Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 107:een 107:sta
  1. #91
    No niin, jääratakausi paketissa.
    Meni aika vihkoon tää viikonloppu joo. Lauantaina Kuusaanlammella kaksi kiekkaa vetisellä radalla ja kotiin, tänään Valkeakoskella riitti lämmityskäyttö, ajokaveri kävi kokeilemassa, pettävää kerrosjäätä, se siitä siis.
    Peli jäi ehjäksi ja kannu käyttämätöntä bensaa riittää moottorisahaan ja trimmeriin taatusti koko kesäksi.
    Vähän videoo siitä tän päivän lämmityskäytöstä:
    https://photos.google.com/share/AF1Q...cyV0hwUnduVWFn
    No onneksi ei tullut ylinopeus sakkoja paluumatkalla, se ois kruunannut tän viikonlopun kruisailut.
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  2. #92
    Linkki ei aukea, kyselee jotain tunnuksia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  3. #93
    Jokohan nyt ?
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  4. #94
    Motorg ry:n hallituksen varapj, mediaguru BANDIT-R:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Näkyi linkin video.

    No kuten sanonta kuuluu, leuka rintaan ja kohti uusia kisoja.
    Aurinko lämiittää kohta tehokkaasti ja talvi on muisto vain, tsemppiä kesän mittelöihin.
    Some-,kauppa-,Smoto- ja markkinointivastaava
    Honda CBR1000F 1991
    Specialized Turbo Levo Comp


  5. #95
    No niin,

    Ratakautta ei olla vielä avattu, kalustoa hinkatessa mennyt viime ajat.

    Jää Honda sai uudet jarrut, Brembon RCS 15 oli jo omasta takaa, käytettynä löytyi 4 mäntäinen Brembo siirtopalalla ( BMW 1000 RR ) ja 320mm Braking levy. No koneistaja saa tehdä akselinholkin, työstää adapteria ja tehdä spacerin navan ja levyn väliin, muuten satula makaa pinnoja vasten.

    https://photos.google.com/share/AF1Q...cyV0hwUnduVWFn

    Enska Hondan iskarit kävivät Honkasella muutostöissä, 80 kiloisen alusta muokattiin 50 kiloiselle, vielä olis eturengas vaihtamatta.

    https://photos.google.com/share/AF1Q...cyV0hwUnduVWFn

    Rata Yammun iskarit olivat myös Honkasella tarkastuksessa, kaikki OK paitsi ohjausiskari, joka oli aidosti huollon tarpeessa, ei jää vauhti kuulemma alustasta kiinni. Pakoputkihommiakin piti tehdä, villanvaihto varaslipariin, kyllähän hiljeni. Sitten piti muokata VFR 1200 slipari Yammuun Motoparkin hiljaisille päiville, meillä palaa neljä Toukokuun melupäivää messumatkaan ja leirikouluun. No toivottavasti pyörä on kuin kuiskaus, muuten joudutaan ekaan kisaan melko kylmiltään, eikä olla koskaan kuussatasella edes Motoparkissa oltu!
    Taidetaan harkat ajaa näillä katteilla:

    https://photos.google.com/share/AF1Q...cyV0hwUnduVWFn

    Jotain on vielä tekemättä, mikä piti tehdä jo viime syksynä, vaunun teippaus. Pari oharia tuli koettua, onko tietoa pääkaupunkiseudulla vaikuttavista tahoista joilta moinen onnistuisi?
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  6. #96
    Pientä harkkaraporttia takapenkiltä.

    Nyt olisi sitten ratakausi avattu vappuna Alastarossa. Hieman oli takkuinen fiilis ekalle setille, koska pyörä tuntui ihan mankilta jääratapyörän jälkeen. Rata oli mitä parhain, ei kastetta, ihka uusi asvalttipinta ja kuiva rata. Alkuun ajosta ei tullut mitään, kuten yleensäkin ekaa kertaa vuodesta. Muutaman setin jälkeen ajo meni jo paremmin, kun sai hyvän otteen pyörästä. Pyörääkin joutui hieman säätää, koska viime vuodesta oli tullut 10 senttiä lisää pituutta.Radalla pääsi jopa ajamaan hieman kilpaa muutaman isomman pyörän kanssa. Harmi, että neljännen setin jälkeen alkoi sataa, joten päätimme lähteä kotiin. Ajo meni kuitenkin paljon paremmin kuin viime vuoden ekana kertana. Kierrosaika oli viime vuoden ekaa kertaa kolme sekuntia parempi, johtuen varmaan jäällä ajosta ja ehkä jopa runsaasta mopoilusta. Kunpa kelit parantuisivat ja pääsisi jo uudestaan ajamaan. Noh kai se kesä sieltä joskus tulee.
    Hyvää vappua!
  7. #97
    Viikonloppua,

    Pientä ajotaukoa päällä leirikoulusta johtuen.
    Viime viikonloppu meni Kemorassa, muutama vuosi taukoa edellisestä vierailusta, 600cc pyörällä ei tuolla siis koskaan oltu ajeltu, joten maltilla matkaan.
    Ajo lähti rullaamaan ihan hyvin, eikä läheltä piti tilanteita tullut. Pyörää ei tarvinnut ruuvailla ja kunto kesti ajaa kaikki setit, tosin sunnuntaina piti lähteä hieman etuajassa kotimatkalle.
    Ajat olivat sitä mitä pitikin, matalaa kahtatoista, joten kisoissa menee kympin puolelle. Eka kisa on parin viikon päästä Motoparkissa, päivän ennakkotreeni olisi tarkoitus tehdä siellä ja Alastarossakin piipahtaa ennen kisaa!
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  8. #98
    No niin,
    Vikat valmistavat treenit tehty ja huomenna kohti Motoparkkia!
    Motoparkissa meni ajo tavallaan hyvin, pyörä ei vaan tuntunut hyvältä. Alustan suhteen tuli ostoslistaa jousien muodossa, säätövarat loppuivat, onneksi löytyivät nopealla aikataululla.
    Käytiin Alastarossa varmuuden vuoksi kokeilemassa ettei pyörässä ollut mitään muuta ihmeellistä, ohjauslaakeri tms., ei ollutkaan, ajo meni pienellä riskikertoimella aika haipakkaa odotuksiin nähden.
    No pian pääsee viivalle ja viikonloppuna onkin jotain uutta kuviota meidän teltalla...
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  9. #99
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    No niin,
    Vikat valmistavat treenit tehty ja huomenna kohti Motoparkkia!
    Motoparkissa meni ajo tavallaan hyvin, pyörä ei vaan tuntunut hyvältä. Alustan suhteen tuli ostoslistaa jousien muodossa, säätövarat loppuivat, onneksi löytyivät nopealla aikataululla.
    Käytiin Alastarossa varmuuden vuoksi kokeilemassa ettei pyörässä ollut mitään muuta ihmeellistä, ohjauslaakeri tms., ei ollutkaan, ajo meni pienellä riskikertoimella aika haipakkaa odotuksiin nähden.
    No pian pääsee viivalle ja viikonloppuna onkin jotain uutta kuviota meidän teltalla...
    Arvasinko pahasti väärin, että piti mennä jousissa Motoparkkia varten jäykempään suuntaan? Tsemppiä viikonloppuun.
    <p>https://www.facebook.com/Mikko-Koirikivi-52-778144195566031/</p>
  10. #100
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Arvasinko pahasti väärin, että piti mennä jousissa Motoparkkia varten jäykempään suuntaan? Tsemppiä viikonloppuun.
    Huomenta,
    Kulkukulmaa hioen, eteen löysempää, taakse jäykempää.
    Torstai näyttää mihin suuntaan mennään, onneksi on osia millä kokeilla ja torstaina on yleensä paljon ajoaikaa tarjolla kokeiluihin.
    Tsemppiä viikonloppuun siihenkin suuntaan!
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  11. #101
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    No niin,
    Vikat valmistavat treenit tehty ja huomenna kohti Motoparkkia!
    Motoparkissa meni ajo tavallaan hyvin, pyörä ei vaan tuntunut hyvältä. Alustan suhteen tuli ostoslistaa jousien muodossa, säätövarat loppuivat, onneksi löytyivät nopealla aikataululla.
    Käytiin Alastarossa varmuuden vuoksi kokeilemassa ettei pyörässä ollut mitään muuta ihmeellistä, ohjauslaakeri tms., ei ollutkaan, ajo meni pienellä riskikertoimella aika haipakkaa odotuksiin nähden.
    No pian pääsee viivalle ja viikonloppuna onkin jotain uutta kuviota meidän teltalla...
    Iltaa vaan täältä sängyn pohjalta.
    Keskiviikkona töiden jälkeen lähdettiin kohti helteistä Motoparkia. Illalla leiri osittain pystyyn ja nukkumaan. Torstain treenit menivät ihan hyvin ja paljon sai ajettua. Alustan kanssa oli ollut ongelmia aiemmin Motoparkissa, ja sitä lähdettiin säätämään. Pyörä oli levoton ajaa ja ennalta-arvaamaton. Alusta saatiin onneksi toimimaan torstain aikana Jarkko Honkasen ansiosta. Perjantaina sai ajaa kohtalaisen vähän, mutta onneksi torstaina sai ajaa paljon. Lauantai aamulla lähdettiin hyvällä fiiliksellä aika-ajoon, joka ei omasta mielestä mennyt kovin hyvin muttei huonostikaan. Lähtöruutu kisaan oli 9. Juuri ennen kisaa alkoi sataa, mutta aurinko paistoi samalla. Kisaan lähdettiin kuivan kelin renkailla, kuten myös suurin osa. Rata oli joistain kohdista vielä märkä, joista ei ollut kiva ajaa. Sijoitus lauantain kisasta oli 8., joka ei ollut omasta mielestä hyvä muttei huonokaan. Sunnuntain kisaan lähdettiin agressiivisemmalla fiiliksellä, joka tuotti tulosta siihen asti, kunnes tuli highsideri. En vieläkään ymmärrä miten pyörä lähti muutaman kierroksen ajetuilla renkailla piirtämään avauksessa ja lopulta otti pitoa. Siitä sitten lennettiin asvalttiin kovalla vauhdilla ja huomasin, että nilkkaan sattuu erittäin paljon. Nilkka oli murtunut kahdesta kohtaa, sääriluusta ja pohjeluusta. Sitten lähdettiin lanssilla (ei valitettavasti lancerilla) kohti Mikkelin sairaalaa. Siellä laitettiin kipsi ja lähdettiin kotia kohti. Torstaina olisi leikkaus. Toipumisaika olisi noin 2kk. Paljon harmittaa, kun joutuu hienot päivät makaamaan sängyssä eikä pääse ajamaan kavereiden kanssa mopoilla, tai pääse päristelemään yammulla. Kai sitä myöhemminkin ehtii....
  12. #102
    Lainaa janneN kirjoitti Katso viesti
    Iltaa vaan täältä sängyn pohjalta.
    Keskiviikkona töiden jälkeen lähdettiin kohti helteistä Motoparkia. Illalla leiri osittain pystyyn ja nukkumaan. Torstain treenit menivät ihan hyvin ja paljon sai ajettua. Alustan kanssa oli ollut ongelmia aiemmin Motoparkissa, ja sitä lähdettiin säätämään. Pyörä oli levoton ajaa ja ennalta-arvaamaton. Alusta saatiin onneksi toimimaan torstain aikana Jarkko Honkasen ansiosta. Perjantaina sai ajaa kohtalaisen vähän, mutta onneksi torstaina sai ajaa paljon. Lauantai aamulla lähdettiin hyvällä fiiliksellä aika-ajoon, joka ei omasta mielestä mennyt kovin hyvin muttei huonostikaan. Lähtöruutu kisaan oli 9. Juuri ennen kisaa alkoi sataa, mutta aurinko paistoi samalla. Kisaan lähdettiin kuivan kelin renkailla, kuten myös suurin osa. Rata oli joistain kohdista vielä märkä, joista ei ollut kiva ajaa. Sijoitus lauantain kisasta oli 8., joka ei ollut omasta mielestä hyvä muttei huonokaan. Sunnuntain kisaan lähdettiin agressiivisemmalla fiiliksellä, joka tuotti tulosta siihen asti, kunnes tuli highsideri. En vieläkään ymmärrä miten pyörä lähti muutaman kierroksen ajetuilla renkailla piirtämään avauksessa ja lopulta otti pitoa. Siitä sitten lennettiin asvalttiin kovalla vauhdilla ja huomasin, että nilkkaan sattuu erittäin paljon. Nilkka oli murtunut kahdesta kohtaa, sääriluusta ja pohjeluusta. Sitten lähdettiin lanssilla (ei valitettavasti lancerilla) kohti Mikkelin sairaalaa. Siellä laitettiin kipsi ja lähdettiin kotia kohti. Torstaina olisi leikkaus. Toipumisaika olisi noin 2kk. Paljon harmittaa, kun joutuu hienot päivät makaamaan sängyssä eikä pääse ajamaan kavereiden kanssa mopoilla, tai pääse päristelemään yammulla. Kai sitä myöhemminkin ehtii....
    Harmin paikka ja vielä näin kauden alussa Pikaista paranemista, toivottavasti loppukesästä vielä pääsee radalle!
    Yamaha R6R 2007
  13. #103
    Lainaa janneN kirjoitti Katso viesti
    Iltaa vaan täältä sängyn pohjalta.
    Keskiviikkona töiden jälkeen lähdettiin kohti helteistä Motoparkia. Illalla leiri osittain pystyyn ja nukkumaan. Torstain treenit menivät ihan hyvin ja paljon sai ajettua. Alustan kanssa oli ollut ongelmia aiemmin Motoparkissa, ja sitä lähdettiin säätämään. Pyörä oli levoton ajaa ja ennalta-arvaamaton. Alusta saatiin onneksi toimimaan torstain aikana Jarkko Honkasen ansiosta. Perjantaina sai ajaa kohtalaisen vähän, mutta onneksi torstaina sai ajaa paljon. Lauantai aamulla lähdettiin hyvällä fiiliksellä aika-ajoon, joka ei omasta mielestä mennyt kovin hyvin muttei huonostikaan. Lähtöruutu kisaan oli 9. Juuri ennen kisaa alkoi sataa, mutta aurinko paistoi samalla. Kisaan lähdettiin kuivan kelin renkailla, kuten myös suurin osa. Rata oli joistain kohdista vielä märkä, joista ei ollut kiva ajaa. Sijoitus lauantain kisasta oli 8., joka ei ollut omasta mielestä hyvä muttei huonokaan. Sunnuntain kisaan lähdettiin agressiivisemmalla fiiliksellä, joka tuotti tulosta siihen asti, kunnes tuli highsideri. En vieläkään ymmärrä miten pyörä lähti muutaman kierroksen ajetuilla renkailla piirtämään avauksessa ja lopulta otti pitoa. Siitä sitten lennettiin asvalttiin kovalla vauhdilla ja huomasin, että nilkkaan sattuu erittäin paljon. Nilkka oli murtunut kahdesta kohtaa, sääriluusta ja pohjeluusta. Sitten lähdettiin lanssilla (ei valitettavasti lancerilla) kohti Mikkelin sairaalaa. Siellä laitettiin kipsi ja lähdettiin kotia kohti. Torstaina olisi leikkaus. Toipumisaika olisi noin 2kk. Paljon harmittaa, kun joutuu hienot päivät makaamaan sängyssä eikä pääse ajamaan kavereiden kanssa mopoilla, tai pääse päristelemään yammulla. Kai sitä myöhemminkin ehtii....
    Hyvää juhannusta!

    Vähän päivitystä jalasta. Kova kipsi on vielä noin 2 viikkoa, joka vaihtuu sen jälkeen joustavampaan kipsiin. Eniten tuon jalan kanssa harmittaa ettei pääse tekemään oikeastaan muuta, kun levätä sängyllä tai istua koneella. Kaiken lisäksi kelit ovat olleet ihan uskomattomat Suomen kesäksi, mikä harmittaa vielä enemmän. Millään ei jaksaisi odottaa sitä urheilukiellon päättymistä, mikä loppuu 4.8. Onhan tässä ainakin ehtinyt levätä ja korjata mopoa (yllättäen). Muistakaa ajaa järkipäässä näin juhannuksena! Do not drink&drive!
  14. #104
    Ja hiukka päivitystä missä mennään.

    Janne kävelee jo suht normaalisti, mutta semmosta kinkkausta se vieläkin on, jalkaterä ja nilkka ovat sen verran jäykkänä, eikä kaikki turvotus ole vieläkään poissa.

    Hikiliikuntaa ei ole voinut tehdä, kuntosalia ja fillarointia aika varovasti, mikä lie ajokunto Alastarolla 17.-18.8. on vielä arvoitus, se ois tavoite päästä Yammun päälle ja jos kaikki pelaa niin vikaan Balttian sarjan kisaan syyskuun toisella viikolla.

    Pyörä on ollut fiksattuna reilun kuukauden, hyvin käynnistyi kunnostuksen jälkeen. Oikealta puolelta meni osia aika huolella, osa suoraan roskikseen, joten tilalle piti tilailla uutta. Toivotaan ettei jäänyt mitään piilevää vikaa, pyörä kuitenkin rullasi hyvin ja suoraan varikolla pitkän sivuliukumisen jälkeen ja oli onneksi sammunut saman tien, eikä nesteitä tullut pihalle.

    No viikon päästä sitten luvan kanssa urheilemaan, että kuntoakin olisi!
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  15. #105
    Hyvää iltaa,
    Haaveet kaatuu, niin kuin biisin sanat menee.
    Nilkka ei taitu kylliksi vaihteenvaihtoon räärää ajoasennossa, joten Alastarolle ei asiaa. No paikalla on eräällä toisella, nuoremmalla junnulla aiemmat ajokamppeet, joten perinne elää.
    Mitäs sitten, josko pääsisi vikoille tuen päiville kolmen viikon päästä Alastarolle, siinä sitten se viimeinen oljenkorsi isoille radoille Suomessa.
    Toivottavasti onnistuu.
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  16. #106
    Karavaani pakattu pitkästä aikaa,
    Hyvä pakata ajoissa, jos vaikka jotain unohtunutta tuleekin mieleen ennen lähtöä.
    Ajopäivä on buukattu lauantaiksi Alastarolle, ja agendakin olemassa.
    Koska vielä on epävarmaa onnistuuko ajaminen mitenkään, niin haussa on varmistus siitä että pyörä on taatusti kunnossa ja kulkee suoraan niin haluttaessa.
    Varmuuden vuoksi on kahdet ajokamat vaunussa, jos vaikka itse joutuisi koekaniiniksi.
    Senior Team:
    R1200GS
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Honda CR250 ice
    Honda CRF150R SM
    YCF150 Factory Pilot *
    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Honda CR85R ice, CR85R dirt
    Derbi GPR80Cup
  17.  
  18. #107
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Karavaani pakattu pitkästä aikaa,
    Hyvä pakata ajoissa, jos vaikka jotain unohtunutta tuleekin mieleen ennen lähtöä.
    Ajopäivä on buukattu lauantaiksi Alastarolle, ja agendakin olemassa.
    Koska vielä on epävarmaa onnistuuko ajaminen mitenkään, niin haussa on varmistus siitä että pyörä on taatusti kunnossa ja kulkee suoraan niin haluttaessa.
    Varmuuden vuoksi on kahdet ajokamat vaunussa, jos vaikka itse joutuisi koekaniiniksi.
    Nyt on sitten käyty pyörä testaamassa, kaikki oli kunnossa ja pyörä tuntui erittäin hyvältä ellei täydelliseltä. Jalka taas ei ollut kunnossa ja kolme kierrosta sillä pystyi ajamaan. Ei muuta kuin takaisin kotiin mopoa rassaamaan (taas) ja sitten takaisin lääkäriin jalan takia. Ehkäpä myöhemmin syksystä pääsee enskaa tai krossia ajamaan ja talvella sitten mahdollisesti jäälle. Hyvää syksyä ja viikonloppua täältä tähän.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234