Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 262:sta
  1. #61
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Vielä kun vaihdat tuon alkuperäisen mallia lulla olevan pääsylkän sopivaan radiaaliin niin paraneee vielä entisestään. Ite kävin pitkästä aikaa ajelemassa toissa päivänä n.300km mutkateitä, ensimmäinen kerta levyjen vaihdon jälkeen, ja olipas mukavata kun jarrut toimii kuin ajatus. Hyvin puree niillä alkuperäisillä Nissin:eilläkin, mut voishan ne johonkin tuoreempaankin vielä vaihtaa
    Onko noissa 12ärrän 6mäntäisissä satulissa kaks palaa/puoli vai neljä?
    Se on ZXR 1200 pääsylkkä (noiden satuloiden sylkkä), käsittääkseni sama kuin esim. 12r:ssä, alkuperäisessä ei ole tuo nestesilmä tuolla puolella
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  2. #62
    Morjensta arvon raati!

    Alan tässä pikkuhiljaa henkisesti ja muutenkin valmistautuun ens lomilla tapahtuvaan kaasarien puhdistus talkoisiin… Nyt olisikin hyvät neuvot tarpeen. Viimeksi olen 15-16 kesäisenä pelannu mopon kaasarien kanssa, ja aika vähän sittenkin.

    Eli jaksaisko joku heitellä tänne hyviä pointtereita tuohon savottaan liittyen?

    - Mitä osia kannattaa tilata valmiiksi? Olen itte ajatellut tollasta “carb.rebuild” settiä ja tietty kertaa 4 kpl.
    - Ei ole tietoa, mutta arvelisin noissa olevan jotain dynojetin tapaista hilpettä sisällä koska putkisto / ilmapuoli oli modattuna myös. Eli onko tuossa mielessä jotain joka siellä saattaisi olla uusimista vailla? Pikkasen mietin, et tilaisko uuden jet kitin ihan varuilta?
    - Sit käytännön purkuun ja kasaamiseen olis mukava saada jotain vinkkejä? Tottakai noi nyt purettua saa, senku alkaa mensselöimään. Mut mieluusti kuulisin etukäteen mahdollisista sudenkuopista jne.
    - Mulla ON kunnon manuaali käytettävissäni, joten sen mukaan toki pääpiirteittäin…

    Iso kiitos jos joku jaksaa tosta projektista jotain selostaa!

    P.S: Tuli muuten mieleen sellanenkin vaihtoehto, että jos ottais vaan koko setin irti ja lähettäis jonnekki pajalle haalattavaksi? Olisko siinä mitään ideaa? Jos on, niin kiitollisena myös laadukkaan nyrkkipajan yhteystietoja otetaan vastaan!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #63
    Ohjeet ovat periaatteessa samat pyörämerkistä riippumatta. Tässä yhdet: http://www.mtsac.edu/~cliff/storage/...ding_carbs.pdf

    Ja joo, en suosittele tuon teettämistä muualla, maksaa kohtuuttomasti, ja tuloksesta et voi olla varma.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600

    How far can you travel when you're six feet underground?
  4. #64
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Neulat voisit tarkastaa onko kuluneet pykälille. Helppo homma kun otat vaan kaasarin kannen auki ja kalvo pois ja luisti ylös, neula tulee mukana. Korjaussarjassa tulee mukana kaikki mitä tarvii vaihtaa. Ei ne suuttimet siellä mihinkään kulu, eli niitä ei tarvii vaihdella jos ei selkeästi ole vikaa. Puhdista sitten huolella kaasarit kun olet kaikki osat irroitellut, paineilma on hyvä apu puhdistukseen.

    Eipä tuo mitään rakettitiedettä ole joten aika helppo homma. Kasatessa kannattaa muistaa ettei kiristä kohokammionpohjan ruuveja hampaat irvessä, saattaa napsahtaa muuten halki. Ja jos siellä on vielä alkuperäiset ristipää ruuvit niin vaihda ne vaikka kuusiokoloiksi. On sitten jatkossa mukavapi availla jos tarvetta tulee
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  5. #65
    ^ Tattista, enköhän mää ne sit itse uskalla räjäyttää / putsata.

    Onko kukaan täällä muuten asennellu tollasia 35mm perää nostavia koiranluita? Samoilla tulilla ne tuolta Ebayn uumenista tulis ku noita kaasarin haalausvermeitäkin tilailooo... Oon nimittäin pikkasen kattellu et paksussa rouvassa on vähä turhankin "luuska stanssi" ku ottaa pukilta alas ja kuski istuu päälle. Sais noilla luilla pikkasen sellasta eteenpäin vievää ilmettä lisää.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #66
    Eikös aina voi laskea keulaa? Onko kellään yksinkertaista nyrkkisääntöä jousituksen säätöihin? En it teidä näistä säädöistä... Edellinen omistaja täytyi olla tosi iso kun jousitus oli säädetty kivi kovaksi tai sitten ajanut rankasti rataa tai mitä lie, mutta oli tosella epämiellyttävä ja hakkasi käsille. Vanhat säädöt oli keulassa isompi 6 viivassa ja ruuvi 3 kierrosta kiinni päin.(max 4 kierrosta) takana esikiristystä noin 3,5cm ja ruuvi 1 kierros auki. Eikös sen pitäisi kuitenkin vähän joustaa. Itse olen 94kg, nyt uudet säädöt edessä isommat kolme viivaa ylhäällä ja ruuvut 2 kierrosta kiinnipäin täysin aukiasennosta. Takaiskarissa noin 2,5cm Kierrettä,esikiristystä mutterin yläreunaan ja ruuvi 2,25 kierrosta auki täysin kiinniasennosta. Nyt perä sentään vähän joustaa mut keula on ehkä vähän pehmee. Tahtotila olisi saada siitä kohtalaisen mukava pitkille matkoille ja jämäkkä mutkateille sekä mahdollisimman matala sporttinen ryhti säilyttäen. no aina voi pitää säätötyökalut repussa ja hakea sitä oikeampaa säätöä, mutta kun ei oikein tiedä miten säätää, jousta vai virtauksia (tai jotain)
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  7. #67
    Lainaa Esa Lammas kirjoitti Katso viesti
    Eikös aina voi laskea keulaa? Onko kellään yksinkertaista nyrkkisääntöä jousituksen säätöihin? En it teidä näistä säädöistä... Edellinen omistaja täytyi olla tosi iso kun jousitus oli säädetty kivi kovaksi tai sitten ajanut rankasti rataa tai mitä lie, mutta oli tosella epämiellyttävä ja hakkasi käsille. Vanhat säädöt oli keulassa isompi 6 viivassa ja ruuvi 3 kierrosta kiinni päin.(max 4 kierrosta) takana esikiristystä noin 3,5cm ja ruuvi 1 kierros auki. Eikös sen pitäisi kuitenkin vähän joustaa. Itse olen 94kg, nyt uudet säädöt edessä isommat kolme viivaa ylhäällä ja ruuvut 2 kierrosta kiinnipäin täysin aukiasennosta. Takaiskarissa noin 2,5cm Kierrettä,esikiristystä mutterin yläreunaan ja ruuvi 2,25 kierrosta auki täysin kiinniasennosta. Nyt perä sentään vähän joustaa mut keula on ehkä vähän pehmee. Tahtotila olisi saada siitä kohtalaisen mukava pitkille matkoille ja jämäkkä mutkateille sekä mahdollisimman matala sporttinen ryhti säilyttäen. no aina voi pitää säätötyökalut repussa ja hakea sitä oikeampaa säätöä, mutta kun ei oikein tiedä miten säätää, jousta vai virtauksia (tai jotain)
    Helppoa. Huolla/huollata keula ja takaiskari. Sitten orgkesäpäiville 16.8 Alastarolle, siellä alustaklinikalle. Jos vielä haluaa hifistellä niin kärkkyy Scuubalta vierihoitoa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  8. #68
    Joo o, vasen etutolppa taitaa taas tihuttaa öljyä, on sillä kyllä jo tälle kesälle hakattu mutkaa n. 5tkm joten ymmärtäähän sen, talvella sitten..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #69
    Jees sinne pitää päästä
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  10. #70
    Fiilistelyä... Päivän ajelut suoritettu Lohjan seudun moottorikerhon letkassa. Nopeus noin rajotusten mukaan, 263km, keskikulutus 5,6 litraa sadalle. Pyörä toimi hyvin vaikka koneessa normaalit moottoripyöräöljyt. Vapaita löytyi vain yksi, siitä ykkösen ja kakkosen välistä. Kiristin keulan vaimennusta puoli kierrosta, eli nyt 2,5 kierrosta täysin auki asennosta. Takajousitus tuntu vähän liian kovalta, joten löysytän vähän jousen esikiristystä kun saan aikaiseksi. Mutta se voisi nyt olla hyvä kaks päällä.. Kokeillaan. insinöörihän keksi säädöt siksi, kun ei osannut laskea oikeita asetuksia.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  11. #71
    Fiilistelyä. Oli todella siistii olla kesäpäivillä vaikka yöksi ei voinutkaan jäädä... Mutta ensi kerralla! Ensi kertaa radalla! Täytyy sanoa että kyllä tuo pullukka minusta hyvin siellä radalla pärjää... Paremmin kuin minä. Asiaa, alusta tarkistettu alustalinikan specialistien toimesta ja on hyvässä kunnossa. Omat säädöt oli vähän pielessä mutta ei pahasti. Keulan esijännitystä löysytettiin yksi pykälä 3=>4 ja vaimennusta pienennettiin 2 napsua, eli on nyt takaisin 2,5 kierrosta auki. (eli 1,5 kierrosta kiinnipäin). Yllätys mutta perä oli vähän pehmeä ja esikiristystä kiristettiin 5mm ja on nyt 3cm kierrettä näkyvillä. Vaimennukseen ei koskettu ja on edellen 2,25 kierrosta auki. Minun japanilainen pullukkani sai pitkiä ihailevia katseita ja mairittelevia kommentteja. "tässähän on enempi säätöjä kuin monessa uudessa...onse hieno aikansa superbike"... Hehe no jokainen rahkeittensa mukaan nauttii.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  12. #72
    Juu, no ihan varmasti on liikaa pyörää vähintään 95%.lle motoristeista. Löysä, painava, tehoton, jarruton… mutta sitä kuuluisaa kikkeliä löytyy silti ihan eritavalla ku nykysistä muoviluodeista.
    Tuolla tallissa ku paksua rouvaa ja Agusta Brutalesta vertailee vierekkäin, niin tulee mieleen jotta Brutale sopis enemmänkin naapurin pikkulikalle ja paksu rouva taas… HUOH!
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 17.08.2014 klo 12:25.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #73
    EI tuo huonoksi erotu vuosikertaistensa joukossa, mitä minusta nyt voisi keskenään verrata ja muita en oikein tunnekkaan.
    Näissä kaikissa taisi olla vuosikertapäivitys juuri 1993.
    (Firebladea ei lasketa kun oli täysin uusi mullistava pyörämalli)
    GSXRrä oli tehokkain,toiseksi kevein, suurin huippunopeus varttimaililla,
    (toivottavasti saatte selvää)

    vm1993, GSXR1100, CBR1000F, ZZR1100, FZR1000
    teho (hv): 156, 135, 147, 145
    vääntö (Nm): 115, 104, 110, 107
    paino (kg) 231, 235, 233 , 209
    nopeus (km/h) 272, 264, 288, 273
    1/4mile (s/km) 10,5/222, 10,7/206, 10,1/219, 10,1/217
    jarru 100-0 (m) 37, 36, 37, 37

    Vähän tiedot vaihteli eri lähteissä, mutta suuruusluokka oikea. Näyttäähän noilla kaikilla ehtivän, jos ajoissa lähtee.

    Nyt muuten tuntuu minun pullukkani jotenki nuortuneen ja piristyneen kun anto kunnolla kyytiä radalla.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  14. #74
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Juu, no ihan varmasti on liikaa pyörää vähintään 95%.lle motoristeista. Löysä, painava, tehoton, jarruton… mutta sitä kuuluisaa kikkeliä löytyy silti ihan eritavalla ku nykysistä muoviluodeista.
    Tuolla tallissa ku paksua rouvaa ja Agusta Brutalesta vertailee vierekkäin, niin tulee mieleen jotta Brutale sopis enemmänkin naapurin pikkulikalle ja paksu rouva taas… HUOH!
    Parempi alusta tuossa on kuin useammassa uudessa peruspyörässä. Eihän se toki enää pärjää nykykyykyille, mutta huomattavan paljon parempi kuin monen uudemman pyörän alusta. Jos tuon pyörän alusta on löysä, johtuu se lähinnä säädöistä, niillä tuon saa ihan kivireeksi jos haluaa.
  15. #75
    Kiitoksia Nitroukselle alustan säätämisestä ja kommenteista. Old school rocks! (lue, ei muuhun varaa)
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  16. #76
    Jarruttaahan se mutta jarrukahvan liike on hervottoman pitkä. Tarkoitus vaihtaa teräspunosletkut ja tuoda ne kahvalta asti omana letkuna molemmille puolille. Nyt on alkyperäinen, jossa jako oikean jarrun puolella ja vasemmalle menee lokasuojan yli. Teoreettisesti oppikirjan mukaan letkujen viennin muutoksella ei olisi merkitystä, mutta helpottaa ilmausta ja omas epäilevää päätä. Sitten vielä huolto ja uudet nesteen. Jos liike ei lyhene ja voima/herkkyys lusäänny tarpeeksi niin pitää vaihtaa jarrujen se kahva/sylinterizydeemit. Näin olen tämän pähkäillyt.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  17. #77
    Lainaa Esa Lammas kirjoitti Katso viesti
    Jarruttaahan se mutta jarrukahvan liike on hervottoman pitkä. Tarkoitus vaihtaa teräspunosletkut ja tuoda ne kahvalta asti omana letkuna molemmille puolille. Nyt on alkyperäinen, jossa jako oikean jarrun puolella ja vasemmalle menee lokasuojan yli. Teoreettisesti oppikirjan mukaan letkujen viennin muutoksella ei olisi merkitystä, mutta helpottaa ilmausta ja omas epäilevää päätä. Sitten vielä huolto ja uudet nesteen. Jos liike ei lyhene ja voima/herkkyys lusäänny tarpeeksi niin pitää vaihtaa pääsylinteri.näin olen tämän pähkäillyt.
    Omaan kun teräspunokset laitoin (kummaltakin satulalta oman sylkkään asti) + tokicon 6mäntäset satulat ja zxr1200:n pääsylkän niin eipä ole ikinä ollut niin pitkää ilmausta, meinas mennä jo usko mutta kyllä ne sieltä eloon tuli.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  18. #78
    Löytyi muuten taas hyvä sivu suzukin specseistä, on siellä muitakin pyöriä:

    http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Suzuki%203.htm
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  19. #79
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Omaan kun teräspunokset laitoin (kummaltakin satulalta oman sylkkään asti) + tokicon 6mäntäset satulat ja zxr1200:n pääsylkän niin eipä ole ikinä ollut niin pitkää ilmausta, meinas mennä jo usko mutta kyllä ne sieltä eloon tuli.
    mutta nyt toimii. onko se uuden pääsylinterin mäntä huomattavasti isompi kuin alkuperäinen?
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  20. #80
    Lainaa Esa Lammas kirjoitti Katso viesti
    mutta nyt toimii. onko se uuden pääsylinterin mäntä huomattavasti isompi kuin alkuperäinen?
    On se isompi(tehokkaampi) sehän on noille 6mäntäsille tarkoitettukin.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  21. #81
    Puimakone kurvas pellolta eteen Tenholan ja Pohjan välillä... Pysähty se orginaaleillakin kuin seinään kun puristi siitä jarrukahvasta kunnolla.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  22. #82
    Hifistelyä: Keulaa laskettu 27mm, jolloin akseliväli lyheni 18mm eli 1,2%. Etukulma jyrkkeni ja eturenkaalle tuli lisää painoa. Täytyy suunnata valot uusiksi ja säättää alusta.... Pyörä tuntuu nyt jopa vielä paremmalle ja ketterämmälle kuin ennen. Ajettu nyt 284km samalla tankilla, tankkivalo syttyi ekakerran 244km kohdalla. (loistavaa, se toimii) Rauhallista ajoa, Parenteesi ajelu ja siirtymiset. Täytyypä ottaa galloona mukaan reppuun, niin voi kokeilla kuinka pitkälle sillä vielä pääsee. Tämähän on täysin tavallisuudesta poikkeavaa Pihistelyä, kun kahvaa ei ole nyt käännetty kunnolla. Löysin pyörästä katteen piilosta alkuperäisen ohjausiskarinkin... Mun oma pullukka
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  23. #83
    Iltaa, taikka huomenta hyvä raati...

    Nappasinpa paksun rouvan kaasarit pöydälle tänään ja... Tossa kun oli aiemmin puhetta tuosta ilmaboxin mäkeen heittämisestä. Niin, huomasin siinä osia pöydälle repiessä jotta tossahan pentele on pikkasen pelattu noilla kurkkujen pituuksilla myös? Eli keskimmäiset kaasarit on vissiin tuplasti pidemmillä kurkuilla varustettu ku uloimmaiset. Jeps, boxin sisällä kaikki kyllä mutta...
    Ei tuolla sit olis mitään tekemistä sen kanssa, et jos kurkut heittää mäkeen ja laittaa erilliset putsarit suoraan jokaiseen kaasariin niin taisteluksi menee säätöjen kanssa? Jollain tapaa olis maalaisjärkistä... Nojoo, ehkä tämä on aivan helevetinmoista paskaa. Mutta jos näin niin luotan, että joku teistä kertoo sen meille / mulle tuota pikaa.

    Kommentoidaas vielä samaan viestiin "koiranluuproggista"... Eli jeps, luut tuli Ebaysta kuten kuuluu. Mut rouvalla on mutut pikkaasen tiukassa. Metrin jatkovarrella kääntyy ainoastaan työkalut. En tietenkään ole vihtiny kattoa manuaalista, mutta kai noissa perkeleissä on normaalin puoleiset kierteet?
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 02.09.2014 klo 04:53.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #84
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Ei tuolla sit olis mitään tekemistä sen kanssa, et jos kurkut heittää mäkeen ja laittaa erilliset putsarit suoraan jokaiseen kaasariin niin taisteluksi menee säätöjen kanssa? Jollain tapaa olis maalaisjärkistä... Nojoo, ehkä tämä on aivan helevetinmoista paskaa. Mutta jos näin niin luotan, että joku teistä kertoo sen meille / mulle tuota pikaa.
    Eiköhän tuota rakennetta tehdessä ole jaappanin insinöörillä ollut tukena paitsi laskelmat, niin myös penkki apuna. Ja sillä putsarikotelon mäkeenheittäjällä mikä, Esson baarin asiantuntemus?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600

    How far can you travel when you're six feet underground?
  25. #85
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän tuota rakennetta tehdessä ole jaappanin insinöörillä ollut tukena paitsi laskelmat, niin myös penkki apuna. Ja sillä putsarikotelon mäkeenheittäjällä mikä, Esson baarin asiantuntemus?
    Juu, tottakai näin. Mut tuli vaan mieleen tossa ku noita osasia kattelin, et jos mulla olisi nyt 4kpl. kartioita tallissa niin kurkut lentäis mäkeen tavallaan "automaattisesti" siinä ohessa... Ja vois olla jotta matalamielisyyttäni syyttäisin tulevista ongelmista ainoastaan ilmaboxin puuttumista?!?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #86
    Jätä boxi paikalleen vaan, ja vielä mieluusti alkuperäistyyppisellä putsarilla. Noissa boxeissa on kaikenmaailman resonointi yms- aeromystiikkaan liittyviä ominaisuuksia, jotka saattavat olla hyvinkin tärkeitä matalan- ja keskikierrosten toimivuudelle.

    Toki, rohkea rokansyö ja kokeilee muutoksia (boksi pois- suutin- ja bensankorkeusjumppa yms). Saahan ne kaikki takaisin tarvittaessa.
  27. #87
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Jätä boxi paikalleen vaan, ja vielä mieluusti alkuperäistyyppisellä putsarilla. Noissa boxeissa on kaikenmaailman resonointi yms- aeromystiikkaan liittyviä ominaisuuksia, jotka saattavat olla hyvinkin tärkeitä matalan- ja keskikierrosten toimivuudelle.

    Toki, rohkea rokansyö ja kokeilee muutoksia (boksi pois- suutin- ja bensankorkeusjumppa yms). Saahan ne kaikki takaisin tarvittaessa.
    No näinhän se on. Jumppaa tässä nyt jokatapauksessa on tulossa, sen verran hirveeltä toi paksukainen näyttää ilman vaatteita. Mää luulen, että kokeilen huvikseni netin syövereistä putsarisysteemiä jolla kurkut saa pidettyä... Ja asennuksen jälkeen teeskentelen jotta hyvät niistä tuli & valehtelen tietty tännekkin kirkkain silmin...

    No ei vaan... Kattotaas. Harrastushan tämä perkele on & mieli on ku tuuliviiri...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  28. #88
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Älä nyt ainakaan sinne ilmaboxin sisälle niitä kartioita laita ja suosittelisin edelleen unohtamaan ne kartiosuodattimet kokonaan jos et ihan välttämättä halua tehdä elämästäsi vaikeaa. Se tietää helvetillistä kaasarijumppaa että saa säätöhin, eikä ole mitään takuita että saisit siltikää kunnolla toimimaan
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  29. #89
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Älä nyt ainakaan sinne ilmaboxin sisälle niitä kartioita laita ja suosittelisin edelleen unohtamaan ne kartiosuodattimet kokonaan jos et ihan välttämättä halua tehdä elämästäsi vaikeaa. Se tietää helvetillistä kaasarijumppaa että saa säätöhin, eikä ole mitään takuita että saisit siltikää kunnolla toimimaan
    Joo, no en hemmetissä... Enkä kartioita ole näillä puheilla laittamassa muutenkaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  30.  
  31. #90
    ilmeisesti ne kaasarit on mitoitettu saamaan ilmaboksin buustin pikkasen eri kierrosluvulla. Vaikka olisin siinä ajatuksessa että se ilmaboksista ulostulevan putken pituus (vai/ja halkaisija) vaikuttaisi siihen ilmaboksin resonointitaajuuteen.

    [nipo]Kurkut on kaasatrin ja kannen välissä.[/nipo]
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen