käyttäjätunnuksen sellaisessa muodossa tietokantaan että osais sitten lukeekkin sen... Mut jos tätä on jo kokeiltu, niin turha varmaan sitten.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  15.  
  16. #15
    Täällä ainakin toimii, tosin en kokeillut kuin lisätä ostoskoriin ja sitten poistin sen korista. Kaikki ratapäivät näkyy ok.