Sivu: 101 / 125:sta EnsimminenEnsimminen ... 519199100101102103111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3001:st 3030:een 3726:sta
    No huh huh

Pidn viel hieman tuumaustaukoa ja mietin, mit tmn koko asian kanssa tekisi.
    www.motocaching.net - antaa ajelemisen aihetta
    Toivottavasti sit Bertun tekem Emsalo reittiktk kukaan ei hyvksynyt. Olin juuri kirjoittamassa pitk sepustusta siit miten se rikkoo sntj kun se hvisi tarkastettavista.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 19.11.2016 klo 11:08.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti sit Bertun tekem Emsalo reittiktk kukaan ei hyvksynyt! Olin juuri kirjoittamassa pitk sepustusta siit miten se rikkoo sntj kun se hvisi tarkastettavista.
    Hyvksyin mutta laitoin saatteeksi kommenttia ett saattaa aiheuttaa keskustelua. Arvasin siis oikein. Mik tss nyt on htn?
    R1200GSA -09
    Emsalon paikkaktk on nyt arkistoitu. Viel olis toi Porkkala joka pitis ehdottomasti saada reittiktkksi... Paikkanahan Porkkalantien p on tysin mitnsanomaton eik milln lailla ktkn arvoinen.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 18.11.2016 klo 18:05.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Porkkalan niemesthn on laitettu jo lokakuun alussa huoltopyynt. Voiko joku muu muuttaa sen reitiksi kuin ktkn tekij? Tekij on kynyt ktksivuilla yli 90pv sitten eli jos liikett ei ny niin mun mielest Pleksi voisi tehd sen ominaisuuden sivuille ett ktkn voi plli ja duunata uudestaan. Tai deletoida tms.
    R1200GSA -09
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Pleksi voisi tehd sen ominaisuuden sivuille ett ktkn voi plli ja duunata uudestaan. Tai deletoida tms.
    Varmaan tekeekin, on kuulemma jonossa.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    En kyll ymmrr mit vikaa tuossa Emsalon reitiss on?
    Hyv ja mukava reitti ajella.
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    ^ Niin on. Ongelma oli se, ett siell oli jo aiemmin tehty paikkaktk, jossa ainoana ideana oli ajaa sinne tt ko. reitti pitkin. Eli tavallaa kyseess oli samat / pllekkiset ktkt.
    Riivi perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    ex Mrk (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lyhyesti, kun pit jatkaa tit...

Oli ktkn tekijn kanssa puhetta Emsalon paikkaktkst. Hn oli itse sit mielt, ett se olisi parempi reittin. Muuttaminen reitiksi ei ole ihan helppoa minullekaan, joten hn teki tilalle uuden reittiktkn. Nyt kartalla nkyy hyvin, ett siell on mutkatie tarjolla ja viel paikkaktkkin (Varlaxudden).
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Oli ktkn tekijn kanssa puhetta Emsalon paikkaktkst. Hn oli itse sit mielt, ett se olisi parempi reittin. Muuttaminen reitiksi ei ole ihan helppoa minullekaan, joten hn teki tilalle uuden reittiktkn. Nyt kartalla nkyy hyvin, ett siell on mutkatie tarjolla ja viel paikkaktkkin (Varlaxudden).
    Tm hyv . Toki tuollainen vhn hertt kummastusta, ett mitens nyt samasta tehdn uudestaan ktk, kun ei ole tiennyt taustaa. Nit aina sattuu kun ei olla ajatustenlukijoita . Hyv tiet, ett on tarkoituksella tehty / muutettu ktk. Olisi hyv muistaa aina kysy ja kummastella eik heti vet johtoptksi, mutta immeisi me kaik ollaan eik sit aina huomaa . *opetti saarnaa nuttura tiukalla* (voitte mys kuvitella sexyn bad-teacherin, jos se on mukavampi mielikuva ).
    Jlkimminen
    R1200GSA -09
    Jotenkin tulee sellanen kuva ett porukalla olis muka muutakin tekemist kuin kytt motocaching-sivuja. 5 ktk tarkastettavana ja 4 niist on ollut jo yli vuorokauden siell odottamassa tarkastajia. Noh, ei kai niit kukaan ajeliskaan...
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Kyll tuolla tnn tuli ajeltua.
    Ja on tuo sivustokin vlilehdell auki, mutta ei sielt ole tullut tarjolle kuin 2 kohdetta uusina.
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    No voe rhm. Tnnn paloi poroksi uuraisten autobaari. Rankka piv yrittjlle. Motoktkilijt varmaankin toivoo yhteen neen jaksamisia uuraisten suuntaan. Oli hieno ktk ja autobaari. Kvin kahvilla pari vuotta sitten ktkilless. Mites tuon ktkn laita nyt sitten Mennee varmaankin poistoon
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Mites tuon ktkn laita nyt sitten Mennee varmaankin poistoon
    Laitoinkin ko. ktkn kommentin tuosta surullisesta uutisesta. Menee varmaan arkistoon kunhan ktkn tekij huomaa asian.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Jotenkin tulee sellanen kuva ett porukalla olis muka muutakin tekemist kuin kytt motocaching-sivuja. 5 ktk tarkastettavana ja 4 niist on ollut jo yli vuorokauden siell odottamassa tarkastajia. Noh, ei kai niit kukaan ajeliskaan...
    Noku oli tss vhn muuta puuhaa... mut m nyt "uhrauduin" ja kvin vhn tarkistelemassa
    Aikalailla , kun on jotain tollasta silynyt, mit isot ketjut ei ole jyrnny, niin sitten sellainen palaa

Tuosta tuli mieleen muistuttaa, ett kommentilla ja huoltopyynnll on sellainen ero, ett huoltopyynnst lhtee tekijlle shkpostiviesti, mutta kommentista ei. Lissin siksi mys huoltopyynnn.

Toki kommentilla hoituu se trkein osuus, eli sivulta nkyy, ett kohdetta ei en ole. Ei siis mikn maailman trkein juttu, mutta ehk hyv tiet.
    M kyl varmaan nyt kaivan verta nenstni, mutta...

Mun mielest tuo uusin Porkkalantie Route 11247 -ktk on nyt vhn ongelmallinen. Tss on vhn sama tilanne kuin tuossa Emsalon ktkss: Meill on jo Porkkalanniemi-ktk, jonka ainoa "tarkoitus" on johdattaa motoristit ajamaan Porkkalantiet pitkin. Okei, se ktk olisi parempi reittiktkn, mutta se nyt on tehty paikkaktkn ja sille ei voi mitn. Emsalon tapauksessa ktkn tekij itse totesi, ett ktk olisi parempi reittiktkn, arkistoi paikkaktkn ja teki uuden reittiktkn. Tm on mun mielest okei. Mutta nyt tss Porkkalanniemen tapauksessa reittiktkn tekij on eri kuin paikkaktkn tekij ja paikkaktk on edelleen haettavissa. Lisksi uudessa ktkss vielp viitataan aiempaan ktkn "- Listietoja Porkkalanniemen tarjonnasta on 'Porkkalanniemi' -paikkaktkn sivulla. ", joten aiemman ktkn "poistaminen" poistaisi mys nm listiedot.

M en oikein tykk siit, ett tllaisia "pllekkisi" ktkj tehdn ("pllekkisi" siksi, ett vaikka ktkkoordinaatit eivt ole samat, niin ktkiss on kuitenkin sama idea, joten ne eivt tarjoa mitn "uutta") mutta mit muut ajattelevat??? Musta vaan on tosi hassua, ett jos tllainen on ok, niin vastaavasti jos on paikkaktk niin sinne voisi sitten periaatteessa tehd mys reittiktkn (jos kerran paikkaktkn, jonka ainoana ideana on sinne johtava ajoreitti, voi tehd reittiktkn, niin miksei muka voi tehd reittiktkj, jonka ainoana ideana on, ett se johtaa kivaan paikaan ). Mielellni kuulisin muiden ktkaktiivien mielipiteit asiasta.

muoks. Ja nyt tss en kritisoi niit reitti- & paikkaktkyhdistelmi, jossa on sek kiva reitti ett kiva paikka, jotka sitten ovat omina ktkinn. Ne ovat erittinkin ok mun mielest, koska sitten voi itse ptt ajeleeko vain vai haluaako tutustua mys paikkaan. Nyt on puhe niist ktkist, joissa on "vain" kiva reitti (tai kiva paikka), voiko niihin muka tehd molemmat erilaiset ktkt...
    Olen Maaemon kanssa samoilla linjoilla.
    Ansku
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Musta vaan on tosi hassua, ett jos tllainen on ok, niin vastaavasti jos on paikkaktk niin sinne voisi sitten periaatteessa tehd mys reittiktkn (jos kerran paikkaktkn, jonka ainoana ideana on sinne johtava ajoreitti, voi tehd reittiktkn, niin miksei muka voi tehd reittiktkj, jonka ainoana ideana on, ett se johtaa kivaan paikaan ). Mielellni kuulisin muiden ktkaktiivien mielipiteit asiasta.
    Ehk en ihan ymmrtnyt tuota, mutta mielipide tulee, kun pyydettiin

Porkkalan paikkaktkss on poikkeuksellista se, ett kyseess on oikeasti tie (=reitti), eik mikn mielenkiintoinen paikka. Tavallaan tllaisen paikkaktkn voi ajatella estvn sen, ettei kyseist erinomaista mutkatiet saada ikin nkymn kartalle. Jos nyt joku merkkaa kyseisen tien reitiksi, niin minusta se on aikalailla eri asia, kuin ihan vain pllekkinen ktk.

Tuostahan on tehty huoltopyyntkin, mutta (kuten nimimerkki klikkaamalla nkyy) tekij ei ole kynyt sivustolla pitkn aikaan, eik reagoinut huoltopyyntnkn. Kuvalinkkikin on rikki, eik ne postilaatikotkaan ole en ihan siin jrjestyksess, kuin kysymyksess oletetaan.

Nyt asia ratkeaa ksittkseni sill, ett vrntyyppisen tehdyn ktkn tilalle tehtiin uusi ja ainakin itse ehdotin sit kntpaikkaa lukittavaksi.

ps. Toki tss uuden ktkn kuvauksessa voisi vhn enemmn kertoa siit tiest.
    Viel tiedoksi, ett lukitusehdotusten toiminta on selitetty tuon sivun lopussa: https://www.motocaching.net/fi/instr...cId=instr_find

Erityisesti kannatta huomioida, ett ktk tulee takaisin julkaistuksi, jos lukitusehdotuksia poistetaan.

Joo... ei ole hyv tominnallisuus, mutta tein alunperin edes jotain silt varalta, ett saadaan "hvyttmyydet" siivottua, jos niit tulee. No, eip ole tullut ja sittemmin on tullut ajatus korvata lukitus sill, ett ktkj voidaan nest adoptoitavaksi, eli siirt yllpito (tai tarvittaessa arkistointi) jollekin muulle sellaiselta kyttjlt, joka ei ole en kuvioissa mukana.
    M oon tss samaa mielt kuin Pleksi, Porkkalanniemi on enemmn reitin kuin paikkaktkn arvoinen. Mutta taas toisaalta Sikaolmin paikkaktkss on hyvin kerrottu alueen historiasta ett olisi sli sit lukita.

Tarkistin eilen Porkkalanktk reitin ja annoin muutosehdotuksia. Tuollaisenaan ktkkuvaus on aika mitnsanomaton, siihen pit tekijn paneutua enemmn. Reittipisteit lis ja ktkkuvaus paremmaksi. Jos reitin ktkkuvaukseen saisi edes osan siit kuvauksesta mit lytyy paikkaktkst niin silloin paikkaktkn voisi lukita. Tm on nyt siis vain mun mielipide. Kommenttia porukalta, mit tehdn?

Teen reittiktkn tekijlle jossain vaiheessa yv:n parannusehdotuksia.
    R1200GSA -09
    M oon tss samaa mielt kuin Pleksi, Porkkalanniemi on enemmn reitin kuin paikkaktkn arvoinen. Mutta taas toisaalta Sikaolmin paikkaktkss on hyvin kerrottu alueen historiasta ett olisi sli sit lukita.
    Nin on. Siksi tm oli vhn ongelmallinen tapaus. Ja on edelleen, sill vaikka nyt ktkn teksti on muutettu, niin ei niit historiatietoja edelleenkn ole saatavilla, jos paikkaktk katoaa. Lisksi kun ktkn tulee kuittauksia, tuo gozan kommentti painuu jonnekin ketjun pohjalle ja nekin tiedot on huonosti saatavilla.

M olen ihan samaa mielt, ett Porkkalanniemi on parempi reittiktkn. Mutta thn pitisi mietti miten "muutokset" tehdn, jos on paikaksi tehty ennemminkin reitin vaativa ktk. Ei niihin kaikkiin voi vaan aina tehd uutta reitti ja joka kerta keskustella erikseen, ett mits siell nyt on tehty ja oliko nyt ktktekstit hyvi vai oliko toisessa ktkss paremmat ja ja... On ihan ok, ett ktkn tekij poistaa paikkaktkn ja tekee tilalle reittiktkn samoilla / lhes samoilla teksteill. Mutta jos joku muu tekee tmn "korvauksen" (kun vaikka alkuperisen ktkn tekij ei ole kynyt aikoihin sivuilla) niin mielestni pitisi silloin kunnioittaa alkuperist ktk ja yritt tehd edes samantasoinen ktkkuvaus uuteen ktkn (ei tietystikn saa kopioida alkuperist teksti, mutta yrittisi edes about saman infon saada uutenkiin tekstiin). Ja sitten se vanha ktk pitisi tosiaan saada katoamaan, ei niin ett se pyrii kuukausitolkulla odottamassa tarpeeksi huoltopyyntj ja sen aikaa meill on kaksi pllekkist ktk.
    Mutta thn pitisi mietti miten "muutokset" tehdn, jos on paikaksi tehty ennemminkin reitin vaativa ktk. Ei niihin kaikkiin voi vaan aina tehd uutta reitti ja joka kerta keskustella erikseen, ett mits siell nyt on tehty ja oliko nyt ktktekstit hyvi vai oliko toisessa ktkss paremmat ja ja...
    Ja sitten se vanha ktk pitisi tosiaan saada katoamaan, ei niin ett se pyrii kuukausitolkulla odottamassa tarpeeksi huoltopyyntj ja sen aikaa meill on kaksi pllekkist ktk.
    Tsskin mieless ktkn adoptointi on parempi kuin nykyinen lukitusehdotus. Uusi omistaja voi hoitaa asian loppuun asti, jos alkuperinen omistaja ei sit tee.

Tuleeko ktkn kuvauksesta uuden omistajan toimesta parempi vai huonompi, j nhtvksi siin vaiheessa, kun kohdetta ehdotetaan adoptoitavaksi, mutta saadaan ainakin yllpito jrjestetty.

Nythn tmn esimekkitapauksen kohdalla, on muutama asia hieman hassusti, vaikka ktkn kuvaus onkin hyv.

Kuvalinkin ja kysymyken vanhenemisen lisksi on sekin, ett "Parhaat paikat - ei kahvia" listalla (https://www.motocaching.net/fi/toplists/p/bestnocoffee) on sijalla 15 kohde, jonka kuvaus ko. listalla on "Paikka porkkalanniemeen vievn yleisen tien kntpaikka" Ehk oleellisempaa on kumminkin se, ett kyseist tiet ei ole parhaiden mutkateiden listalla.
    Lhetin reittiktkn tekijlle viestin tuosta Porkkalantien ktkst. Lainaus: Et esittele itse tiet milln tavalla, et kerro tien kunnosta etk mutkaisuudesta mitn. Et kerro nopeusrajoituksista etk reitin varrelle osuvista muista ktkist mitn. Mielestni se ei palvele ketn moottoripyrilijit milln tavalla.
    Minun tekemni kommentti katoaa nopeasti nkyvist kun lytj alkaa tulemaan (ja sit teksti saa kytt muutettuna tai suoraan kopioituna ktkn kuvauksessa)

Katsotaan miten ktkn tekij reagoi?
    Ja mun mitn mielest tuollaista ei olisi saanut pst lpi tarkastuksesta, syy: se ei siis todellakaan kerro litn itse tiest.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Ja mun mitn mielest tuollaista ei olisi saanut pst lpi tarkastuksesta, syy: se ei siis todellakaan kerro litn itse tiest.
    Jos lhetn suoraan hylkmn niin on aika rankka temppu. Tss tapauksessa hyvksyin kun pidin ajatusta reitist hyvn mutta laitoin yv:n parannusehdotuksia jotka ei kuitenkaan heti toteutunut mutta nyt nkjn kohteen kuvaus alkaa olemaan aika hyv. Mutta m olisin laittanut reitille muutaman reittipisteen ja ehdotinkin sit mutta tekij ei ole niit viel laittanut

E: viilattu teksti hiukan.
    R1200GSA -09
    Jos lhetn suoraan hylkmn niin on aika rankka temppu.
    Toki oikein esitettyn ei ehk sittenkn kovin rankka? Vai mitenkhn porukka sen tarkastuksen ja snnt ymmrt?

Esim. jos kohteesta ei ole kerrottu mitn, niin voi laittaa "Parannusvaatmuksen" perusteeksi snnn 1 ja kommentiksi "Juu tm on oikein hyv kohde. Kiitoksia! Kirjoita kuitenkin jotain kuvausta kohteesta, niin kyllhn tm hyvksytn. Lyhyempikin teksti riitt, kunhan selvi, millaisesta kohteesta on kyse."

Ehk tuo voisi kuitenkin olla parempi, kuin se, ett hyvksytn ja laitetaan vaan ehdotuksia. Vai mit mielt olette? Ainakin asia on yritetty esitell sivulla termill "vaaditaan parannusta sntjen perusteella", eik niin, ett on lopullisesti hyltty.

ps. Mynnn, ett menin itsekin hyvksymn kommentein, kun oli tuttu ktkn tekji ja olin luottavainen, ett asia saadaan kumminkin kuntoon.
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    jos kohteesta ei ole kerrottu mitn, niin voi laittaa "Parannusvaatmuksen" perusteeksi snnn 1 ja kommentiksi "Juu tm on oikein hyv kohde. Kiitoksia! Kirjoita kuitenkin jotain kuvausta kohteesta, niin kyllhn tm hyvksytn.
    Komppaan. Mit enemmn ktkntekijit tulee, sit todennkisemp on ett tehdyiss ktkiss on tysin mitnsanomattomia ja turhia kohteita tai esittelytekstiin ei ole paneuduttu lainkaan. Mun milest on trke ett tarjoamme laadukkaita ktkj l. sislt.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Ihmettelin tuossa, ett toimiiko ktkn lukitseminen ollenkaan. Etsin kyseisen kohdan koodista ja totesin, ett olin aikanaan ottanut "varman plle". Lukitseminen tarvitsee kuusi lukitusehdotusta Nyt tuntuu aika nololta koko ominaisuus. Sen siit saa, kun tekee jotain etukteen ennen kun sit tarvitaan.
  30.  
    jlik:in ja mun molemmat pyrt nyt tallissa. Kausi siis ohi. (toki tuolta saa helposti haettua pyrn ajelulle jos haluaa)... Nyt keskitytn ktkjen tekoon!
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 101 / 125:sta EnsimminenEnsimminen ... 519199100101102103111 ... ViimeinenViimeinen