Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 83:een 83:sta
  1. #61
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Joo, just iteki huomasin, ja nyt fiksattu Aikakin oli siis väärin, ja tuota 16:20 videota en ole upannut. Voin kyllä pistää sitäkin uppiutumaan
    Kaikki ylös vaa. Jos vaik jollain videolla sattuisit olee mun perässä . Ois varmaan helpompi hommata oma kamera ku yrittää bongailla itteään toisten videoista.
    http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
  2. #62
    Kädetön kääntyilijä heeppa:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset itseltäkin kaikille ratailijoille ja kuvaajille. olisi vaan pitäny vaihtaa tuo eturatas piikkiä isompaan aikaisemmin, kun nyt lähti 12 sekuntia pois omista enkoista, päätyen 2.03 risat.
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  3. #63
    Lainaa Rubinous kirjoitti Katso viesti
    Kaikki ylös vaa. Jos vaik jollain videolla sattuisit olee mun perässä . Ois varmaan helpompi hommata oma kamera ku yrittää bongailla itteään toisten videoista.
    No tässäpä soittolistana sunnuntain setit, mitä olen kuvannut:

    http://www.youtube.com/playlist?list...j5a2DMdGsrCi0J

    Viimeisen setin nyt jätän laittamatta, kun putosi pultti vaihdetangon päästä ja mentiin sitten kakkosella koko rata ympäri ja sitten turattiin siellä varikolla uutta pulttia paikalleen. Jos jaksan sen turaamisen editoida pois, niin laitan senkin joskus
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  4. #64
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    No tässäpä soittolistana sunnuntain setit, mitä olen kuvannut:

    http://www.youtube.com/playlist?list...j5a2DMdGsrCi0J

    Viimeisen setin nyt jätän laittamatta, kun putosi pultti vaihdetangon päästä ja mentiin sitten kakkosella koko rata ympäri ja sitten turattiin siellä varikolla uutta pulttia paikalleen. Jos jaksan sen turaamisen editoida pois, niin laitan senkin joskus

    Siellä teilläpäin oli enempikin niittä pulttingelmia vissiin...
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  5. #65
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Siellä teilläpäin oli enempikin niittä pulttingelmia vissiin...

    Kyl mä sanoisin, että tais tarttua naapuriteltasta
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  6. #66
    Jos vain hetkeks enne varikolle menoa olin päässy chase -kuvaan.

    Ite en juurikaan päässy seuraan porukkaa ja muutenkin melko lailla tyhjää rataa omissa tallennuksissa.
    Parit hiukan siistimmät kierrokset uppasin. ->

    https://www.youtube.com/watch?v=yL9dFw12hW0

    https://www.youtube.com/watch?v=-DwFUYNugcA
    Viimeksi muokannut: S^Hansu; 08.09.2014 klo 23:37.
    Testi
  7. #67
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Siellä teilläpäin oli enempikin niittä pulttingelmia vissiin...

    Vielä jäi muutama uupumaan ilmaisesta subista
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  8. #68
    Lainaa tamik87 kirjoitti Katso viesti
    Vielä jäi muutama uupumaan ilmaisesta subista
    Mä oon niin erimukava ja kaikkee, et voin lahjottaa mun leiman tamille
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  9. #69
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Olipas mukava ratakauden avaus ja päätös, näppärästi samassa viikonlopussa. Vähän jäi vajaaksi kun iltojen rattoisien ajeluiden sijaan sukuloin, mutta koskapa selkä ei pahemmin tykännyt kyttyrää niin jospa sitten 2015 avais kauden vähän aiemmin
    -nomen est omen-
  10. #70
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Oli hieno viikonloppu taas vielä tähän kauden loppuun. Nyt parannellaan flunssaa sitten alkuviikko...

    On tullut aika monet orgin päivät käytyä tällä kaudella läpi, hienoja ratailijoita ja ihmisiä tavattu, kiitos kaikille ja osin jopa anteeksi

    Ensi kaudella uudet kujeet radalla, mitä ne sitten ovatkaan. Laitetaan yksi nopeen ryhmän video tuohon, ruuhkaton sunnuntai-iltapäivän setti höystettynä kahdella kameralla ja gps-datalla.

  11. #71
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    Oli hieno viikonloppu taas vielä tähän kauden loppuun. Nyt parannellaan flunssaa sitten alkuviikko...

    On tullut aika monet orgin päivät käytyä tällä kaudella läpi, hienoja ratailijoita ja ihmisiä tavattu, kiitos kaikille ja osin jopa anteeksi

    Ensi kaudella uudet kujeet radalla, mitä ne sitten ovatkaan. Laitetaan yksi nopeen ryhmän video tuohon, ruuhkaton sunnuntai-iltapäivän setti höystettynä kahdella kameralla ja gps-datalla.

    Tuo gepsi data olis voinut olla ihan mielenkiintonien, mutta ainakin mulla se näyttäisi olevan vaan kuvana videossa. Muuta ei näy kun nopeus joka on kokoajan 168 ja punainen pallokin rataprofiilissa pysyy paikallaan.
  12. #72
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vahvajussi kirjoitti Katso viesti
    Tuo gepsi data olis voinut olla ihan mielenkiintonien, mutta ainakin mulla se näyttäisi olevan vaan kuvana videossa. Muuta ei näy kun nopeus joka on kokoajan 168 ja punainen pallokin rataprofiilissa pysyy paikallaan.
    Exporttaa racechronosta csv-tiedosto "all laps" ja lue se dashwareen.

    Dashwaresta mene Syncronization välilehdelle ja sun pitäis nähdä nyt "reitti" ja sitä pitää pystyä kelaamaan alapalkista. Jos tuota ei näy niin ei varmaan dataakaan ole oikein importattu.
  13. #73
    Ratavastaava sipi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2008
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vahvajussi kirjoitti Katso viesti
    Tuo gepsi data olis voinut olla ihan mielenkiintonien, mutta ainakin mulla se näyttäisi olevan vaan kuvana videossa. Muuta ei näy kun nopeus joka on kokoajan 168 ja punainen pallokin rataprofiilissa pysyy paikallaan.
    Jos meinaat tuota wbaumin videoo ni gps data lähtee mukaan vasta ekan täyden kierroksen alusta..
    Yamaha R6R -06
    ex. Suzuki GSX-R 750 -93
  14. #74
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sipi kirjoitti Katso viesti
    Jos meinaat tuota wbaumin videoo ni gps data lähtee mukaan vasta ekan täyden kierroksen alusta..
    Jaa, aattelin heti että siellä yritetään omaa dataa tunkea johonki videoon
  15. #75
    Ajatus houkuttaa, kun itelläkin noita settejä tuolta sekä videolla, että chronolla. Muttei tuon DashWaren viidenkympin verran. Ainakaan vielä.
    Testi
  16. #76
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Ajatus houkuttaa, kun itelläkin noita settejä tuolta sekä videolla, että chronolla. Muttei tuon DashWaren viidenkympin verran. Ainakaan vielä.
    Racerenderin ilmaisversiolla pääsee testailemaan. Max 3min pätkää, johon mahtuu se yksi paras kierros näppärästi.
    Yamaha RD125 -85, Kawasaki Er-5 -05, Honda CBR 1000rr -06
  17. #77
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sipi kirjoitti Katso viesti
    Jos meinaat tuota wbaumin videoo ni gps data lähtee mukaan vasta ekan täyden kierroksen alusta..
    No niinpäs lähteekin. Olin hivenen malttamaton kun alussa ei näkynyt dataa, niin keskeytin katselun
  18. #78
    Tuolla vielä ratakauden päättäjäisviikonlopun kuviin linkki, olkaapa hyvät => http://www.moottoripyora.org/keskust...tösviikonloppu

    ps. Spesiaalina seassa pari "kyynärpää maassa" ja "romut tontissa kipinäsuihkun kera" kuvaa
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  19. #79
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Keltanokka kiittää kaikkia kuluneesta kaudesta ja viikonlopusta! Ensimmäinen kunnon ratakausi takana nyt ja seuraavaa jo odotellessa. Talvesta taitaa tulla todella pitkä.
    Paljon tuli opittua asioita kesän aikana ja kehitys olikin ihan lupaavan oloista, kunnes Heinäkuun Kemoralla tulikin sorruttua perinteiseen, eikä osannut lopettaa ajamista ajoissa. Hieman on ajaminen sen jälkeen tökkinyt, mutta nyt sunnuntaina Botnialla tuntui tarvittava rentous taas pikkuhiljaa löytyvän, joten ehkä se tästä!
    Paljon tuli tutustuttua uusiin ihmisiin kesän aikana ja toivottavasti teitä kaikkia näkee taas ensi kesänä!

    Erityiskiitokset Taffulle ja Iigelille, ilman teitä olisi ollut melkoisen tylsää varikoilla
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  20. #80
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen


    Laitetaan tuo vielä jakoon. Näyttää hassulta lakunpiirtelyltä, mutta oli erittäin lähellä ettei kausi loppunut highsideriin.
  21. #81
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Tuolla vielä ratakauden päättäjäisviikonlopun kuviin linkki, olkaapa hyvät => http://www.moottoripyora.org/keskust...tösviikonloppu

    ps. Spesiaalina seassa pari "kyynärpää maassa" ja "romut tontissa kipinäsuihkun kera" kuvaa
    Kiitos kuvista.

    Tässä kipinäsuihkua videon muodossa ja saattaa siinä kyynärpääkin asfalttiin raapaista.


    Kiitos kaikille tästä kesästä.
  22. #82
    Onkohan kenelläkään hitaan ryhmän videoita Botnialta 6.9.?
  23.  
  24. #83
    Lainaa timotheus kirjoitti Katso viesti
    Onkohan kenelläkään hitaan ryhmän videoita Botnialta 6.9.?
    On ainakin lauantailta, jos kelaat taaksepäin
    Triumph Street Triple 1050 -07
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123