Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
  1. #1
    Onko niitä? => http://www.tirendo.de

    Nettisivujen mukaan renkaiden hinnat ok toim.kuluineen. Mites toimitus jne, onko kokemusta?
    Viimeksi muokannut: JSK; 11.06.2014 klo 16:54.
  2. #2
    rekisteröidyin asiakkaaksi rengas tuli 7 päivässä. renkaat rahtivapaasti. maksoin paypall 21.5 -27.5 ovella huom öljyt halpoja. rahtivapaasti yli50€ tarvikkeet ale alennus koodi 5€ y käytettävissä yli 200€ ostoksista
  3. #3
    Tänään 19.06. Tein tilauksen, saas nähdä miten toimii. Olipa muuten jännä, etten saanut tehtyä tilausta siellä englanninkielisellä puolella, mutta saksanpuolella ihan normisti. Mä en nyt vaan tajuu.
  4. #4
    luulen et pay pall tilaus on varmin
  5. #5
    Lainaa hoplaa kirjoitti Katso viesti
    luulen et pay pall tilaus on varmin
    Mulla mitään tommosia ole, pistin Visan vinkumaan ja näkyihän ne ainakin poistuneen sieltä Visa-tilin puolelta. Odotellaan, jos vaikka tulis jotain vastinetta.
  6. #6
    Mitenkäs te onnistuitte tuolta suomeen tilata? Olin tilaamassa ja kun ei siellä osoitteeseen pystyny maata valita, niin laitoin postia Tirendolle. Vastaus tuli etteivät toimita suomeen.
  7. #7
    Tänään tuli postipojan mukana renkaat duunipaikalle, että vähän yli viikko meni, mutta muuten toimi hyvin. On paistettu viimevuonna molemmat, takanen tosin v.ko 16 jo, mutta nää 18 tuumaset ei varmaan ole kaikkein parhaiten liikkuvia kokoja edes nettikaupassa. Genesis HUOM. tuossa pari postia ylempänä totesin, että saksanpuoli pelas hyvin, yritit ilmeisesti eng. kielellä täyttää tota. Mullekkin vastasivat, etteivät toimita suomeen, kun kysyin asiaa. Tulivat silti.
  8. #8
    Menneet sitten hintaa nostamaan 10€:lla Pirelli DIABLO
    240 / 40 R18 79 W
    116,49 €
  9. #9
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli postipojan mukana renkaat duunipaikalle, että vähän yli viikko meni, mutta muuten toimi hyvin. On paistettu viimevuonna molemmat, takanen tosin v.ko 16 jo, mutta nää 18 tuumaset ei varmaan ole kaikkein parhaiten liikkuvia kokoja edes nettikaupassa. Genesis HUOM. tuossa pari postia ylempänä totesin, että saksanpuoli pelas hyvin, yritit ilmeisesti eng. kielellä täyttää tota. Mullekkin vastasivat, etteivät toimita suomeen, kun kysyin asiaa. Tulivat silti.
    Saitko osoitteensyöttövaiheessa syötettyä maaksi Suomen? Nähtävästi kun tuli perille...
  10. #10
    Saksan sivuilla onnistuu ihan normisti, englannissa ei.
  11. #11
    Koitin tilata ja maksoin (Saksan sivujen kautta), tänään sitten palautettiin rahat että ei onnistu.

    Kiitos tilauksestasi.
    Valitettavasti se ei ole mahdollista suorittaa tätä tehtävää, koska palvelu voi tapahtua ainoastaan maan verkkosivujensa kautta, tuote on tilattu.
    Tirendo tarjoaa palvelua seuraavissa maissa: Saksa, Itävalta, Sveitsi, Italia, Tanska, Ranska, Belgia, Alankomaat, Yhdistynyt kuningaskunta, Ruotsi ja Puola.
    Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja odotan uutta työtä.
    Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.
    Parhain terveisin
    Sinun Tirendo joukkue
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  12. #12
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    Koitin tilata ja maksoin (Saksan sivujen kautta), tänään sitten palautettiin rahat että ei onnistu.
    On kyllä hassunhauska kauppapaikka...
    Minä tilasin 23.7, maksoin, sain tilausvahvistuksen ja seurantakoodi tuli seuraavana päivänä, ja sen mukaan siitä lähtien ovat renkaat tehneet matkaa kohti Suomea, tämän päivän seurannan mukaan jopa ovat jo Suomen puolella.

    Ja kun tässä nyt ei hengen hätä ole ollut, niin pitkään kestävä matkantekokaan ei ole minua haitannut. Tosin jännittää edelleen, tuleeko ne perille vai ei, kaikenlaisia kokemuksia kun on eri rengasnettikaupoista...

    *edittiä*
    Ja hoplaa, 1.8. renkaat perillä mun työpaikalla. Varmuuden vuoksi laitoin uuden tilauksen jo sisään, katsotaan kuinka sen kanssa käy...
    Yamaha FZ8-N
  13. #13
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti
    On kyllä hassunhauska kauppapaikka...
    Minä tilasin 23.7, maksoin, sain tilausvahvistuksen ja seurantakoodi tuli seuraavana päivänä, ja sen mukaan siitä lähtien ovat renkaat tehneet matkaa kohti Suomea, tämän päivän seurannan mukaan jopa ovat jo Suomen puolella.

    Ja kun tässä nyt ei hengen hätä ole ollut, niin pitkään kestävä matkantekokaan ei ole minua haitannut. Tosin jännittää edelleen, tuleeko ne perille vai ei, kaikenlaisia kokemuksia kun on eri rengasnettikaupoista...

    *edittiä*
    Ja hoplaa, 1.8. renkaat perillä mun työpaikalla. Varmuuden vuoksi laitoin uuden tilauksen jo sisään, katsotaan kuinka sen kanssa käy...
    Äläs nyt tilaile sieltä niin ahkerasti, muuten ne tajuaa kohta, että Orimattilakin on suomessa, eikä enää saada mekään sieltä renkaita hah.
    Yrititkö DizzySpell tilata kotiosotteeseen rinkuloita, kun me ainakin molemmat ollaan tilattu duunipaikalle ne, vaikuttaisko siihen jotain, emmätiiä
  14. #14
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Äläs nyt tilaile sieltä niin ahkerasti, muuten ne tajuaa kohta, että Orimattilakin on suomessa, eikä enää saada mekään sieltä renkaita hah.
    Yrititkö DizzySpell tilata kotiosotteeseen rinkuloita, kun me ainakin molemmat ollaan tilattu duunipaikalle ne, vaikuttaisko siihen jotain, emmätiiä
    Työpaikalle piti tuleman mutta ei tullut. Otin sit MyNetmotosta...
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  15. #15
    Tirendolta ei tullut renkaita ei oliskin ollut helkatin halvat höh sähköpostia tuli et rahat palautettu ei mitään selitystä juu tiedän et on tota delticom ketjua ja sitä edustaa toinen liike Suomeen/Suomessa mikä on kalliimpi vai vapaa kilpailu EU:ssa ja vitut
    Viimeksi muokannut: hoplaa; 18.10.2014 klo 22:06.
  16. #16
    Onkos lähiaikoina ketään tilaillut tirendosta, miten kävi??
    CB K R
  17. #17
    tirendolta ton edellisen avautumisen jälkeen tullut 4 mp rengasta 5 € ale koodin alen hintaan lähettävät mutta eivät jos liität 15€ alekoodin maksu kyllä ensin hyväksytään mutta tulee bumerangina takas
  18. #18
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Onkos lähiaikoina ketään tilaillut tirendosta, miten kävi??
    Tilasin juu pari viikkoa sitten tulivat, ihan oikein ja melko tuoreitakin, vaikka koot hiukan eksoottisemmat.
    Tais kestää jotakin 1,5 viikkoa tulla. Visalla maksoin ja kaikki meni ok.
  19. #19
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Tilasin juu pari viikkoa sitten tulivat, ihan oikein ja melko tuoreitakin, vaikka koot hiukan eksoottisemmat.
    Tais kestää jotakin 1,5 viikkoa tulla. Visalla maksoin ja kaikki meni ok.
    Hyvä juttu, ehkä sieltä uskaltaa yrittää rinkuloita hommata... Toimituskin sujui ihan ok?
    CB K R
  20. #20
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Hyvä juttu, ehkä sieltä uskaltaa yrittää rinkuloita hommata... Toimituskin sujui ihan ok?
    Juu ihan ok, duunipaikalle tulivat.
  21. #21
    Onneks olkoon vaan teille joille tirendo.de myy.
    Mulle tuli viesti tänään etteivät myy suomeen ja rahat rapsahti takaisin.
    2017 R1200GS Rallye
  22. #22
    Paska firma,tilasin mopottimeen renkaat joulukuussa 2017,eipä ole vielä näkynyt,asiakaspalvelu ei vastaa soittoihin tai sähköposteihin
  23. #23
    Oma kokemus

    Piti itekki loppukesästä kokkeilla, jotku kun oli saanu renkaansa kuitenki. No tilasin, Bridgestone RS10:t. Tilaus onnistu, maksoin tietysti siinä tilatessa... Meni päivä pari ja tsekkasin trackkingin. Ensinnäkin renkaat oli lähteny eri puolilta Saksaa tulemaan vaikka samalla molemmat tilasin.

    Pian toisen tilaksi päivittyi, lukiko siinä jotain että consignee address not valid tai jotain, tsekkasin, ja mun osoite oli muuten ok mutta maana oli Saksa. Ja toimitus oli pysähtyny kuriirin terminaaliin.
    Laitoin siitä sinne viestiä että korjaavat maaksi Suomen.
    Pian tuli toisestakin samantapainen tracking-päivitys, ei lukenut sama teksti kuitenkaan. Oli kuitenki jääny samaan terminaaliin kuin toinenkin...

    No sama homma, pistin saman viestin sinne. Tracking ei sitten muutamaan päivään siitä muuttunut mihinkään...
    Pian tulikin viestiä Tirendolta että toimitetaan vaan Saksaan, ja Suomen tilaukset pitäis tehä Rengas-Onlinen kautta... Peruuttivat tilauksen ja aikoivat maksaa rahat takaisin. Ok, ei siinä mitään

    Ehdin siinä sitten tilata jo toiset, eri merkkiset renkaat, Saksasta nekin, ja jonku päivän kuluttua kuriiri soitti että täällä olis mp:n rengas tulossa. Kuvittelin sen olevan jompikumpi myöhemmin tilatuista.
    No, rengas tuli, ja se oli juurikin se Tirendolta tilattu RS10! Etunen. Se toinen minkä tilaus oli peruttu...
    Ok, oottelin sitten että kohta kai tulee se takanenki. Ei kuulunu, ja sitten alko pieni vääntö rahan palautuksesta.

    Noh, loppujen lopuksi, suht iisisti muutaman "mutkan" kautta sain kuitenki rahat takasesta pois. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, sain yhden edullisen etusen postikuluitta, takanen täytyy ens kesäksi vielä hommata.
    Ja ne toisetki renkaat, Metzelerit tuli niinku piti, niillä olen loppukesän ratailut ajellu, hyvin vähän maantielläkin...

    En suosittele mutta voi kokeilla jos haluaa, jos jollai onnistuu ni onhan ne edullisempia kuin muualla koska saa ilman postikuluja...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  24. #24
    Aika jänniä toimitusvaikeuksia ollut porukalla.
    Itte olen kaksi kertaa tilannut ja molemmilla kerroille menny muuten ihan ok, mutta...
    Elokuun lopulla oli menossa pankkikortti vanhaksi ja tilasin tuolta kuitenkin 30.8 renkaat.
    No tämä sitten aiheutti sen, että viikon päästä tilauksesta tuli viestiä että "emme ole voineet veloittaa kortilta ja pitäisi maksaa pankkisiirrolla".
    Tämä viivästytti toimitusta kolme viikkoa, mutta muuten tosiaan meni hyvin.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  25. #25
    Lainaa marwec kirjoitti Katso viesti
    Aika jänniä toimitusvaikeuksia ollut porukalla.
    Itte olen kaksi kertaa tilannut ja molemmilla kerroille menny muuten ihan ok, mutta...
    Elokuun lopulla oli menossa pankkikortti vanhaksi ja tilasin tuolta kuitenkin 30.8 renkaat.
    No tämä sitten aiheutti sen, että viikon päästä tilauksesta tuli viestiä että "emme ole voineet veloittaa kortilta ja pitäisi maksaa pankkisiirrolla".
    Tämä viivästytti toimitusta kolme viikkoa, mutta muuten tosiaan meni hyvin.
    Siinä tilatessa, osoitetietoja täyttäessä ei voi valita toimitusmaata, vaan oletuksena on Saksa, miten olet saanut siihen osoitteeseen lisättyä Suomen, vai onko tullut tuurilla ilman maatietoa?
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  26. #26
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Siinä tilatessa, osoitetietoja täyttäessä ei voi valita toimitusmaata, vaan oletuksena on Saksa, miten olet saanut siihen osoitteeseen lisättyä Suomen, vai onko tullut tuurilla ilman maatietoa?
    En ole laittanut Suomea mihinkään, olen käyttänyt osoitetta tirendo.fi ja sillä on homma pelannut.
    Siellä etusivulla on alhaalla lueteltu eri maita ja sieltä kun klikkaa oman maan, niin osoite vaihtuu maan mukaan.
    Ruotsissa tulee .se loppuun.
    Eli tuon .de kautta toimii ilmeisesti ainoastaan Saksan sisäiset tilaukset.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  27. #27
    Lainaa marwec kirjoitti Katso viesti
    En ole laittanut Suomea mihinkään, olen käyttänyt osoitetta tirendo.fi ja sillä on homma pelannut.
    Siellä etusivulla on alhaalla lueteltu eri maita ja sieltä kun klikkaa oman maan, niin osoite vaihtuu maan mukaan.
    Ruotsissa tulee .se loppuun.
    Eli tuon .de kautta toimii ilmeisesti ainoastaan Saksan sisäiset tilaukset.

    No näin vähän uumoilinkin, ketjussa kuitenkin puhuttaneen tirendo.de:stä... Ja siitä kuka on saanut sieltä tilattua tai ei
    Tirendo.de myy kuminsa selkeästi halvemmalla, kesällä vertailin useampaa eri rengasta...
    .fi taas on suht samoissa hinnoissa muiden kaa, esim rengas-onlinen kaa samoissa, samaa puljua käsittääkseni...

    Me persaukiset koitamma aina saada halvimmalla, tai ainaki minä...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  28.  
  29. #28
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    No näin vähän uumoilinkin, ketjussa kuitenkin puhuttaneen tirendo.de:stä... Ja siitä kuka on saanut sieltä tilattua tai ei
    Tirendo.de myy kuminsa selkeästi halvemmalla, kesällä vertailin useampaa eri rengasta...
    .fi taas on suht samoissa hinnoissa muiden kaa, esim rengas-onlinen kaa samoissa, samaa puljua käsittääkseni...

    Me persaukiset koitamma aina saada halvimmalla, tai ainaki minä...
    En oo muuten ajatellu koko juttua ennen kuin kävin tän ketjun läpi, automaattisesti vaan ottanut ton maan oikein ja alkanut selaamaan.
    Ostin just tollasen Continental ContiRoadAttack 2 180/55 ZR17 tohon 101,50€ hintaan ja kun ottaa .de kautta, niin hinta on vaan 78€. Mun mielestä toi satanen oli jo halpa, mutta kikkailemalla olis näköjään saanut vielä halvemmalla. Ruotsiin vietynä 97€ hintaa ja Viroon 95€.

    Pari kymppiä halvemmalla saa suoraan .de kautta, mutta sit tietysti on toi jännitys että tuleeko ne sieltä...
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004