Sivu: 36 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 3785:sta
  1. #1051
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ööö, odotas.... Ens keskiviikkona olen joko Slovakiassa, Unkarissa tai Romaniassa -riippuu kellonajasta.
    Peru se.
  2. #1052
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ööö, odotas.... Ens keskiviikkona olen joko Slovakiassa, Unkarissa tai Romaniassa -riippuu kellonajasta.
    Peru se.
    Koska kyllähän kätköily on paaaaljon tärkeämpää
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  3. #1053
    Kätköilemään sinne mennään. Ei mitään muuta syytä!
    Esim nämä kätköt: (kelkkarata ja hyppyrimäki) pitää käydä hakemassa! Kiitos Pleksi!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 25.06.2015 klo 08:25.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #1054
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kätköilemään sinne mennään. Ei mitään muuta syytä!
    Esim nämä kätköt: (kelkkarata ja hyppyrimäki) pitää käydä hakemassa! Kiitos Pleksi!
    Eipä kestä. Oonkin tehnyt sulle jo seuraavat kuus kätköä Pohjois-Carolinaan. Voit käydä ne pongaamassa siinä samalla, kun ajelet Dragon Tailin

    Totta puhuakseni on muuten aika haastavaa puuhaa tehdä kätköjä alueelle, josta ei tiedä mitään. Ja vielä hankalammalta tuntuu saada jenkit kiinnostumaan tästä hommasta

    No, jos vaikka taas värkkäis lisää kätköjä malliksi - ei kai se ainakaan ilman onnistu. Toki vähän on vaarana se, että kun netin tietojen varassa tekee, niin tulee niitä, jotka kaikki tietää jo muutenkin (Eikä kuvauksetkaan oo mitään kielellisiä mestarinäytteitä).

    Oliskohan kellään USA:ssa reissanneella antaa jotain vinkkejä sopivista paikoista, jotka ei ole jo kaikilla reittisivustoilla? Ja tietty se olisi hienoa, jos saisi myös jonkun kuvan kätkön yhteyteen laitettavaksi. Jos jotain on tarjota, niin laita vaikka privaattiviestiä.
    ------
  5. #1055
    Tää (https://goo.gl/maps/Ia3xT) taitaa olla Gessumiehille semmonen "Ultimate Challenge" eli ajettavissa yleensä vain loppukesästä elo-syyskuussa (tietenkin myös talvella kun koko tie on jäässä!) Mutta en tiedä kannattaako tosta kätköä tehdä?
    TIedän myös La Honda Road (Friscon lähellä), Ortega Highway (LA:n lähellä) ja Angeles Crest Highway LA:n pohj. puolella sekä Mulholland Highwayn (löytyy paljon kaatoja yhdestä mutkasta Youtubesta!)
    Mutta mun kalenterissa ennen Pohj. Amerikan matkaa on esim Espanja/ Ranska/ Andorra tai Uusi Seelanti...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 25.06.2015 klo 17:36.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #1056
    Menin sitten päivittämään IE:n uusimpaan versioon. Samalla tuli päivitettyä Java. Nyt ei sitten kätköilysivusto toimi elikä ongelmana on se ettei valikot (Etsi kätköjä, Top listat, Omat ja Info) toimi IE:ssä. FF ja Chrome sen sijaan toimii elikä Java ei ilmeisesti rikkonu mitään joten ongelma on IE11:ssä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #1057
    Internet Exploderia ei nyt kannatakaan käyttää ;) .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  8. #1058
    Millä tavalla se ilmenee, ettei valikot toimi? Esim. ei aukea tai jos klikkaa, niin mitään ei tapahdu vaiko eikö näy ollenkaan?
    ------
  9. #1059
    Valikot ei aukea.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #1060
    Jos jollakin on löytyy IE 11 uusimpaan versioon päivitettynä, niin toivoisin kovasti viestiä, että aukeaako valikot. Mielellään myös tieto siitä, mikä windows on käytössä. Voi vaikka laittaa privana, niin ei tarvitse julkisesti tunnustaa käyttäneensä IE:tä

    Itselläni ei nyt ole tässä kuin Win 7 + IE 11.0.9600.17843 ja valikot toimii ihan hyvin. Tämän korjaaminen on hieman haastellista, jos ei saa itse toistettua vikaa. Ja toisaalta olisihan se hyvä varmistaa sekin, että ei ole pelkästään jlik:n paikallinen probleemi.

    Edit : Sain kokeiltua juniorin koneella Win 8 + IE 11.0.9600.17842 versiolla ja siinäkin toimi valikot.
    ------
  11. #1061
    Muistutetaas vielä tälläkin kanavalla, että huomenna on tarjolla tämä Maaemon järkkäämä tapahtuma: Kätköletka Espoon automuseoon 1.7.2015 klo 17.30
    ------
  12. #1062
    Mites Maaemon kätköletka meni ? Pääsin niin myöhään töistä etten kerinny mukaan joten kävin keskenänäni ajelemassa muutaman kohteen.
  13. #1063
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mites Maaemon kätköletka meni ? Pääsin niin myöhään töistä etten kerinny mukaan joten kävin keskenänäni ajelemassa muutaman kohteen.
    Hyvinhän se tais mennä kun meni Maaemolla meni 200 rikki. Hieno juttu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  14. #1064
    Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin . Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen . Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  15. #1065
    Maaemo 200 Hieno juttu
  16. #1066
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin . Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen . Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin .
    Kaksisataakätköisonnittelut

    Tosiaan hyvin sujui letkailu ja oli oikein mainio retki. Kunnioitettavaa, että joku pystyy ajamaan tollasen reitin ulkomuistista ilman mitään epäröintiä tai huteja.
    ------
  17. #1067
    Mulla on vielä kahteensataan paaaaaljon löydettävää! Onnittelut Maaemolle täältä Romaniasta! Jos tänään käydään Hilipeellä hautausmaalla niin olisko se kauimpana kuitattu kätkö? (tähän saakka) Norjasta muistan että jotain on kuitattu mutta onko muualta?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  18. #1068
    Sen verran aktiivisesti oon kätköilyä seurannu etten muista (en usko) et kauempaa ois kuitattu kätkö. Hyvä juttu
  19. #1069
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Sen verran aktiivisesti oon kätköilyä seurannu etten muista (en usko) et kauempaa ois kuitattu kätkö. Hyvä juttu
    Samaa mäkin väittäisin.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  20. #1070
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin . Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen . Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin .
    Hieno reitti teillä oli, kun lueskelin Wilhelmin lokimerkintöjä. Mä en pääse vielä 3 viikkoon kätköilemään kun oon parhaillaan Englannissa. Mutta aivan toimettomana en oo ollu, kun oon tehny uusia kätköjä Norjaan ja Englantiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #1071
    Tässä koko reitti jos kiinnostaa (tai puuttuu siitä se alkupätkä, missä ajettiin Röylän lenkki museolle). https://goo.gl/maps/qwX0o
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  22. #1072
    Hieno reitti! Itse en ole jaksanut/ kerennyt tätä kätköilyä alottaa mutta vois joskus (jos aikataulut sopii) niin tulla tälläseen letkaan mukaan!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  23. #1073
    Pienemmällä aloituskynnyksellä pääsee, kun ei ota tavoitteeksi käydä kymmenellä paikalla joka ajelulla. Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi

    Kiitos Maaemo tuosta reittikartasta. Näki nyt itsekin, että mistä se loppupään reitti oikein meni. Kytäjäntien jälkeen taisin "pudota kartalta".

    edit: Siis tuolla överillä en nyt mitenkään tarkoittanut eilistä reittiä. Se oli oikein mainio ja hyvällä suunnittelulla siinä tuli reilusti kätköjäkin mukaan.
    ------
  24. #1074
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi
    Taidetaan Jackin kanssa kuulua tohon porukkaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #1075
    [QUOTE=pleksi;6391456]Pienemmällä aloituskynnyksellä pääsee, kun ei ota tavoitteeksi käydä kymmenellä paikalla joka ajelulla. Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi

    Minä myönnän
  26. #1076
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Hieno reitti! Itse en ole jaksanut/ kerennyt tätä kätköilyä alottaa mutta vois joskus (jos aikataulut sopii) niin tulla tälläseen letkaan mukaan!
    Kannattaa joskus osallistua, rentoa hommaa. Ja makkaranpaistoon kanssa kuhan seuraava tulee
  27. #1077
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Hieno reitti teillä oli, kun lueskelin Wilhelmin lokimerkintöjä. Mä en pääse vielä 3 viikkoon kätköilemään kun oon parhaillaan Englannissa. Mutta aivan toimettomana en oo ollu, kun oon tehny uusia kätköjä Norjaan ja Englantiin.
    Tuo on hieno juttu kun oot jaksanu noita reittejä vääntää. Melekuttajakin on tehny kans Norjaan pätkän. Ja Goza. Noista Englannin kohteissa en varmaan tule käymään mutta Norjan kyllä. Teettää taas päänvaivaa: oon käyn pohjoisessa vissiin viisi kertaa, joka kerran jälkeen tuumin etten enää sinne mee mutta joku sinne aina vetää. Ja noiden kohteiden takia pitää mennä taas
  28. #1078
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Tuo on hieno juttu kun oot jaksanu noita reittejä vääntää. Melekuttajakin on tehny kans Norjaan pätkän. Ja Goza. Noista Englannin kohteissa en varmaan tule käymään mutta Norjan kyllä. Teettää taas päänvaivaa: oon käyn pohjoisessa vissiin viisi kertaa, joka kerran jälkeen tuumin etten enää sinne mee mutta joku sinne aina vetää. Ja noiden kohteiden takia pitää mennä taas
    Niin olishan vielä tekemättä ainakin pari muuta kätköä, Tirpitzin upotuspaikka ja se Easy Elsie. Teetkö sä vai mä?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #1079
    No mä voisin tehä sen Elsien.

    Mä teen muutaman kätkön lisää elokuussa lomien jälkeen kun alkaa taas normirytmit työssä. Ja vissiin kotonakin.
  30.  
  31. #1080
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    No mä voisin tehä sen Elsien.
    OK, mä teen sen Tirpitzin niin voit sitten seuraavalla reissulla käydä kuittaamassa sen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 36 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen