Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 230:een 230:sta
  1. #211
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Jenkkien foorumia (.ms) selaamalla huomaa, että siellä on keräilijätyyppisiä rahamiehiä, jotka myyvät 1000 mailia ajettuja pyöriä silloin tällöin.
    Jenkeissä hyvin usein myyvät juuri täysrempattuja laitteita "ajamattomina"
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  2. #212
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    ...tai hinnalla, jolla myytiin neljä vuotta sitten keväällä.
    Jotkut pyörät vähän ajettuna ja siistikuntoisena kestää ajan hammasta ja niistä pyydetään neljän vuoden päästä edelleen samoja hintoja, ja kauppa käy...
    Kylätason kurapyöräilijä.
  3. #213
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Suomessa todella harvinainen malli ja siten maksaa minkä maksaa, jos sellaisen sattuu löytämään. Melkeinpä suuntaisin Saksan suunnalle tuon kanssa, jos tarkat speksit.
    Pääosin seuraan puhtaasta mielenkiinnosta/uteliaisuudesta, mutta viimeisen vuoden aikana oli ihan kiinnostava pyörä tai itse asiassa kaksi myynnissä(molemmat 749R). Lisäkuvia läheteltiin ja tein vähän taustaselvityksiä alan miehiltä. Hinta oli halpa ja olisi pitänyt vaan käydä noukkimassa molemmat pyörät talteen, mutta jotenkin jäin jahkailemaan ja asia unohtui. Taannoin sitten kuulin lähteeltäni, että eräs rahamies oli ne noukkinut talteen ja case closed

    Toinen oli sitten viime syksyn Panigale R, jota harkitsin oman koneen sanottua kaput, mutta kaupan hierominen loppui siihen, että pyörä vedettiin myynnistä. Eiköhän tämäkin olisi ollut ostettavissa, jos näytön yhteydessä olisin lyönyt käteistä kouraan. Nyt keskusteltiin ja sitten juna menikin.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  4. #214
    Koko v...n netti pitäisi räjäyttää, kuten eräs vanha Hyrylän autokauppias totesi lehtihaastattelussa. Tosiaan nettimotossa edelleen tarpeettomana olevasta pyörästä lähetin tarjousta, minkäänlaista yhteenottoa ei ole myyjältä saanut. Täytynee palata tekemään kasvollista kauppaa, sitten kun sen kuume joskus ehkä palaa.
  5. #215
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Koko v...n netti pitäisi räjäyttää, kuten eräs vanha Hyrylän autokauppias totesi lehtihaastattelussa. Tosiaan nettimotossa edelleen tarpeettomana olevasta pyörästä lähetin tarjousta, minkäänlaista yhteenottoa ei ole myyjältä saanut. Täytynee palata tekemään kasvollista kauppaa, sitten kun sen kuume joskus ehkä palaa.
    Nettiaikana on helppo lähettää kasvottomia tarjouksia ja yhtä helppo olla vastaamatta niihin, jos tarjous ei miellytä. Soittamalla pääsee paremmin yhteyksiin ja voi keskustella asiat halki.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  6. #216
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Nettiaikana on helppo lähettää kasvottomia tarjouksia ja yhtä helppo olla vastaamatta niihin, jos tarjous ei miellytä. Soittamalla pääsee paremmin yhteyksiin ja voi keskustella asiat halki.
    Just näin. Joka moposta/ autosta, josta tarjousta olen miettinyt olen soittanut.

    Oudolta tuntuis lähetellä pelkkää postia.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #217
    Nostellaanko tätä vähän kun aikoinaan tämän ketjun aloitinkin....Ducati tosiaan tuli sitten silloin myydyksi ja sen jälkeenkin jokunen pyörä on ollut hoteissa. Ja myytyäkin olen saanut, milloin helpommin ja milloin vähän enemmän aikaa vievemmin.
    Nyt olen taas yhtä kampetta Nettimotossa tarjoamassa, F-sarjan baijerilaista itävaltalaisella twistillä. Ja kun vaikuttaisi hivenen siltä, että tooosi halvalla pitäisi taas myydä tämäkin, vaikka laite on mitä erinomaisin. Pyörä on selkeästi edullisin äffä N-motossa maistuvin pikku modauksin. "Peruspyörää" hakevalle mainio vaihtoehto.

    Eli eli, käyvätkö pyörät kaupaksi? Onko minun myymäni taas kerran liian ei-japsi
    -CORSE-
  8. #218
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jäsen
    Onhan myynnissä pyöriä, toiset tuntuu olevan hinnoiteltu yläkanttiin, kultaiset muistotko nostaa hintaa....
    Pyöriä on myynnissä tasaisesti ympäri maata, itse haen PKS, ei innosta kovin kauas lähteä koeajamaan yms...
    Huomannut asian kun itse haen -70-80 luvun tai retroa pyörää, aurinkoisten päivien ajeluihin, alkanut ajelut kiinnostamaan vanhana uudelleen...
    Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

    Myytävää; https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  9. #219
    Oma pyörä kerkesi olla myynnissä yhden päivän. Pyyntihinnasta tiputin 200€.
    Tosin nyt kun katsoo tarjontaa 1000cc sporttikyykyistä niin tarjonta on aika paskaa.
  10. #220
    Itse möin kaksi pyörää kuukausi sitten. Ilmoitin vain Facebookissa ja pyörät oli tunnin sisään jo lastattukin. No hyvin edukkaasti lähtikin, mutta harrastukset maksaa.
    Suzuki VS800
  11. #221
    Menihän siinä reilut 1,5 kk, mutta kun pihaan tultiin uudenkarhealla isolla Monsterilla niin tosiostaja kyseessä.
    Välissä tarjottiin kuvainnollisesti vaihdossa mummon mökistä lumilinkoon vaikka ilmoituksessa selvästi luki mahdolliset vaihtopyörät. Lisäksi pari näitä "tuun hakemaan pyörän...next day -> en saanut rahoitusta tyyppiä" Näyttää siltä, että kun pyörän hinta menee yli 10 k€ niin vaikeammaksi käy.

    Loppukaudeksi alle vähemmän tehoa ehkäpä Duke 690 R tai naatiskellen vaan joku pikku monsteri kun kortti on vielä tallella..
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  12. #222
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jäsen
    Meitä ostajia ja myyjiä on joka lähtöön ja joka asemilla käy jonkunlainen kuhina....
    Oma osto kokemus ihan tyypillinen, en pitänyt kiirettä (vaikka olinkin aika töpinöissäni ja ostohousut jalassa) reilun puolivuotta vertailin, tarjontaa ja myyjiä oli myös joka lähtöön...
    Oli ylihinnoiteltuja ja/tai sitten pyörät oli toisella puolella Suomea ettei olisi ollut järkevää lähteä koeajamaan/ostamaan niitä...
    Tosiaan netissä reilun puolivuotta seuraten, sitten natsasi hinta ja kaikki muu kohdillaan, niin ostin tuon Hondan...
    Ja olen tyytyväinen...!
    Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

    Myytävää; https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  13. #223
    Oli varmaan hinta ja kunto kohdallaan kun ensimmäinen pyöränkatsoja vei mopon mennessään.
    Olihan se pari viikkoa myynnissä kun en viitsinyt laittaa ihan pilkkahinnalla myyntiin (oli keskihintainen siis mutta vähäisillä kilsoilla).
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  14. #224
    Työkaveri osti 14 vuotta sitten Suzuki GR650:n ja ajoi sillä yhden kesän. Uudenvuoden päivän jälkeisenä aamuna kun mentiin töihin hän tuumaili että voisi laittaa pyöränkin myyntiin, mutta ostaakohan kukaan talvella.
    Kysyin hintaa, tinkasin 50 euroa ja toin seuraavana päivänä rahat. Ostamani pyörän näin kolmen ja puolen kuukauden kuluttua kun hain sen kotiin (olin toki nähnyt ja ajanutkin edellisenä kesänä)

    GR oli minulla lähinnä tallissa seuraavat 12 vuotta. Varmaan alle 2000 kilometriä tuli kaikkiaan ajettua.

    Viime kesänä laitoin sen myyntiin eräänä perjantai-iltana ja lauantaina aamupäivällä katselin perävaloa kun ostaja lähti tyytyväisenä kotia kohti. Pyyntihinnasta oli tingitty 50 euroa.
    Pyörä ei juuri kulunut minulla ollessaan, koska ajoin hyvin vähän. Myydessä sain siitä 150 euroa enemmän kuin maksoin ostaessa, mikä ei sinänsä ole merkityksellistä millään lailla.

    Kyseinen mopo siis vaihtoi ainakin pari kertaa omistajaa hyvin vähällä kauppaamisella

    -------------

    Viime kesänä ostin tuon DL650 joka on nyt ajossa. Silloin olin kaupoissa, heinäkuun lopulla, myös eräästä toisesta samanlaisesta mutta hinnasta jäi parinsadan erimielisyys. Hämmästyneenä seurasin kyseisen pyörän myynti-ilmoitusta pitkin aikaa ja nyt vielä joku viikko sitten se oli myynnissä, hintakin pudonnut muutaman satasen jo.
    Ei siis mitään ähäkutti-etpäs-saa-myytyä-ajatuksia, vaan oikeasti ihmettelin kun mielestäni pyörä oli varteenotettava vaihtoehto niistä DL:stä mitä tarjolla on, mutta ei vaan vaihtanut omistajaa. En tiedä onko nyt myyty vai kyllästytty kauppaamaan, mutta tällä hetkellä ilmoitusta ei siitä ole.
  15. #225
    Kävi kai hyvä tuuri tai sitten olen muuten vaan hyvä myyjä (no en ole), mutta pyöräni ehti olla myynnissä kaksi päivää, sitten ostaja vei sen mennessään. Voip olla, että oli hinta kohdallaan ja motskari juuri sellainen kuin oli etsitty.

    Nyt pitäisi myydä toinenkin pyörä, niin sitten saisin luvan ostaa sen dl:n ... Tosin aina on itsellä sellainen fiilis, että kukapa se nyt meikäläisen pyörän haluaisi ostaa (paitsi minä). Vuosi sitten kesällä, kun vaimon kanssa oltiin retkellä, niin ohikulkijat ihastelivat pikkuviragoa, mutta pikkubandiitti ei kovin paljoa huomiota saanut. Vaikka hyvä pyörä sekin on.

    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  16. #226
    Näkyy muutkin olevan hyviä kauppiaita tai sitten on hyviä ostajia. Kun olen katsellut seuraavaa mopoa itselleni , niin kyllä jokainen houkutteleva yksilö näyttää menevän kaupaksi jopa alle vuorokaudessa . Ei siinä paljoa kerkiä jahkailemaan ja kotona neuvottelemaan. Neuvottelut kannattaa siis käydä jo etukäteen!

    Toiset myyvät samanlaista pyörää ehkä vähemmän varusteltuna ja siihen nähden sen verran kalliilla, että ei näytä houkuttelevan ostajia. Joissain kaikki muu on kohdallaan, paitsi väri. Ja kun ei mene kaupaksi, niin väri on kai sitten yllättävän monelle tärkeä kriteeri.

    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  17. #227
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jäsen
    Noita vanhoja -60-70-luvun legendoja, racereiksi muutettuja, tuntuu olevan pitkään myynnissä....?
    -Ei ne ainakaan itseäni kiinnosta, ovat rumia ja hirveissä hinnoissa....
    Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

    Myytävää; https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  18. #228
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Toiset myyvät samanlaista pyörää ehkä vähemmän varusteltuna ja siihen nähden sen verran kalliilla, että ei näytä houkuttelevan ostajia. Joissain kaikki muu on kohdallaan, paitsi väri. Ja kun ei mene kaupaksi, niin väri on kai sitten yllättävän monelle tärkeä kriteeri.

    Muutama vuosi sitten tulin maksaneeksi pyörästä 600e enemmän että sain sen värisenä kuin halusin.. Hävisin tietysti sen verran myydessä mutta pakko oli saada orkkismustana. Samoilla varusteilla ja kilometreillä olisi löytynyt lähempää ja halvemmalla "vääränvärisiä"
    KTM 390 Adventure -20
    Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
  19. #229
    Itsekkin olen katsellut sopivaa rytöläjää halvalla, mutta jos sopiva tulee, niin on väärällä puolella Suomea tai sitten menee nopeasti. Projektipyörän saanee helpommin syksyllä.
    ...
  20.  
  21. #230
    Justiin 1,5vko sitten ostin pyörän. Ktm Sxc 625. Olisko sunnuntaina tullut myyntiin, tiistaina otin yhteyttä tekstiviestillä(hinta tippusamana päivänä) , kun oli sen verran myöhäinen aika. Keskiviikkona soitin ja torstaina hain pois. Ei ne kauaa siellä oo.
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678