Sivu: 19 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 3785:sta
  1. #541
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Kiva kuulla! Olen koittanut dokumentoida lähialueen sorapätkiä. Muuta komentttia ei ole tullut kuin pleksin enskakuume :-)
    Kyllä mä oon kommentoinu tuolla motokätköilysivulla tuota sun Talpelan sorapätkää sekä Sandfjärdenin uimarantaa jonne oli mukava sorapätkä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #542
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mä oon kommentoinu tuolla motokätköilysivulla tuota sun Talpelan sorapätkää sekä Sandfjärdenin uimarantaa jonne oli mukava sorapätkä.
    Anteeksi! Kun olin jo painanut lähetänappia, kun muistin, että säkin olit kommentoinut!
  3. #543
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Kiva kuulla! Olen koittanut dokumentoida lähialueen sorapätkiä. Muuta komentttia ei ole tullut kuin pleksin enskakuume :-)
    Nyt vasta huomasin tuon sinun aikaisemmankin viestin, meni ohi kun tuli muita vastauksia. Täytyy siis Länsi-Uudellamaalla vierailla. Täytyy huomenna pyörähtää, jos vain suinkin ehtii
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  4. #544
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Anteeksi! Kun olin jo painanut lähetänappia, kun muistin, että säkin olit kommentoinut!
    Joo, ei haittaa. Ei sitä aina muista kaikkea.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #545
    Palokosken kävin tänään ajelemassa, mutta palakoskea ei vielä oltu julkaistu joten täytyy tehdä toinenkin kierros sinne seuduille. Hieno paikka oli Palokosken kätkö, kiitoksia.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  6. #546
    Lainaa Crankcase kirjoitti Katso viesti
    Palokosken kävin tänään ajelemassa, mutta palakoskea ei vielä oltu julkaistu joten täytyy tehdä toinenkin kierros sinne seuduille. Hieno paikka oli Palokosken kätkö, kiitoksia.
    Sorry! Mä olen ollut vähän kalareissussa ja sienimetsässä ilman nettiä, enkä ehtinyt tsekata kätköjä. Varmaan apulainenkin jossain menossa. No, nyt se on julkaistu, joten voit kyllä merkitä löydön ainakin mun puolesta, kun kerran kätkön takia tulit menneeksi. Eli ei ole kyse siitä, että merkkaisit jotain aiempia reissuja... Tai tietty, jos oli hyvä paikka, niin uudestaan käyntikään ei ole huono idea
  7. #547
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Sorry! Mä olen ollut vähän kalareissussa ja sienimetsässä ilman nettiä, enkä ehtinyt tsekata kätköjä. Varmaan apulainenkin jossain menossa. No, nyt se on julkaistu, joten voit kyllä merkitä löydön ainakin mun puolesta, kun kerran kätkön takia tulit menneeksi. Eli ei ole kyse siitä, että merkkaisit jotain aiempia reissuja... Tai tietty, jos oli hyvä paikka, niin uudestaan käyntikään ei ole huono idea
    Nou hätä, ehdottomasti mennään uudelleen ja kiitos kun jaksat hommaa hoitaa . Tiesin jo lähtiessä ettei kätköä vielä ole ja jäi muutenkin alueelle paljon käymättömiä kätköjä, joten uudelleen olisin joka tapauksessa mennyt.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  8. #548
    Pitää olla Pleksi välillä ilman nettiä ja konetta ja kalastaa, sunkin ! Ja munhan on nyt hyvä neuvoa kun pitää olla koneella koko ajan tekemässä kohteita Kohta tulee taas yks pätkä lisää...
  9. #549
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Käyttäjien listaamiseen liittyen...
    Tuosta tulikin mieleeni sellainen, että pitää käydä noi eri paikat läpi ja tsekata, miten nimimerkit näkyy. Esimerkiksi useimmin löydettyjen kätköjen listalla ei näy tekijää eikä myöskään lokimerkinnän tekemisen sivulla. Samalla voisi miettiä jonkin tavan indikoida nimimerkin yhteydessä, että profiililla olisi nähtävänä jotain julkaistua tietoa. Nythän toi homma ei oikein näy missään, joten niitä ei osaa mennä katsomaan profiilisivulle eikä myöskään välttämättä hoksaa, että sellaisia tietoja voisi käydä omaan profiiliin lisäämässä.
    Näyttäisi siltä, että "Uusimmat kätköt" sivulla kun klikkaa kätkön tekijän nimeä niin tulee virheherja:

    Tietoja ei löydy. Käyttäjä : null

    Päädyit sivulle/osoitteeseen, jota ei ole olemassa. Jos päädyit tänne klikkaamalla jotain linkkiä sivustolla, anna palautetta, niin yritetään korjata.

    Ilmeisesti linkit jotenkin rikki?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #550
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Pitää olla Pleksi välillä ilman nettiä ja konetta ja kalastaa, sunkin ! Ja munhan on nyt hyvä neuvoa kun pitää olla koneella koko ajan tekemässä kohteita Kohta tulee taas yks pätkä lisää...
    Komppaan, että kyllä sen pleksinkin pitää välillä olla ilman nettiä (mä joudun olemaan ilman mopoa 1.5 viikkoa kun oon nyt englannissa, viikko vielä kärsittävä).

    Mä huomasin että oot tehny lisää kätköreittejä ja ainakin yhteen kätköön on tullu kuva, hienoa.

    Tein jo seuraavaa kätköilyä varten tyrellä reitin ja lisäsin siihen tuon uuden sorapätkän (Järventaustantie) joka sattui melkein olemaan jo reitin varrella. Toivottavasti on sitten vielä noita mopoilukelejä kun palaan kotiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #551
    Kattelin vähän noita viimeisimpiä julkaistuja kätköjä. Alkaa näyttää siltä että kohta on kaikki Etelä-Suomen tiet julkaistu omiksi kätköikseen... Esim. Jokikunta - Ikkala ja erikseen Ikkala - Marttila (vaikka nämä olisivat luontevasti peräkkäin!)...
    Vihdissä julkaistu myös Suonpääntie (joka nyt on vielä ihan ok pätkä, eli ei mikään surkea ja/tai tylsä pätkä), mutta herättää kyllä minussa kysymyksen "Milloin tie on liian tylsä ettei sitä pidä hyväksyä kätköksi"??
    Vaatii melkoista paikka-tuntemusta kätköjen hyväksyjältä tämä jos kätköjä alkaa tulla "liikaa" ja pitäisi osata päättää mikä on hyväksyttävä ja mikä ei!
    Mietittäväksi kaikille/ ylläpidolle!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #552
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Näyttäisi siltä, että "Uusimmat kätköt" sivulla kun klikkaa kätkön tekijän nimeä niin tulee virheherja:

    Tietoja ei löydy. Käyttäjä : null

    Päädyit sivulle/osoitteeseen, jota ei ole olemassa. Jos päädyit tänne klikkaamalla jotain linkkiä sivustolla, anna palautetta, niin yritetään korjata.

    Ilmeisesti linkit jotenkin rikki?
    pleksi lupasi korjata ton seuraavaan versioon.
  13. #553
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Komppaan, että kyllä sen pleksinkin pitää välillä olla ilman nettiä (mä joudun olemaan ilman mopoa 1.5 viikkoa kun oon nyt englannissa, viikko vielä kärsittävä).

    Mä huomasin että oot tehny lisää kätköreittejä ja ainakin yhteen kätköön on tullu kuva, hienoa.

    Tein jo seuraavaa kätköilyä varten tyrellä reitin ja lisäsin siihen tuon uuden sorapätkän (Järventaustantie) joka sattui melkein olemaan jo reitin varrella. Toivottavasti on sitten vielä noita mopoilukelejä kun palaan kotiin.
    Joo, tuo kuva on hieno juttu, pitää lisätä muihinkin kohteisiin kun käyn ajelee niillä nurkillä. Unohdin tänään kuvata ne kun ajoin ohi
  14. #554
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kattelin vähän noita viimeisimpiä julkaistuja kätköjä. Alkaa näyttää siltä että kohta on kaikki Etelä-Suomen tiet julkaistu omiksi kätköikseen... Esim. Jokikunta - Ikkala ja erikseen Ikkala - Marttila (vaikka nämä olisivat luontevasti peräkkäin!)...
    Vihdissä julkaistu myös Suonpääntie (joka nyt on vielä ihan ok pätkä, eli ei mikään surkea ja/tai tylsä pätkä), mutta herättää kyllä minussa kysymyksen "Milloin tie on liian tylsä ettei sitä pidä hyväksyä kätköksi"??
    Vaatii melkoista paikka-tuntemusta kätköjen hyväksyjältä tämä jos kätköjä alkaa tulla "liikaa" ja pitäisi osata päättää mikä on hyväksyttävä ja mikä ei!
    Mietittäväksi kaikille/ ylläpidolle!
    Goza esittää ihan asiaa. Toisaalta siinä on sekin pointti että välttämättä ei ehdi ajaa koko reittiä kerralla läpi varsinkin jos se on hyvin pitkä. Tästä ehkä kärjistetyin esimerkki on Ylä-Pirkanmaa Backroad Bonanza, joka on minusta aivan liian pitkä (240km) yhdeksi kätköksi. Jos pätkii jonkun reitin pienempiin palasiin niin silloin saa sitten löydettyä ainakin jonkin osan siitä koko reitistä ja voihan sitä käydä sitten uudelleen ja jatkaa siitä mihin jäi edellisellä kerralla. Tuo Gozan mainitsema ei oo ainoa yhdistelmä vaan niitä löytyy muitakin ja itsekin "syyllistyin" vähän samaan kun tein Hyrsyläntie-Lohjantie kätkön joka on jatkoa Talpelantien kätkölle. Toisaalta tuossa Hyrsylässä on sitten Samulinin Hyrsylänmutka, jossa on pysähdyttävä.

    Ehkä Goza on jo nähny niin paljon Etelä-Suomen teitä ettei ne sävähdytä enää häntä. Mä oon kyllä nauttinu jokaisesta reitistä jonka oon ajanu. Kyllä suomalaiset maalaismaisemat on upeita.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  15. #555
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Goza esittää ihan asiaa. Toisaalta siinä on sekin pointti että välttämättä ei ehdi ajaa koko reittiä kerralla läpi varsinkin jos se on hyvin pitkä. Tästä ehkä kärjistetyin esimerkki on Ylä-Pirkanmaa Backroad Bonanza, joka on minusta aivan liian pitkä (240km) yhdeksi kätköksi. Jos pätkii jonkun reitin pienempiin palasiin niin silloin saa sitten löydettyä ainakin jonkin osan siitä koko reitistä ja voihan sitä käydä sitten uudelleen ja jatkaa siitä mihin jäi edellisellä kerralla. Tuo Gozan mainitsema ei oo ainoa yhdistelmä vaan niitä löytyy muitakin ja itsekin "syyllistyin" vähän samaan kun tein Hyrsyläntie-Lohjantie kätkön joka on jatkoa Talpelantien kätkölle. Toisaalta tuossa Hyrsylässä on sitten Samulinin Hyrsylänmutka, jossa on pysähdyttävä.

    Ehkä Goza on jo nähny niin paljon Etelä-Suomen teitä ettei ne sävähdytä enää häntä. Mä oon kyllä näuttinu jokaisesta reitistä jonka oon ajanu. Kyllä suomalaiset maalaismaisemat on upeita.
    Länsi-Uusimaa on kyllä aika hyvin jo katettu, tulkaahan tänne Itä-Uudellemaallekin tekemään kätköjä Turha tietysti huudella kun itse tehnyt vielä ainuttakaan kätköä. Toisaalta on kiva että kaikki kätköt ei ole yhtä lyhyitä/helppoja ja noita pitkiäkin pätkiä mahtuu joukkoon. Itselläkin kuitenkin aika rajallista, joten hyvä että noita lyhyitäkin on. Kartaltahan sen itse jo näkee kuinka pitkä siivu olis vedettävä. Ehkä tuosta kuitenkin sais vielä yhden mittarin suodattimiin onko kätkö ns. lyhyt tai pitkä.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  16. #556
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kattelin vähän noita viimeisimpiä julkaistuja kätköjä. Alkaa näyttää siltä että kohta on kaikki Etelä-Suomen tiet julkaistu omiksi kätköikseen... Esim. Jokikunta - Ikkala ja erikseen Ikkala - Marttila (vaikka nämä olisivat luontevasti peräkkäin!)...
    Vihdissä julkaistu myös Suonpääntie (joka nyt on vielä ihan ok pätkä, eli ei mikään surkea ja/tai tylsä pätkä), mutta herättää kyllä minussa kysymyksen "Milloin tie on liian tylsä ettei sitä pidä hyväksyä kätköksi"??
    Vaatii melkoista paikka-tuntemusta kätköjen hyväksyjältä tämä jos kätköjä alkaa tulla "liikaa" ja pitäisi osata päättää mikä on hyväksyttävä ja mikä ei!
    Mietittäväksi kaikille/ ylläpidolle!
    No juu... noi Jokikunta-Ikkala-Marttila pätkät on mun tekemiä. Ei ole tosiaan samaa tasoa, kuin monet sun merkkaamat syheröt, mutta arvelin kuitenkin, että ovat ajamisen arvoisia ja
    (kuten kuvauskin sanoo) tarjolla matkan tekoa varten... Mutta tietty saa olla eri mieltäkin.

    Tuohon kysymykseen "Milloin tie on liian tylsä ettei sitä pidä hyväksyä kätköksi" sanoisin, että kysymys on kuitenkin viimekädessä makuasioista ja miletymyksistä, enkä ainakaan minä aio hylätä kenenkään tekemää kätköä siksi, että se olisi tylsä omasta mielestäni.

    Mutta tosiaan jos tulee liikaa sellaisia kätköjä, mistä ei porukka tykkää, niin pitää ehkä miettiä lisää konsteja, miten ne saisi tarvittaessa filtteröityä. Ehkä tähtien perusteella tai jotain muutakin...
  17. #557
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    No juu... noi Jokikunta-Ikkala-Marttila pätkät on mun tekemiä. Ei ole tosiaan samaa tasoa, kuin monet sun merkkaamat syheröt, mutta arvelin kuitenkin, että ovat ajamisen arvoisia ja
    (kuten kuvauskin sanoo) tarjolla matkan tekoa varten... Mutta tietty saa olla eri mieltäkin.

    Tuohon kysymykseen "Milloin tie on liian tylsä ettei sitä pidä hyväksyä kätköksi" sanoisin, että kysymys on kuitenkin viimekädessä makuasioista ja miletymyksistä, enkä ainakaan minä aio hylätä kenenkään tekemää kätköä siksi, että se olisi tylsä omasta mielestäni.

    Mutta tosiaan jos tulee liikaa sellaisia kätköjä, mistä ei porukka tykkää, niin pitää ehkä miettiä lisää konsteja, miten ne saisi tarvittaessa filtteröityä. Ehkä tähtien perusteella tai jotain muutakin...
    Komppaan molempia, Gozaa ja Pleksiä. mut tähän mennessä kaikki reitit / kohteet on ollu iha ok ja ajettavia. Eikös tämän homman ydin ollu se et saa ajaa ja paljon, eikä ajaminen ole päätöntä minne nyt ajaisin meininkiä.

    Saattaapi tulla kirjoitusvihreitä, sain tuliaisiksi salmiakkikossupullon....
  18. #558
    Osittain ymmärsitte väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että milloin tulee vastaan se hetki että on oikeasti mietittävä laitetaanko kätköä vai ei? Ja millä perusteella jotain paikkaa/ reittiä ei hyväksytä kätköksi? Ja kuka siitä päättää? Nuo mainitsemani esimerkit olivat niitä joista tämä asia tuli mieleeni (Ei suinkaan niitä jotka pitäisi poistaa!! Jokikunta-Ikkala-Marttila on omalla top 10 listalla!!)
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    pitää ehkä miettiä lisää konsteja, miten ne saisi tarvittaessa filtteröityä. Ehkä tähtien perusteella tai jotain muutakin...
    Tota tähtien perusteella poistamista mietin itsekin. Eli jos joku kohde tai reitti saa jatkuvasti 1-2 tähteä kaikilta niin sehän ei ole kovinkaan hyvä silloin? Kannattaako semmoista kohdetta pitää?
    Ja tähdistä lisää... Olisiko mahdollista saada "Parhaat kätköt" listausta??!! Eli kaikista niistä joille on annettu riittävä määrä niitä tähtiä? Laitettaisiin keskiarvon perustella "paremmuusjärjestykseen"?
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 12.10.2014 klo 06:49.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #559
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Osittain ymmärsitte väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että milloin tulee vastaan se hetki että on oikeasti mietittävä laitetaanko kätköä vai ei? Ja millä perusteella jotain paikkaa/ reittiä ei hyväksytä kätköksi? Ja kuka siitä päättää? Nuo mainitsemani esimerkit olivat niitä joista tämä asia tuli mieleeni (Ei suinkaan niitä jotka pitäisi poistaa!! Jokikunta-Ikkala-Marttila on omalla top 10 listalla!!)

    Tota tähtien perusteella poistamista mietin itsekin. Eli jos joku kohde tai reitti saa jatkuvasti 1-2 tähteä kaikilta niin sehän ei ole kovinkaan hyvä silloin? Kannattaako semmoista kohdetta pitää?
    Ja tähdistä lisää... Olisiko mahdollista saada "Parhaat kätköt" listausta??!! Eli kaikista niistä joille on annettu riittävä määrä niitä tähtiä? Laitettaisiin keskiarvon perustella "paremmuusjärjestykseen"?
    pleksi varmaan päättää laitetaanko joku kätkö vai ei. En tiedä, onko mitään koskaan hylätty, mutta olettaisin, että postia tulisi, jos joku ehdottaa esim. Helsinki-Turku moottoritietä kätköksi.

    Miksi kätköjä pitäisi poistaa? Kyllä niitä kartalle mahtuu. Jokainenhan itse valitsee, mitä ajaa.

    Parhaat kätköt sivu ois todella hyvä.
  20. #560
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    pleksi varmaan päättää laitetaanko joku kätkö vai ei. En tiedä, onko mitään koskaan hylätty, mutta olettaisin, että postia tulisi, jos joku ehdottaa esim. Helsinki-Turku moottoritietä kätköksi.

    Miksi kätköjä pitäisi poistaa? Kyllä niitä kartalle mahtuu. Jokainenhan itse valitsee, mitä ajaa.

    Parhaat kätköt sivu ois todella hyvä.
    Mä en kans suosittele kätköjen poistamista. Se voi sitten johtaa siihen että kätköntekijä lopettaa hommat siihen paikkaan välittömästi. Ja kuten paebar totes niin jokainen voi itse valita missä käy. Se mikä on jonkun mielestä tylsä paikka/reitti, voi olla jollekin toiselle elämys.

    Parhaat kätköt sivu vois olla hyvä juttu mutta onhan siellä jo nyt se TOP lista löydetyimmistä kätköistä. Eikö tämä riitä?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #561
    Ei kai kätköjä tosiaan kannata poistaa, oon käyny monella ei niin mieleniintoisella kätköllä mutta kätkö mikä kätkö. Pääseepä ajelemaan. Voi olla et jos joku tekee perähikiän valintalon takapihan roskalavan tagista kätkön niin voi tulla jupinaa. Mut kätkö sekin. Pääsis ajelee. Mut tuskin tollaset menee läpi.

    Löydetyimmät kätköt top 30, eikö se ois niinku parhaat kätköt listauksen tapainen ?
  22. #562
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ei kai kätköjä tosiaan kannata poistaa, oon käyny monella ei niin mieleniintoisella kätköllä mutta kätkö mikä kätkö. Pääseepä ajelemaan. Voi olla et jos joku tekee perähikiän valintalon takapihan roskalavan tagista kätkön niin voi tulla jupinaa. Mut kätkö sekin. Pääsis ajelee. Mut tuskin tollaset menee läpi.

    Löydetyimmät kätköt top 30, eikö se ois niinku parhaat kätköt listauksen tapainen ?
    tagikätköhän on jo julkaistu.

    t. nimim. Koisjärven Disko :-)
  23. #563
    Heh, niin muuten onkin On muuten käymättä.
  24. #564
    Käymättömistä kohteista tulikin mieleen et... Taidankin lähtee ajelee. Nyt.
  25. #565
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Löydetyimmät kätköt top 30, eikö se ois niinku parhaat kätköt listauksen tapainen ?
    Ei tää nyt ihan samaa asiaa aja, koska kätköt on tuolla listalla löytökertojen perusteella, jolloin siellä voi hyvin olla ei niin kiva mutta sopivasti vaikka muiden kätköjen lähistöllä oleva kätkökin listalla korkealla sijalla. Itselle ei tuollaisella parhaimmat kätköt listalla olisi paljon tekoa, sillä käyn mielelläni tsekkaamassa kaikki mahdolliset kätköt, mutta joku voisi tosiaan haluta panostaa laatuun eikä määrään (etenkin kun kätköjen määrä tässä kasvaa). Toki löydetyimmät kätköt listallakin kärkipää on aika korkealle tähdillä rankattu, mutta sieltä voi puuttua (ja puuttuukin) mota vähemmän löydettyä aarretta. Lisäksi (ainakin vielä) vanhemmilla kätköillä on etulyöntiasema tuolla listalla.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  26. #566
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Tein kurakätkön Palakoski. Ei vielä julkaistu. Jos käyt siellä, niin laita kommenttia, onko tämä sellainen kätkö, jota peräänkuulutit?
    Oli juuri sellainen kuin tarkoitin, kiitos. Täytyy itsekin yrittää google mapsilla löytää vastaavia
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  27. #567
    Go-zan pointti 1-2 tähteä jatkuvasti saavista kätköistä on kyllä hyvä. Sellaiset kätköt, jotka olisi oikeasti huonoja, voisivat monen silmissä vähentää sivuston arvoa, jos vähän väliä kätköjä selaillessa tulisi vastaan jotain, mikä ei kiinnosta pätkääkään.

    Samalla ratkeaisi sekin asia, että kuka siitä päättää, että joku on "liian huono". Tolleen olisi tavallaan koko porukka mukana päättämässä. Ja asian voi tosiaan hoitaa ainakin osittain sillä, että voisi filtteröidä tähtien mukaan.

    Kätköjen tarkastusvaiheessa niitä on minusta paha mennä hylkäämään kenenkään kätköä omien mielipiteiden perusteella. Enempikin katsotaan vaan sitä, että on sääntöjen mukainen. Mutta tosiaan, jos joku tarjoaisi kätköksi Helsinki-Turku motaria päästä päähän, niin ehkä pitäisi miettiä pariin kertaan, mitä tehdä

    Mutta ainakin toistaiseksi kätköt on minusta olleet oikein hyviä. Tietty onhan sekin vähän hassua, jos jossain vaiheessa huomaa ajelevansa kätköreittiä pitkin menee mihin tahansa...

    Laitoin työlistalle parhaat-kätköt listan. Se olisi varmaan erityisen hyödyllinen siinäkin mielessä, että toimisi hyvänä oppaana näyttämässä, millaisista kätköistä pidetään.
  28. #568
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Go-zan pointti 1-2 tähteä jatkuvasti saavista kätköistä on kyllä hyvä. Sellaiset kätköt, jotka olisi oikeasti huonoja, voisivat monen silmissä vähentää sivuston arvoa, jos vähän väliä kätköjä selaillessa tulisi vastaan jotain, mikä ei kiinnosta pätkääkään.

    Samalla ratkeaisi sekin asia, että kuka siitä päättää, että joku on "liian huono". Tolleen olisi tavallaan koko porukka mukana päättämässä. Ja asian voi tosiaan hoitaa ainakin osittain sillä, että voisi filtteröidä tähtien mukaan.

    Kätköjen tarkastusvaiheessa niitä on minusta paha mennä hylkäämään kenenkään kätköä omien mielipiteiden perusteella. Enempikin katsotaan vaan sitä, että on sääntöjen mukainen. Mutta tosiaan, jos joku tarjoaisi kätköksi Helsinki-Turku motaria päästä päähän, niin ehkä pitäisi miettiä pariin kertaan, mitä tehdä

    Mutta ainakin toistaiseksi kätköt on minusta olleet oikein hyviä. Tietty onhan sekin vähän hassua, jos jossain vaiheessa huomaa ajelevansa kätköreittiä pitkin menee mihin tahansa...

    Laitoin työlistalle parhaat-kätköt listan. Se olisi varmaan erityisen hyödyllinen siinäkin mielessä, että toimisi hyvänä oppaana näyttämässä, millaisista kätköistä pidetään.
    Tähtien perusteella tiputtaminen johtaa inflaatioon. Useimmat antaa helpommin 3 tähteä, jos 1-2 tiputtaa. Maisa sanoi hyvin, että toisia kiinnostaa määrä - toisia laatu. Meitä on moneksi!

    Olen tehnyt useita kurakätköjä, jossa on käynyt hyvin harva, mutta varmaan muutama kävijä ovat olleet tyytyväisiä.

    Ehkä aikaraja voisi olla hyvä? Jos kahteen vuotena ei kukaan ole käynyt kätköllä, sen voisi arkistoida.

    Mun mielestä kätköjen määrä ei ole mikään ongelma. Tämä myrsky vesilasissa muistutaa taannoista keskustelua Maalaismarkkinoista :-)

    Varmaan tässä vaiheessa pleksin sensuuri on riittävä. Uusille kätköntekijöille pitää olla mahdollisimman matalakynnys aloittaa.
  29. #569
    Riittäiskö kätkönteko-ohjeisiin suositus ettei toista mutkapätkäkätköä tulisi tehdä liian lähelle toista. Vois olla vaikka tietty etäisyys suosituskin. Jos toisen mutkapätkän vieressä on joku huippu mutkapätkä voisi siitä hyvillä perusteilla silti kätkön laatia. Nythän näitä vierekkäisiä kätkökä kasaantuu vain tietyille alueille ja kannustaisi ehkä tekemään kätköjä myös eri alueille.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  30.  
  31. #570
    Vaikka tässä aina välillä joku aihe nousee esille ikäänkuin isona juttuna, niin muistetaan, että tämä on kuitenkin vain keskustelua. Eli näistä on tosiaan vielä matkaa siihen, että tekisin jotain radikaalia muutosta. Mutta kuitenkin pidän näitä keskusteluja erittäin tärkeinä palvelun kehittämisen kannalta. Siis kiitos teille kaikille, jotka osallistutte.

    Tuossa yllä muuten yritin filtteröinnillä viitata aiempaan keskusteluun filttereistä, jossa siis käyttäjä itse voi rajata esim. kartalla näkyviä kätköjä. Eli jos vaikkapa on menossa jonnekin kauemmas niin ettei ole aikaa ajella kovin paljoa ja haluaa käydä vain jossain erityisen hyvissä kohteissa, voi laittaa filtteriin rajauksen tähtien mukaan.

    Eli ainakaan vielä en oikein näe perusteita sille, että joitain kätköjä poistettaisiin, arkistoitaisiin tai hylättäisiin jos ovat kuitenkin sääntöjen mukaisia.

    Pitäisi tosiaan saada ne filtterit käyttöön, niin saisi paremman käsityksen, miltä "kätkötarjonta" näyttää eri tilanteissa katseltaessa.
Sivu: 19 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen