Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 158:een 158:sta
  1. #151
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Ajotaito II:een osallistuneet, kurssin kehittämiseksi tarvittaisiin teidän mielipide kokemastanne. Palautelomake on tässä.

    Kiittäen.
    HUOM Kurssilla olleet!!! Arvostaisimme suuresti palautetta koulutuksesta, että voisimme kehittää sitä entistä paremmaksi. Vielä ei ollut tullut yhtään vastausta. Ja vastatahan voi täysin anonyymisti.

    Terveisin:
    Toinen koulutusvastaava.
    Superbike #7
  2. #152
    Jos vastauksia ei ole tullut, niin vika on systeemissä, koska ainakin minä olen palautteen antanut jo aikaa sitten.
    Mopoton mies
  3. #153
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Jos vastauksia ei ole tullut, niin vika on systeemissä, koska ainakin minä olen palautteen antanut jo aikaa sitten.
    Jaahas...selvitellään. Tuo kysely pyörii google docsissa, joten voi olla kuukkelin vikakin tässä kohtaa. Jos ei hirveästi vaivaa ole niin en pistä pahakseni vaikka kävisit vastaamassa uusiksi sikäli mikäli systeemi antaa vastata uudestaankin.
    Superbike #7
  4. #154
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lomakkeessa oli näemmä yksi vipu väärässä asennossa, joten vastauksien nykyisestä sijainnista ei ole mitään käsitystä. Arvostettaisiin suuresti jos viitsisitte syöttää palautteet uusiksi. Koskee kaikkia kursseja Botniaringistä 30.5.2014 alkaen.
    1000
  5. #155
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Jos vastauksia ei ole tullut, niin vika on systeemissä, koska ainakin minä olen palautteen antanut jo aikaa sitten.
    Kiitokset muuten vielä, että mainitsit tämän. Olis muuten menny pahimmillaan koko kesän palautteet suoraan bittiavaruuteen.
    Superbike #7
  6. #156
    Missäs se oli se linkki palautteeseen? Oon tainnu tuhota sen viesteistä.
    Mopoton mies
  7. #157
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tämän sivun ylimmässä viestissä näkyy lainauksessa.
    1000
  8.  
  9. #158
    No, nyt on vastattu uudemman kerran. Kiitos vielä ratapäivästä ja ajokoulutuksesta ja toivotan tsemppiä tuleviin koitoksiin.
    Mopoton mies
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456