Sivu: 115 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1565105113114115116117125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3421:stä 3450:een 3785:sta
  1. #3421
    Huomenna voisi ajella vaikkapa noita teitä : https://www.motocaching.net/fi/shared/basket/541

    Siinä on mukana muutama paikkakätkökin, joissa voidaan poiketa. Tietty sen mukaan, miten osallistujilla on halua.

    Ettei jää piiloon edelliselle sivulle : Tämä siis liittyy huomisen ajeluun, jonka tarkemmat tiedot löytyy tuolta tapahtumalta : https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id8518
    ------
  2. #3422
    Tämä ylös jos joku muukin vielä innostuisi lähtemään. Ilma on ainakin hieno tänään!
    R1200GSA -09
  3. #3423
    Tulen jos ehdin, mutta todennäköisesti muut velvoitteet eivät anna myöden.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  4. #3424
    Taidankin ehtiä, koska töiden venymisen takia jouduin perumaan muita menoja. Että edes jotain hyvää siinäkin...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  5. #3425
  6. #3426
    Kiitos, oli hyvä veturi ja hieno porukka
    Ansku
  7. #3427
    Kun pitää kätköreiteillä silmät auki niin saattaa nähdä hauskoja ja kummia juttuja joskus

    Tälläinen oli keskellä metsää parikymmentä metriä tiestä Rajamäki - Nukari reitillä:



    R1200GSA -09
  8. #3428
    Kiitokset täältäkin! Kyllä paikallistuntemus on näköjään poikaa noissa reittivalinnoissa. Onneksi ei ajettu sitä mun funtsimaa reittiä

    Enepikin ois voinu porukkaa uskaltautua mukaan. Näihin kun kumminkin on kaikki tervetulleita ihan oikeesti.
    ------
  9. #3429
    Jaahas, te olitte Myllykukossa näköjään samaan aikaan kun mää pupelsin Subwayn puolella.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #3430
    Kiitos porukalle mukavaisasta ajelutuksesta. Hyvin haihtui työketutus mutkittelemalla. Näitä useamminkin kiitos .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  11. #3431
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Jaahas, te olitte Myllykukossa näköjään samaan aikaan kun mää pupelsin Subwayn puolella.
    Käveltiin sisälle niin kysyin Pleksiltä onko tuo Tonttuj:n pyörä, arvaus meni siis oikeaan.
    R1200GSA -09
  12. #3432
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Kun pitää kätköreiteillä silmät auki niin saattaa nähdä hauskoja ja kummia juttuja joskus

    Tälläinen oli keskellä metsää parikymmentä metriä tiestä Rajamäki - Nukari reitillä:



    Näkyykö tielle hyvin?
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  13. #3433
    Näkyy hyvin, melkein kuin tuo eka kuva. On talon pihapiirissä joten ei kannata mennä tonkimaan ihan kopteriin sisälle asti.
    Jos ajat Uudenkyläntietä idästä päin niin heti kohta metsikössä Lounamäentien jälkeen, keltainen talo vieressä.
    R1200GSA -09
  14. #3434
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    On talon pihapiirissä joten ei kannata mennä tonkimaan ihan kopteriin sisälle asti.
    Joku hämärä muistikuva on että olisin ennenkin nähnyt, mutta tämä ratkaisi sen että jätän menemättä.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  15. #3435
    Kiitos tekijöille Motocaching-sivustosta! Otin heti käyttöön kun sain prätkän alle ja nyt on jo muutama reitti käyty ajelemassa.
  16. #3436
    Lainaa Mary_ kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tekijöille Motocaching-sivustosta! Otin heti käyttöön kun sain prätkän alle ja nyt on jo muutama reitti käyty ajelemassa.
    Tervetuloa mukaan meidän kasvavaan joukkoon

    Toivottavasti sivustolta löytyy hyviä syitä ajella

    Itsellä on käynyt vähän niin, että on tullut ahnehdittua noita lähiseutujen kätköjä turhaan useampi joka kurvailukerralla. Nyt niitä pitää säästellä, ettei mulla ole taas kohta sormi suussa, kun miettii, että mihinkäs lähtisi ilta-ajelulle.
    ------
  17. #3437
    Sain pidettyä pienen kuuden päivän loman ihan kokonaan ilman töitä Lähdin sunnuntaina Espoosta ja tulin juuri äsken mökille Nummi-Pusulaan. Matkaa kertyi 2400km ja kohteita tuli käytyä 73 jos oikein laskin. Tuollainen keskimäärin 400km per päivä kuulostaa kovin vähältä, mutta ei oikeastaan ole, jos haluaa tutustua moneen paikkaan matkan varrella. Majoituspaikasta majoituspaikkaan meni joka päivä 9-10 tuntia.

    Oon nyt tosiaan kiitollinen kaikille kätköjä tehneille ja myös tyytyväinen, että tulin tehneeksi ton sivuston. Tää oli aivan huippukiva reissu. Oli tosi hyviä teitä, kaikensorttista nähtävää ja tapasin monenlaisia ihmisiä. Myönnän, että muutama paikka tuli kuitattua pikaisella kurkistuksella, mutta melkein kaikissa kävin ihan kaikessa rauhassa.

    Moni kohde oli ihan varsinaisia nähtävyyksiä, mutta suuri osa oli aivan mainioita "ei-nähtävyyksiä", joita ei varmaan mainita missään muualla. Sellaisia "pikku ykistyiskohtia" tässä laajassa maassa, mitä ei ilman kätköjä löytäisi ikinä.

