Sivu: 12 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 210111213142262112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 3785:sta
  1. #331
    Nonni, nyt on satanen rikki Maaemolla. Onneksi olkoon!
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #332
    Maaemo 101

    edit: mä oon aina yhtä hidas
  3. #333
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    En mäkään saanut tasalukua... meni yli kun kävin kuitenkin yhdeksän kätköä.
    Onnittelut Maaemolle Satasen merkkipaalusta
  4. #334
    Hö ! Aaltoliikettä nyt saa avata pullon taidan avata viskin !
  5. #335
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Hö ! Aaltoliikettä nyt saa avata pullon taidan avata viskin !
    Jack Danielsia?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  6. #336
    Heh. Sekin on hyvää vaik ei siitä kaikki pidä. Nyt on oikein gardhua !

    On sulla Maaemo ollu aika iso urakka kohteista päätellen. Melkein sama kuin mulla eilen mut sä oot käyny vielä Kouvolassakin. Tais tulla vielä pidempi reissu kuin mulla

    Toi salpalinja museo kiinnostais kovasti, pitääköhän sinne mennä vielä syksyllä.
  7. #337
    No olihan tuossa, n. 530 km (ehkä vähän enemmän, kun kyllä sitä vähän sääti muutamissa risteyksissä ylimääräistä ajoa...). Linkistä löytyy reissukartta (hui, nyt kaikki näkee missä asun ja oon töissä....) https://www.google.com/maps/d/edit?m...0.kwOAoyuc_sxY
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  8. #338
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Muoks. Poikkeuksilla tarkoitan et jos käy autolla jollain kohteella.
    Kuittaa vaan, mutta älä kerro kellekään

    Ei vaan... mut jos oikeesti ajattelee, niin sehän tässä kuitenkin on oleellista, että motoristeille on tarjolla paikkoja, joihin ajella ja saadaan muillekin kohdetta harkitseville kommetteja, että kannattaako käydä. Ajellaan prätkällä silloin kun ajellaan ja jos ei ole vaimo/tyttöystävä kyydissä, etkä oo lähetti, niin aikalailla itelle ajellaan kuitenkin.

    Ja jos arvaan oikein, niin säännöissäkään ei ole juuri rajoitettu sitä kulkinetta

    ps. jos tuli jotain virheitä, niin laittakaa ne sellaiseen purkkiin, missä on karhun kuva - sieltä ne on tulleetkin.
  9. #339
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No olihan tuossa, n. 530 km (ehkä vähän enemmän, kun kyllä sitä vähän sääti muutamissa risteyksissä ylimääräistä ajoa...). Linkistä löytyy reissukartta (hui, nyt kaikki näkee missä asun ja oon töissä....) https://www.google.com/maps/d/edit?m...0.kwOAoyuc_sxY
    Okei... tollanen ajelu duunipäivän päätteeksi syksyllä. Jotkut jutut on niitä tosimiesten hommia, mutta toi taitaa vaatia jo naisen.

    Tuolla aiemmin tulikin jo ehdotus siitä, että olisi jonkinlainen tapa käydä paikkoja läpi myös per kausi. Voi tulla tarpeeseen...
  10. #340
    Karhua joo täälläkin ja virheitä saattaa tulla. Arvatkaa miten mun kävi ! Menin sit kaapille hakemaan sen viskipullon: se oli sa... na tyhjä ! Oon ite sen pistäny sinne. Aina kakkonen, kätköhommissa ja nyt täs kans.

    Toi 530 km on kyl huippu saavutus. Mulla on ollu samoja ajatuksia välillä, mitähän mä oikein taas oon tekemässä mut hetken päästä kun pääsee fiilikseen niin homma alkaa sujua ja fiilis on hyvä.

    Ja en kyl kuittaa autolla, taidanpa käydä Tuusulan ympäri ajon tekemässä, se on mukava reitti. Sais tuon sata täyteen niin saisin mielenrauhan. Pakkomielle sittenkin ?.......
  11. #341
    Pitää vielä laittaa tämmönen kuva jakoon (linkki: https://www.dropbox.com/s/7vu5qwh369ef99u/nuotit.jpg). Välillä tulee vähän säätöä risteyksissä ja reitit tankkauksineen pitää suunnitella huolella valmiiksi, kun suunnistaa ihan vaan perinteisten nuottien avulla .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  12. #342
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Pitää vielä laittaa tämmönen kuva jakoon (linkki: https://www.dropbox.com/s/7vu5qwh369ef99u/nuotit.jpg). Välillä tulee vähän säätöä risteyksissä ja reitit tankkauksineen pitää suunnitella huolella valmiiksi, kun suunnistaa ihan vaan perinteisten nuottien avulla .
    Kiitos! Ihan parasta toi kuva. Tosielämän speksiä siihen mitä motocachingin pitäisi osata ulos... tulostaa!
  13. #343
    Oikea nuottivihko ! Taas on mulla helppoa, mulla on koko ajan nokan edessä iphone ja siinä tomtom ja tankkilaikussa ipad. Ei tartte edes nousta pyörän selästä et saa kuitattua kohteen. Nykyaikaa
  14. #344
    Nyt huomasin tuon Jlik:n esseen, kiitti ! Hyvä reissu selvitys.
  15. #345
    BTW: Nyt ois kaikenkaikkiaan 1204 löytyi merkintää (Jokailtainen tilastointi ennen nukkumaan menoa. Pitäisköhän automatisoida...)
  16. #346
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No olihan tuossa, n. 530 km (ehkä vähän enemmän, kun kyllä sitä vähän sääti muutamissa risteyksissä ylimääräistä ajoa...). Linkistä löytyy reissukartta (hui, nyt kaikki näkee missä asun ja oon töissä....) https://www.google.com/maps/d/edit?m...0.kwOAoyuc_sxY
    Hui kauhee ku joku jaksaa ajaa isoa tietä noin paljon!!
    Ihan vaikka vertailuna muutaman viikon takainen Letka-ajelu tuonne itään....
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #347
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No olihan tuossa, n. 530 km (ehkä vähän enemmän, kun kyllä sitä vähän sääti muutamissa risteyksissä ylimääräistä ajoa...). Linkistä löytyy reissukartta (hui, nyt kaikki näkee missä asun ja oon töissä....) https://www.google.com/maps/d/edit?m...0.kwOAoyuc_sxY
    Tuo sun reittihän oli erittäin selvä eikä näyttäisi olleen paljoakaan eestakaisin ajamista.

    Tuo perinteinen nuottivihko on ehkä selvempi kuin navit, joiden opastuksiin on vain luotettava. Niistä ei näe kokonaistilannetta ja monesti onkin vain pysähdyttävä ja zuumattava karttaa että näkee mihin päin ollaan menossa. No joo, näkeehän niistä nuo reittipisteet navista mutta se on niin monen valikon takana ettei jaksa ruveta kaivelemaan reittitietoja (ja näytttökin on niin surkean pieni). Torstaina pleksin kanssa kävi Tuusulassa niin, että Tomppa olisi ajattanu suoraan pääväylälle mutta eihän siinä ollutkaan tietä päätielle saakka. Ja ei ne navit aina osaa sitä järkevintä reitiä suunnitella niin kuin olen monta kertaa jo huomannu. Menee pirusti aikaa sitten käydä Tompan suunnitelma läpi ja huomata ettei se vastaakaan Tyren reittiä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  18. #348
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ja en kyl kuittaa autolla, taidanpa käydä Tuusulan ympäri ajon tekemässä, se on mukava reitti. Sais tuon sata täyteen niin saisin mielenrauhan. Pakkomielle sittenkin ?.......
    Joo, tätä reittiä et sitten kuittaa kotilolla.

    Tarkensin vähän sitä Tuusulan reitin kysymystekstiä elikä mistä vastaus löytyy.

    Muoks. Tänään ei ole mahdollisuutta tehdä mitään isoa turneeta (kun välillä täytyy tehdä kotihommiakin) mutta kun on pakkomielle päästä mopoilemaan niin vois käydä katsomassa Espoossa josko löytyis uusia kätkökohteita (saisit samalla sen Suvisaarenkin kuitattua). Täytyy myöntää että "lainasin" tuon Suvisaaren reitin Go-Za:lta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #349
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hui kauhee ku joku jaksaa ajaa isoa tietä noin paljon!!
    Ihan vaikka vertailuna muutaman viikon takainen Letka-ajelu tuonne itään....

    Oho ! Mahtava reitti, paljonko tuosta tulee kilsoja suurinpiirtein ?

    Muoks. Ja paljonko meni aikaa ?
    Viimeksi muokannut: Jack; 20.09.2014 klo 08:59.
  20. #350
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hui kauhee ku joku jaksaa ajaa isoa tietä noin paljon!!
    Ihan vaikka vertailuna muutaman viikon takainen Letka-ajelu tuonne itään....
    Go-Za, varmaankin tiedät että kätköillä käydessä saattaa mennä aika paljon aikaa varsinkin jos pitää etsiä kysymykseen vastaus ja jos kätköjä on useita reitin varrella. Mä ehdin ajaa vain 420 kilsaa eilen 17 kätkön kuittaamiseksi ja aikaa meni lähes 11 tuntia. Vähän hidasta hommaa oli kun oli vielä aika paljon soratietä. Parilla kätköllä tuli sitten juteltua ihmisten (ei motoristeja) kanssa, mihin tuhraantui myös aikaa.

    Mutta sähän voisit tehdä uusia kätköjä tuosta reitistä. Siitä saisi useita. Tulisi kiva rypäs jonka vois sitten ens kesänä käydä kuittaamassa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #351
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, tätä reittiä et sitten kuittaa kotilolla.

    Tarkensin vähän sitä Tuusulan reitin kysymystekstiä elikä mistä vastaus löytyy.
    Joo en kuittaa. Meen tuon Tuusulan reitin tänään samalla kun käyn äiteen haudalla.

    Puhelimen tomppa on ollu kyllä tosi hyvä mut ei siihen voi täysin luottaa. Kohteet ja osoitteet mulla on kans paperilla muttei noin tarkasti kuin Maaemolla. Ja tankkilaukussa muistiinpanot on näkyvillä koko ajan. Ja tankkilukussa myös ipad, taukojen aikana tutkin reittiä mapsista ja koitan painaa mieleen. Svartbäckin pikku pätkälle en löytäny millään kilpilahden suunnasta tompan avulla.
  22. #352
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Oho ! Mahtava reitti, paljonko tuosta kilsoja suurinpiirtein ?

    Muoks. Ja paljonko meni aikaa ?
    Reitin pituus malko tarkkaan 450km (ihan perseestä kun tuo uusi googlen kartta ei näytä reitin pituutta!!)
    Aikaa tais mennä 10:llä pyörällä n. 9 tuntia josta vajaa tunti vietettiin Haminan Rossossa syödessä...
    Lisää stooria tässä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #353
    Jep. Samat kuin mulla suurinpiirtein, 450 km ja 8h torstain kohde kuittailussa. Mut mä vetelin välillä motaria pitkin mennen tullen veren maku suussa. Nuo Jlikn ja Maaemon eiliset on ollu aika kovia saavutuksia.
  24. #354
    Jee, vaimo ei kerkiä tänään myllymäen torpalle joten saan mennä pyörällä, ja tuusulaan kans.
    Eli on the road again !
  25. #355
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Joo en kuittaa. Meen tuon Tuusulan reitin tänään samalla kun käyn äiteen haudalla.

    Puhelimen tomppa on ollu kyllä tosi hyvä mut ei siihen voi täysin luottaa. Kohteet ja osoitteet mulla on kans paperilla muttei noin tarkasti kuin Maaemolla. Ja tankkilaukussa muistiinpanot on näkyvillä koko ajan. Ja tankkilukussa myös ipad, taukojen aikana tutkin reittiä mapsista ja koitan painaa mieleen. Svartbäckin pikku pätkälle en löytäny millään kilpilahden suunnasta tompan avulla.
    OK hieno juttu. Hyvä että pääset sinne myllymäen torpalle. Se parkkis on tosiaan aika iso ja n. kilsa vikasta risteyksestä. Sieltä lähtee traktoripolku joten etköhän löydä sen torpan.

    Mä lähen kohta kattomaan löytyiskös etelä-Espoosta jotakin kivaa kohdetta. Huomenna kavereiden kanssa Hankoon, joten sieltä tulee muutama kätkö bongattua (ei läheskään samanlaista turneeta kuin eilen). Satasta en varmaankaan saa rikki enää tänä vuonna mutta ensi vuonna sitten.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  26. #356
    Saat rikki, ajokelejä on varmasti vielä viikonloppuisin. Tarpeeks vaan vaatetta päälle ja baanalle.
  27. #357
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Saat rikki, ajokelejä on varmasti vielä viikonloppuisin. Tarpeeks vaan vaatetta päälle ja baanalle.
    Saas nähdä. Alkaa mennä homma vähän työläämmäks kun joutuu ajelemaan yhä kauemmaks. Lahden lähellä on vielä aika iso rypäs käymättömiä kätköjä. Joo ei se kylmyys ole esteenä. Eilen koin kosteuden suuremmaks haitaksi kun vuoronperään oli visiiri, rillit ja silmät märkänä. No, tulipahan pysähdeltyä kuivaamaan niitä ja ihailtua kauniita maisemia ja hiljaisuutta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #358
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Tänään bongasin Herrakunnantien ja heti tuli mieleen, että ens kesänä pakko ajaa uudestaan. Siitä tuli mieleen, että miten mä merkkaan sen löydetyksi 2015?

    Voisiko kätköjä löytää uudestaan ensi ajokaudella?

    Top listat voisivat olla tyyliin all time ja vuosittain.



    PS. me taviksetkin voitais kisailla leikkimielellä Maaemon kanssa :-)
    Komppaan tätä että pysyy hyvä idea esillä. Varsinkin eräillä voi olla ens kesänä kohteet vähissä jos ei tule jotain uusintakuittaussysteemiä

    Vaikka voi käytyjäkin pätkiä vedellä uudestaan ihan muutenvaan, niin olisihan se uusintakuittaus pikku porkkana lähteä ajelemaan. Ettei tämä jää vain yhden kauden harrasteeksi...
  29. #359
    Lainaa Nabla kirjoitti Katso viesti
    Komppaan tätä että pysyy hyvä idea esillä. Varsinkin eräillä voi olla ens kesänä kohteet vähissä jos ei tule jotain uusintakuittaussysteemiä

    Vaikka voi käytyjäkin pätkiä vedellä uudestaan ihan muutenvaan, niin olisihan se uusintakuittaus pikku porkkana lähteä ajelemaan. Ettei tämä jää vain yhden kauden harrasteeksi...
    Joo, mä oon samaa mieltä. En tiedä kuinka iso homma se on pleksille. Tietokantaa pitää ilmeisesti laajentaa. No, sehän vois olla ens talven projekti.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #360
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hui kauhee ku joku jaksaa ajaa isoa tietä noin paljon!!
    Ihan vaikka vertailuna muutaman viikon takainen Letka-ajelu tuonne itään....
    Nokun oli pakko , ei olisi muuten ehtinyt noin pitkälle työpäivän jälkeen (ja halusin kuitenkin päästä tuonne Museotielle ja samalla siten hakea muutkin kätköt samalta seudulta). Ja pimeässä en tykkää ajella (tuntemattomia) mutkateitä. Viimeisen mutkatiepätkän sain ajetuksi (eli ehdin sinne Taavettiin) juuri vähän ennen auringonlaskua, eli viimeinen kätkö Kouvolassa ja nuo 6-tien ajelut on tehty pääosin pimeässä.

    muoks. jos olisi vielä kesä ja kesän valoisat illat, en olisi tullut takaisin isoa tietä...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Sivu: 12 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 210111213142262112 ... ViimeinenViimeinen