Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 265:sta
  1. #121
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    ^ Tattista, enköhän mää ne sit itse uskalla räjäyttää / putsata.

    Onko kukaan täällä muuten asennellu tollasia 35mm perää nostavia koiranluita? Samoilla tulilla ne tuolta Ebayn uumenista tulis ku noita kaasarin haalausvermeitäkin tilailooo... Oon nimittäin pikkasen kattellu et paksussa rouvassa on vähä turhankin "luuska stanssi" ku ottaa pukilta alas ja kuski istuu päälle. Sais noilla luilla pikkasen sellasta eteenpäin vievää ilmettä lisää.
    Käynti häiriöön liityen
    Bensan pinnat/kohon korkeus kannataa tarkista
    muttama siitä aika tarka yksilö osunut kohadalle
    samoin jos kaasareina on
    mikunin rs niin tarkaan tarkistela luistien kulmat,
    omassa huomanut että ne kun on aikansa siellä rapsutellet niin kuluvat/murtuvat kulmista ja usien oireena on sen pytyn "heräämin" vasta siinä 7000 kohdilla mistä sitten toimii 12500 ihan kuin ei mitään vika olisi
    joskus säröä ei ole meinnanut silmällä erotta
  2. #122
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Ok, mä kokeilen samaa. Jos laittais "emulsioputkelot" ja neulat vetämään. Tattis!

    Mites muuten ku tossa järkeilin, niin eikös se ole se emulsioputken sisään menevän neulan osuus se ratkaseva juttu? Eli jos se on kunnossa ja putken kanssa "fit" niin toimii kuten pitääkin?
    Meinaan mun mielestä noi kulumisjäljet / hankaumat tossa neulassa mitä kattelin niin oli tosiaan siellä ihan neulan yläneljänneksessä. Lähinnä siis siinä osuudella missä neula makaa luistissa ja sen osissa kiinni, ehkä myös sillä osuudella millä se menee emulsioputkeen silloin kun luisti on ala-asennoissaan. Voihan olla, että jos tuolla osuudella on jotain pykäliä tms. niin saattaa jäädä kantamaan jollain tapaa eikä seuraa luistin liikkeitä niin herkästi ku pitäisi? Ihan hemmetisti tässä taas on omasta perseestä revittyä mukana... Mutta kuulostaako yhtään järkevälle?

    Ylipäätään kävin miettimään, jotta miksi tuollanen säädettävä neula ei ole siellä esim. kierrevirityksellä kiinni? Sais portaattomasti säädettyä? Jollain tapaa tosi rimpula systeemi tuollaset pari hikistä muoviprikkaa ja sokka? Se on pirun hyvä tietysti "tietää" paremmin, varsinkin silloin kun ei oikeesti tiedä mistään mitään.
    luistin auki jumitumin sopisi ainkin vaivaan,
    neulassa jos on jotan kulumia/pykäliä niin voisi jotenkin vinossa mennä sinne putkee tai jäädä pykälästä
    jumiin,

    Jos on tarve säädell neulaan korkeutta eri kohtaan kuin siinä on normaalisti sätöä niin
    sokka/prika systemiä saa kätevästi säädettyä
    sokan koljen "puoleen" väliin laittamalla 2 prikka allapuolelelle
  3. #123
    ^ Saakeli kun hyvää juttua tulee miekkosilta. Oon nyt jo tosi tyytyväinen et aloin hommaan itte... Tässähän oppii ihan helevatisti ja pikapikaa. Mä otan vittuuksillani uudelleen ton ensimmäisen poijaan auki ja koitan saada tänne hyvät kuvat tuosta neulasta. Luulis jotta nykyvermeillä ja makrolla jotain saa aikaan, koska omakin puolisokee mykiö erotti epäsuhtaa. Palaillaan taas kotwasen kuluttua...

    Sikahyvä pointti toi luistin kulman brakaaminen myös. Meinaan juuri noin oireileva pytty pelasi kunnes kyllästyin, eli koevedoilla hönki kyllä kunnon huudatuksella mukaan. Mut startista lähdettiin selkeesti kolmella liikenteeseen loppuvaiheessa. Suuri kiitos raadille jo tässä vaiheessa!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #124
    Neulasuuttimiksi nimitän niitä putkia itse ja omassa gixxerissäni ne olivat kuluneet ostaessani ja pahin käyntihäiriöiden syy ja tosiaan ei neuloissa saa olla pykäliä.Vakioneulat aika tasaiset kartiot ja esim.Dynojetin neulat muotoiltu eri tavalla.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  5. #125
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ihan hyvä arvaus on varmaan neulasuuttimien elitai-putkien kuluneisuus jos neulatkin on kuluneet.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #126
    Joo, ja nimenomaan noi kulumat vaikuttaa siellä ala/keskikierroksilla, kun neulat on alhaalla.
    Luistit katossa ei ole väliä, vaikka ottaisi koko pääsuuttimenkin pois (mulla on kokemusta tästä, kun yhden kaasarin pääsuutin oli päässyt irtoamaan sinne kohokammion pohjalle), pyörä käy ja kukkuu ja kulkee sitä nätimmin mitä enempi on vauhtia, tyhjäkäynti vaan katoaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #127
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Projekti etenee suosiollisissa tuulissa.




    Loppuun vielä kuvatus puolialastomasta paksukaisesta...

    [IMG][/IMG]
    AI että kun on hieno, suorastaan seksikäs Tsemppiä rassaamiseen
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  8. #128
    Lainaa Esa Lammas kirjoitti Katso viesti
    AI että kun on hieno, suorastaan seksikäs Tsemppiä rassaamiseen
    Hah, Kiitos! Seksikäs indeed.... Samaan tapaan ku Samantha Fox tai Sabrina oli aikoinaan... Ja taas tyystin eritapaan ku vaikkapa nämä nykypäivän pikkulikat esim. Sara Sieppi taikka Lotta Hintsa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #129
    Päivitellääs...

    Nyt on kaikki kaasarit tsekattu läpi. Neulat on kaikissa enemmän tai vähemmän muodottomiksi kulahtaneita yläpäästään. Samoin ainakin yksi emulsioputki selkeesti soikeaksi kulunut. Näin ollen vaihdettava noi kaikki on, se tuntuu järkevälle.

    Otin yhteyttä tuonne "shyhanderin" vinkkaamalle taholle, vastasivatkin sieltä todella hienosti. Lopulta selvisi, että neuloja heillä ei kuitenkaan ole enää varastossaan ja tilaavat niitä lisää joskus marraskuussa seuraavan kerran > joten etsintä jatkuu.

    Laitetaas loppuun kuvatus yhdestä pahimmin epämuodostuneesta neulasta. Tällä tais olla partnerinaan myös sitten se soikeaksi kulahtanut emulsioputki. Eli varsin paska parivaljakko jota kone ei varmaankaan hyvällä kattele.

    [IMG][/IMG]
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #130
    Hyvää settiä.. kerro sitten mistä löysit neulat? Itekkin täsä ettimässä, talvella pikku projektia..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  11. #131
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Hyvää settiä.. kerro sitten mistä löysit neulat? Itekkin täsä ettimässä, talvella pikku projektia..
    Voinkin kertoa samantien > juur lähti tilaus eetteriin nääs: 4 kpl neuloja & 4 kpl emulsioputkia = 150 eskoa toimitettuna. Ei mitenkään helevatan halpaa, mutta mikä nyt tässä harrastuksessa olisi?

    Eli tuolta: http://www.internationalmotoparts.co..._utmk=64341098
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  12. #132
    Muuten, nyt kun yleisesti olen alan foorumeja lueskellu niin tuota kaasaripolitiikkaa pidetään välillä ns. ydinfysiikkana. Itsekkin olen pitänyt, ehdottomasti. Ja kuitenkin tää mun vanha rouva pelas aivan OK, tuollaasillakin sisuskaluilla. Paskasimmat kaasarit ja pahimmassa kunnossa olevat neulat mä löysin niiden pyttyjen kohdalta mitkä vielä kävi ja kukkui kaikilla kierroksilla? Loppuu tosi pian se taikausko tässä puuhatessa...

    Mä luulen, että vika pytyn kiukkuiluun löytyy jostain muualta? Tai sit mä olen huomaamattani huuhtonu tuosta kiukkuavasta pytty / kaasari yhdistelmästä jonku isomman paskan pois? We will see...
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 06.09.2014 klo 02:30.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #133
    Päivitetäämpä taas...

    Uusia neuloja ja tuubeja odotellessa, laittelin paksun rouvan nippuun ns. koemielessä. Lähinnä pelotti, että lähteekö se käyntiin enää ollenkaan. Mut sehän prkl. lähti ku palmun alta murisemaan, kaikilla kannuillaan vielä! Ajattelin odotella ne uudet sisuskalut kaasareihin ja sit vasta ottaa rouvan seisonnasta pois ku ne on asenneltu... Eli toistaiseksi vain pihalla haaveilua. Mut hyvin se ainakin käy ja kukkuu. Saapa nähdä miten vetää alueet läpitte kun se kuuluisa ilmaboxi on hyllyllä?

    Koiranluut nosti perää hiukan, joten kiva myös nähdä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin? Eipä tuota ehkä kuvasta niin huomaa, mut pikkasen rouva on pirtsakammassa stanssissa kuin aikaisemmin.
    [IMG][/IMG]

    Sit Biltemasta löyty tällanen "tulpanjohtotesteri". Makso huikeen 3€, joten ajattelin kokeilla miten pelittää. Idea on siis se, että tulpanjohto sovitellaan tuohon kynässä olevaan hahloon ja kynä vilkuttaa mikäli johdossa kulkee virtaa. Tämä kaikki siis ilman reikiä johtoon saati mitään muutakaan ylimääräistä. Testasin tuotakin äsken, ja hyvin tuntuu vilkuttelevan virtaskaa kaikille tulpille.
    [IMG][/IMG]
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  14. #134
    On muuten hiukkasen hämmästyttävää miten muutaman euron edestä taivuteltavaa roiskeläppää hakkaa mennen tullen peltisaksilla revityn alumiinilevyn tuolla takakatteen sisuksissa... Taipuu ihan erimalliin, kestää isältä pojalle, istuu tiiviisti, eikä maadu oikeen millään. VINKKINÄ... Omassa rouvassa on tuota alumiinia, varmaanki taivutettuna oikkee miehissä päin vittua...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #135
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    On muuten hiukkasen hämmästyttävää miten muutaman euron edestä taivuteltavaa roiskeläppää hakkaa mennen tullen peltisaksilla revityn alumiinilevyn tuolla takakatteen sisuksissa... Taipuu ihan erimalliin, kestää isältä pojalle, istuu tiiviisti, eikä maadu oikeen millään. VINKKINÄ... Omassa rouvassa on tuota alumiinia, varmaanki taivutettuna oikkee miehissä päin vittua...
    Taivuteltava roiskeläppä? Onko heittää esim. joku linkki kys. tuotteesta?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  16. #136
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Taivuteltava roiskeläppä? Onko heittää esim. joku linkki kys. tuotteesta?
    No siis jälleen todella paskaa ilmaisua allekirjoitaneelta, mistä tahansa noita roiskeläppiä saa tietty. Ite hankkinu mm. Biltemasta, Motonetistä, Stromilta. Varmaan tarkoitettu autoihin, rekkoihin jne. Noihin alustatarpeisiin riittää rimpulampikin tuote, välillä pikkasen laittanu hikoileen ku ostanu liian paksua kumia mihin ei oikeen sakset enää riitä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  17. #137
    Mites muuten, onko kukaan miettiny erillisiä bensan suodattimia tuonne bensaletkuihin? Kai se nyt rokkaa ihan samaan tapaan ku ennenkin? Ainoo jotta estäis nyt vanhasta tankista mahdollisesti tulevien ruostejämien päätymisen kaasareille... Kuhan huvikseni mietiskelen tässä osia odotellessa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #138
    Oletko puhdistanut tankissa olevan suodattimen? Jos se on ehjä niin kyllä sen pitäisi riittää
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #139
    Juu, otin mä sen tossa yks päivä auki & ehjä ja puhdas oli. Voi olla täysin liioittelua tosiaan ne suotimet noissa linjoissa > tilakin on kortilla jne.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  20. #140
    Enempi haittaa kuin hyötyä. Noi lisäsuodattimet ei koskaan ole niin vapaastivirtaavia, etteikö kakku jossain kuormitustilanteessa loppuisi kesken.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  21. #141
    Ei muuten kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä bensahanaa?

    edit: ja onko kukaan täällä laittanut Koso DB-01r mittaristoa iö:hön?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  22. #142
    Mä olen melko varma, että mulla on jossain yksi bensahana. Semmoinen muistikuva on että joskus ostin varalle, enkä ole sitä tarvinnutkaan. Missä se sijaitsee on täysi mysteeri Todennäköisesti häkkivaraston perimmäisessä nurkassa kaiken muun rojun alla seuranaan täyssetti BST36 kaasareita
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #143
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Enempi haittaa kuin hyötyä. Noi lisäsuodattimet ei koskaan ole niin vapaastivirtaavia, etteikö kakku jossain kuormitustilanteessa loppuisi kesken.
    Hyvä, ehkäpä ne jätetään pois.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #144
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Mä olen melko varma, että mulla on jossain yksi bensahana. Semmoinen muistikuva on että joskus ostin varalle, enkä ole sitä tarvinnutkaan. Missä se sijaitsee on täysi mysteeri Todennäköisesti häkkivaraston perimmäisessä nurkassa kaiken muun rojun alla seuranaan täyssetti BST36 kaasareita
    No jos satut joskus löytämään ja haluat myydä niin pistä viestiä, mulla on nyt 750 iö:n hana ja sitä ei sitten sen enempää säädelläkkään muuten kuin tankkia pois ottaen Talven varalle muutenkin vähän suunnitelmia tuon pyörän suhteen..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  25. #145
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    No jos satut joskus löytämään ja haluat myydä niin pistä viestiä, mulla on nyt 750 iö:n hana ja sitä ei sitten sen enempää säädelläkkään muuten kuin tankkia pois ottaen Talven varalle muutenkin vähän suunnitelmia tuon pyörän suhteen..
    Mitäs meinaat talvella sen kanssa puuhata?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #146
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Päivitetäämpä taas...

    Koiranluut nosti perää hiukan, joten kiva myös nähdä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin? Eipä tuota ehkä kuvasta niin huomaa, mut pikkasen rouva on pirtsakammassa stanssissa kuin aikaisemmin.
    ]
    Kyllähän ne piikkikorkokengätkin kääntää perää pirtsakkaampaan asentoon.

    On muuten hieno väritys sun pyörässä. Tää mun on vähän tuommonen modifioitu
    Keulaa laskettu se 28mm, eikä se kuvassa pahemmin näy (huomaa 6-sylinteriset jarrut)
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  27. #147
    ^ Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat?

    Uudet neulat & emulsiotuubit lähti tänään tulemaan jenkkilästä, eli toi pulju mistä tilasin ni ainakin vaikuttaa toimivalle.

    Alkukäyrät nyppäsin myös hiivattiin, koskapa ne sakemannien kuristusprikat siellä edelleen oli paikoillaan. Tänään pitäis hakea käyrät avarrettuina paikallisesta nyrkkipajasta. Eipä ollu sielläkään läpihuutojuttu, meinaan todella jykevällä saumalla on ne prikat sinne hitsattu. Minäki poltin hommassa jo yhden porakoneen ja muutaman "avarrusterän" ennen ku uskoin ettei kotikonstein tule mittään...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  28. #148
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    ^ Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat?

    Uudet neulat & emulsiotuubit lähti tänään tulemaan jenkkilästä, eli toi pulju mistä tilasin ni ainakin vaikuttaa toimivalle.

    Alkukäyrät nyppäsin myös hiivattiin, koskapa ne sakemannien kuristusprikat siellä edelleen oli paikoillaan. Tänään pitäis hakea käyrät avarrettuina paikallisesta nyrkkipajasta. Eipä ollu sielläkään läpihuutojuttu, meinaan todella jykevällä saumalla on ne prikat sinne hitsattu. Minäki poltin hommassa jo yhden porakoneen ja muutaman "avarrusterän" ennen ku uskoin ettei kotikonstein tule mittään...
    Kyllähän noita 6mäntäsiä tokicoja on noissa haybusissa ja zrx:ssä myös mustana. Mulla on "kultaiset"
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  29. #149
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Mitäs meinaat talvella sen kanssa puuhata?
    No, konetta parannellaan, isommat männät, laakerointi kokonaan yms. -> 1216cc. Ulkokuorelle on myös tulossa aika iso upgrade, ensin meinasin pitää ns. vakio-lookin mutta aika radikaalisti tämä muuttuu eli katteet edestä pois mutta ei kuitenkaan mitään bombertyyliä, kai? Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.

    MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  30.  
  31. #150
    [QUOTE=Yamaha1;6330144]^ Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat? QUOTE]
    Olivat paikallaan kun ostin. Sen takia tuo kahva liikkuu niin paljon, kun on alkuperäinen.

    Vähän miettinyt kun tuo mun pyörä ei ole se sini-valkoinen niin jos tekisi vähän faceliftiä tähään tyyliin. mut pitää nyt katsoa että jaksaako alkaa maalausurakkaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen