Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Morjens!

    Tuli tänään asenneltua vanhaan rouvaan 4-1 teharin tilalle originaali alkukäyrästö. Ideana oli siis vain muuttaa paksukaista enemmän alkuperäiseen suuntaan ulkonäön puolesta. Löysin käyrästön Saksasta ja se tuli kotiovelle mukisematta niinku pitikin.

    Kun asentelin sitä paikoilleen niin huomio kiinnittyi käyrästön yllättävänkin ahtaaseen alkupäähän. Itse käyrät on aivan normaalin paksuiset, mutta jokaisen putken alussa oli jonkulainen "prikan omainen" kuristin. Tutkailin niitä siinä hetken ja näyttivät kyllä siltä et ovat olleen alkujaankin noin... Tuli vain mieleen, että onko näitä ilma/öljy pyssyjä sakemannit kuristaneet tuolla tapaa?

    Eli jos joku tietää kertoa onko toi normaalia vaiko jotain sakujen nössöilyä, niin olen hyvin kiitollinen! Meinaan äkkiäkös ne sieltä poraa hemmettiin jos eivät sinne kuulu.

    Laitetaan parit kuvat vielä mausteeksi. Mun mielestä putkiston ulkonäkö on JUSTIIN tähän malmikasaan.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #2
    Ei siellä kyllä pitäis mitään prikkoja olla, veikkaisin sakemannin tekosiksi.
    On muuten sun läskissä tuunattu takalokari/kilpiteline
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3.  
  4. #3
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Ei siellä kyllä pitäis mitään prikkoja olla, veikkaisin sakemannin tekosiksi.
    On muuten sun läskissä tuunattu takalokari/kilpiteline
    No sitähän minäkin... Pittää siis vielä ottaa atomeiksi ja porailla v*ttuun ne kuristukset sieltä.

    Tossa on todellakin "tuunattu" toi peräosasto. Vähän silleen, että äkkiseltään näyttää hyvältä mut jos lähemmin erehtyy tarkasteleen niin "herran jestas"... Tän ikäsissä laitteissa näkyy edellisten omistajien mielen tuotteet, ja niin pitääkin. Se on sitä patinaa, rustiikkia...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...