Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 157:sta
  1. #61
    Totta, että mainostajat kusevat sukilleen kun porukat siirtyvät käyttämään mainonnanesto-ohjelmia. Sellaista on vaan pakko käyttää jos haluaa lukea vaikka hesarin tai turkkarin (TS) nettisivuja, saatikka käyttää facebookkia. Samalla se on sitten päällä kaikkialla.

    Kokeilin ilman adblockia tätä sivustoa ja aika maltilliset mainokset on. Toki ärsyttävästi silmille hyppiviin mainoksiin menee hjärmo about heti.

    Anyway hauska mainospätkä ja kiitos tämän topicin youtube mainostaa siihen liittyen Michael Dunlopin TT-kierrosvideota Eli mistäs sitä onkaan käyty katselemassa..
    Viimeksi muokannut: McStadey; 19.05.2014 klo 16:39. Syy: Väärä Dunloppi
    Moto Guzzi Breva 750
  2. #62
    Lainaa McStadey kirjoitti Katso viesti
    Totta, että mainostajat kusevat sukilleen kun porukat siirtyvät käyttämään mainonnanesto-ohjelmia. Sellaista on vaan pakko käyttää jos haluaa lukea vaikka hesarin tai turkkarin (TS) nettisivuja, saatikka käyttää facebookkia. Samalla se on sitten päällä kaikkialla.

    Kokeilin ilman adblockia tätä sivustoa ja aika maltilliset mainokset on. Toki ärsyttävästi silmille hyppiviin mainoksiin menee hjärmo about heti.

    Anyway hauska mainospätkä ja kiitos tämän topicin youtube mainostaa siihen liittyen Michael Dunlopin TT-kierrosvideota Eli mistäs sitä onkaan käyty katselemassa..
    Kyllä se taitaa enemmän sinun omaa katseluhistoriaasi käyttää tuossa..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  3. #63
    Pitäis olla lisäosilla estetty seuraaminen.
    Moto Guzzi Breva 750
  4. #64
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    No nyt mainokset harmittavat hiukan, kun suurin osa niistä tuntuu estävän pikanavigoinnin: uusimmat viestit, merkitse foorumi luetuksi, muokkaa profiilia jne.

    Selaimena Firefox.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #65
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No nyt mainokset harmittavat hiukan, kun suurin osa niistä tuntuu estävän pikanavigoinnin: uusimmat viestit, merkitse foorumi luetuksi, muokkaa profiilia jne.

    Selaimena Firefox.
    AdBlock
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  6. #66
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    AdBlock
    Tiedossa on tuo, vaan vois sivuston laittaa toimimaan mainoksien kanssakin. Hyöväis noita mainostajia, sekä Ry:tä, joka mainospaikkoja myy.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #67
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No nyt mainokset harmittavat hiukan, kun suurin osa niistä tuntuu estävän pikanavigoinnin: uusimmat viestit, merkitse foorumi luetuksi, muokkaa profiilia jne.

    Selaimena Firefox.
    Ai, mä luulin että toi ongelma tuli iOS 8 päivityksessä ja koskee vaan tätä luuria!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  8. #68
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No nyt mainokset harmittavat hiukan, kun suurin osa niistä tuntuu estävän pikanavigoinnin: uusimmat viestit, merkitse foorumi luetuksi, muokkaa profiilia jne.

    Selaimena Firefox.
    Mulla ainakin chromella ja wintoosan luurin exploderilla toimii ihan normaalisti.
    Superbike #7
  9. #69
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mulla ainakin chromella ja wintoosan luurin exploderilla toimii ihan normaalisti.
    Osa mainoksista on korkeampia kuin toiset, mulla toimii/näkyy valikkorivi vaihtelevasti.
    Yamaha R1 '06
  10. #70
    Ilmoitelkaa väärin skaalautuvista sun muista foorumin ulkoasua rikkovista yms. mainoksista ylläpitoon niin laitetaan mainostoimistolle viestiä niistä.
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  11. #71
    Ei sinällään liity ketjun aloitukseen mutta en parempaakaan ketjua löytänyt. Mä olen tähän linkkiin ohjaavan mainoksen mukaan voittanut 1000€: http://fi.static.sinun-valintasi.com...der/index.html
    Täytyy kohta ottaa AdBlock käyttöön, jos näitä rupee lisää tulemaan.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  12. #72
    Lainaa Woozie kirjoitti Katso viesti
    Ei sinällään liity ketjun aloitukseen mutta en parempaakaan ketjua löytänyt. Mä olen tähän linkkiin ohjaavan mainoksen mukaan voittanut 1000€: http://fi.static.sinun-valintasi.com...der/index.html
    Täytyy kohta ottaa AdBlock käyttöön, jos näitä rupee lisää tulemaan.
    Kiitos huomiosta. Tämä poistuu jollei ole jo poistunut.
    Yhdistyksellemme on tärkeää, että mahdollisimman moni selaa foorumiamme ilman mainonnanestoa. Tuo mainos ei missään nimessä ole linjamme mukainen.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  13. #73
    Lainaa Woozie kirjoitti Katso viesti
    Ei sinällään liity ketjun aloitukseen mutta en parempaakaan ketjua löytänyt. Mä olen tähän linkkiin ohjaavan mainoksen mukaan voittanut 1000€: http://fi.static.sinun-valintasi.com...der/index.html
    Täytyy kohta ottaa AdBlock käyttöön, jos näitä rupee lisää tulemaan.
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Kiitos huomiosta. Tämä poistuu jollei ole jo poistunut.
    Yhdistyksellemme on tärkeää, että mahdollisimman moni selaa foorumiamme ilman mainonnanestoa. Tuo mainos ei missään nimessä ole linjamme mukainen.
    Yhdistys varmaan korvaa tuon 1000e ettei käyttäjälle aiheudu tästä mielipahaa?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  14. #74
    Ei tästä kai mitään mielipahaa ole aiheutunut. Noita samanlaisia mainoksia on viime aikoina pyörinyt aiempaa enemmän muillakin sivustoilla. Kunhan vaan ajattelin vinkata, jos ylläpitäjät ei asiaa ole huomanneet.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  15. #75
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Yhdistys varmaan korvaa tuon 1000e ettei käyttäjälle aiheudu tästä mielipahaa?
    Pahoitin mieleni. Myös 3 muun käyttäjän puolesta.
    1300cc Suzuki
  16. #76
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Yhdistys varmaan korvaa tuon 1000e ettei käyttäjälle aiheudu tästä mielipahaa?
    Yhdityksen jäsenten kohdalla vakavasti harkitsemme korvauksen maksamista kaikille tonnia vaille jääneille ja mielensä pahoittaneille.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  17. #77
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mulla ainakin chromella ja wintoosan luurin exploderilla toimii ihan normaalisti.
    Samoin mulla.
    IE:tä käytän enimmäkseen eikä mitään ongelmia.

    Enemmän vaan mainoksia, saadaan lisää tapahtumia ja koulutuksia...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #78
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Yhdityksen jäsenten kohdalla vakavasti harkitsemme korvauksen maksamista kaikille tonnia vaille jääneille ja mielensä pahoittaneille.
    Lähetätte kyseiselle luvattomasti mainostaneelle firmalle 1000e/jäsen korvausvaatimuksen mallia parkkirosvot.
    Sivuston alareunaan heti statementti asiasta
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  19. #79
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Kiitos huomiosta. Tämä poistuu jollei ole jo poistunut.
    Yhdistyksellemme on tärkeää, että mahdollisimman moni selaa foorumiamme ilman mainonnanestoa. Tuo mainos ei missään nimessä ole linjamme mukainen.
    Ei ole poistunut vieläkään. Äsken sai ihan kaksin kappalein katsella samaa "mainosta" mm. kirjautumisen jälkeen omalla profiilisivulla.
  20. #80
    Lainaa tnuutine kirjoitti Katso viesti
    Ei ole poistunut vieläkään. Äsken sai ihan kaksin kappalein katsella samaa "mainosta" mm. kirjautumisen jälkeen omalla profiilisivulla.
    Tämä mainostaja on blokattu aiemmin. Jos yhä on tuo latautunut, niin joku paikka falskaa.
    Tukitaan, kiitos huomiosta.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  21. #81
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Tämä mainostaja on blokattu aiemmin. Jos yhä on tuo latautunut, niin joku paikka falskaa.
    Tukitaan, kiitos huomiosta.
    Näytti pitkään olevan poissa mutta on nyt taas palannut, eli "Sinut on valittu satunnaisesti"-kökköä ja linkkaa http://fi.static.sinun-valintasi.com/_supload/112/980x120/prelander/index.html
    Suzuki GSX 750 F 2003
    Honda CB 750 K 1977
  22. #82
    Lainaa tnuutine kirjoitti Katso viesti
    Näytti pitkään olevan poissa mutta on nyt taas palannut, eli "Sinut on valittu satunnaisesti"-kökköä ja linkkaa http://fi.static.sinun-valintasi.com...der/index.html

    kesähessut...
    pahoittelut, poistuu.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  23. #83
    Lähtee kohta adblock lataukseen, menisi tämä seikon mainos läpi, jos kerran päivässä/tunnissa per IP näytettäisiin mainos. Mutta jokaseilla latauksella videota ruudulle.
    ZZR1400
  24. #84
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Huono toteutus.

    Huono.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #85
  26. #86
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Joo. Koodatkaa vittu nyt toi mainos uusiks.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #87
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Rupespa niin vituttamaan, että tuli idea. Mainosmyynti on luokkaa 5-6 kiloeuroa, mikä sinänsä on merkittävä tulonlähde, jos ajatellaan sivuston kuluja.

    Saisiko tuon saman raavittua kasaan, jos tyyliin Storm Motor tai Eurobiker alkaisi isännöidä sivuja tyyliin Org sponsored by Storm Motor. Homma jatkuis vähän kuin ennenkin, mitä nyt vois saada hätäapua sponsorin maksetuilta bittivelhoilta. Leiska vähän muuttuis, ja sivustolla varmaan pientä ruuvausta, mitä sponsori nyt haluais. Mainoksia ja kampanjoita taustalle ja linkkiä kauppaan.

    Varmaan vanha idea.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #88
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Joo. Koodatkaa vittu nyt toi mainos uusiks.
    Jos mainostaja antaa rahaa ja haluaa vastineeksi mainoksen, niin eiköhän sillä maksajalla ole myös oma näkemys siihen, miten mainos esitetään.

    Ps. Mikä mainos
  29. #89
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos mainostaja antaa rahaa ja haluaa vastineeksi mainoksen, niin eiköhän sillä maksajalla ole myös oma näkemys siihen, miten mainos esitetään.

    Ps. Mikä mainos
    Eli jokaisella "uusimmat viestit" sivunlatauksellä ponnahdusvideo. Toteutus luokkaa, ettö onko koneessani virus. Olet vitun väärässä! Ei se mainostaja tätä halua.

    Joo, ei se mulla kännyllä näy. Tällaisen perseilun takia noi mainoksenestäjät yleistyvät.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #90
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eli jokaisella "uusimmat viestit" sivunlatauksellä ponnahdusvideo. Toteutus luokkaa, ettö onko koneessani virus. Olet vitun väärässä! Ei se mainostaja tätä halua.

    Joo, ei se mulla kännyllä näy. Tällaisen perseilun takia noi mainoksenestäjät yleistyvät.
    Juuri näin! Mä olen sentään kohderyhmää (4 automaattikelloa) ja silti rupes ärsyttämään toi ponnahdusvideo. Se tuli myös ku rupesin kirjoittamaan tätä viestiä.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen