Sivu: 13 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1333:sta
  1. #361
    Kaasuttelu ja jarruttelu oli päätyä turpakäräjille

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...37467_uu.shtml

    Haluan omalta osaltani sanoa, että Stadilaiset Turpakäräjät™ ei liity millään tapaa uutiseen eikä kannusta ketään vaarantamaan liikenneturvallisuutta.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  2. #362
    hahaha! Itse lueskelin kyseisen jutun kanssa aikaisemmin ja naureskelin emännälle että sinne ne olis Teboilille tullut käymään läpi tapahtunutta.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  3. #363
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    hahaha! Itse lueskelin kyseisen jutun kanssa aikaisemmin ja naureskelin emännälle että sinne ne olis Teboilille tullut käymään läpi tapahtunutta.
    No ei ois ainakaan ollut pulaa viisaista neuvoista ja fiksuista mielipiteistä.. toisin sanoen siis välittämisestä
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  4. #364
    Nyt kun tässä on kaikennäköistä messua ja jatkoa, ni saattaa unohtua että siihen perään

    toinen toista on heti vielä käräjät.

    Aiheena lienee heti kuumimpien messujuorujen jälkeen tulevan kesän letkaveturit ja hiilivaunut.

    Nyt saa vapaasti välittää ja avautua niistä asioista joita tänne someen ei voi kirjoittaa.

    Pojat pasilasta saattaa kyllä nauhoittaa puheet, mutta niillä tuskin lienee virallista todistusarvoa enää kesällä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  5. #365
    Huhujen mukaan pakilan mummot venailee niitä wanin lupailemia eväitä vieläkin......
    käräjöinti on mennyt viimeaikoina alaspäin (niinkuin sinkkinaru kun setä sininen osuu kohdalle)
    kävijöiden osalta,enemänkin vois porukkaa olla..eihän tossa kesällä enää edes tunne porukoita kun
    niin vähän on nähny talven aikana.... kesällä oli se kävijä ennätyskin,nyt kun ei pääse
    mopoilee,kun ei ole keliä (paitsi enduro miehillä,ja herra huurteella) ei pitäis olla siitä kii et porukat on ajelemassa,
    sitä paitsi se ikuinen maanantaina sataa aina pitää kyllä paikkansa...ei muuta kun enemän jenggii tebarille
    tehdään uus kävijä ennätys.....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  6. #366
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Olisihan se varmasti mukavaa tulla paikalle, mutta taidan olla kuskaamassa lapsia uimaan.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  7. #367
    Se on kawa97 just siitä talvesta kiinni kun tuolla on lunta. Kylmä eikä pysy pystyssä

    Viimevuonna maaliskuun alkupuolella alkoi ajokausi
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  8. #368
    Jotenkin nyt talvella tullut alkuviikko tungettua täyteen aamusta iltaan jotain pientä häppeninkiä. Onkos tänään porukkaa teboilille valumassa?

    Tänäänkin olisi vieraita tulossa illasta käymään, onneksi kohta alkaa kevät puskea ja sitten illat on varattu kaksipyöräiselle Kesällä tulee taas tebarilla juostua.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  9. #369
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä tuun ainaki
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  10. #370
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Joutuu skippaamaan... Molemmat muksut kipeitä
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  11. #371
    Lainaa Lowkku kirjoitti Katso viesti
    Se on kawa97 just siitä talvesta kiinni kun tuolla on lunta. Kylmä eikä pysy pystyssä

    Viimevuonna maaliskuun alkupuolella alkoi ajokausi
    juu kylmä on ja liukasta,koe ajolla sain moponkin jo nurin tyhjäkäynillä...
    ei pääse tebarille kun hävettää niin paljon.....mut aika vaisuu siellä näyttäs olevan, ei edes pitkis yksinään lupaa istuskella.jos toi ajokausi alkais maaliskuussa tarjoan pulla kahvit sille joka on maaliskuun ensinmäisenä maanataina
    tebarilla mopolla.siis oikealla ei millään alle 600cc...
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  12. #372
    Eissaatna.. mä vähän tajusin myöhässä
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  13. #373
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Eissaatna.. mä vähän tajusin myöhässä
    Kuitenkin haistelit liikaa pakokaasuja tallissa.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  14. #374
    Ehkä ne edellisen päivän otetut savut pyöri vielä päässä tukahduttaen viimeisenkin järjen rippeet.

    Eli ei mitään uutta
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  15. #375
    Vastavuoroisesti kysyn sinulta nimimerkki "Massajaska", että ootko sä jäätyny kiinni sen "Meriläisen" kanssa, kun ei ole kipparia näkynyt kahvilla.

    Vai etkö sä enää kaveeraa maakrapujen kanssa?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  16. #376
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti

    Vai etkö sä enää kaveeraa maakrapujen kanssa?
    Seiskan tietojen mukaan Jaskiss on nähty sunnuntaisin päänsärkyareenalla.
    (Vaimo ei taida antaa IVtä peräkkäisinä iltoina)

    Joten kymmenisen kiloa kevennetty yksosainen ratapatukka nähtäneen tositoimissa vasta kesällä.

    Ja rataennätykset paukkuu taas uusiin lukemiin.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  17. #377
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Seiskan tietojen mukaan Jaskiss on nähty sunnuntaisin päänsärkyareenalla.
    (Vaimo ei taida antaa IVtä peräkkäisinä iltoina)

    Joten kymmenisen kiloa kevennetty yksosainen ratapatukka nähtäneen tositoimissa vasta kesällä.

    Ja rataennätykset paukkuu taas uusiin lukemiin.
    Yeah! Ei oo päänsärkyä vaikka keskipulssi huitelee jossain 170 yläpuolella sunnuntai-iltaisin. Vähän on haasteellista harrastusten, duuni(e)n ja perhe-elon sovittaminen samalle aika-akselille, mutta eiköhän se tästä. Mä tähtään sinne maaliskuun ilmasille kahveille jos lumet vaikka sulais pois alta.

    Ratapäiviin on valmistauduttu hankkimalla ajoneuvo jossa vetokoukku.

    Ai niin, pitikö sitä meriläistäkin rempata?
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  18. #378
    Olikos tebarilla montakin orkkia,wani taas seuraamassa lätkää vai?
    No onneks toi sää tiedotus ei kovin hyvää lupaa.lunta, vettä,pakkasta ja lunta,ei pelkoo että "ajokausi" alkais
    maaliskuussa....(säästyy monta erkkiä,) tota pitkistä täytyy varoo se kyllä vois ajella jo silloin....
    mut onneks sekään ei muista enää et tebarilla on maanantaisin tapamiset......huhujen mukaan pasilan pojatkin
    jo kyllästyny käväsee tebarilla laskee montaks orkkii siellä on,kun ne voi laskea yks pasilan poika pelkästään
    ei tartte kahta (niikun yleensä)voivat laittaa niitä "täydennyspoliiseja".....aikovat sitten kun kausi alkaa vähän enenmän olla aktiivisimpia,niinkun viime vuonnakin
    joka maantai oli joko jäätelökauppias tai sivari vahvuuslaskentaa tekemässä....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  19. #379
    Nyt on lyhyen ajan sisään kolmesta eri suusta esitetty kysymys, että voitaisiinko aloittaa miitti tuntia aikaisemmin?

    Siis myös ens kesänä?

    Mä en ainakaan keksinyt yhtään perustetta miks tää nykyinen klo 20 olis parempi ku ehdotettu 19.

    Keksiikö joku muu hyvän syyn miksi ei voitais aikaistaa?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  20. #380
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Nyt on lyhyen ajan sisään kolmesta eri suusta esitetty kysymys, että voitaisiinko aloittaa miitti tuntia aikaisemmin?

    Siis myös ens kesänä?

    Mä en ainakaan keksinyt yhtään perustetta miks tää nykyinen klo 20 olis parempi ku ehdotettu 19.

    Keksiikö joku muu hyvän syyn miksi ei voitais aikaistaa?
    Voi tulla täältä landelta kiire, jos matka kestää jo melkein 40 min ja jotain haluais myös syödä ennen sinne tuloa.

    Toisaalta taitaa meikäläisen osalta ens kesä olla hetkeen viimeinen, kun ylipäätään pääsee kaffelle...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  21. #381
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Toisaalta taitaa meikäläisen osalta ens kesä olla hetkeen viimeinen, kun ylipäätään pääsee kaffelle...
    Itselle tuo 19 sopisi toki paremmin alkamisajankohtana, tuskin sieltä silti sen aikaisemmin poistuisi Kyllähän siellä vielä porukkaa on vaikka "vasta" klo 20 pääsisikin paikalle. Voisi tässä katsella porukan mielipiteitä hetken aikaa ja lyödä asian sitten lukkoon?

    Knaku, kevään käräjillä keksitään pulmaan kun pulmaan joku kikka
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  22. #382
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Mä en ainakaan keksinyt yhtään perustetta miks tää nykyinen klo 20 olis parempi ku ehdotettu 19. Keksiikö joku muu hyvän syyn miksi ei voitais aikaistaa?
    Doh, riippuu kuka kysyy / ehdottaa, olikos kenties emäntäsi??? Eiköhän toi startti oo ihan sama mihin sen asettaa, tulee kuka pääsee/kerkii... Jos on kesällä ajokelejä k.o. päivänä niin ehkä 20 on parempi l. better...
    -mut liika demokratia? Onko se hyvä? Tsiigaa ny vaikka ruåttalaisia, ei ne oikeen osaa päättää muusta kuin et harrikkakuskit on radikaaleja...
    MAD (mean absolute deviation)
  23. #383
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti

    Knaku, kevään käräjillä keksitään pulmaan kun pulmaan joku kikka
    Joo, tiedetään... mutta jos työt siirtyy vähintään 170km stadista, niin ei paljon tulla jutustamaan ellei sitten onnistu tekemään maanantait hajautettua ja käymään kahvilla matkalla töihin...

    Mutta sitä ei kannata nyt miettiä. Maaliskuussa ollaan viisaampia.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  24. #384
    Kyllä mulle tuo tunnin aikaistus passaa hyvin. Gukkuun tapaan tuskin sieltä aikaisemmin poistuisi, mutta se olis mahdollista. Mulla on nukkumaanmenoaika (tavoite) kymmenen maissa, joka on aina käräjiltä tullessa lähempänä puoltayötä. En nyt tarkoita, että aletaan mun unirytmin ja horoskoopin mukaan menoja säätämään. Kunhan kerroin. Kiviäkin kiinnostaa.

    Kesällä ei välillä päästä tunnissa edes sisälle asti kahville.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  25. #385
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Doh, riippuu kuka kysyy / ehdottaa, olikos kenties emäntäsi???


    -mut liika demokratia? Onko se hyvä? Tsiigaa ny vaikka ruåttalaisia, ei ne oikeen osaa päättää muusta kuin et harrikkakuskit on radikaaleja...
    A) kyllä sulla on meedion lahjat. Yks kolmesta oli nainen, vaikkakaan ei meidän kodinhengetär. Pitäiskö vielä varmistaa talkkarilta, että haittaaks se jos mä tuunki kesämaanantaisin vähän aikaisemmin himaan?

    B) onhan se taas tällä viikolla tehty hallituksen tasolta selväksi, että liika demokratia on perheestä.
    Pitäis vaan osata pitää turpa rullalla, maksaa jäsenmaksu ja ottaa kiitollisena vastaan mitä ylhäältä annetaan.

    C) voitaneen siis pitää sovittuna seiskaa. Ja ne jotka ei seiskaks kerkee ni tulee sit myöhemmin. Kuitenkaan kukaan seisklta tulleista ei oo ennen kasia ottanut hatkoja.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  26. #386
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mulle tuo tunnin aikaistus passaa hyvin. Gukkuun tapaan tuskin sieltä aikaisemmin poistuisi, mutta se olis mahdollista. Mulla on nukkumaanmenoaika (tavoite) kymmenen maissa, joka on aina käräjiltä tullessa lähempänä puoltayötä. En nyt tarkoita, että aletaan mun unirytmin ja horoskoopin mukaan menoja säätämään. Kunhan kerroin. Kiviäkin kiinnostaa.

    Kesällä ei välillä päästä tunnissa edes sisälle asti kahville.
    Mua kiinnosti En nyt ala horoskooppia kuitenkaan kyselemään

    Itse otan tavoitteeksi tulla edes kerran ensi kesänä käräjöimään
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  27. #387
    Seiska sopii vallan mainiosti. Samoin sopii nykyinen kasi.
    Simoniz
  28. #388
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    voitaisiinko aloittaa miitti tuntia aikaisemmin?
    Kiitos. Minäkin saavun useammin paikalle jos näin tehdään. Ehkä jopa 3 kertaa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #389
    Pakko kysyy tyhmiä mut mikä on äänestyksen tulos?,,,milloin tää seiskalta käytäntö alkaa,maaliskuun eka maantai vai?....ja millos se alkaa olee joka maanatai,sitten kun ajokausi alkaa vai? (toivottavasta ei ala ajokausi maaliskuussa tulee liian kalliiksi)
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  30.  
  31. #390
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    (toivottavasta ei ala ajokausi maaliskuussa tulee liian kalliiksi)
    Muistiinpanojeni mukaan kausi alkoi minulla viime vuonna helmikuun 25. päivä. En heitä vielä kirvestä kaivoon.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
Sivu: 13 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen