Sivu: 17 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 3785:sta
  1. #481
    Suzettelle: Ihan ehdottmasti pitää niitä filttereitä tehdä. Olin jo kerran tekemässäkin, mutta sitten hokasin, että en oikeasti tiedä, mitkä olisi tarpeen. Mutta nyt on enempi tietoa ja ainakin kevääksi jotain pitäisi olla käytettävissä. Ja ehkä pienemmät karttasymbolit myös (tai optionaalinen näkökyvyn mukaan).

    Onkohan MP maailmassa, jotain jutta tosiaan tulossa? Joku mainitsi laittaneensa sinne vinkin, mutta ainakaan mä en ole kuullut asiasta muuta. Olishan se tietty aika hienoa
  2. #482
    Tuohon kääntämiseen kun ei toimi toi vastaa lainaten.

    Jossakin vaiheesa se on aloitettava. Mulle ei oo ihan selvä onko kukin sivu erillinen tiedosto vai ei. Jos ne on erillisiä tiedostoja niin mä voisin osallistua talkoisiin. Yllä mainitsin että kuukkelin translaattorin tekemät käännökset oli yllättävän hyviä elikä niillä pääsee hyvään alkuun ja sitten tarvii vain viilata tekstiä. Ymmärrän että tää kääntäminen voi olla pleksille vähän pakkopullaa kun siinä ei oo mitään teknistä haastetta niin kuin on esim. tuon kuvien lataamisen koodauksen kanssa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  3. #483
    Go-za:lle
    Mulla on Lumia, mutta en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat "portrait" kuvalla? Haluatko että otan kuvan lärvistäni?
    Ilman muuta lärvistä, että näen miltä näyttää kovin kätköjen tekijä

    Oikeesti tarkoitin siis sellaista kuvaa, joka on ns. "pystykuva". Eli kuvan ylä- ja alareuna on ne lyhyemmät reunat. Kameralla otettuna tuolloin kameraa käännetään yleensä 90 astetta siitä luonnikkaasta "vaakataso" asennosta. Kännykässä se voi tietty olla miten vaan. Sorry... on lukenu tuntitolkulla materiaaleja, joissa käytetään sanaa "portrait".

    Kuvan sisällöllä tai laadulla ei ole väliä, kunhan siitä tunnistaa, että missä asennossa sitä kuuluu katsoa. Eli ei mielellään mopon vannetta täysin valkoista taustaa vasten
  4. #484
    Onkohan MP maailmassa, jotain jutta tosiaan tulossa? Joku mainitsi laittaneensa sinne vinkin, mutta ainakaan mä en ole kuullut asiasta muuta. Olishan se tietty aika hienoa!
    Näähän nyt on tämmösiä hyshys-juttuja... mutta satun tuntemaan toimituspäällikön ja olen asiasta hänen kanssaan puhunut...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #485
    Joojoo kaikkien pärstät vaan jakoon

    Mikä sitten antaa sitä lisäarvoa motoristille?
    Mulle se ei ole maatila kun alaa opiskeltu monta vuotta ja työn puolesta myös monta vuotta tiloilla kierrellyt.
    Vaikee homma oikeesti varmaan toi moderaattorin homma...

    Ja kovin montaa varmaan ei kiinnosta jotku peräkylän pyllistyksen ö-divarin pelit jotka on sen Pirjo-Petterin äidille/isille se kesäkauden kohokohta?
  6. #486
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Maaemon ehdotukselle

    Tuo etukäteen sopiminen on hyvä näkökulma. Toki sen kätkön viestittäminen "raadille" kai käytännössä olisi helpointa tehdä kätkö ensin ja laittaa sitten viestiä "voisiko tuollaisen julkaista". Jotenkin noin se menee kai geokätköilyssäkin (voi pyytää arviota keskeneräiselle kätkölle)

    Tuosta tuli mieleen, että noiden spesiaalien mukaan pääsyn voisi myös viedä "yhteisön" päätettäväksi tähän tapaan:
    - kätkö tulee hyväksyttäväksi, jolloin raati kuittaa että ei ole ihan sääntöjen mukainen, mutta voisi olla ok. Laitetaan arvioitavaksi.
    - tai kätkön tekijä tietää heti, että on "rajatapaus" ja laittaa itse arvioitavaksi
    - tapahtumasivulla näkyy omana osanaan "arvioitavat tapahtumat"
    - jos tapahtuma saa vaikkapa 15 puoltoääntä, niin se on hyväksytty
    - jos tulee 5 ääntä sen puolesta, että ei ole hyvä, niin sitten kätkö arkistoituu

    Näin kätköjen tarkastajan tai "raatilaisen" ei tarvitsisi arvioida mitään - tsekkaisi vaan säännöt ja sen mukaan joko porukan arvioitavaksi tai hyväksytyksi (tietty, jos on riittävästi ryhtiä tarkastajassa, niin voi hylätäkin).

    Ehkä jotain tän suuntaista voisi sovelta kaikkiin kätköihin. Kätköjen tsekkaaja voi auttaa tekijää jne... mutta jos ei ole varma hyväksyisikö, niin voisi laittaa koko porukan päätettäväksi.
    No nyt taas toimii nämä lainaukset.

    Ilmeisesti jos me halutaan tää raatisysteemi niin sekin vaatii taas lisää koodausta. Meidän on myös keskusteltava kuinka monta jäsentä raatiin tulee ja miten ne valitaan. Voitaiskos tästä keskustella siellä Stonesissa?

    Meidän varmaan kannattaa keskustella myös näistä tapahtumakätköistä samassa tilaisuudessa. Tällä keskutelupalstalla homma etenee vähän hitaasti ja huomenna ainakin mulla on ajopäivä joten en lueskele viestejä juuri ollenkaan. Nyt ei enää oo mitään pakkomieltä lähteä kuittamaan kätköjä vaan nyt on todella tarkoitus nauttia itse ajeluista. Tuo kovasti puheena ollut tilaisuus osuu melko hyvin mun huomisen reitin varrelle joten poikkean noilla markkinoilla. Toivottavasti siellä näkyy muitakin kätköläisiä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #487
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Näähän nyt on tämmösiä hyshys-juttuja... mutta satun tuntemaan toimituspäällikön ja olen asiasta hänen kanssaan puhunut...
    Ok, en kerro kenellekään...

    Ja kiitos kuvasta, vaikka lärvi jäikin mysteeriksi Mutta näköjään oon onnistunu tekemään javalla ohjelman, joka osaa tulkita myös Lumian EXIF-dataa ja kääntämään ton kuvan data-osuuden oikeaan asentoon saitilla näyttämistä varten. Taidanpa ottaa sen kunniaksi yhden oluen.
  8. #488
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mulle ei oo ihan selvä onko kukin sivu erillinen tiedosto vai ei. Jos ne on erillisiä tiedostoja niin mä voisin osallistua talkoisiin. Yllä mainitsin että kuukkelin translaattorin tekemät käännökset oli yllättävän hyviä elikä niillä pääsee hyvään alkuun ja sitten tarvii vain viilata tekstiä. Ymmärrän että tää kääntäminen voi olla pleksille vähän pakkopullaa kun siinä ei oo mitään teknistä haastetta niin kuin on esim. tuon kuvien lataamisen koodauksen kanssa.
    Haaste ei niinkään tekninen, mutta kylläkin riittävä

    Tosiaan ohjeet yms. on teksteinä, mutta muut jutut sitten mitä eriskummallisimmissa muodoissa, ja niiden kokoaminen "tiedostoihin per kieli" on oma hommansa.

    Kiitoksia tarjouksesta! Olen varmasti yhteydessä sitten kun saan jotain käännettävää aikaiseksi.
  9. #489
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Mutta näköjään oon onnistunu tekemään javalla ohjelman, joka osaa tulkita myös Lumian EXIF-dataa ja kääntämään ton kuvan data-osuuden oikeaan asentoon saitilla näyttämistä varten. Taidanpa ottaa sen kunniaksi yhden oluen.


    Mä myös tarjoan apuani käännöstyöhön ym. tarvittavaan taitojeni puitteissa (jotka ei häävit ole, mutta kyllä tuo "kolmas kotimainen" suht hyvin sujuu ja jotain koodia joskus sillä javallakin olen vääntänyt )
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  10. #490
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Tein juuri ilmeisesti maailman ensimmäisen englannin kielisen mopokätkön!

    https://www.motocaching.net/cache/pu...m?cacheid=4207

    Tosin samalla löytyi samalla löytyi pieni bugi koordinaateista:-) Ilmoitin jo pleksille.

    Tsemppiä pleksille, kun käyttäjät kokeilevat saitin rajoja!
    Tuo linkki ei avaudu mulle, tulee virheherja:

    Oops!

    Päädyit jotakin kautta osoitteeseen, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta (c:4207,u:821).
    Server time: 2014/09/27 07:13:40,432

    Mä tein kanssa jokin aika sitten Englantiin yhden kätkön (Land's End) englanniksi mutta pleksin kanssa sovittiin että arkistoidaan se myöhempää käyttöä varten.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #491
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tuo linkki ei avaudu mulle, tulee virheherja:

    Oops!

    Päädyit jotakin kautta osoitteeseen, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta (c:4207,u:821).
    Server time: 2014/09/27 07:13:40,432
    Pleksi tuolla ylempänä selittikin miksi kätkö on arkistoitu/ poistettu...
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Tota noin... haluaisin vähän toppuutella englanniksi tekemistä. Kun toi sivusto ei vielä tue monikielisyyttä, niin noi menee nyt sellaiseen muotoon, että tietokannassa kätkön kieli on suomi, mutta teksti onkin Lontoota.

    Positiivista kuitenkin, että löyty se bugi... saan taas korjattavaa, ettei lopu ihan kesken

    Eli noi pitää sitten kuitenkin vielä veivata uuteen asentoon. Ja englanninkielisistä kätköistä ei kai ole juuri nyt kovasti iloakaan, kun saitista saa tolkkua vain suomalaiset

    Sorry... asiaa ei ole oikein selitetty ohjeissakaan
    Tai ei tossa sanottu että sitä olis poistettu, ehkä kätkön tekijä on itse poistanut sen kun on lukenut tämän pleksin palautteen...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #492
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Pleksi tuolla ylempänä selittikin miksi kätkö on arkistoitu/ poistettu...
    OK, kiitos tiedosta. Oli sen verran vilkasta tuo keskustelu eilen, että en huomannutkaan pleksin vastausta. Moni meistä on ehkä vähän malttamaton (minä mukaan lukien) tuon kääntämisen suhteen mutta ei auta kuin ootella. Meillä on vielä pitkä talvi edessä joten eiköhän sinä aikana saada jotakin aikaiseksi. Oon menossa vajaan parin viikon päästä Oxfordiin ja tarkoitus olis keskustella yhden kaverin kanssa tästä motokätköilystä. Josko hänestä sais sitten paikallisen moden.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13. #493
    Ulkomailla kätköjen (tai varsinkin reittien) tekemiseen näyttäisi liittyvän pieni ongelma...
    mapquest ei näköjään löydä kaupunkien nimiä kun klikkaa/perustaa jotain reitin pistettä.
    Olen joutunut itse lisäämään kaupungin nimen ja nehän saattaa mennä pieleen ellei sitten rupea lunttamaan toisella selaimen sivulla vaikkapa google.mapsista.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #494
    Lainaa Suzette kirjoitti Katso viesti
    Joojoo kaikkien pärstät vaan jakoon

    Mikä sitten antaa sitä lisäarvoa motoristille?
    Mulle se ei ole maatila kun alaa opiskeltu monta vuotta ja työn puolesta myös monta vuotta tiloilla kierrellyt.
    Vaikee homma oikeesti varmaan toi moderaattorin homma...

    Ja kovin montaa varmaan ei kiinnosta jotku peräkylän pyllistyksen ö-divarin pelit jotka on sen Pirjo-Petterin äidille/isille se kesäkauden kohokohta?
    Lisäarvoa antaa ajaminen. Mikä tahansa tekosyy on riittävän hyvä.
  15. #495
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ulkomailla kätköjen (tai varsinkin reittien) tekemiseen näyttäisi liittyvän pieni ongelma...
    mapquest ei näköjään löydä kaupunkien nimiä kun klikkaa/perustaa jotain reitin pistettä.
    Olen joutunut itse lisäämään kaupungin nimen ja nehän saattaa mennä pieleen ellei sitten rupea lunttamaan toisella selaimen sivulla vaikkapa google.mapsista.
    Jos tarkkoja ollaan, niin se on Googlen palvelu, jota oon käyttäny osoitteiden hakuun. Se on jonkinverran monimutkaisempi kuin toivoisi. Eli ei ole tarjolla vaikkapa sellaista käsitettä kuin "kaupunki". On vaan erityyppisiä alueita kuten hallinnollisia, poliittisia jne. ja niissä sitten eri tasoja. Ja näyttäisi siltä, ne on eri maissa luokiteltu eri tavoilla. Ja välillä jokin karttapiste kuuluu kolmeen eri hallinolliseen alueeseen ja välillä neljään jne. Ja Suomessa on tietysti arpapeliä, tuleeko nimi suomeksi vai ruotsiksi

    Luulis, että jostain saisi sen algoritmin, millä siitä datasta etsitään osoitteeseen sopiva pakannimi, mutta vielä en ole löytäny.

    Mikä maa/kaupunki tässä muuten oli kyseessä? Voisin vähän tutkia...
  16. #496
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tuo linkki ei avaudu mulle, tulee virheherja
    Sitä ei ole julkaistu, niin ei näy.
  17. #497
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mä myös tarjoan apuani käännöstyöhön ym. tarvittavaan taitojeni puitteissa (jotka ei häävit ole, mutta kyllä tuo "kolmas kotimainen" suht hyvin sujuu ja jotain koodia joskus sillä javallakin olen vääntänyt )
    Kiitos! Apu kelpaa kyllä. Käyn vaikka nykyiset ohjeet ekana läpi, että ovat ajan tasalla ja lähetän ne sitten yhdelle tutulle, jolla on hyvä käännösohjelmisto. Saadaan sieltä tulokseksi kasa word-dokumentteja, joissa on Google-käännös + ehkä jotain muutakin parannusta. Kun kyse on suomenkielestä, niin Google-käännöksen englanninkielisessä tuloksessa on sanajärjestys miten sattuu, mutta se vois kuitenkin olla hyvä lähtökohta.

    Katsotaan sitten sinun ja jlik:n kanssa, mitä niiden dokumenttien kanssa tehdään.
  18. #498
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tuo linkki ei avaudu mulle, tulee virheherja:

    Oops!

    Päädyit jotakin kautta osoitteeseen, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta (c:4207,u:821).
    Server time: 2014/09/27 07:13:40,432

    Mä tein kanssa jokin aika sitten Englantiin yhden kätkön (Land's End) englanniksi mutta pleksin kanssa sovittiin että arkistoidaan se myöhempää käyttöä varten.
    Tää on nyt ihan off topic, mutta yhden aussie kaverin faija on syntynyt lands endin majakassa. Mun eka kommentti oli "you are shitting me!" Mut kyllä mä uskon juttuun. Kaverini lähestyy kuuttakymppiä, eli faija ois syntyny varmaan 1920-luvulla.
  19. #499
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Tää on nyt ihan off topic, mutta yhden aussie kaverin faija on syntynyt lands endin majakassa. Mun eka kommentti oli "you are shitting me!" Mut kyllä mä uskon juttuun. Kaverini lähestyy kuuttakymppiä, eli faija ois syntyny varmaan 1920-luvulla.
    Se Land's Endin majakka ei ilmeisestikään ole mantereella (http://en.wikipedia.org/wiki/Longships) joten varsin mielenkiintoinen paikka syntyä. Kotilolla tuli käytyä tuolla Land's Endissä viime vuonna. Ehkä joskus mopolla sinne.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #500
    Oon nyt ladannut mun omien kätköjen kuvat motokätköilyserverille ja poistanut photobucket linkit. Homma toimii hienosti; ei vois olla enää helpompaa. Kiitos pleksi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #501
    Tänään oli hieno keli ajella, ei tullut bongattua kuin 3 kätköä mutta ajatuksena tehdä pari uutta. Jackin on vihdoin ja viimein päässy jatkamaan kätköilyä. Mulla tulee nyt parin viikon tauko matkojen vuoksi. Saas nähdä onko sen jälkeen enää mopoilukelejä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #502
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tänään oli hieno keli ajella, ei tullut bongattua kuin 3 kätköä mutta ajatuksena tehdä pari uutta. Jackin on vihdoin ja viimein päässy jatkamaan kätköilyä. Mulla tulee nyt parin viikon tauko matkojen vuoksi. Saas nähdä onko sen jälkeen enää mopoilukelejä.
    Joo pääs pitkästä aikaa ajelemaan, meinas olla hiukan kalsa kun lähdin aamulla, muuten oli hieno ilma ajella. Kävin ajelee nuo Nurmijärven pätkät ja ettimässä pari kohdetta. Ja kävin myös ajelemassa muutaman pätkän ristiin rastiin et jos sais vaikka niistä tehtyä kohteet joku päivä. Täytyypi vielä yrittää ajella syksyllä viikonloppuisin kuhan asteet pysyis yli viiden.
  23. #503
    Mulla ei toimi kätköily sivuilla tämä: valitun käyttäjän löydöt ja siinä tuo näytä lisää kohta. Eli jos haluan nähdä kaikki löydöt, siis enemmän kuin 30 niin ei onnistu. Kokeilin mäkillä, pc:llä ja ipadilla.
  24. #504
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei toimi kätköily sivuilla tämä: valitun käyttäjän löydöt ja siinä tuo näytä lisää kohta. Eli jos haluan nähdä kaikki löydöt, siis enemmän kuin 30 niin ei onnistu. Kokeilin mäkillä, pc:llä ja ipadilla.
    Mulla on kotikoneella sama ongelma IE:n kanssa mutta ei FF:llä.. Toisella koneella homma kuitenkin toimii IE:nkanssa. En tiedä johtuuko asetuksista vai mistä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #505
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Joo pääs pitkästä aikaa ajelemaan, meinas olla hiukan kalsa kun lähdin aamulla, muuten oli hieno ilma ajella. Kävin ajelee nuo Nurmijärven pätkät ja ettimässä pari kohdetta. Ja kävin myös ajelemassa muutaman pätkän ristiin rastiin et jos sais vaikka niistä tehtyä kohteet joku päivä. Täytyypi vielä yrittää ajella syksyllä viikonloppuisin kuhan asteet pysyis yli viiden.
    Joo, haastetta riittää kelien suhteen. Perjantaina kävin nuo Porvoon salot kääntymässä, sieltä Loviisaan ja Elimäen kautta takaisin Espooseen. Ennusteiden mukaan piti olla poutasäätä, mutta menomatkalla Porvoon kohdalla alko tihuuttamaan joka jatkui melkein koko matkan kunnes sitten paluumatkalla lähestyessäni Hesaa alko aurinko paistamaan. Merkillinen keli oli.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  26. #506
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei toimi kätköily sivuilla tämä: valitun käyttäjän löydöt ja siinä tuo näytä lisää kohta. Eli jos haluan nähdä kaikki löydöt, siis enemmän kuin 30 niin ei onnistu. Kokeilin mäkillä, pc:llä ja ipadilla.
    Kiitos tiedosta. Olisinkohan rikkonut tuon, kun tein sivuun muutoksia. Sorry. Laitan korjattavien listalle, mutta voi mennä hetki ennen kuin ehdin korjaamaan. Otin tähän väliin pari muuta juttua. Ja toisessa olisi asiakkaalla kiirekin, kun Joulumarkkinat pukkaa päälle.

    Kävi muuten hassusti, kun lähdin perjantaina mökille, niin enpä sitten löytänyt takin vuorta mistään. Tänään olisi kotiin tullessa vähän kaivannut... tais mennä pari tuntia himassa, kun vasta lakkasin palelemasta. Mutta vielä ei kai kausi ole ihan finaalissa. Taas on lupailtu viikonloppua kohti lämpenevää. Pääsen varmaan vielä kerran mökkitielle märkien lehtien päälle liukastelemaan

    EDIT: Jaa... ei siinä korjauksessa sitten kovin pitkään mennytkään. Nyt pitäis toimia.
  27. #507
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Kävi muuten hassusti, kun lähdin perjantaina mökille, niin enpä sitten löytänyt takin vuorta mistään. Tänään olisi kotiin tullessa vähän kaivannut... tais mennä pari tuntia himassa, kun vasta lakkasin palelemasta. Mutta vielä ei kai kausi ole ihan finaalissa. Taas on lupailtu viikonloppua kohti lämpenevää. Pääsen varmaan vielä kerran mökkitielle märkien lehtien päälle liukastelemaan
    Eilen tuli kokeiltua nahkojen lämmönpitävyyttä ja kyllähän se vilu yläkropassa tuntu, vaikka nahkojen alla oli kahet tekniset alushousut ja kolme paitaa. Joo, ei se ajokausi ihan vielä lopuillaan ole mutta vaatetta saa topata päälle kunnolla. Seuraavalla kerralla sitten tix texit päälle.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #508
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Joo pääs pitkästä aikaa ajelemaan, meinas olla hiukan kalsa kun lähdin aamulla, muuten oli hieno ilma ajella. Kävin ajelee nuo Nurmijärven pätkät ja ettimässä pari kohdetta. Ja kävin myös ajelemassa muutaman pätkän ristiin rastiin et jos sais vaikka niistä tehtyä kohteet joku päivä. Täytyypi vielä yrittää ajella syksyllä viikonloppuisin kuhan asteet pysyis yli viiden.
    Jack, teepäs nyt niitä kätköjä lisää että ehtis bongata niitä vielä tällä ajokaudella. Alkaa olla nuo kätköt mulla aika vähissä lähiseuduilla ja omistakaan kun ei saa merkintää.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #509
    Ei saa painostaaaa..... No joo, koitan nyt viikolla tehä kuhan kerkiän. Oliko niin että joku tarkistaa tekeleet ennenkuin ne julkaistaan ?
  30.  
  31. #510
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ei saa painostaaaa..... No joo, koitan nyt viikolla tehä kuhan kerkiän. Oliko niin että joku tarkistaa tekeleet ennenkuin ne julkaistaan ?
    Joo, emmä yritä painostaa, mutta kun se kätköjen tekeminen on niin helppoa, että osaat varmasti tehdä niitä. Joko pleksi tai hänen apulaisensa tarkistaa ennen julkaisemista joten ei pelkoa että jäis joku moka niihin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 17 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767117 ... ViimeinenViimeinen