Tulokset 1:stä 1:een 1:sta
     
  1. #1
    Olen RaceChrono ohjelmiston kehittäjä, ja minulla on pienenä sivuprojektina tiedonkeruu Suzuki GSX-R1000:n SDS-väylästä ihan tavallisella Bluetooth OBD-II lukijalla. Väliin tarvitaan ainoastaan Suzukin diagnostiikkaporttiin ja OBD-II lukijaan sopiva piuha, ja tietenkin tuki ohjelmistoon. Suzukin väylässä ei ole OBD-II:ta mutta teoriassa samoilla lukijoilla voi lukea K-lineen pohjautuvasta väylästä "mitä vaan".

    Minulla on jo liittimiä ja luultavasti ohjelmistokin valmiina, samoin riittävät tiedot väylässä kulkevasta datasta.

    Minulla ei kuitenkaan ole sopivaa pyörää tämän kaiken testaamiseen, ja ulkomaille matkustaminen on nyt lähes mahdotonta, missä "asiakaan" pyörä sijaitsee.

    Ota yhteyttä jos sinulla on Suzuki GSX-R1000 tai GSX-R1000R pyörä, jonka kanssa voisin hetken viettää laatuaikaa. Tarkoittaa siis että pyörän pitää olla omassa tallissa tms, missä voi hetken datailla tietokoneen kanssa, ja käynnistää pyörän muutaman kerran. Ajaa minun ei tarvitse. Helsingistä n. 100 km sisällä sijaitsevat ja aktiivisten ratailijoiden pyörät etusijalla. Jos ei löydy juuri tuota mallia, niin muitakin toki voidaan harkita!

    Vaivan palkaksi voin rakentaa sinulle tuollaisen kaapelin (jos se siis toimii), ja antaa vaikkapa RaceChrono Pro lisenssin.

    Vastaukset mielellään osoitteeseen tracks@racechrono.com , viestiin pyörän malli, vuosimalli, missä kunnassa sijaitsee ja koska sitä voisi tulla ihmettelemään.

    PS. Olen rakentanut tiedonkeruun aikaisemmin jo omaan KTM 790 Duke pyörään, joten en ole ensi kertaa asialla!
    Viimeksi muokannut: aol; 15.03.2020 klo 14:25.