    Oleellista reissun kannalta oli se, että minulla ei ollut kovinkaan paljoa aikaa suunnitteluun etukäteen. Tuohon tilanteeseen "joukko kätköjä koriin ja menoksi" oli todella helppo lähestymistapa. Latasin korin GPX:nä Tyreen, tein tarvittavat hienosäädöt ja latasin reitin Garminiin. Puhelimessa pidin yleiskarttaa koko ajan näkyvissä, jotta minulla oli suurin piirtein käsitys, missä päin olen ajelemassa.

    Puhelimen selaimessa oli myös päivän kori koko ajan auki. Siitä oli helppo katsoa, mitä seuraavaksi on tulossa sekä tietty tehdä lokimerkintöjä.

    Kiitos vielä kerran kaikista noista kätköistä. Menen nyt lämmittämään saunaa. Uskollinen matkakumppanikin on yltäpäältä kurassa ja täynnä ötököitä, mutta se saa odottaa huomiseen.
    ------
  18. #3438
    Hitto. Ensi vuosi lähenee vauhdilla!? Onko kätköporukalla intoa/ mielenkiintoa lähteä taas johonkin reissuun porukalla siinä kesän alussa? Helatorstai on taas toukokuun alussa joten sään puolesta se voi olla iso riski.
    Mitä jos lähtisi vasta kesäkuussa kun koulut on loppuneet?
    Ja mihinpäin sitä sitten lähtisi???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #3439
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hitto. Ensi vuosi lähenee vauhdilla!? Onko kätköporukalla intoa/ mielenkiintoa lähteä taas johonkin reissuun porukalla siinä kesän alussa? Helatorstai on taas toukokuun alussa joten sään puolesta se voi olla iso riski.
    Mitä jos lähtisi vasta kesäkuussa kun koulut on loppuneet?
    Ja mihinpäin sitä sitten lähtisi???
    Alustavasti kiinnostaa, riippuen miten aikataulu osuu.
  20. #3440
    Tottakai. Mutta tosiaan vasta kun koulut on loppu, viimeisillä viikoilla on ihan mahdotonta ehtiä mihinkään... Helaviikonloppukin sopisi mulle, mutta tosiaan säät on arvaamattomampia silloin.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  21. #3441
    Mä oon lähössä Puolaan ja Tsekkeihin vapun-helatorstain aikoihin. Kesäkuu ei sovi kun on työmatka jenkkeihin. Samoin jää pois mahollinen jutausreissu norjaan. Heinäkuun alkupuolella oon taas englannissa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #3442
    Aina kiinnostaa ja ehkä kesäkuulle hyvinkin saisi sopimaan jonkun reissun.Esim. keskiviikko illasta sunnuntai iltaan olisi varmaan melko helppo järjestää.

    Joku Norjassa piipahtaminen kiinnostaisi myös, mutta montakohan päivää siihen mahtaisi mennä, että ehtisi edes jotain vuonoa kurkkaamaan. Siis jos päivämatkat olisi jotenkin kohtuullisia, ettei ihan mitään kukonlaulusta myöhään iltaan sinkki kireällä meinikiä.
    ------
  23. #3443
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti

    Joku Norjassa piipahtaminen kiinnostaisi myös, mutta montakohan päivää siihen mahtaisi mennä, että ehtisi edes jotain vuonoa kurkkaamaan. Siis jos päivämatkat olisi jotenkin kohtuullisia, ettei ihan mitään kukonlaulusta myöhään iltaan sinkki kireällä meinikiä.
    Me ollaan oltu jutausreissuilla tyypillisesti 4-5 päivää Norjassa. Viimeksi ehdittiin käydä kolmella vuonolla eikä tarvinu ajaa sinkki kireänä. Siirtymiin mulla meni 3 pv/suunta kätköilyn ansiosta mutta jotkut ajo päivässä kotiin Suomen Lapista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #3444
    Kiinnostaa toki. Jospa Wikasaki olisi kuivunut ensi kesään mennessä.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  25. #3445
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Me ollaan oltu jutausreissuilla tyypillisesti 4-5 päivää Norjassa. Viimeksi ehdittiin käydä kolmella vuonolla eikä tarvinu ajaa sinkki kireänä. Siirtymiin mulla meni 3 pv/suunta kätköilyn ansiosta mutta jotkut ajo päivässä kotiin Suomen Lapista.
    Jutausreissujen ajopäivät ovat aivan liian pitkiä mun makuun! Mun vetämänä semmosia ei tule!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  26. #3446
    Tyhmä kyselee että mitä tarkoittaa jutausreissu?
  27. #3447
    Motskarivaellusta teitä pitkin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  28. #3448
    Lainaa Mary_ kirjoitti Katso viesti
    Tyhmä kyselee että mitä tarkoittaa jutausreissu?
    Esimerkiksi tämä:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...)-jaetaan-NYT-!
    R1200GSA -09
  29. #3449
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jutausreissujen ajopäivät ovat aivan liian pitkiä mun makuun! Mun vetämänä semmosia ei tule!
    Nyt oli jutausreissulla ihan kohtuulliset ajopäivät. Ekalla jutausreissulla ajettiin 400-500 kilsaa päivässä.

    Minkäslaiset päivämatkat teillä oli corsetouringilla?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #3450
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Motskarivaellusta teitä pitkin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 115 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1565105113114115116117125 ... ViimeinenViimeinen