Sivu: 119 / 119:sta EnsimminenEnsimminen ... 1969109117118119
Tulokset 3541:st 3551:een 3551:sta
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    karkeammat kumit alle ja tutustuisi paremmin sorateiden maailmaan.
    Niinp! Itsekin kiinnostaa nuo Itsuomen reitit ja tiet aika paljon!!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Niinp! Itsekin kiinnostaa nuo Itsuomen reitit ja tiet aika paljon!!
    Rajavyhykkeen reunaa ajeltii mnnkesn tuolla pohjoiskarjalassa... komeeta oli mets ja hienot tiet... tosin kuvia ei ehtiny ottamaan, kun ryhmnvetjt piti aikamoista kiirett
    Noh ens kesn taas
    SE
    Mulla oli viime kesn suunnitelmissa ajella tuo Suomen itisin seututie ja kyd poikkeamassa EU:n mantereen itisimmss pisteess.

En sitten kumminkaan uskaltanut, kun olen melko arka ajamaan soralla. Pelksin, ett menee hillittmsti aikaa, jos pdyn krttelemn irtosoralla. Muutenkin hirvitt ajella jossain korvessa yksinn, jos tuntuu ett etusesta katoaa pito mill hetkell hyvns.

sken pongasin matkaendurot.net:st kommentin "TKC70 taakse, eteen 80:n ja tulpat syvemmlle korviin...". Olisikohan tuollainen yhdistelm sellainen, mit kannattaisi kokeilla tonnisessa Versyksess? Tosin en viel katsonut, ett onko noissa kokoja, mutta muistelisin olevan.
    www.motocaching.net - antaa ajelemisen aihetta
    "TKC70 taakse, eteen 80:n ja tulpat syvemmlle korviin...". Olisikohan tuollainen yhdistelm sellainen, mit kannattaisi kokeilla tonnisessa Versyksess? Tosin en viel katsonut, ett onko noissa kokoja, mutta muistelisin olevan.
    Laita vaan TKC 80 molempiin pihin. Siihen ainakin lytyy kokoja. Kulutuskestvyys putoaa 3000 kilometriin about, mutta soralla pito on ainakin aika hyv.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Laita vaan TKC 80 molempiin pihin. Siihen ainakin lytyy kokoja. Kulutuskestvyys putoaa 3000 kilometriin about, mutta soralla pito on ainakin aika hyv.
    Osaatko hieman valaista, miksi 80 takana olisi parempi vaihtoehto kuin 70? Onko tuollainen "sekarengastus" noin yliptn kyseenalainen ratkaisu tai olisiko takana syyt olla mys parempi pito? Mulla kun ei ole kokemusta muusta kuin, ett on saman mallin katukumeja molemmat.

Sinns kuulosti kiinnostavalta laittaa 80 taakse, jos sill saisi vhn enemmn kilsoja. Toisaalta 3000 kilsaa voi riitt mulle ihan hyvin kokeiluksi ja oon tyytyvinen, kun saan taas Scorpion Trailit takaisin alle

Edit : ps. Tai siis sanoithan tuossa, ett "mutta soralla pito on ainakin aika hyv", mutta oliko sinulla muutakin mieless?
    Mulla oli viime vuonna puoli kes Michelin anakee wildit alla, olin niihin oikein tyytyvinen. Saattaa olla ettei ainakaan sileemp en tule alle. Hyv kompromissi rengas Asfaltti / sora.
    R1200GSA -09
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli viime vuonna puoli kes Michelin anakee wildit alla, olin niihin oikein tyytyvinen. Saattaa olla ettei ainakaan sileemp en tule alle. Hyv kompromissi rengas Asfaltti / sora.
    Noiden kuvio nytt juuri sellaiselta, jota haluaisin kokeilla, mutta vaikka ovat kompromissirenkaat, niin ei ole passelia kokoa mun kompromissipyrn
    oliko sinulla muutakin mieless?
    No siis tiedn aika monta tyyppi joilla on ollu TKC 80 molemmissa piss (Esim KTM SD 1290, Duke 690, Honda CBR600F -tsekkaa vaikkapa Alaska Moto Girl, ym ym) Ett usko sen olevan oikea/ parempi vaihtoehto.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Tnn lytyi merkinnn jlkeen tmmnen:
    " Database error when saving logging 07.02.2018 06.56.19 NEW l:null, c:8780, u:7275
    There was some sort of technical error. Please try again and if the problem persists, report the issue (preferably on the motocachig forum).
    When reporting, please copy the text on this page in your report - include the server time too.
    Server time: 2018/02/07 18:56:19,578"

Edit: Todennkinen syy erroriin oli hymi, ilman sit meni lpi.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Edit: Todennkinen syy erroriin oli hymi, ilman sit meni lpi.
    Ainakin tm johtui nyt kerrankin jostain motocachingin ohjelmakoodiin liittyvst asiasta, eik ollut mikn tietoliikennehikka, kuten yleens.

Yritin toistaa ongelmaa, mutta en ainakaan viel onnistunut. Muistatko viel, millainen hymi oli kyseess?

Login mukaan tosin nyttisi silt, ett virhe on tapahtunut siin vaiheessa, kun ktkn sivua on yritetty nytt uudelleen lokimerkinnn talletuksen jlkeen. Mahdollisesti ohjelma on ohjannut selaimen sivulle, jonka osoitteessa on mukana kieli, jolla ktk halutaan nhd.

Tuo on hieman mutkikas juttu, mutta voi hyvinkin liitty nimenomaan siihen, mill osoitteella sivulle oli tultu ennen lokimerkinnn tekemist. Tietyn kielen valitseva osoite on kyll sellainen, ett Googlen robotti poimii sen, mutta sen ei pitisi olla muuten nkyvill. Osaatko sanoa, olitko tullut ktkn sivulle Google-haun kautta tai jonkun tietyn linkin kautta?
  11.  
    Muistatko viel, millainen hymi oli kyseess?
    Hymi oli tm: 😉

Osaatko sanoa, olitko tullut ktkn sivulle Google-haun kautta tai jonkun tietyn linkin kautta?
    Tulin ktksivulle klikkaamalla ensin uusimmat lokimerkinnt ja sielt viimeisimmn lokimerkinnn tehdeen ktk, eli MP Messuja...
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
Sivu: 119 / 119:sta EnsimminenEnsimminen ... 1969109117118119