Sivu: 58 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 3785:sta
  1. #1711
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Voi kettu, tarkistelin äsken omia löytöjäni ja huomasin että viikko sitten kaksi merkkaamani kohdetta (Sampan S3 kännyllä kohteessa) eivät sitten olleetkaan menneet perille
    Jos niissä oli kysymykset, joiden vastaukset olet unohtanut, niin voit laittaa mulle privaattiviestin, niin annan vastaukset (ja tiettty monivalinnat voit arvata).
    ------
  2. #1712
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Jos niissä oli kysymykset, joiden vastaukset olet unohtanut, niin voit laittaa mulle privaattiviestin, niin annan vastaukset (ja tiettty monivalinnat voit arvata).
    Kiitos Pleksi mutta tein huomiselle reitin ja myös nuo paikat ovat siinä mukana. Sattuivat juuri sopivasti siirtymäreitille
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  3. #1713
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    No, hankala kohta ainakin, mutta ei varsinaisesti bugi.

    Suomenkielisellä ohjesivulla on linkki videoon "Kysymyksen poisto reittikätköltä", jossa kerrotaan, että homman saa hoidettua arkistoimalla kätkön kysymyksen poiston ajaksi.
    Ah, kiitos!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #1714
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Enää ei puutu kovin paljoa, että 5000 löydön raja menisi rikki.

    Merkkipaalun kunniaksi ajattelin postittaa löytyi merkinnän nro 5000 tekijälle tollasen motocaching kynän (kuulakärkikynä ja kosketusnäyttökynä samassa).

    Piti osallistua talkoisiin kun on näin mahtavat palkinnotkin tarjolla
    Joko ollaan lähellä, muutama lähikätkö on vielä jemmassa pahan päivän varalle?
  5. #1715
    Lainaa Nabla kirjoitti Katso viesti
    muutama lähikätkö on vielä jemmassa pahan päivän varalle?
    Nyt ei ole kyllä paha päivä! Vaan hyvä, ellei suorastaan loistava!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #1716
    Tänään kyllä pitää vielä lähteä ajelemaan. Mutta enpä kuitenkaan vielä pistä pyörää talviteloille. Varmasti tulee vielä hyviä kelejä. Ainakin toivon niin...
    R1200GSA -09
  7. #1717
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ainakin toivon niin...
    Huominen näyttää ihan ok päivältä.
    Mulla olis nyt Route des Grandes Alpes -urakka yhtä vailla, tai sekin on tehtynä mutta siinä on outo ongelma! Saa nähdä mitä pleksi vastaa mun yv:iin?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #1718
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Huominen näyttää ihan ok päivältä.
    Mulla olis nyt Route des Grandes Alpes -urakka yhtä vailla, tai sekin on tehtynä mutta siinä on outo ongelma! Saa nähdä mitä pleksi vastaa mun yv:iin?
    Viikolla ei pääse ajamaan kun on iltavuoro. Mutta ehkäpä töihin vois vielä ajella prätkällä. Mutta onhan noita viikonloppuja vielä mutta riippuu vähän keleistä. Kuhan pysyy yli 5 asteen niin vielä saattaa päästä ajelee vähän.
    R1200GSA -09
  9. #1719
    Aika paljon muuten merkintöjä tuli tänään, meniköhän 5000 rikki ?
    R1200GSA -09
  10. #1720
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    meniköhän 5000 rikki ?
    Pleksi suorittaa just lopullisia laskelmia kotona helmitaululla...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #1721
    Löytöjä tulikin tänään niin paljon, että hyvä kun taulussa helmet riitti - yhteensä 47.

    Kokonaismäärä on nyt 5010

    Viidestuhannes merkintä oli jackin visiitti Paavolan Tammi kätköllä.
    ------
  12. #1722
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Löytöjä tulikin tänään niin paljon, että hyvä kun taulussa helmet riitti - yhteensä 47.

    Kokonaismäärä on nyt 5010

    Viidestuhannes merkintä oli jackin visiitti Paavolan Tammi kätköllä.
    Siistii ! Voitinks mä nyt tuollasen kynän ? Mä en ikinä voita mitään. Edellisessä onkin kumi puhki kun oon hakannu sillä hulluuteen asti ipädiä kätköreissuilla Ja se onkin Pleksi sun ansiota kun oot keksiny meille tälläisen loistavan harrastuksen

    Btw, kausi ei ole vielä loppu..
    R1200GSA -09
  13. #1723
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Siistii ! Voitinks mä nyt tuollasen kynän ? Mä en ikinä voita mitään. Edellisessä onkin kumi puhki kun oon hakannu sillä hulluuteen asti ipädiä kätköreissuilla Ja se onkin Pleksi sun ansiota kun oot keksiny meille tälläisen loistavan harrastuksen

    Btw, kausi ei ole vielä loppu..
    Onnittelut!

    Olikin tosi hieno kätköilypäivä tänään. Saadaanko ensi vuonna 10.000 rikki?
  14. #1724
    Veikkaan että kymppi menee rikki koska käyttäjien määrä on uskoakseni kasvussa. Tai no pleksi taitaa tietää sen paremmin.

    Gozan pitää tehdä vielä tälle kaudelle kolme kätköä niin on 200 tehtyä kohdetta. Se on isompi urakka kuin yli 400 haettua.
    R1200GSA -09
  15. #1725
    Olishan se kymppitonni aika hulppeeta... ja kai mahdollistakin. Alkaa nimittäin olemaan niitä kätköjäkin aika kivasti tarjolla.

    Kuten tonne facebookiinkin laitoin, niin tämä viidestuhannes löytö osui sopivasti oikeille herroille (eikä ole ihan sattumaa). Jack on tainnut tällä kaudella etsiä eniten kätköjä ja toihan oli tietty Gozan kätkö, joita on todellakin jo 197.

    Eli molemmat voitti. Laitan postia, kunhan saan osoitteet.
    ------
  16. #1726
    Tänään taas hieno tapahtuma! Mutta "sääntöjen mukaan" tapahtumakätköä ei voi tehdä. Motoristit KouluKiusaamista Vastaan Helsingissä... Kokoontuminen Cafe Carusellissa klo 11.15. Kaikki jotka pääsee niin ihmessä mukaan!
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    200 tehtyä kohdetta. Se on isompi urakka kuin yli 400 haettua.
    Kiitos, kiitos. Itse olen sitä mieltä että kätköjen ajaminen/kuittaaminen on isompi urakka.. Tosin ehkä mieluisampi!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #1727
    Kätköilyhomman positiivisenä lieveilmiönä tuli sellanen juttu että osaan jo käyttää näitä tietokoneita ym pädejä vähän paremmin, mutta kertokaas mistä löytyy ohjeet miten saa liitettyä kuvan keskusteluun. Tää ei nyy liity kätköilyyn mutta joku ystävällismielinen varmaan auttaa ? Tarkoitin että kuvaliitos siis esim. tän tekstin alle.
    R1200GSA -09
  18. #1728
    Tässä se vähä mitä tiedän.

    Eli vastausta kirjoitettaessa paina tekstialueen yläpuolella olevista nappuloista "lisää kuva".

    Tarjolla on kaksi vaihtoehtoa: "Tietokoneelta" -välilehdellä voit valita kuvatiedoston koneeltasi ja "internetistä" -välilehdellä voit antaa jossain netissä (esim. kuvapalvelussa) olevan kuvan osoitteen.

    Oletusarvoisesti kuvasta tulee käsittääkseni sellainen postimerkin kokoinen.

    Ainakin silloin, jos valitset "internetistä" ja poistat valinnan ruudusta "Kopioi tiedosto alkuperäisestä lähteestä ja luo paikallinen viittaus", saat kuvan näkymään viestissä isompana. Aiemmin tässä säikeessä olevan kynän kuvan lisäsin tällä tavalla (tosin latasin sen kuvapalveluun valmiiksi pienennettynä, kun en tiennyt, tuleeko se kovin isona postaukseen näkyviin).

    Riippuu tietysti kuvasta ja tarpeesta, kumpaa tapaa on parempi käyttää.

    Testailuun on tarjolla oma säie, jossa liian isot kuvat ei häiritse ketään.
    ------
  19. #1729
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitin että kuvaliitos siis esim. tän tekstin alle.
    Tässä hieman rönsyilevä keskustelu aiheesta.
    Itse olen nyt käyttänyt tuota imgur apssia joka on melko helppo. Ei tarvitse edes omaa tiliä perustaa...
    Imgur:n ongelma että suoraa osoitetta kuvalinkkiin ei saa siis siinä mobiiliapplikaatiossa.
    Tietokoneella imgur.comiin ladattu kuva näyttää tältä:

    Tuosta sitten kopioidaan oikealla toisena ylhäältä oleva osoite (eli kuvan suora url-osoite) ja se kopioidaan osoitteeksi kun olet klikannut foorumilla "vastaa" ja sieltä yläosiosta "lisää kuva" ja sieltä "internetistä" ja otat vielä ruksin pois kohdasta "Kopioi tiedosto alkuperäisestä lähteestä ja luo paikallinen viittaus".
    Tärkeintä on että ositteen viimeiset merkit ovat .jpg tai .jpeg -silloin osoite viittaa suoraan kuvatiedostoon.
    Klikkaamalla esim tässä vastauksessa olevaa kuvaa hiiren oikealla ja sieltä valitsee "näytä kuva" niin näet että kuvan osoite on jotain muuta kuin moottoripyora.org/..... eli kuva sijaitsee eri palvelimella kuin tämä. Tässä tapauksessa siis imgur.com/....
    Siinä mobiiliapplikaatiossa saa kuitenkin osoitteen kuvasivulle, ja on helppo muuttaa osoite viittamaan suoraan kuvaan ainoastaan lisäämällä merkit .jpg osoitteen perään!
    Verrataanpa: linkki ilman .jpg lopussa on tämmöinen: http://i.imgur.com/DJAkGFB
    ja sama osoite .jpg perään laitettuna on siis tämä:

    (Ja olen valinnut tosta ylävalikosta kohdan "lisää kuva")
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.10.2015 klo 20:17.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  20. #1730
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tänään taas hieno tapahtuma! Mutta "sääntöjen mukaan" tapahtumakätköä ei voi tehdä. Motoristit KouluKiusaamista Vastaan Helsingissä... Kokoontuminen Cafe Carusellissa klo 11.15. Kaikki jotka pääsee niin ihmessä mukaan!
    Tärkeää ja kannatettavaa toimintaa, mutta sattuneesta syystä en oikein itse pääse ikinä osallistumaan .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  21. #1731
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Tärkeää ja kannatettavaa toimintaa, mutta sattuneesta syystä en oikein itse pääse ikinä osallistumaan .
    Otat puheeksi opettajainhuoneessa että josko keväällä teidän koululle...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  22. #1732
    Oho ! Tulipas teiltä paljon ohjeita ja tietoa, kiitti ! Nyt on vaan se luetun ymmärtämisen vuoro
    R1200GSA -09
  23. #1733
    Lisätään vielä että tuossa tietokoneella näkyvässä imgur-sivussa on vieläpä tuo linkki tuolla oikealla missä on nuo hakasulkeet valmiina (eli tämä: [ ja tämä: ] ). Käyttämällä sitä osoitetta suoraan tässä vastauslaatikossa ei tarvitse painaa mitään "lisää kuva" linkkiä. Eli tämä linkki: [ img]http ://i.imgur.com/DJAkGFB. jpg[/img ]
    (Olen joutunut lisäämään välilyöntejä tuohon osoitteeseen jottei tämä foorumi luule sitä nettiosoitteeksi jonka se automaattisesti linkittää...)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  24. #1734
    [IMG][/IMG]
    R1200GSA -09
  25. #1735
    Jos ois henkselit niin paukuttelisin niitä. Kiitti neuvoista
    R1200GSA -09
  26. #1736
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Jos ois henkselit niin paukuttelisin niitä. Kiitti neuvoista
    Nooh... pikkasen tuli liikaa noita hakasulkeita... Muuten ihan ok!
    Ja niinkuin sanoin tossa aikaisemmin imgur ei sitten anna linkkiosoitetta suoraan kuvaan siinä mobiiliversiossa... eli se .jpg pitää lisätä sinne loppuun.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.10.2015 klo 23:11.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #1737
    Ok, käytin ipadilta imguria ja sieltä valitsin BBCode linkin, se on [ img ]http://I.imgur.com/5MA4laC.jpg [ / IMG ]
    Ja kuva tuli tollasena. Oisko pitäny valita toi markdown link ? Meenpä testaamaan uudestaan.
    R1200GSA -09
  28. #1738
    BBC on just hyvä
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #1739
    Jees. Tällä mennään nyt vaik tohon alalaitaan tulee noi IMG:eet muttei haittaa. Pitää treenata lisää harjottelu puolella kun rupes nyt kiinnostaa tämä kikkailu.
    R1200GSA -09
  30.  
  31. #1740
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Lisätään vielä että tuossa tietokoneella näkyvässä imgur-sivussa on vieläpä tuo linkki tuolla oikealla missä on nuo hakasulkeet valmiina (eli tämä: [ ja tämä: ] ). Käyttämällä sitä osoitetta suoraan tässä vastauslaatikossa ei tarvitse painaa mitään "lisää kuva" linkkiä. Eli tämä linkki: [ img]http ://i.imgur.com/DJAkGFB. jpg[/img ]
    (Olen joutunut lisäämään välilyöntejä tuohon osoitteeseen jottei tämä foorumi luule sitä nettiosoitteeksi jonka se automaattisesti linkittää...)
    No nyt tajusin tän ja onnistuinkin tällä parhaiten.
    R1200GSA -09
Sivu: 58 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen