Sivu: 51 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1501:stä 1530:een 3785:sta
  1. #1501
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Voi perä. Mun pitää opetella lukemaan ja myös opetella kellon ajat uudestaan.

    Voisitko Pleksi poistaa sen mun huoltopyynnön ? Kiitos ja anteeksi
    Sen saa itsekin poistettua (itseasiassa tajusin juuri, että mulla ei ole siihen hommaan passelia admin työkalua).

    Toiminto on tosiaan vähän piilossa, mutta näin se käy:
    1) valikosta ensin : Omat / Omat löydöt ja lokimerkinnät
    2) lokimerkinnän kohdalla "muokkaa"
    3) klikkaa "Poista lokimerkintä" linkkiä
    Viimeksi muokannut: pleksi; 04.09.2015 klo 21:56. Syy: valikko selvennys
    ------
  2. #1502
    Juu onnistu, kiitti. Oon vissiin aika väsyny kun säädän tuolla lailla. Koko päivän ajanu. Mutta onpa taas tullu nähtyä kaikennäköistä maisemaa.
  3. #1503
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Juu onnistu, kiitti. Oon vissiin aika väsyny kun säädän tuolla lailla. Koko päivän ajanu. Mutta onpa taas tullu nähtyä kaikennäköistä maisemaa.
    Kiitos itsellesi, kun säädät! Hoksasin taas pari juttua, joita pitää ehdottomasti kehittää.

    Kehityksestä puheenollen... tsekkaas, mun äskeiset "löytyi" -merkinnät.
    ------
  4. #1504
    Toi on aika hieno juttu ! Tuota pitää kokeilla vaikka huomenna jos löytyy joku kuvattava kohde. Teitkö tuon ihan Suskia varten

    Tää ei liity varsinaisesti kätköilyyn muta laitetaan silti. Löysin imatran keskustasta perus hotellin ja kävin äsken hyvällä pizzalla. Lähin seuraavaan baariin, kerkesin ostaa jo bissen ennenkuin huomasin et jouduin oikein kunnon räkälään. Voi hyvää päivää
    Äkkiä bisse ja jekku naamaan ja ulos !
  5. #1505
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Teitkö tuon ihan Suskia varten
    Ai niin... Kuinkahan mun nyt käy

    Nyt äkkiä uusi paikka ja Mäkin taidan suunistaa jääkaapille!
    ------
  6. #1506
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jos alkais taas keskittymään noihin ulkomaiden kätköihin ... Pitäähän tää nyt saada käyntiin rajojen ulkopuolellakin.
    Makkaranpaistossa Jack kysyi kätköreissua Viroon, moniko olisi tosta kiinnostunut? Jos 2-3 päivää kiertelis siellä... Toukokuussa 2016?
    Edit: Heti toukokuun alussa on Helatorstai, esim siihen? 5.5.-8.5.
    Olen kiinnostunut Viron reissusta ens keväänä.
    Nytten en vaan ole sorkkinut konepyörää kahteen kuukauteen! Työnantaja 'taatana' muutti Piispankylästä Itä-Vantaalle josta johtuen päivät ovat venähtäneet kiusallisen pitkiksi. Eikä tämä mahtava loppukesä ole juurikaan houkutellut enää työpäivien jälkeen sonnustautumaan ajoasuun, viikonloppujen vierähtessä muiden harrastusten parissa.
    Keväällä on intoa joten ajankohta sopii mulle vallan mainiosti;-) Siis, alustavasti: Mukana!
  7. #1507
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Ai niin... Kuinkahan mun nyt käy

    Nyt äkkiä uusi paikka ja Mäkin taidan suunistaa jääkaapille!
    Ei kärsi nyt paljon juoda ku aamulla on uudet reitit taas ajettavana.

    Toimii toi kuvien katselu muuten hyvin ipadilla. Iphonella en meinannu saada zoomattua kunnolla idoksi mutta ehkä sormet ei toimi enää kunnolla kun on väsy.
  8. #1508
    Lainaa Lohjalines kirjoitti Katso viesti
    Olen kiinnostunut Viron reissusta ens keväänä.
    Nytten en vaan ole sorkkinut konepyörää kahteen kuukauteen! Työnantaja 'taatana' muutti Piispankylästä Itä-Vantaalle josta johtuen päivät ovat venähtäneet kiusallisen pitkiksi. Eikä tämä mahtava loppukesä ole juurikaan houkutellut enää työpäivien jälkeen sonnustautumaan ajoasuun, viikonloppujen vierähtessä muiden harrastusten parissa.
    Keväällä on intoa joten ajankohta sopii mulle vallan mainiosti;-) Siis, alustavasti: Mukana!
    Hyvä ! Saatetaan saada hyvä määrä porukkaa kasaan.
  9. #1509
    Lainaa Lohjalines kirjoitti Katso viesti
    Olen kiinnostunut Viron reissusta ens keväänä.
    Hienoa

    Miltäs muuten sun silmissä näyttää tää kätköilytouhu nykyään? Aika paljon on tapahtunut sen jälkeen kun "alpha foorumilla" keskusteltiin siitä, millainen saitin pitäisi olla. Siis tietty olit aktiivisesti mukana senkin jälkeen, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen?
    ------
  10. #1510
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    tsekkaas, mun äskeiset "löytyi" -merkinnät.
    Saaks noin tehdä muutkin????
    Edit, näköjään saa... vähänks hienoo!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.09.2015 klo 00:44.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #1511
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Teitkö tuon ihan Suskia varten
    Pleksi EN tykkää

    Mut mitä sen väliä jos muut tykkää, mä osaan olla kattomatta kuvia kyllä
  12. #1512
    Niin... tykkääkö muut, että laitetaan kuvia lokimerkintöihin?

    Mä oon ainakin tykänny kattella niitä kuvia, mitä porukka on linkittäny. Suskin pointti kuitenkin liittyy enempikin siihen, että on kivampi käydä käköillä, kun ei ole nähnyt kuvia etukäteen.
    ------
  13. #1513
    Mä tykkään katella, toi on hyvä juttu. Yleensäkin kun näkee kuvia hienoista paikoista niin tekee mieli lähtee ite kattoo livenä. Nyt kun päästiin aiheeseen niin mites videot ? Kuvasin tänään koko Parikkalan pätkän, oli nastaa ajella sora osuus.
    No älä nyt kuitenkaan ota tätä ihan tosissaan.
  14. #1514
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Niin... tykkääkö muut, että laitetaan kuvia lokimerkintöihin?

    Mä oon ainakin tykänny kattella niitä kuvia, mitä porukka on linkittäny. Suskin pointti kuitenkin liittyy enempikin siihen, että on kivampi käydä käköillä, kun ei ole nähnyt kuvia etukäteen.
    Kyllä minä ainakin haluan nähdä kuvia. Ei vaikuta minun hinkuun mennä itse paikalle ainakaan vähentävästi, lähes poikkeuksetta vain lisää mielenkiintoa.
    Yamaha FZ8-N
  15. #1515
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Niin... tykkääkö muut, että laitetaan kuvia lokimerkintöihin?

    Mä oon ainakin tykänny kattella niitä kuvia, mitä porukka on linkittäny. Suskin pointti kuitenkin liittyy enempikin siihen, että on kivampi käydä käköillä, kun ei ole nähnyt kuvia etukäteen.
    Jos ja kun motokätköily lähtee lentoon globaalisti, tulee olemaan paljon paikkoja, joissa itse ei voi käydä, mutta olisi hauskaa nähdä kuvia.
  16. #1516
    pleksi kyseli joku aika sitten, pitäisikö omia kätköjä voida merkitä löydetyiksi. Ehkä se olisi hyvä, jotta uusissa maissa saataisiin aikaan lokimerkintöjä.

    Maan ensimmäinen kätköilijä voi vain tehdä kätköjä - ei löytää mitään. Vähän sama tilanne kuin maailman ensimmäisellä faxin omistajalla :-)
  17. #1517
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    pleksi kyseli joku aika sitten, pitäisikö omia kätköjä voida merkitä löydetyiksi. Ehkä se olisi hyvä, jotta uusissa maissa saataisiin aikaan lokimerkintöjä.

    Maan ensimmäinen kätköilijä voi vain tehdä kätköjä - ei löytää mitään. Vähän sama tilanne kuin maailman ensimmäisellä faxin omistajalla :-)
    Mun mielestä on outoa että omat kätköt saisi kuitata löydetyksi???
    Milloin se tehdään? Silloin kun kätkö tehdään vai vasta seuraavalla käyntikerralla?
    Kyllä ulkomailla kätköjen löytäjiä tulee... Kunhan nyt saadaan se ensimmäinen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  18. #1518
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä on outoa että omat kätköt saisi kuitata löydetyksi???
    Milloin se tehdään? Silloin kun kätkö tehdään vai vasta seuraavalla käyntikerralla?
    Kyllä ulkomailla kätköjen löytäjiä tulee... Kunhan nyt saadaan se ensimmäinen.
    joo, on se munkin mielestä luonnotonta :-)

    Jotenkin vaan pitäisi saada aikaan kriittinen massa, jotta ketjureaktio käynnistyy. MP-lehtiin buffausta? Viraalimarkkinointia? Miten?
  19. #1519
    Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hänelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia käyttäjiä sinnepäin
  20. #1520
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Vähän sama tilanne kuin maailman ensimmäisellä faxin omistajalla :-)
    Kunpa voisi puhua niiden kanssa, jotka myi ne ekat faxit. Olis vähän kysyttävää...

    Parilla foorumilla (ulkomailla) on joku muukin ottanut motocachingin esille. Molemmilla keskustelu stoppasi siihen, että tuli pari kommenttia, että on jo hyvä sivusto... katso sieltä. Toinen on sellainen, johon sivuston ylläpitäjä lisää kohteet ja toinen oli bestbikingroads.

    Molemmat saitit on kieltämättä ihan hyviä, mutta omasta mielestäni niiden sisältö ei yllä lähellekään sitä, mitä olette laittaneet motocachingiin Suomessa.

    Omista avauksista foorumeilla on tullut lähinnä "nice idea, good luck" kommentteja ja muutama kymmenen kävijää. Pitää varmaan vaan yrittää kovemmin. Itse olen ajatellut, että aloitukseen jossain maassa voisi olla kaksi tietä: a) löytyy sattumalta joku, joka alkaa tekemään kätköjä. b) saadaan jonnekin seudulle sen verran kätköjä, että muutama innostuu.

    Esim. USA:ssa on haasteena, että siellä on hillitön määrä sivustoja, joista motoristien on tarkoitus löytää tapahtumia ja reittejä. Suurin osa vaan on sellaisia, ettei niillä ole ollut oikein edellytyksiä kehittyä ja ovat siksi jääneet melkolailla "tyhjiksi". Nyt motocaching on tavallaan yksi "tyhjä" saitti muiden joukossa.
    Viimeksi muokannut: pleksi; 06.09.2015 klo 02:15. Syy: typo
    ------
  21. #1521
    Lainaa koutsi kirjoitti Katso viesti
    Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hänelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia käyttäjiä sinnepäin
    Hienoa! Mikä tahansa kontakti voi tuottaa sen ratkaisevan tuloksen. Sitä ei voi koskaan tietää.

    Jos hän ei itse innostu tekemään kätköjä, niin olisi aivan mahtavaa, jos saisi vaikka vinkkejä paikoista. Sellaisia paikkakätköjen aiheita, jotka ei ole turistirysiä, on tosi vaikeaa löytää netistä. Reittejä sentään löytyy jonkin verran.

    Suurimmaksi esteeksi kätkön tekoon ainakin mulla on tullut se, että ei tiedä, onko netistä löytyneet tiedot ollenkaan ajan tasalla.
    ------
  22. #1522
    Lainaa koutsi kirjoitti Katso viesti
    Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hänelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia käyttäjiä sinnepäin
    Kalifornia onkin sellainen alue missä moottoripyöräily on todella iso juttu! Varsinkin jollain muulla mp:llä ajaminen kuin HD:llä on sielläpäin erittäin merkillepantavaa.... lähinnä sen takia että sieltä löytyy niin valtavasti niitä hyviä mutkateitä. Youtube on pullollaan toinen toistaan parempaa videota sieltä ja täältä.
    Sanoisinpa että Kalifornia on isoin haaste kätkön tekijälle... ja että saa löydettyä edes muutaman sellaisen motoristin joka niitä kätköjä kuittaa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #1523
    Nyt oli muuten tarkastettavana kätkö... Eikä ollu kyllä suomalaisen tekemä!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytkö se tapahtuu????
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  24. #1524
    En olisi yllättynyt vaikka myös Texasiin tulisi kätköjä lähiaikoina ...
  25. #1525
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Nyt oli muuten tarkastettavana kätkö... Eikä ollu kyllä suomalaisen tekemä!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytkö se tapahtuu????
    Muutama USA:ssa asuva tosiaan rekisteröitynyt (osa ilmeisesti taustaltaan suomalaisia). Ja näköjään vahvistusviestitkin menneet nyt muutosten jälkeen läpi roskapostisuodattimista.

    Yhdellä foorumillakin tuli taas positiivista palautetta.

    Ehkä tää vielä tästä lähtee!

    Muoks: Tää "eka" kätkö oli varmaankin koutsin tuttavan tekemä
    ------
  26. #1526
    Joku vois tehdä kätköt Eestin parista vesiputouksesta, ekalla olen käyny, toisella en.
    Olis mullakin sitten jotain kuitattavaa kun mennään Estoniaan ens toukokuussa.
    Kuka ottaa tehtäväksi?? Jägala Juga ja Valaste Juga (tai Jägala waterfall & Valaste waterfall)
    Jägalasta löytyy kuvia vaikkapa täältä: Mika & Mikko ottavat varaslähdön
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #1527
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joku vois tehdä kätköt Eestin parista vesiputouksesta.[/URL]
    Mä voin tehdä.
    ------
  28. #1528
    Kiva että Yrmylikin on aloittanu kätköilyuran Valamossa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #1529
    Lainaa koutsi kirjoitti Katso viesti
    En olisi yllättynyt vaikka myös Texasiin tulisi kätköjä lähiaikoina ...
    Tuli jo

    Vähän pitempi reitti, kuin meidän reittikätköt keskimäärin, kun Texasissa on kaikki suurempaa
    ------
  30.  
  31. #1530
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Kiva että Yrmylikin on aloittanu kätköilyuran Valamossa.
    Jep Ja myös kätköjen tekemisen Yrmyli on aloittanut. Pari kohdetta Viroon tulossa.
Sivu: 51 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361101 ... ViimeinenViimeinen