Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 177:sta
  1. #1
    Mistä johtuu tietyntyyppisillä pyörillä ajavien haluttomuus moikkaamiseen, valaiskaa tyhmää!
  2. #2
    Yhdellä kädellä hallitsemattomuus.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  3. #3
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Yhdellä kädellä hallitsemattomuus.
    Sano tää sama jollekin Bandid.... tai Hell... jäsenelle!!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    Mistä johtuu tietyntyyppisillä pyörillä ajavien haluttomuus moikkaamiseen, valaiskaa tyhmää!
    Kait se on vähän jokasen oma asia moikkaako vai ei...

    Itte moikkailen yleensä melkeen kaikkia pyörätyypistä riippumatta.
    Suzuki DR650Rse
  5. #5
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    Mistä johtuu tietyntyyppisillä pyörillä ajavien haluttomuus moikkaamiseen, valaiskaa tyhmää!
    Vaihoin nakusta enskaan, moikkaamiset tippu puoleen ( vaikka ite moikkaa ei moikata takas).
    Nakullaku ajo nous kättä joka välissä. Eipä siinä sitte.
    Amerikkaa
  6. #6
    Syistä en tiedä, mutta itse en tietyn tyyppisiksi pyöriksi vois mieltää.

    Tänään en saanut vastakaikua: kahdelta (eri tilanteessa) kyykyltä, enkä yhdeltä homosohvalta.

    Muut sekalaiset moikkasivat ja yksi hd-mies liki tapeilla seisten .

    Samapa se mulle, ajan koska pidän siitä ja moikkaan koska tunnen yhteenkuuluvaisuutta muihin kaksipyöräisellä liikkeellä oleviin.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  7. #7
    Ja motarilla ei moikata. Ainakaan allekirjoittanut.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  8. #8
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Vaihoin nakusta enskaan, moikkaamiset tippu puoleen ( vaikka ite moikkaa ei moikata takas).
    Nakullaku ajo nous kättä joka välissä. Eipä siinä sitte.
    Matkailu-enduron kuskia ainakin moikkaa/jättää moikkaamatta ihan kaikenlaisten pyörien kuskit...

    Täytyy vaan muistaa nostaa sitä kättä reippaasti tangosta, mikään vieno ja varovainen käden nytkäytys ei rysterien takaa erotu

    Eikä tuo nyt muutenkaan ole mikään elämää suurempi suru jos ei vastapuolella käsi heilahda...
  9. #9
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Ja motarilla ei moikata. Ainakaan allekirjoittanut.
    Itte moikkailen kyllä aina, oikealla jalalla heilauttaen
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  10. #10
    Kyllä suurin osa vastaantulevien pyörien kuskeista morjestaa. Ja ne joiden en näe morjestavan, joko morjestaa sen verran pienellä liikkeellä jota ei huomaa tai sitten eivät morjesta. Eiköhän se ole jokaisen kuskin oma asia morjestaako vai ei. En minä ainakaan herneitä vedä nenään, jos vastaantuleva ei morjesta.
    By the way: Mikäs nyt olikaan se virallinen Org-morjestus. Muutamat vastaan tulleet ovat morjestaneet omalla tyylillään
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  11. #11
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Vaihoin nakusta enskaan, moikkaamiset tippu puoleen ( vaikka ite moikkaa ei moikata takas).
    Nakullaku ajo nous kättä joka välissä. Eipä siinä sitte.
    Oon huomannu saman kun ajelen tuolla KTM:llä. Luulevat varmaan mopoksi/kevariksi kun eivät moikkaa.

    Itse morjenstan kaikkia, eikä tuo niin harmita jos eivät takas morjensta. Tai no kerran jätin Can-am kuskia moikkaamatta kun ei se nyt musta vaan oo pyörä. Tosin tunsin jäälkeenpäin huonoa omatuntoa kun en moikannu kun toinen kuitenkin vaivautu minua moikkaamaan
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  12. #12
    Miksikö HD-miehet ei morjesta? No yritäpä itte työntää kottikärryjä yhdellä kädellä!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  13. #13
    Itse tykkään morjenstaa kyllä pyörätyypistä riippumatta, yleensä moro tulee takaisin niin onhan se mukavata.

    Kehällä ja motarilla ei aina pysty morjenstaa vaikka vastapuoli niin tekisikin jos tuuli sattuu sopivasti repimään, tällöinkin yritän nyökätä ylikorostetusti.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  14. #14
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    Mistä johtuu tietyntyyppisillä pyörillä ajavien haluttomuus moikkaamiseen, valaiskaa tyhmää!
    Nämä tervehdysasiat tulevat näköjään aina silloin tällöin esille.
    Mikäköhän siinä nostaa tunteita? En ymmärrä.
    Minä esim. en koskaan moikkaa ketään ensin. Mutta senverran on kohteliaisuussäännöt hallussa, että jos joku vaivautuu heilauttamaan minulle kättään, niin varmasti saa vastatervehdyksen. Ajelee sitten vaikka hevosella, kamelilla ,skootterilla tai millä hyvänsä. Tai vaikkapa sitten ihan oikealla moottoripyörällä.
  15. #15
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Vaihoin nakusta enskaan, moikkaamiset tippu puoleen ( vaikka ite moikkaa ei moikata takas).
    Nakullaku ajo nous kättä joka välissä. Eipä siinä sitte.
    Jep sama täällä, no iten aina moikkaan
    DR-Z 400sm
  16. #16
    Ei se morottelu mitään maksa mulle, joskus jopa poliisikin morjestaa takas

    Muutaman kerran on mopo/kevari teinit hämmästyneet kun oon oikein liioitellun reippaasti morotellut
    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
  17. #17
    niin sama utelu kuin Wellullakin , mites se org moro menikään sillain aikuisten oikeasti ?
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  18. #18
    Toi morjestaminen tien päällä on mun mielestä tosi siisti juttu! Asun Helsingin Malminkartanossa opiskelijabunkkerissa vaimoni kanssa ja voin sanoa, että mua moikataan enemmän tien päällä kuin mitä nää naapurit täällä moikkailee. Tänään tuli hyvä fiilis kun kehä ykkösellä joku customi ohitti, ja näki sen verran vaivaa että otti käden pois kaasulta morottaakseen. Toivottavasti näki peilistä että morotin takas
    Rohkeus on sitä, että halu elää on niin kova, ettei pelkää kuolemaa. Kukin ajakoon tyylillänsä, mutta tee se niin, että tunnet eläväsi.
  19. #19
    Olen samaa mieltä tuosta enskakuskien hyljeksinnästä.
    Kun olen XT:llä liikenteessä (siinä ei ole peilejä ja vilkkuja), niin harvoin saa vastakaikua muolta motoristeilta.
  20. #20
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    niin sama utelu kuin Wellullakin , mites se org moro menikään sillain aikuisten oikeasti ?
    Vasemman käden etusormi pystyssä. Tähän tyyliin:

    576_n.jpg
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  21. #21
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Olen samaa mieltä tuosta enskakuskien hyljeksinnästä.
    Kun olen XT:llä liikenteessä (siinä ei ole peilejä ja vilkkuja), niin harvoin saa vastakaikua muolta motoristeilta.
    Ja kyllä sen isomman Smoton/Enskan noista mopoista ja piikeistä kohtuu helposti erottaa...
    DR-Z 400sm
  22. #22
    hd miehet ei moikkaa muille pyörille samasta syystä kuin mp:t ei moikkaa mopoille, ne ei halua kuulua siihen porukkaan. Turha morkata HD miehiä, jos et itse moikkaa kevareille ja mopoille.


    Sen saman logiikan huomaa aika selvästi, kun itse ajelen välillä enskalla ja välillä katupyörällä, katupyörällä, varsinkin isolla kaikki moikkaa, niin pikkupojat kävelyteiltä ja vastaantulijat, mutta enskalla ei paljon käsi nouse vastaantulijoilta.

    Se tuntuu aika hassulta, kun itse on se sama jätkä kuitenkin ja toisella pyörällä on kuin ilmaa. Toisella pyörällä on kuin joku supersankari ironman.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  23. #23
    Itse en morjestele, jos välissä on vähänkään viheraluetta tai useampi kaista. En minä konttorissakaan huutele huomenia kovin kauas. Tervehdin, kun kohdalle sattuu.

    Ja vanha itä-pyörä viisaus sanoo: tervehdi myös mopoilijoita, niillä saattaa olla työkaluja mukanaan.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  24. #24
    Tästä tulee mieleen vaan tämä pätkä


    Ja no tottahan se on että kohta saa moikata jo polkupyöräilijöillekkin jos kaikki mopot ja kevarit moikkaa. Itse ainenkaan erota enskoissakaan kaupunki nopeuksissa onko se mopo, kevari, vai joku isompi kuin vasta kohdalla tai sivusta katsoessa. Edestä päin noin vastaantulotilanteessa eli äkkiä katsottuna aivan saman näkösiä "kuramopoja" varsinkin kun jotkut vielä maskia vaihtaa. Tapana kun on moikata yleensä hyvissä ajoin ja sitten keskittyä taas tiellä pysymiseen Toinen ryhmä on sitten skootterit. Eilen meinasin jo vahingossa yhtä lehtipuhallinta moikata kun näytti matkapyörältä kauempaa katsoessa

    Mutta noin muuten itse pyrin kyllä aina moikkaamaan myös HD ukkeleita ja aika hyvin tulee vastakaikua nakulla. Ja mitä kottikärry-vitsiin tulee niin ne customit mitä itse ajanu olleet oikein hyviä ajettavia, oikeastaan tuolla naku xj:llä on välillä vaikeampi ajaa yhdellä kädellä kun tuuli riepottelee miten sattuu ja ukko on kuin jättimäinen purje pyörän selässä.
    Yamaha XJ -89 (58L) aj.133tkm (kevät 2014)
  25. #25
    Moikatkaa smoto/enskakuskit meille puusilmille ensin, niin teidät huomataan. Muuten olette mopoja

    Tai no viimeistään kohtaamisen jälkeen pörinästä sen kuulee ettei se ollutkaan mopo, mut sitte se onki jo myöhästä vilkutella
  26. #26
    Tulee kyllä moikattua ja jos joku jättää moikkaamatta takaisin niin ei se oo mun häpeä
  27. #27
    Itsehän kurvaan aina perään jos ei tuu moroo takasin ja nakkaan halonpätkän pinnoihin!
    Ugh!
  28. #28
    Kaikki saavat huomiota osakseen ja veteraanit sekä vespat vanhan raudan ystävältä aivan erityisesti .
    työmies
  29. #29
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Moikatkaa smoto/enskakuskit meille puusilmille ensin, niin teidät huomataan. Muuten olette mopoja

    Tai no viimeistään kohtaamisen jälkeen pörinästä sen kuulee ettei se ollutkaan mopo, mut sitte se onki jo myöhästä vilkutella
    Sama vika maxi-kuskilla, usein luullaan moposkootteriksi - ei sillä että lälläripyöräilijöitä muutenkaan moikkailisi kukaan muu kuin ... toinen lälläripyöräilijä Mutta so what, PK-seudulla kun pörrää jo niin paljon muitakin jotta sitä räpylä ojossa jaksa muutenkaan kokoaikaa ajella. Reissussa toki tilanne toinen
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  30.  
  31. #30
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Sama vika maxi-kuskilla, usein luullaan moposkootteriksi
    Tähänkin pätee sama sääntö kuin kurapyöräilijöihin - Lapaa ojoon vaan ajoissa niin kyllä takasin morjestetaan aina

    Viime keväänä/kesänä taisi olla kaksikin näitä morjestusketjuja, vakioaiheita näemmä...
    Moto Guzzi Breva 750
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen