Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 177:een 177:sta
  1. #151
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eikun vasen sormi.
    Voihan se oikea sormi olla vasenkin sormi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #152
    Eiku se vasen on oikea sormi...
    Vmax#1175
    Ride The Legend
  3. #153
    Kohta nousee keskisormi..

    Morotatteko motoristeja ikinä autolla ajaessa? Mä en moikkaa, kuin tuttuja. Tänään tosin aamulla töihin autoillessa morotin vaistomaisesti vastaan tulevaa motoristia.. Ei moikannu takas..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  4. #154
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Kohta nousee keskisormi..

    Morotatteko motoristeja ikinä autolla ajaessa? Mä en moikkaa, kuin tuttuja. Tänään tosin aamulla töihin autoillessa morotin vaistomaisesti vastaan tulevaa motoristia.. Ei moikannu takas..
    Yritin morotella autosta kun menimme perheen kanssa Ruotsin kautta Norjaan jotta ei olisi niin "orpo olo" mutta huomasin hyvin pian että turhaan morottelin

    Tosin sitten Vaasanlaivalla tuli monta hyvää juttua kun näin "toppahousuisia" miehiä, niin menin heti jututtamaan, sekä mennessä että tullessa Ei ollut niin paha reissu sittenkään
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  5. #155
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Morotatteko motoristeja ikinä autolla ajaessa?
    Riippuu siita millaisella autolla olen liikenteessa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  6. #156
    Ja ne skootterikuskit, joita harmittaa toisten moikkaamattomuus vois hankkia tämän

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa_1..._militare2.JPG

    Alkaiskohan vastapuolelta löytyä rispektiä
  7. #157
    Oikeastaan maantie ajossa tulee moikattua tasasen varmasti,kaupunkissa ja motarilla ei niinkää...
    BMW F800R 2011
    Yammaha FZS 1000 2004
    Honda Hornet CB600F 2004
    Honda CBR600F 2006
  8. #158
    Lainaa messerschmitt kirjoitti Katso viesti
    Oikeastaan maantie ajossa tulee moikattua tasasen varmasti,kaupunkissa ja motarilla ei niinkää...
    Mulla on tuossa viimeviikkoina joka aamu tullut motarilla vastaan sama ukko homosohvansa kanssa. Niin iloisesti morottelee sieltä katteittensa takaa. Ite oon koittanu huitoa takaisin mutta kun jo satasessa saa puristella kahvoista siihen malliin että aika pieniä moroja ovat olleet.

  9. #159
    Ajat ja kuskit muuttuu, ennen morotuksiin sai vastauksen miltei aina, nykyään varsinkin matkaenskalla liikkuessa yhä useammin varsinkin custom-osasto jättää vastaamatta. Mulla on virkavuosia jo sen verran että en viitti noille enää heilutella. Siinähän menevät syli levällään halailemaan maailmaa ja toisiaan.
  10. #160
    ^Mä oon huomannu ihan saman asian custom-kuskeista. Erityisesti harleyn kuljettajat jättää morjestamatta hyvinkin usein, varsinkin jos niitä on useampi samassa letkassa. Eipä se maailma siihen kaadu vaan matka jatkuu
    Honda Magna 750C -99
    Honda cbf 600 s -04 (Myydään)
  11. #161
    Lainaa heikkiR100R kirjoitti Katso viesti
    Ja ne skootterikuskit, joita harmittaa toisten moikkaamattomuus vois hankkia tämän

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa_1..._militare2.JPG

    Alkaiskohan vastapuolelta löytyä rispektiä
    Tuota pitaa ehdottaa hankittavaksi yhtiolle. Maastokelpoisuus voi olla vahan kyseenalainen mutta soditaanhan sita asfaltillakin...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  12. #162
    Lainaa froid kirjoitti Katso viesti
    ^Mä oon huomannu ihan saman asian custom-kuskeista. Erityisesti harleyn kuljettajat jättää morjestamatta hyvinkin usein, varsinkin jos niitä on useampi samassa letkassa. Eipä se maailma siihen kaadu vaan matka jatkuu
    Johtunee siitä et eiole harley vaan honda shadow joten tulee kyllä moikattua kaikkia tasapuolisesti jopa motarilla
  13. #163
    Yritän moikatella kaikkia ihonväriin katsomatta. Customilla ajellessa vastamoikkaus on 100 %:nen. Maantiepyörällä ajellessa osa moikkaa, osa ei. Ihan vastaantulevan pyörämalliin katsomatta. Mitä teen ?
  14. #164
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    Yritän moikatella kaikkia ihonväriin katsomatta. Customilla ajellessa vastamoikkaus on 100 %:nen. Maantiepyörällä ajellessa osa moikkaa, osa ei. Ihan vastaantulevan pyörämalliin katsomatta. Mitä teen ?
    no joo moikkaan kaikkia motoristeja lukuunottamatta mopopoikiaa, mutta se moikkaaminen saattaa jäädä
    raskaalla kyykky/touring pyörällä tekemättä koska tekemistä esim. risteyksissä riittävästi pyörän kanssa ja motarilla en
    mielläni moikkaa
    Pyörillä yli 25v jälkeen
  15. #165
    Pääsääntöisesti kaikille hanska nousee. Anteeksi, en ole toistaiseksi moikannut org-tyylillä, mutta siihen lieneekin lupa vain yhdistyksen jäsenillä?

    Joskus jää hanska tankoon kiinni, kun on ns. jännän äärellä esim. risteyksissä, tiukassa kurvissa, kovassa liikenteessä tai kaistoja välissä. Osittain kokemattomuuttani, vielä sen verran vähän kilsoja takana, ettei ole täydellistä varmuutta ja rutiinia.

    Lähes kaikki vastaa. En muista olenko prosenttimiestä koskaan moikannut, mutta en usko että moikkausta tulee takaisin lällykälle muovipyörämiehelle, joten jäänee jatkossakin moikkaamatta. Poliisit on kans rajatapaus. Toisaalta miksei moikkaisi, vaikka tietää ettei vastausta tulekaan. Myös kevarikuskit saa moikkauksen, jos moikkaavat itse ensin.

    Alkuaikoina tuli vahingossa moikattua mopoilijaa, mutta sekin aiheutti vain röhönaurua itselle. Nyt sunnuntailta jäi harmittamaan, kun ajoin Porvoosta ns. uutta porvoontietä (170) takaisin kotiinpäin ja pari n. 10-vuotiasta nassikkaa tuli fillareilla vastaan kevyen liikenteen väylän puolella ja toinen nosti käden komeaan tervehdykseen enkä ehtinyt vastata.
    Yamaha FZ6 -04
  16. #166
    Lainaa SlowMotionR kirjoitti Katso viesti
    Pääsääntöisesti kaikille hanska nousee. Anteeksi, en ole toistaiseksi moikannut org-tyylillä, mutta siihen lieneekin lupa vain yhdistyksen jäsenillä?
    Kyllä sitä voi orkkimorotella vaikkei kuuluis yhdistykseen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  17. #167
    Yleensä morjenstelen takas jos joku morjestaa, niin mopedeille kuin fillaristeillekin, jopa bussikuskeille. Moottoripyöristä kiinnostuneille lapsille vilkutan aina takaisin.

    Tervehdin yleensä kaupassa ja muutenkin vuorovaikutustilanteissa ja naapurillekin sanon huommenet, mutta en mä osaa itseisarvona moottoripyöräilijöiden morjestamista pitää. Näkeehän sen jo tämänkin foorumin ilmapiiristä, että kaikki motoristit rakastaa toisiaan, niin miksi se olisi toisin reaalielämässäkään, joten en mä koe velvollisuudekseni tervehtiä.

    Orkkimorotusta en ilkeä harrastaa.
  18. #168
    Moikkaamattomuus riippuu henkilöstä ja mielialasta, jotkut moikkaa mielellään ja jotkut eivät.
    Itse morottelen miten sattuu huvittamaan, tänään oli normi käden heilautus päivä niille vähille motoristeille jotka vastaan suvaitsi ajella mp-poliisi ei moikannut takaisin eikä rosentti motoristi vaan niille.

    Pikkulapsille jotka vilkuttavat tienvieressä moikkaan aina takasin jos vaan on mahdollista.

    PS. Edellä ajeleva autoilija joka reippaasti jarrutti mutkaan pelasti meikän ja näin jäi juttelut väliin kyseisen mp-poliisin kanssa
  19. #169
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Moikkaamattomuus riippuu henkilöstä ja mielialasta, jotkut moikkaa mielellään ja jotkut eivät.
    Itse morottelen miten sattuu huvittamaan, tänään oli normi käden heilautus päivä niille vähille motoristeille jotka vastaan suvaitsi ajella mp-poliisi ei moikannut takaisin eikä rosentti motoristi vaan niille.

    Pikkulapsille jotka vilkuttavat tienvieressä moikkaan aina takasin jos vaan on mahdollista.

    PS. Edellä ajeleva autoilija joka reippaasti jarrutti mutkaan pelasti meikän ja näin jäi juttelut väliin kyseisen mp-poliisin kanssa
    edellä ajaneelle autolle ! Pikkupojille on mun mielestä tärkeintä moikata, koska muistan miten leuhkalta itestä tuntui +40 v sitten, kun sai morotukset prätkäjätkältä..
  20. #170
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Vaihoin nakusta enskaan, moikkaamiset tippu puoleen ( vaikka ite moikkaa ei moikata takas).
    Nakullaku ajo nous kättä joka välissä. Eipä siinä sitte.
    Sama ilmiö tullut nyt koettua. Ducatia moikkaa ”kaikki”, Kotaria ei kukaan. Eilenkin kävin lenkin heittämässä, eikä yksikään moikannut takaisin. Selkeästi luullaan mopoksi tai kevariksi. Ja kevareitahan ei tosimotoristi moikkaa.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  21. #171
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    edellä ajaneelle autolle ! Pikkupojille on mun mielestä tärkeintä moikata, koska muistan miten leuhkalta itestä tuntui +40 v sitten, kun sai morotukset prätkäjätkältä..
    Kolmoskehän sisällä ei juuri tule moikkailtua kun pyöriä tulee vastaan jatkuvasti, ja usein on itsellä kytkin sisällä tai liikenne muuten vaatii huomiota. Yhden orgmoron sain viikko sitten Vihdintiellä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  22. #172
    Täytyy kyllä myöntää että en edes tinnyt tällaisista moikkaamattomuuksista ennenkuin tästä ketjusta siitä luin. Uutena vanhana motoristina meikäläinen moikkaa kaikkia ja toistaiseksi likipitäen kaikki ovat moikanneet takaisin. Joskus jää moikkaamatta kun ajelee ruuhkassa tai nelikaistaisella, siellä kun sitä välimatkaa jää melkoisesti. Voisin sanoa että yksi viidestä kymmenestä ei moikkaa, mutta jää niitä minultakin vastaamatta epähuomiossa kun en huomannut ajoissa.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."
  23. #173
    Olen alkanut morottamaan tsemipeukulla.
    Tänä kesänä kaikki ovat morottaneet takaisin ainakin vielä toistaiseksi
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  24. #174
    Itsellä ei tule koskaan mielihalua moikata autosta moottoripyörää. Motskarilla moikkaan motskarit. Mutta jostain syystä motskarin päällä tunnun tuntevan veljeyttä avo- ja muita erikoisautoja kohtaan. Käsi tuntuu lähtevän moikkaukseen ihan ajattelematta.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  25. #175
    Itse tervehdin joka ikinen kerta vastaantulevaa motoristia ellei huomio ole keskittynyt johonkin muuhun sillä hetkellä.

    Olen kyllä huomannut itsekin että tietyn pyörätyypin edustajat tervehtivät murto-osan siitä mitä muiden pyörätyyppien kuskit, mutta jokainen tavallaan. Kyllä sieltäkin ryhmästä niitä kohteliaita löytyy.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26. #176
    Sehän on jokaisen oma asia moikkaako, vai katsooko sen turhaksi. Minä olen sen verran vanhanaikainen, että minusta moikkaaminen motoristin kohdatessa toisen kuuluu hyviin tapoihin. Vähän kuin se että ruokapöydässä otetaan pipo tai lippis pois päästä. Joku siitäkin niuhottaa.

    Mitä se haittaa jos ei moikkaa tai syö pipo/lippis päässä? Joku vain saattaa pitää sitä töykeänä tai moukkamaisena
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  27.  
  28. #177
    Sama homma karavaanareissa. Joku moikkaa ja joku toinen ei. Eipä haittaa, mutta kivvaa on.
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456