Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 262:een 262:sta
  1. #241
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Hyvin on z-manin iö antanut paukkua.Missä penkissä ajettu?

    No mutta sitten omaan ongelmaani. pyörä on reilun kuukauden seisonut toimettomana ja tänään tuossa käynnistelin ja lämmittelin. Ja kas kummaa kytkin on mennyt ihan veltoksi. Ottaa vasta kun kahva on lähes pohjassa. Liikkeelle lähtö oli hieman töksähtävää kun haukkaa heti kun vähän kahvasta päästää. Mistäköhän lähtisin vikaa etsimään?
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  2. #242
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Hyvin on z-manin iö antanut paukkua.Missä penkissä ajettu?

    No mutta sitten omaan ongelmaani. pyörä on reilun kuukauden seisonut toimettomana ja tänään tuossa käynnistelin ja lämmittelin. Ja kas kummaa kytkin on mennyt ihan veltoksi. Ottaa vasta kun kahva on lähes pohjassa. Liikkeelle lähtö oli hieman töksähtävää kun haukkaa heti kun vähän kahvasta päästää. Mistäköhän lähtisin vikaa etsimään?
    Prätkäpajan penkki. Mulla vuosi/veti ilmaa ton talven projektin jälkeen kytkimen työsylinteri niin pahasti sisään, että en saanut millään muulla ilmattua kuin ostamalla uuden työsylinterin.. Oisko sinne päässyt ilmaa?

    Perjantaina sais kortin takas.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  3. #243
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Juu pitääpä kokeilla ilmailla, mutta se on varsin v-mäistä touhua

    Meikäläisen kone ajettiin myös prätkäpajan penkissä viimeksi pari-kolme vuotta sitten ja 156 tai 158 se anto takapyörälle pienen säätö rumban jälkeen. Newtoneita en muista, mutta silloin kun konetta laiteltiin -08 se ajettiin MP-Asennuksen penkissä ja antoi muistaakseni 150,5 ja 132Nm. On mulla laputkin kaikista jossain arkistoissa joista vois tarkastaa.

    Lequ totesi silloin viimeisimmän Ppajan penkityksen jälkeen että toisiksi parhaat tulokset ei ahdetuista. Se parempi oliki joku 1340
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  4. #244
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Juu pitääpä kokeilla ilmailla, mutta se on varsin v-mäistä touhua

    Meikäläisen kone ajettiin myös prätkäpajan penkissä viimeksi pari-kolme vuotta sitten ja 156 tai 158 se anto takapyörälle pienen säätö rumban jälkeen. Newtoneita en muista, mutta silloin kun konetta laiteltiin -08 se ajettiin MP-Asennuksen penkissä ja antoi muistaakseni 150,5 ja 132Nm. On mulla laputkin kaikista jossain arkistoissa joista vois tarkastaa.

    Lequ totesi silloin viimeisimmän Ppajan penkityksen jälkeen että toisiksi parhaat tulokset ei ahdetuista. Se parempi oliki joku 1340
    Oho. Oliko siinä sun koneessa kantta paranneltu?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  5. #245
    voi paskan kökkö... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    sori keskeytys ,mutta oisko takajalkatappeja myytäväksi??
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  6. #246
    Mä en taida ehtiä omaa Gixxeriäni tänä kesänä ajeluttaa
    Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
  7. #247
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Oho. Oliko siinä sun koneessa kantta paranneltu?
    Ei oo muuta ku plaanattu ja pikkuisen tasoiteltu kanavia ja 1201 wisecon setti. Kovasti sitä ihmeteltiin, mutta lopputulos oli se että on vaan sattunu pirun hyvä yksilö.

    Ei oo valitettavasti takatappeja, yhet LSL:n säädettävät etutapit on, mutta en mie taida niitä myydä. Ne on mukavat heittää kiinni kun lähtee pitemmälle ajelulle ja haluaa mukavamman polvikulman
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  8. #248
    Mulla on kyllä tapit irti, mutta pakko pitää tallessa kunnes puolisolla on oma pyörä.
    Viimeksi muokannut: Z-man; 29.07.2015 klo 00:56.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #249
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Oli sitten kytkimen nestesäiliö lähes tyhjä. EI siis ihmekkään kun ei toiminu. Lisäilin nesteet ja ilmasin ja taas toimii normaalisti. Mutta jostaihan se vuotaa kun nesteet häviää, tosin pari vuotta sitten olen viimeksi säiliötä availlut.
    Syyllinen lienee vuotava työsylinteri. Eikös noihin ollut jotain korjaussarjaakin myynnissä?

    Stormilla näköjään on korjaussarja https://www.storm-motor.fi/osat/moot...orjaussarja-6/
    Viimeksi muokannut: Salmon; 29.07.2015 klo 13:12.
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  10. #250
    Oma 1100W varastettiin tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Löytyi seuraavana päivänä lievästi lipattuna. On nyt uudella omistajalla E-Savon suunnalla...kattotaan mitä seuraavaksi. Ehtiikö sitä tälle kesälle ollenkaan.
    Team Täystuho
  11. #251
    Liruttelin koneeseen Motulin 300V 10w40:t.. kylläpä oli huomattava ero vanhoihin mm. vaihteiden vaihdossa olin huomaavinani pienempää ronklotusta tyhjäkäynnillä.

    Ostin myös tälläisen setin: http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSXR1...p2047675.l2557

    Mutta tuossa tuleva kytkinkopan suoja oli väärä, sain kuitenki jälkeenpäin oikean vm. suojan tilalle. Se väärä jäi nyt ylimääräiseksi. 89-92 vuosimalliin se ei ainakaan käy, eli onkohan uudemman vai vanhemman mallin kopan suoja? Muut kävi kyllä keskenään tuohon omaankin.

    Tässä kuva, missä on oikea koppa kiinni.
    Viimeksi muokannut: Z-man; 20.08.2015 klo 13:53.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  12. #252
    Millä tavoin se eros tosta oikeasta, kun ei oikeen nää mitä eroa noissa kuvissa on?
    Viitsisitkö ottaa kuvan niistä vierekkäin?
    Pääsääntösesti ollut samanlaisia noi iiöön posket vuosmallista riippumatta, paitsi tietty seiskapätkän, jossa on vaijerikytkin.
  13. #253
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Millä tavoin se eros tosta oikeasta, kun ei oikeen nää mitä eroa noissa kuvissa on?
    Viitsisitkö ottaa kuvan niistä vierekkäin?
    Pääsääntösesti ollut samanlaisia noi iiöön posket vuosmallista riippumatta, paitsi tietty seiskapätkän, jossa on vaijerikytkin.
    Ylhäältä pultit ja kolot mätsää, mutta alapuolelta tilanne on tämä ja tämä

    Itse veikkaan, että vesijäähytetyn gikkerin koppa, mutta jos joku tuon selvittää ja kopan haluaa niin luovun siitä 30e hintaan, alkuperäinen taisi olla 45-50e, (koko setti ~150e). Ja on siis ihan käyttämätön, aitoa hiilikuitua kevlarilla vahvistettuna.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  14. #254
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Taas on sotaratsu ajossa
    Talven aikana, tai itseasiassa nyt keväällä, tuli venttiilivälykset tarkisteltua. Kolmea venttiiliä joutui säätämään. Kytkimen työsylinteriin uusin tiivisteet ja jopas tuli napakka kytkin. Viime kesänä havaittuun hitaissa vaihdeissa haukkailuun löytyi syyllinen täysin loppussa olevasta orkkis ohjausiskarista. Siitä oli sitten tullut ohjaustehostin
    Tilalle vaihdoin Toby:n säädettävän ohjausiskarin ja hävisi vetelyt ja haukkailut, nyt on hyyvä.
    oli muuten ensimmäistä kertaa mun omistuksen aikana etukate häkkeineen irti. Sehän on ihan julmetun painava hässäkkä ja erittäin paskamainen laittaa paikolleen ittekseen kun johtoniputkin on siellä välissä rutussa koko ajan
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  15. #255
    Eilen lähti GSX-R1100 -94 uudelle omistajalle.

    Pitää sanoa että näiden hinnat on kyllä tulleet rajusti alaspäin.
    Siististä pyörästä sain 1500 euroa ja se oli ehdoton maksimi. Kolme kevättä/kesää tätä möin. Tämä oli ensimmäinen rahalla ostaja ja saatiin sitten kaupatkin aikaiseksi.
    -upi-
    Nyt ilman pyörää.
    Myyty 12.7.2016. Suzuki GSX-R1100W -94
  16. #256
    Moro! Ajossa 1100F vm-91, ja mittarissa n. 46 tkm- Hollannin tuontia. Vaivaa pyörästä kuuluva ujellus. 1 ja 2 vaihteilla ei kuulu, mutta 50-80 km/h ajaessa 3-,4- tai 5-vaihteilla alkaa kuulua ujellus. 80 jälkeen on jo muutakin meteliä ettei pääse kuulemaan ujellusta Voisko mittaristosta/vaijerista kuulua moinen? Huoltoliikkeen kaverikaan ei osannut paikallistaa ääntä pikaisen testiajon jälkeen. Muuten mopetti pelaa great!
  17. #257
    Lainaa superiku kirjoitti Katso viesti
    Moro! Ajossa 1100F vm-91, ja mittarissa n. 46 tkm- Hollannin tuontia. Vaivaa pyörästä kuuluva ujellus. 1 ja 2 vaihteilla ei kuulu, mutta 50-80 km/h ajaessa 3-,4- tai 5-vaihteilla alkaa kuulua ujellus. 80 jälkeen on jo muutakin meteliä ettei pääse kuulemaan ujellusta Voisko mittaristosta/vaijerista kuulua moinen? Huoltoliikkeen kaverikaan ei osannut paikallistaa ääntä pikaisen testiajon jälkeen. Muuten mopetti pelaa great!
    Kuuluuko vain veto päällä, vai muutenkin? Tollanen vanha iiöö kone on pääsääntösesti rikki, ellei kuuluis mitään ääntä
  18. #258
  19. #259
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa superiku kirjoitti Katso viesti
    Moro! Ajossa 1100F vm-91, ja mittarissa n. 46 tkm- Hollannin tuontia. Vaivaa pyörästä kuuluva ujellus. 1 ja 2 vaihteilla ei kuulu, mutta 50-80 km/h ajaessa 3-,4- tai 5-vaihteilla alkaa kuulua ujellus. 80 jälkeen on jo muutakin meteliä ettei pääse kuulemaan ujellusta Voisko mittaristosta/vaijerista kuulua moinen? Huoltoliikkeen kaverikaan ei osannut paikallistaa ääntä pikaisen testiajon jälkeen. Muuten mopetti pelaa great!
    Vaikuttaisi vaihteistovialta. Rattaiden vaihtoa edessä
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  20. #260
    Lainaa superiku kirjoitti Katso viesti
    Moro! Ajossa 1100F vm-91, ja mittarissa n. 46 tkm- Hollannin tuontia. Vaivaa pyörästä kuuluva ujellus. 1 ja 2 vaihteilla ei kuulu, mutta 50-80 km/h ajaessa 3-,4- tai 5-vaihteilla alkaa kuulua ujellus. 80 jälkeen on jo muutakin meteliä ettei pääse kuulemaan ujellusta Voisko mittaristosta/vaijerista kuulua moinen? Huoltoliikkeen kaverikaan ei osannut paikallistaa ääntä pikaisen testiajon jälkeen. Muuten mopetti pelaa great!
    Ainakin 1200cc Banditissa mulla kolmonen ujeltaa aivan helvetisti. Niin se on ujeltanut jo neljä vuotta ja 30 000km eikä se ole miksikään muuttunut. Jos öljyissä ei ole mukana metallia ja vaihteet pelaa normaalisti niin itse en ainakaan tekisi mitään. Todennäköisesti se ääni tulee vaihteiston rattaista. Mulla on -93 750 GSXR josta vaihteet ei pysyneet päällä ja se ei pitkään sitten kestänytkään ennen kuin koko laatikko meni jumiin.
  21. #261
    Kiitos kommenteista! Itse kallistun myös tuohon alkavaan vaihteiston ratasvikaan. Mittarin ääntämiset selvitän myös..Nyyt vain kovaa yli 80
  22.  
  23. #262
    Päivää. Nokkien vaihdon jälkeen pitäis saada ajoitukset kuntoon. Menikö se kutakuinkin näin, vai onko korjattavaa?;

    https://ibb.co/kcVRfa

    Pakonokan nro 2:sta laskettuna vasempaan imun nro 3 osoittaa 24:ttä pinniä, nokkaketjun kiristin on jo asennettu.
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789