Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Missähän vika? Kun klikkaan tuolta ylhäältä discordia, se avaa jonkun ketjun ja vaikka sitten koitan vaihtaa toiseen niin se palaa samaan ketjuun.
    Esim äsken en päässyt muuhun ketjuun kuin #tervetuloa ketjuun... Klikkasin ratailua ja päädyin takaisin tuonne #tervetuloa.

    Se on ollut tommonen jo pidemmän aikaa, se keskustelu minkä se ekaksi avaa niin se aukeaa aina vaikka koittasin toiseen vaihtaa
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  2. #2
    Testasin just ja toimi ainakin minulla ihan normaalisti. Ongelmasta en osaa sanoa sen enempää.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Missähän vika? Kun klikkaan tuolta ylhäältä discordia, se avaa jonkun ketjun ja vaikka sitten koitan vaihtaa toiseen niin se palaa samaan ketjuun.
    Esim äsken en päässyt muuhun ketjuun kuin #tervetuloa ketjuun... Klikkasin ratailua ja päädyin takaisin tuonne #tervetuloa.

    Se on ollut tommonen jo pidemmän aikaa, se keskustelu minkä se ekaksi avaa niin se aukeaa aina vaikka koittasin toiseen vaihtaa
    Joku bugi discordin päässä niiden päivityksen jäljiltä. Luurilla aplikaation sulkeminen ja uudelleen avaaminen korjas sen mulla.
    Superbike #7
  4.  
  5. #4
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joku bugi discordin päässä niiden päivityksen jäljiltä. Luurilla aplikaation sulkeminen ja uudelleen avaaminen korjas sen mulla.
    No niin appin päivitys auttoi. On sitä hiukan keskimääräistä yksinkertasempi ihminen ku ei sellanen käyny mielessäkään
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio