Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 74:een 74:sta
  1. #61
    Löytyhän...maksaa ei viitsi...joten kuvat näkyvät taas heinäkuun 16.pv...
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  2. #62
    Onneks ehdin nähdä sun makeet kuvat, ennenku ne katos
    Teitpähän hienon reissun.

    Meinasin jo kysyä, miten saat kohtuuvaivalla noin paljon kuvia sopivasti tarinan oikeisiin kohtiin, mut en kysykään Itse taistelen aijaan kanssa ja kuvat tulee tai ei tule sinne minne haluaisin!?
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  3. #63
    Lainaa mara55 kirjoitti Katso viesti
    Onneks ehdin nähdä sun makeet kuvat, ennenku ne katos
    Teitpähän hienon reissun.

    Meinasin jo kysyä, miten saat kohtuuvaivalla noin paljon kuvia sopivasti tarinan oikeisiin kohtiin, mut en kysykään Itse taistelen aijaan kanssa ja kuvat tulee tai ei tule sinne minne haluaisin!?
    Photobucketista saa hyvin noi linkit...teen tarinan ensin wordille ja heitän linkit sopiviin väleihin ja sit copy-paisteen tänne...
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  4. #64
    Hyvä idea Kiitos !!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  5. #65
    Lainaa Tomi72 kirjoitti Katso viesti
    Löytyhän...maksaa ei viitsi...joten kuvat näkyvät taas heinäkuun 16.pv...
    Aukee kuitenkin Photobucketissa klikkaamalla kuvaa
  6. #66
    Hauskasti kirjoitettu, kiitos rapparista!
    Tuo Pyreneitten osuus uusi tuttavuus ja kuulostaa/näyttää mielenkiintoiselta.

    Viki
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  7. #67
  8. #68
    Hyvää settiä. Plussaa myös majoituskommenteista ja vinkeistä. Noottia niille, jotka valitsee ainaiset ketjupaikat ja motarinvarsimotellit. Jää hienot kokemukset kokematta tyyliin aamupalat kattoterassilla, tuollaiset hevostilat jne. jotka on niitä mitkä usein muistaa pitkään.
  9. #69
    No nii, kuvatkin tuli takas näkyviin
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  10. #70
    Upee reissu, upee kertomus, upeet kuvat.
  11. #71
    ihan über-reissu... hienot fotot mahtavaa luettavaa , pari kertaa kyllä jo lukenut

    ... mä luulen että kun eurooppaan pääsee reissuun niiin solona menen myös. letka-ajo ei sovi mulle
    ***
  12. #72
    Kiitos hienosta tarinasta. Eilen ja tänään tuota Verdonin aluetta vinkkisi perusteella koluttiiin ja hauskaa oli. Upeat maisemat ja huippukuntoiset tiet. Huomenna kohti Espanjaa.
  13. #73
    Lainaa ooke kirjoitti Katso viesti
    Kiitos hienosta tarinasta. Eilen ja tänään tuota Verdonin aluetta vinkkisi perusteella koluttiiin ja hauskaa oli. Upeat maisemat ja huippukuntoiset tiet. Huomenna kohti Espanjaa.
    Olisipa taas siellä :S Nauttikaa !
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  14.  
  15. #74
    Olipas loistavaa settiä ja hienoja maisemia! Tältä pohjalta reissu.org suuntaakin näillä näkymin Norjan sijaan ensi kesänä valloittamaan Pyrenneiden vuoristoa.
    https://reissu.org
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123