Sivu: 51 / 125:sta EnsimminenEnsimminen ... 41495051525361101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1501:st 1530:een 3725:sta
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Voi per. Mun pit opetella lukemaan ja mys opetella kellon ajat uudestaan.

Voisitko Pleksi poistaa sen mun huoltopyynnn ? Kiitos ja anteeksi
    Sen saa itsekin poistettua (itseasiassa tajusin juuri, ett mulla ei ole siihen hommaan passelia admin tykalua).

Toiminto on tosiaan vhn piilossa, mutta nin se ky:
    1) valikosta ensin : Omat / Omat lydt ja lokimerkinnt
    2) lokimerkinnn kohdalla "muokkaa"
    3) klikkaa "Poista lokimerkint" linkki
    Viimeksi muokannut: pleksi; 04.09.2015 klo 21:56. Syy: valikko selvennys
    www.motocaching.net - antaa ajelemisen aihetta
    Juu onnistu, kiitti. Oon vissiin aika vsyny kun sdn tuolla lailla. Koko pivn ajanu. Mutta onpa taas tullu nhty kaikennkist maisemaa.
    Juu onnistu, kiitti. Oon vissiin aika vsyny kun sdn tuolla lailla. Koko pivn ajanu. Mutta onpa taas tullu nhty kaikennkist maisemaa.
    Kiitos itsellesi, kun sdt! Hoksasin taas pari juttua, joita pit ehdottomasti kehitt.

Kehityksest puheenollen... tsekkaas, mun skeiset "lytyi" -merkinnt.
    Toi on aika hieno juttu ! Tuota pit kokeilla vaikka huomenna jos lytyy joku kuvattava kohde. Teitk tuon ihan Suskia varten

T ei liity varsinaisesti ktkilyyn muta laitetaan silti. Lysin imatran keskustasta perus hotellin ja kvin sken hyvll pizzalla. Lhin seuraavaan baariin, kerkesin ostaa jo bissen ennenkuin huomasin et jouduin oikein kunnon rkln. Voi hyv piv
    kki bisse ja jekku naamaan ja ulos !
    Teitk tuon ihan Suskia varten
    Ai niin... Kuinkahan mun nyt ky

Nyt kki uusi paikka ja Mkin taidan suunistaa jkaapille!
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jos alkais taas keskittymn noihin ulkomaiden ktkihin ... Pithn t nyt saada kyntiin rajojen ulkopuolellakin.
    Makkaranpaistossa Jack kysyi ktkreissua Viroon, moniko olisi tosta kiinnostunut? Jos 2-3 piv kiertelis siell... Toukokuussa 2016?
    Edit: Heti toukokuun alussa on Helatorstai, esim siihen? 5.5.-8.5.
    Olen kiinnostunut Viron reissusta ens kevn.
    Nytten en vaan ole sorkkinut konepyr kahteen kuukauteen! Tynantaja 'taatana' muutti Piispankylst It-Vantaalle josta johtuen pivt ovat venhtneet kiusallisen pitkiksi. Eik tm mahtava loppukes ole juurikaan houkutellut en typivien jlkeen sonnustautumaan ajoasuun, viikonloppujen vierhtess muiden harrastusten parissa.
    Kevll on intoa joten ajankohta sopii mulle vallan mainiosti;-) Siis, alustavasti: Mukana!
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Ai niin... Kuinkahan mun nyt ky

Nyt kki uusi paikka ja Mkin taidan suunistaa jkaapille!
    Ei krsi nyt paljon juoda ku aamulla on uudet reitit taas ajettavana.

Toimii toi kuvien katselu muuten hyvin ipadilla. Iphonella en meinannu saada zoomattua kunnolla idoksi mutta ehk sormet ei toimi en kunnolla kun on vsy.
    Lainaa Lohjalines kirjoitti Katso viesti
    Nytten en vaan ole sorkkinut konepyr kahteen kuukauteen! Tynantaja 'taatana' muutti Piispankylst It-Vantaalle josta johtuen pivt ovat venhtneet kiusallisen pitkiksi. Eik tm mahtava loppukes ole juurikaan houkutellut en typivien jlkeen sonnustautumaan ajoasuun, viikonloppujen vierhtess muiden harrastusten parissa.
    Kevll on intoa joten ajankohta sopii mulle vallan mainiosti;-) Siis, alustavasti: Mukana!
    Hyv ! Saatetaan saada hyv mr porukkaa kasaan.
    Lainaa Lohjalines kirjoitti Katso viesti
    Hienoa

Milts muuten sun silmiss nytt t ktkilytouhu nykyn? Aika paljon on tapahtunut sen jlkeen kun "alpha foorumilla" keskusteltiin siit, millainen saitin pitisi olla. Siis tietty olit aktiivisesti mukana senkin jlkeen, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen?
    tsekkaas, mun skeiset "lytyi" -merkinnt.
    Saaks noin tehd muutkin????
    Edit, nkjn saa... vhnks hienoo!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.09.2015 klo 00:44.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Teitk tuon ihan Suskia varten
    Pleksi EN tykk

Mut mit sen vli jos muut tykk, m osaan olla kattomatta kuvia kyll
    Niin... tykkk muut, ett laitetaan kuvia lokimerkintihin?

M oon ainakin tyknny kattella niit kuvia, mit porukka on linkittny. Suskin pointti kuitenkin liittyy enempikin siihen, ett on kivampi kyd kkill, kun ei ole nhnyt kuvia etukteen.
    M tykkn katella, toi on hyv juttu. Yleenskin kun nkee kuvia hienoista paikoista niin tekee mieli lhtee ite kattoo liven. Nyt kun pstiin aiheeseen niin mites videot ? Kuvasin tnn koko Parikkalan ptkn, oli nastaa ajella sora osuus.
    No l nyt kuitenkaan ota tt ihan tosissaan.

M oon ainakin tyknny kattella niit kuvia, mit porukka on linkittny. Suskin pointti kuitenkin liittyy enempikin siihen, ett on kivampi kyd kkill, kun ei ole nhnyt kuvia etukteen.
    Kyll min ainakin haluan nhd kuvia. Ei vaikuta minun hinkuun menn itse paikalle ainakaan vhentvsti, lhes poikkeuksetta vain lis mielenkiintoa.
    a.k.a. Purkkatukassa
    Yamaha FZ8-N

Jos ja kun motoktkily lhtee lentoon globaalisti, tulee olemaan paljon paikkoja, joissa itse ei voi kyd, mutta olisi hauskaa nhd kuvia.
    pleksi kyseli joku aika sitten, pitisik omia ktkj voida merkit lydetyiksi. Ehk se olisi hyv, jotta uusissa maissa saataisiin aikaan lokimerkintj.

Maan ensimminen ktkilij voi vain tehd ktkj - ei lyt mitn. Vhn sama tilanne kuin maailman ensimmisell faxin omistajalla :-)
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    pleksi kyseli joku aika sitten, pitisik omia ktkj voida merkit lydetyiksi. Ehk se olisi hyv, jotta uusissa maissa saataisiin aikaan lokimerkintj.

Maan ensimminen ktkilij voi vain tehd ktkj - ei lyt mitn. Vhn sama tilanne kuin maailman ensimmisell faxin omistajalla :-)
    Mun mielest on outoa ett omat ktkt saisi kuitata lydetyksi???
    Milloin se tehdn? Silloin kun ktk tehdn vai vasta seuraavalla kyntikerralla?
    Kyll ulkomailla ktkjen lytji tulee... Kunhan nyt saadaan se ensimminen.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Mun mielest on outoa ett omat ktkt saisi kuitata lydetyksi???
    Milloin se tehdn? Silloin kun ktk tehdn vai vasta seuraavalla kyntikerralla?
    Kyll ulkomailla ktkjen lytji tulee... Kunhan nyt saadaan se ensimminen.
    joo, on se munkin mielest luonnotonta :-)

Jotenkin vaan pitisi saada aikaan kriittinen massa, jotta ketjureaktio kynnistyy. MP-lehtiin buffausta? Viraalimarkkinointia? Miten?
    Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hnelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia kyttji sinnepin
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Vhn sama tilanne kuin maailman ensimmisell faxin omistajalla :-)
    Kunpa voisi puhua niiden kanssa, jotka myi ne ekat faxit. Olis vhn kysyttv...

Parilla foorumilla (ulkomailla) on joku muukin ottanut motocachingin esille. Molemmilla keskustelu stoppasi siihen, ett tuli pari kommenttia, ett on jo hyv sivusto... katso sielt. Toinen on sellainen, johon sivuston yllpitj lis kohteet ja toinen oli bestbikingroads.

Molemmat saitit on kieltmtt ihan hyvi, mutta omasta mielestni niiden sislt ei yll lhellekn sit, mit olette laittaneet motocachingiin Suomessa.

Omista avauksista foorumeilla on tullut lhinn "nice idea, good luck" kommentteja ja muutama kymmenen kvij. Pit varmaan vaan yritt kovemmin. Itse olen ajatellut, ett aloitukseen jossain maassa voisi olla kaksi tiet: a) lytyy sattumalta joku, joka alkaa tekemn ktkj. b) saadaan jonnekin seudulle sen verran ktkj, ett muutama innostuu.

Esim. USA:ssa on haasteena, ett siell on hillitn mr sivustoja, joista motoristien on tarkoitus lyt tapahtumia ja reittej. Suurin osa vaan on sellaisia, ettei niill ole ollut oikein edellytyksi kehitty ja ovat siksi jneet melkolailla "tyhjiksi". Nyt motocaching on tavallaan yksi "tyhj" saitti muiden joukossa.
    Viimeksi muokannut: pleksi; 06.09.2015 klo 02:15. Syy: typo
    Lainaa koutsi kirjoitti Katso viesti
    Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hnelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia kyttji sinnepin
    Hienoa! Mik tahansa kontakti voi tuottaa sen ratkaisevan tuloksen. Sit ei voi koskaan tiet.

Jos hn ei itse innostu tekemn ktkj, niin olisi aivan mahtavaa, jos saisi vaikka vinkkej paikoista. Sellaisia paikkaktkjen aiheita, jotka ei ole turistirysi, on tosi vaikeaa lyt netist. Reittej sentn lytyy jonkin verran.

Suurimmaksi esteeksi ktkn tekoon ainakin mulla on tullut se, ett ei tied, onko netist lytyneet tiedot ollenkaan ajan tasalla.
    Kalifornia onkin sellainen alue miss moottoripyrily on todella iso juttu! Varsinkin jollain muulla mp:ll ajaminen kuin HD:ll on siellpin erittin merkillepantavaa.... lhinn sen takia ett sielt lytyy niin valtavasti niit hyvi mutkateit. Youtube on pullollaan toinen toistaan parempaa videota sielt ja tlt.
    Sanoisinpa ett Kalifornia on isoin haaste ktkn tekijlle... ja ett saa lydetty edes muutaman sellaisen motoristin joka niit ktkj kuittaa!
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Nyt oli muuten tarkastettavana ktk... Eik ollu kyll suomalaisen tekem!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytk se tapahtuu????
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    En olisi yllttynyt vaikka mys Texasiin tulisi ktkj lhiaikoina ...
    Nyt oli muuten tarkastettavana ktk... Eik ollu kyll suomalaisen tekem!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytk se tapahtuu????
    Muutama USA:ssa asuva tosiaan rekisteritynyt (osa ilmeisesti taustaltaan suomalaisia). Ja nkjn vahvistusviestitkin menneet nyt muutosten jlkeen lpi roskapostisuodattimista.

Yhdell foorumillakin tuli taas positiivista palautetta.

Ehk t viel tst lhtee!

Muoks: T "eka" ktk oli varmaankin koutsin tuttavan tekem
    Joku vois tehd ktkt Eestin parista vesiputouksesta, ekalla olen kyny, toisella en.
    Olis mullakin sitten jotain kuitattavaa kun mennn Estoniaan ens toukokuussa.
    Kuka ottaa tehtvksi?? Jgala Juga ja Valaste Juga (tai Jgala waterfall & Valaste waterfall)
    Jgalasta lytyy kuvia vaikkapa tlt: Mika & Mikko ottavat varaslhdn
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Joku vois tehd ktkt Eestin parista vesiputouksesta.[/URL]
    M voin tehd.
    Kiva ett Yrmylikin on aloittanu ktkilyuran Valamossa.
    K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    jarilik.wordpress.com
    En olisi yllttynyt vaikka mys Texasiin tulisi ktkj lhiaikoina ...
    Tuli jo

Vhn pitempi reitti, kuin meidn reittiktkt keskimrin, kun Texasissa on kaikki suurempaa
  30.  
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Kiva ett Yrmylikin on aloittanu ktkilyuran Valamossa.
    Jep Ja mys ktkjen tekemisen Yrmyli on aloittanut. Pari kohdetta Viroon tulossa.
Sivu: 51 / 125:sta EnsimminenEnsimminen ... 41495051525361101 ... ViimeinenViimeinen