Sivu: 74 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2464727374757684124 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2191:stä 2220:een 3785:sta
  1. #2191
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut ja kiitokset taitavasta väistöstä Jos siitä olisi tullut kolari, niin tuskin minäkään olisin välttynyt siltä.
    Todella hienoa ettei sattunut mitään vakavaa. Tulee mieleen traaginen onnettomuus 2v sitten Virossa kun muistaakseni joku virolainen paku törmäsi kahteen suomalaiseen motoristiin tuhoisin seurauksin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #2192
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Todella hienoa ettei sattunut mitään vakavaa. Tulee mieleen traaginen onnettomuus 2v sitten Virossa kun muistaakseni joku virolainen paku törmäsi kahteen suomalaiseen motoristiin tuhoisin seurauksin.
    Katastrofin ainekset oli tälläkin kertaa hyvin tyrkyllä, mutta Yrmyli pelasti tilanteen melko lailla rankan näköisellä väistöllä pientareen kautta. Olin siinä jonossa seuraavana ja auto ehti omalle kaistalleen just ennen mua.
    ------
  3. #2193
    Onnitelut jlikille 500. kätkön löydöstä ja Virosta palanneille hyvästä reissusta. Harmittaa etten päässyt reissuun mukaan mutta minkäs teet, töitä on tehtävä että on varaa mopoilla.
  4. #2194
    Yrmyli avasi "uuden" kätköaihealueen: Moottoriradat. Vaatii ehkä vähän pohtimista? Toki noin miten Yrmyli on kätkön tehnyt se on ihan ok (eli löytäminen ei vaadi radalla ajamista), mutta monilla radoilla se menettää aika paljon merkitystään jos vaaditaan vain "rata-alueella käynti".
    Itse olen miettinyt lähinnä Nurburingiä, että siellä olis hieno päästä ajamaan. Mutta kaskohan lakkaa olemasta voimassa kun sinne menee ja Suomessakin vakuutukset on vain valvoituissa harjoituksissa.
    Toki meillä on jo Ahvenisto lisättynä kätkönä, eli kai se on ihan ok noin ettei tarvitse ajamassa käydä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #2195
    On se aivan ok ja vieläpä parempi kuin moni muu tällä hetkellä oleva. Ja kuten Sinäkin totesit että Ahvenisto on jo olemassa niin eipä tuo uusi kohdetyyppi ole. Lisää samanlaisia.
    R1200GSA -09
  6. #2196
    Itsekin olen miettinyt tätä kätköä useamman kerran ennenkuin tein sen. Aihealue oli jo tästä avattu aikaisemmin. Lähdin tekemään kätköä koska näin tässä kätkössä on muutamia asioita joita ei välttämättä pääse kokemaan ABC:n tylsässä ketjubrändätyssä huoltoasemassa.

    Radan varikolla on kahvio, kahvion terassilla on mukava katsella kauniina kesäpäivänä tai iltana kahvin tai ruokailun yhteydessä mitä radalla tapahtuu. Täällä tapaat usein myös muita motoristeja joiden kanssa voi suorittaa moottoripyöräaiheista jutustelua.

    Radan reunalla on myös katsomo jossa voi syödä omia eväitä ja katsella radan tapahtumia.

    En tosiaan tiedä, miten tuo Ahvenisto on hyväksytympi kätkö, onhan se vanhempi ja uhanalaisempi. Mutta tosiasia kuitenkin on se, että meillä täällä landella on kuitenkin tällä hetkellä Suomen pisin ja monipuolisin rata.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  7. #2197
    Lainaa yrmyli kirjoitti Katso viesti
    Lähdin tekemään kätköä koska näin tässä kätkössä on muutamia asioita joita ei välttämättä pääse kokemaan ABC:n tylsässä ketjubrändätyssä huoltoasemassa.
    Hyvin perusteltu!!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #2198
    Hei mites se makkaranpaisto / kätkökauden avajaiset (tosin taitaa olla moni jo kauden korkannut ;) )...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  9. #2199
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Hei mites se makkaranpaisto / kätkökauden avajaiset (tosin taitaa olla moni jo kauden korkannut ;) )...
    Kun asiasta viimeksi keskusteltiin, taidettiin tulla siihen tulokseen, että sunnuntai olisi hyvä. Mites olisi esim. 22.5?

    Ja sitten tietysti paikan valinta. Myllykoski oli kai ehdolla, mutta onko muita?
    ------
  10. #2200
    Mä voin tehdä kätkön, kun vaan päätetään aika ja paikka. Kaikki sunnuntait on mulle ok (paitsi 5.6.).
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  11. #2201
    Tuo 22.5. saa kannatusta myös täältäpäin. Kätkökausi on tosin reilusti auki jo mutta eihän se tarkoita etteikö makkaroita voi käristää...
  12. #2202
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Kun asiasta viimeksi keskusteltiin, taidettiin tulla siihen tulokseen, että sunnuntai olisi hyvä. Mites olisi esim. 22.5?

    Ja sitten tietysti paikan valinta. Myllykoski oli kai ehdolla, mutta onko muita?
    22.5. Jack ja minä ollaan "koulutuksessa" eli päästää vasta illemmalla n. 17.00 aikoihin, Myllykoski sopisi siihen hyvin.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #2203
    Oisko joku toinen päivä sitten parempi vai onko toi klo 17 ok?
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  14. #2204
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Oisko joku toinen päivä sitten parempi vai onko toi klo 17 ok?
    22.5 klo 17 on ok mulle. Ja joku toinenkin päivä on ok koska mulla ei taida olla hirveesti menoja kuin vasta toka viikko kesäkuuta.

    E: se koulutus on sorameininkiä joten mä en ota mukaan kuin takalaukun joten en lupaa tuoda mitään mukana.
    R1200GSA -09
  15. #2205
    Joo klo 17 on ok. Eiköhän me keritä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  16. #2206
    No lukitaan sitten 22.5. klo 17 ja Myllykoski. Tosin en kyllä oman pyörän kunnosta tiedä, saattaa olla että tarviin kyydityksen paikalle .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  17. #2207
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No lukitaan sitten 22.5. klo 17 ja Myllykoski. Tosin en kyllä oman pyörän kunnosta tiedä, saattaa olla että tarviin kyydityksen paikalle .
    Mulle sopii 22.5. klo 17.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  18. #2208
    Tuonne sitten vaan kommenttia, että tulossa ollaan:

    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7100

    Tiedoksi niille, jotka ei ole ennen käyneet: Sinne voi ihan hyvin tulla ekakertalaisetkin. Ei oo mikään sisäpiirin juttu. Kaikki on ihan oikeasti tervetulleita. Ei ilmoittautumispakkoa, eikä ilmoittautumiset ole sitovia. Ei muuta kun
    ------
  19. #2209
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Tuonne sitten vaan kommenttia, että tulossa ollaan:

    https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7100

    Tiedoksi niille, jotka ei ole ennen käyneet: Sinne voi ihan hyvin tulla ekakertalaisetkin. Ei oo mikään sisäpiirin juttu. Kaikki on ihan oikeasti tervetulleita. Ei ilmoittautumispakkoa, eikä ilmoittautumiset ole sitovia. Ei muuta kun
    Nostetaan tämä näkyville, eli olis kiva jos paikalle tulis uutta porukkaa

    Ja oisko pöljä jos tapahtuman laittais kätkösivun etusivulle ? Pleksi ?
    R1200GSA -09
  20. #2210
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Nostetaan tämä näkyville, eli olis kiva jos paikalle tulis uutta porukkaa

    Ja oisko pöljä jos tapahtuman laittais kätkösivun etusivulle ? Pleksi ?
    Laitoin facebookiin motocaching.suomi -sivulle. Luulen, että toi saitin etusivu tavoittaa vain porukkaa, joka löytää tapahtuman muutenkin. Tietty voishan sitä laittaa viestin muihinkin Facebook-ryhmiinkin, jos on sellaisia, joihin saa laittaa. Osallistun kyllä mieluusti makkarakuluihin, jos tulee paljon ilmoittautumisia

    Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
    ------
  21. #2211
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
    Parani! Vaikka en olekaan soralle allerginen niin tuo on hyvä tieto olla heti näkyvillä.

    Sopivasti zuumaillen väri on liki sama kuin isompien teiden punertava karttaväri, se saattaa jossain kohdin vähän sotkea mutta muutoin hyvä.
  22. #2212
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
    Kiitoksia. Tämä on todella hyödyllinen ominaisuus.

    Olen kyllä ajellut katupyörälläni noita sorapätkiä, viimeksi viime sunnuntaina.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #2213
    täältäkin tuolle sorateiden merkkaukselle. Ei tartte streetviewsta noita vakoilla.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  24. #2214
    Kalsareissa on ruskeita viivoja, muuta ei näy kun oon liikeellä, ei kerkii kattoo
    Muuten, reissulla oli puhetta siitä etten saa kuvia näkyviin kun ovat liian isoja. Jos lähen taas pidemmälle reissulle niin ei viitti kesken reissun alkaa pienetää kuvia ts en tiedä miten se käy tällä iluurilla. Saako tähän parannusta !
    R1200GSA -09
  25. #2215
    Tälleen ei käkkääjällekkin tuo käkkis sivu on ihan mainio. Kattelin taannoin sivuilta omalle kesän pitemmälle retkelle josko jotain mielekästä katottavaa/tutkittavaa reitille sattus ja sattupa.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #2216
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    josko jotain mielekästä katottavaa/tutkittavaa reitille sattus
    Mikä sattu?? Tai siis mitä löysit?

    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    oli puhetta siitä etten saa kuvia näkyviin kun ovat liian isoja. Jos lähen taas pidemmälle reissulle niin ei viitti kesken reissun alkaa pienetää kuvia
    Mun mielestä noi liitetiedostokuvat on muutenkin niin kovasti pakattuja ettei niitä ole edes miellyttävä katsoa. Lisään itse mielummin kuvan/ kuvat linkkinä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #2217
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mikä sattu?? Tai siis mitä löysit?
    Sattu joo ja sattuu vieläkin mut en mä muista enää. Piirtelin ne reitteihin ja siellä ne mua yllärinä oottaa Stelvio esim mut sen oisin käyny muutenkin ja muita tollasia mutta pari osu ja sattu. Liekö se San Boldo kätkönä? Jos ei niin pitäs olla.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  28. #2218
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
    Tykkään, joskin omalta osaltani parempi raja olisi tietyyppien 2-3 välissä, mutta kaikkia ei aina voi miellyttää.

    Tuli muuten tuossa pidempää reittiä suunnitellessa mieleen että olisiko hyvä vai huono idea että reittikätköjen ikoni ei olisi kätköreitin alussa vaan "keskellä" - joidenkin pitkien reittien kanssa ulos zoomattuna tämä antaisi paremman kuvan siitä "missä kätkö on", ja vähentäisi ikonien päällekkäin menoa tapauksissa joissa reitin päässä on myös paikkakätkö erittäin lähellä (joka tuntuu olevan suht yleistä).
  29. #2219
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Tälleen ei käkkääjällekkin tuo käkkis sivu on ihan mainio. Kattelin taannoin sivuilta omalle kesän pitemmälle retkelle josko jotain mielekästä katottavaa/tutkittavaa reitille sattus ja sattupa.
    Hyvä että kelpaa Eikä sitä tarvitse tosiaan mitenkään "harrastaa". Jos löytyy ajelulle kohde, niin sivusto on tehnyt tehtävänsä.
    ------
  30.  
  31. #2220
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä noi liitetiedostokuvat on muutenkin niin kovasti pakattuja ettei niitä ole edes miellyttävä katsoa. Lisään itse mielummin kuvan/ kuvat linkkinä.
    No höh, olisit sanonut... Tai no, parempi myöhään, kuin ei silloinkaan. Pitää varmaan pakata vähemmän.

    Sanokaapas muuten joku ehdotus paremmaksi kuvan maksimikooksi, niin testailen, saanko toimimaan. Eli millaisia kuvia teidän puhelimet tuottaa?
    ------
Sivu: 74 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2464727374757684124 ... ViimeinenViimeinen