Sivu: 118 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118119120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3511:stä 3540:een 3785:sta
  1. #3511
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Ja siitä tulikin mieleen, että olen ollut vähän liian kiireinen ja ajokauden päättäjäisten järjestäminen on unhoittunut. Olisikos kuitenkin porukalla intoa, aikaa ja kiinnostusta kuitenkin vielä sellaiseen osallistua? Itselleni ei sovi 25.11. mutta muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana. Löytyisiköhän halukkaille (ainakin suurimmalle osalle) sopiva yhteinen päivämäärä, niin voin sitten taas tehdä tapahtuman ja järjestää paikan yms.
    Olishan se kiva tavata. Mulle käy ainakin vaikka heti ensi perjantaina tai lauantaina tai...
    ------
  2. #3512
    Olen huomannut huoltopyyntöjä, että kävelyluokitus pitäisi muuttaa ykkösestä kakkoseksi sillä perusteella, että pitää nousta pois pyörän päältä.

    Luokitus ykkönen kuitenkin merkitsee sitä, ettei tarvitse poistua pyörän luota. Käytännössä rajana voi pitää vaikka sitä, että ykkönen on paikallaan silloin kun voi pysytellä sen verran lähellä, että voi samalla vahtia pyörää.

    Kakkonen on paikallaan silloin, kun pyörä pitää jättää "yksikseen". Verrattavissa esim. kahvilla käyntiin tai kaupassa piipahtamiseen.
    ------
  3. #3513
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Olen huomannut huoltopyyntöjä, että kävelyluokitus pitäisi muuttaa ykkösestä kakkoseksi sillä perusteella, että pitää nousta pois pyörän päältä.
    Kiitos tarkennuksesta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #3514
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Ja siitä tulikin mieleen, että olen ollut vähän liian kiireinen ja ajokauden päättäjäisten järjestäminen on unhoittunut. Olisikos kuitenkin porukalla intoa, aikaa ja kiinnostusta kuitenkin vielä sellaiseen osallistua? Itselleni ei sovi 24.11. mutta muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana. Löytyisiköhän halukkaille (ainakin suurimmalle osalle) sopiva yhteinen päivämäärä, niin voin sitten taas tehdä tapahtuman ja järjestää paikan yms.

    muoks. ei ku se olikin 24.11. kun mulla on jo menoa, siis se perjantai, en jostain syystä muista sitä päivää millään oikein...
    Mä voisin kans ehkä tulla.
    R1200GSA -09
  5. #3515
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana.
    Mullakin kalenteri ammottaa tyhjyyttä kun VAIMO on matkoilla. Eli varmaan olen mukana.

    Tänään (lauantaina 18.11.) ajattelin kokeilla montako kätköä saa tehtyä yhden päivän aikana?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #3516
    Mulla yllättäen on jo kalenteriin tullut varauksia, eli 25.11. ei ole enää vapaana. Kävisikö 1.12. tai 2.12.?
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  7. #3517
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mulla yllättäen on jo kalenteriin tullut varauksia, eli 25.11. ei ole enää vapaana. Kävisikö 1.12. tai 2.12.?
    Mulle kävisi tuo 1.12.
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
  8. #3518
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    ajattelin kokeilla montako kätköä saa tehtyä yhden päivän aikana?
    En saanut kuin 8 aikaiseksi. 1 uusikin maa listalle, eli Kazakstan.

    Pleksi: (ja muut saa kertoa mielipiteensä), Olisko tossa profiilisivulla kiva olla mahdollisuus lisätä oma valokuva? eli tässä: https://www.motocaching.net/en/mypag...ofile?name=xxx
    (Osoitteen xxx-kohdalle lisää oma nimimerkkisi)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  9. #3519
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mulla yllättäen on jo kalenteriin tullut varauksia, eli 25.11. ei ole enää vapaana. Kävisikö 1.12. tai 2.12.?
    1.12. kuulostaa hyvältä
    ------
  10. #3520
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Olisko tossa profiilisivulla kiva olla mahdollisuus lisätä oma valokuva?
    Olisihan se varmaan ihan kiva. Pelkään vaan, että aika harva käyttäisi ominaisuutta, kun n. viisi käyttäjää sadasta haluaa näyttää mitään profiilitietoja.
    ------
  11. #3521
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Olisihan se varmaan ihan kiva. Pelkään vaan, että aika harva käyttäisi ominaisuutta, kun n. viisi käyttäjää sadasta haluaa näyttää mitään profiilitietoja.
    Ok, ei sitte.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #3522
    Tässä olis nyt tää projekti valmiina... Ainakin itteä kiinnostais lähteä kokeilemaan lähivuosina, vois olla aikamoinen rypistys!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #3523
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    1.12. kuulostaa hyvältä
    Mä nyt teen kätkön tuolle päivälle (pahoittelen että on kestänyt, olen ollut sairaana), toivottavasti edes muutama pääsisi tulemaan
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  14. #3524
    Ja tietysti unohdin ajan siitä kätköstä. Varmaan klo 18 ois ihan jees. Ei tarvi huomauttaa siitä jos tarkistatte, lisään sen kyllä...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  15. #3525
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Ja tietysti unohdin ajan siitä kätköstä. Varmaan klo 18 ois ihan jees.
    Julkaisua odotellessa huomasin, että tarjolla on melko kivasti vinkkiä, mitä kautta kannattaa ajella, jos on pohjoisesta päin menossa Krakovaan

    Screen Shot 2017-11-28 at 22.52.50.jpg
    ------
  16. #3526
    Kauden päättäjäiset siis Helsingissä perjantaina 1.12. alkaen klo. 18

    https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id8733

    Kaikki ovat tervetulleita ja omasta puolestani toivon kuulevani myös viime kesänä aloittaneiden kokemuksista.
    ------
  17. #3527
    Ravintolassa tarkempina koordinaatteina alakerta, eka sohvaryhmä oikealla.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  18. #3528
    Saatiin jouluaatoksi näköjään saitti alas. Toivottavasti Pleksi huomaa..
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #3529
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Saatiin jouluaatoksi näköjään saitti alas. Toivottavasti Pleksi huomaa..
    Juu, mutta en keksi, mikä sitä vaivaa. Menee varmaan hetki ennen kuin saan apua.
    ------
  20. #3530
    Nyt ollaan pystyssä taas!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #3531
    Server is starting. Please, wait...

    Joulutauko tekee itsekullekin hyvää.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  22. #3532
    Olihan se hetken pystyssä... Nyt taas ei vastaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #3533
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Olihan se hetken pystyssä... Nyt taas ei vastaa.
    Nyt olisi taas saitti hereillä. Ollut vaan tosi kummallisia ongelmia. Se jouluinen juttu oli sellainen ilmiö, että en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Täytyy nyt vaan koittaa ruveta seuraamaan tarkemmin, jos pääsisi jotenkin jyvälle, mikä noita sotkuja aiheuttaa.
    ------
  24. #3534
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    jos pääsisi jotenkin jyvälle, mikä noita sotkuja aiheuttaa.
    Se on vaan harmi jos se kaatuu silloin kun oot jossain kaukana reissussa (kesällä). Oletan että olet ainoa ylläpitäjä? Itselläkään ei ole mitään kokemusta serverin ylläpidöstä... ftp-kansioon osaan tiedostoja siirtää eli sillä tavalla laittaa sivut pystyyn mutta siihen loppuu mun osaaminen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #3535
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oletan että olet ainoa ylläpitäjä? Itselläkään ei ole mitään kokemusta serverin ylläpidöstä...
    Sikäli en ole ainoa, että saan suht. hyvin apua kaverilta, jonka firman palvelimilla toi saitti on. Palvelimet on sitten puolestaan konesalissa, jonka ylläpitäjät hoitaa tietyn osuuden. Tosin motocachingin osalta pitää huomioida, että ilmaiseksi ei kannata kuvitella saavansa mitään pikapalvelua tai päivystyksiä.
    ------
  26. #3536
    Onkos kukaan sattumoisin törmännyt eilen aamulla yhdeksän paikkeilla sellaiseen, että kätkön tietojen näyttäminen ei onnistu (en ole varma, miten virhe on näkynyt käyttäjälle, mutta jonkinlainen virheilmoitus on kuitenkin varmaan tullut)?

    Btw, lisäksi on sitten sellainen ongelma, jonka seurauksena saitti on pois pelistä, kunnes asennan sen uudelleen. Yritän tietysti ratkoa sitä myös, mutta se on todennäköisesti riippumaton siitä, mitä yksittäiset käyttäjät tekevät.
    ------
  27. #3537
    Jotain erroria ja palvelinvirhettä tuli eilen illalla puoli seiskan aikaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  28. #3538
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Jotain erroria ja palvelinvirhettä tuli eilen illalla puoli seiskan aikaan.
    Juu... se oli tuota toista ongelmaa ja on tiedossa, että mikään ei toiminut klo. 16:17 jälkeen

    lisäys : Toi eilisen aamun ongelma löytyi : majestic.com:n hakurobotti vaan oli koittanut hakea virheellisillä osoitteilla. Nyt kun vielä keksisi, mistä toi toinen vakavampi johtuu.
    ------
  29. #3539
    1200...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
  31. #3540
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    1200...
    Toi on kyllä kova juttu. Kiitokset siitä

    Aika monessa noista on tullut jo käytyäkin. Tosin sorareitit on jääneet vähemmälle. Nyt pyörii taas mielessä, että josko tänä keväänä laittaisikin karkeammat kumit alle ja tutustuisi paremmin sorateiden maailmaan.
    ------
Sivu: 118 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118119120 ... ViimeinenViimeinen