Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 96:een 96:sta
  1. #91
    Sen verran voisi päivittää, että Duksu toi tosiaan markkinoille 1100 kuutioisen scramblerin.

    Pari kertaa moisella ajettuani, pitää sanoa, että sinällään ihan hauska pyörä ja selkeästi enemmän "ison pyörän" tuntuinen, mitä 800-versiot.

    Mutta mikä jumalauta siinä on, että 1100 koneesta otetaan jotain 86hp ja 88Nm tehoja. Sport-malli Öhlinseineen olis ollut ihan kiva, mutta kyllä ainakin meikäläisellä joku periaate sotii vastaan maksaa yli 20t€ kyseisestä pyörästä.

    Teho ei toki ole kaikki kaikessa, mutta jos lukemat olisivat jotain 1xx -luokkaa, niin olisin jopa harkinnut ostamista, nyt jäi vähän vaisuksi hintaansa nähden.
  2. #92
    Iso Scrambler ajamatta (pienempi tuntui turhan väännöttömältä ja pieneltä muutenkin), mutta 1100 Hyperiin tuo moottori on aikalailla täydellinen. Toki lisäteho aina kelpaisi, mutta tuohon kun tottui (ja se kesti jonkin aikaa, aiemmin tonnikyykyillä ajaneena) niin oli katumotoon just sopiva kone. Erittäin käyttökelpoinen vääntö- ja tehoalue just siihen mitä kaupungissa ja kadulla tarvitsee.
    Hinta taas on oma lukunsa, en itsekään ostaisi uutena. Tosin tämä todnäk pätee itsellä jokaiseen D malliin.
  3. #93
    Terve! Nyt on 800:et Scramblerit ollut markkinoilla muutaman vuoden. Minkälaisia kokemuksia omistajilla on pyörästä nyt? Onko vastannut odotuksia vai ollut pettymys ja mihin ajoon sopii pahaiten?
  4. #94
    Itse hankin Classicin heti 2015.

    Kaasu vaste oli kovin kummallisen on/off. Tehtiin Rexxer päivitys jolla muuttui ajettavamaksi (kun sanon "tehtiin", tarkoitan "CorseNeron Japi teki")
    Orggis jousitus on surkia. Vaihdettiin eteen Andreanin setti ja taakse Öhlins. Nyt ajo-ominaisuudet/-tuntuma on semmoinen mitä Ducatilta odottaa.
    Orggis satula vaati totutelua, sille en ole tehnyt mitään.

    Ajo ollut sekalaista metsätieltä muutaman sadan kilsan matkusteluun. Moottoriteitä olen vältelyt, pysty ajoasento, leveä tanko eikä tuulen suojaa on ikävä kombinaatio.

    Jousituksen päivityksen jälkeen mutka- ja hiekkateillä mitä mukavin peli, jos on riittävästi tekemistä niin satulassa viihtyy koko päivän.


    Lainaa OK1 kirjoitti Katso viesti
    Terve! Nyt on 800:et Scramblerit ollut markkinoilla muutaman vuoden. Minkälaisia kokemuksia omistajilla on pyörästä nyt? Onko vastannut odotuksia vai ollut pettymys ja mihin ajoon sopii pahaiten?
  5. #95
    Olen hankkimassa pyörää taas neljän vuoden jälkeen ja tämä malli on alkanut kiinnostamaan. Käyttötarkoitus lähinnä kaupungissa joka paikan höylänä + hupi ajelut pikkuteillä. Kentien myös pieni retkeily suomen sisällä.

    Minkälainen pyörän ajettavuus kaupungissa? Nettimoton puolelta olen näitä käynyt katselemassa, mutta hieman on arveluttanut tuo kaasun vaste. Mutta hyvä jos siihen on olemassa "korjaus".

    Onko täällä kokemuksia Iconin ja Full throttlen välillä?
  6.  
  7. #96
    Jos löytyy säädetty peli tai on rahaa laittaa ecu ja jouset kuntoon niin on hyvä pyörä, erittäinkin.
    Vakiokuntoisena ei niinkään.
    Itse valitisisin vakio monsterin ennen vakio scrambleria. Laitettu scrambler taas menee mielestäni tasoihin tai ohi vakio perus hinnat alkaen 797 monsterin kanssa.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234