Sivu: 11 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1333:sta
  1. #301
    Minä voisin tulla näyttämään valoa, kun potkitte niitä mopoja..
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  2. #302
    Siis mitä, onko porukka jo luovuttamassa ajokautta 2014? Mä ainakin pyrin paikalle huomenna.
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  3. #303
    Lainaa Kaff kirjoitti Katso viesti
    Siis mitä, onko porukka jo luovuttamassa ajokautta 2014? Mä ainakin pyrin paikalle huomenna.
    Ei ajokausi lopu vielä pitkään aikaan. Ne on vaan nuo ratanahka vilukissat jotka lopettaa ajokauden siihen kun ensimmäinen lehti tippuu puusta.

    Jos en ihan väärin muista, niin viime vuonna käytiin katselemassa Aleksin joulukadun valoja mopoilla ja taisteltiin vapaista parkkiruuduista Senaatintorilla venäläisten turistibussien kanssa.

    Koska Tebarilla käy jengiä myös kolmosen ulkopuolelta voisi näihin miiteihin yhdistää myös urbaanikulttuuria.

    Jos viikon päästä on kelejä, niin voitais nähdä klo 18-19 silakkamarkkinoilla ja ajella sieltä kimpassa Pakilaan kaffeelle.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #304
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Koska Tebarilla käy jengiä myös kolmosen ulkopuolelta voisi näihin miiteihin yhdistää myös urbaanikulttuuria.

    Jos viikon päästä on kelejä, niin voitais nähdä klo 18-19 silakkamarkkinoilla ja ajella sieltä kimpassa Pakilaan kaffeelle.
    Periaatteessa hyvä idea, mutta tuonne mummojen sekaan tunkeminen ja ilmaisista maistiaisista tappeleminen kiinnostaa saman verran kuin lapiollinen p****aa. Kaupallisuudessaan samaa tasoa kuin joulumarkkinat ostoshelveteissä (eli ostoskeskuksissa). Molemmat ovat sellaisia tapahtumia, joita koitan välttää viimeiseen asti oman ja muiden viihtyvyyden takaamiseksi.

    Varsinkin kun samoja kalastajia on lähdes joka viikonloppu myymässä huomattavasti idyllisemmässä ja rauhallisemmassa paikassa samoja tuotteita...

    Mutta jutellaan tuosta kulttuurista illalla lisää.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  5. #305
    Nyt kun Porkkalan marjamummot tietää mistä sora lentää, niin eikös ole jo korkea aika käydä laittamassa myös Tölikan mummoille ruoto väärään kurkkuun?

    Minun missiona on tuoda touhuun enemmänkin 1900-luvun Sakilaishenkeä.
    Hyvä vaan jos Pasilasta käydään joka viikko katsomassa ketä tänään oli paikalla.

    Ne jotka ovat valinneet harrastuksekseen katumopoilun golffin tai purjehduksen sijaan, tullaan kuitenkin suuren massan silmissä liittämään aina löyhästi bombereihin ja prosenttijengeihin.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  6. #306
    Yritän tulla paikalle, lähen just hakeen mopoa huollosta, johan se kerkes 6 viikkoa siellä asumaankin. Saattaa mennä kasiin tai vähän ylikin että pääsen paikalle mahollisesti.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #307
    Mukana olen tänään.
    Simoniz
  8. #308
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Periaatteessa hyvä idea, mutta tuonne mummojen sekaan tunkeminen ja ilmaisista maistiaisista tappeleminen kiinnostaa saman verran kuin ......


    Mutta jutellaan tuosta kulttuurista illalla lisää.
    Jos nuo Tölikan mummot on näin ekana vuonna liian kova pala, niin voitais lähteä katsomaan miltä näyttää kehä ykkösen itäpäässä.

    Rohkeimmat voivat pysähtyä Aurinkolahteen kaffeelle.



    image.jpg
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  9. #309
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Rohkeimmat voivat pysähtyä Aurinkolahteen kaffeelle.
    Mieluunmin mä lähen aurinkolahteen kattelee auringonlaskua, kuin haistelee silakkaa ja kisaamaan mummojen kanssa kuka saa vikan saaristolaisleivän ja kapakalapaketin.

    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  10. #310
    Onkos tebarille porukkaa menossa kahvittelee ja renkaita potkii?
    Pärrä pajalla,osa hukassa,ja sitten vielä lupas sadetta,sokerista kun tehty on..
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  11. #311
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Taidan vaivautua paikalle, jos nyt ei ihan h***tisti tuu vettä... Onhan nyt kuun eka maanantai
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  12. #312
    ^ samat sanat
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  13. #313
    Nyt kun on vuorossa käräjien historiallinen ensimmäinen talvimiitti, niin ottakaa omat haarukat mukaan.

    Tiedä häntä, jos vaikka on parkkiksella maistiaisia ( kelistä ja kalaonnesta riippuen jotain Helsingintuomisia voi olla tarjolla).
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  14. #314
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    haarukat mukaan.




    Eikä ole sateestakaan tietoa
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  15. #315
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun on vuorossa käräjien historiallinen ensimmäinen talvimiitti, niin ottakaa omat haarukat mukaan.

    Tiedä häntä, jos vaikka on parkkiksella maistiaisia ( kelistä ja kalaonnesta riippuen jotain Helsingintuomisia voi olla tarjolla).
    Joojoo. Haarukoita ei näkyny, kuin mopoissa. Eikä sitä naposteltavaakaan saanut, kuin itse ostamana. Heittikö torimummot sut kalanruuaksi kolera-altaaseen?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  16. #316
    9 jeppeä ruokalaput kaulassa ja haarukat kädessä venas wanicon "ylläriä" nälissään
    lpoulta oli pakko ostaa omat eväät......kyllä wanilla on noitten mummojen kanssa ongelmia...
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  17. #317
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti




    Eikä ole sateestakaan tietoa
    Voi mikä kuva Haarukka miehet liikkeellä
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  18. #318
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Joojoo. Haarukoita ei näkyny, kuin mopoissa. Eikä sitä naposteltavaakaan saanut, kuin itse ostamana. Heittikö torimummot sut kalanruuaksi kolera-altaaseen?
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    9 jeppeä ruokalaput kaulassa ja haarukat kädessä venas wanicon "ylläriä" nälissään
    lpoulta oli pakko ostaa omat eväät......kyllä wanilla on noitten mummojen kanssa ongelmia...

    Sorry herrat,

    Ei ole vielä oikeen ollut kalaonnea, ku ei ole kerinnyt tuplabuukkausten takia koko markkinoille saatikka käräjöimään. Perjantaina ei luulis siellä enää olevan pahemmin ruuhkaa, kun mummot ja mammat on siihen mennessä kerinneet joulukalansa hankkimaan.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  19. #319
    Jep huhujen mukaan pakilan mummotkin ois odotellu sua parkkiksella haarukoiden kanssa
    Seuraavana käräjöinti päivänä tebarilla voi olla pakilan mummotkin venaamassa niitä eväitä,sana on kiirinyt
    Otetaanko ruokalaput ja haarukat mukaan
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  20. #320
    Nyt olis Pakilan ja Tölikan mummoille jotain kovaa kamaa tarjolla:

    Olen nyt viikon selannut noita Rice Rocket Racing sivustoja ja tullut siihen tulokseen, että ainakin varikon puolella minulla olisi lajille paljon annettavaa.

    ycf.JPG

    Veikkaan, että tallille löytyy aika nopeasti vapaahtoisia mekaanikkoja kun katselee kuvia missä seurassa sitä pääsee pörräämään.

    Mutta tuo sponsorien saanti voi olla isomman kiven takana. No toisaalta nyt on koko talvi aikaa ja ideoita otetaan vastaan.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  21. #321
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Nyt olis Pakilan ja Tölikan mummoille jotain kovaa kamaa tarjolla:

    Olen nyt viikon selannut noita Rice Rocket Racing sivustoja ja tullut siihen tulokseen, että ainakin varikon puolella minulla olisi lajille paljon annettavaa.

    ycf.JPG

    Veikkaan, että tallille löytyy aika nopeasti vapaahtoisia mekaanikkoja kun katselee kuvia missä seurassa sitä pääsee pörräämään.

    Mutta tuo sponsorien saanti voi olla isomman kiven takana. No toisaalta nyt on koko talvi aikaa ja ideoita otetaan vastaan.
    Nyt ei wanilla mee hyvin,oulunkylänkin mummot meinaa tulla tebarille maanantaina niitä" ilmasia" maistiaisia hakee....
    Otetaanko ruokalaput ja haarukat mukaan? pitkis tulee mopolla varmaankin kun vielä ajelee....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  22. #322
    Onko huomenna historian eka talvimiitti?

    Miehet saapunee paikalle mopoilla ja memmet peltilehmillä.

    😁
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  23. #323
    Nyt voidaan huomenna unohtaa silakat ja sillit.

    Sitä on meinaan vajaa viikko aikaa moottoripyörä.orgin syyskokoukseen ja nyt käydään kovaa vääntöä siitä kuuluuko .orgin tulevaisuudessa olla myös SMOTOn jäsen.

    Eli tervetuloa myös uudet naamat ja erityisesti ne jotka harkitsevat liittymistä jäseneksi, mutta eivät vielä ole saaneet siihen tarpeeksi hyvää syytä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  24. #324
    Jos muistaa eikä muita kiireitä ole, niin saavun paikalle.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  25. #325
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tulen peltilehmällä, kytkinosat mukana.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  26. #326
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä tuun mopolla.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  27. #327
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Miehet saapunee paikalle mopoilla ja memmet peltilehmillä.
    - ei oo kumpaakaan mutta saaks silti tulla? ...keventämään tunnelmaa...
    MAD (mean absolute deviation)
  28. #328
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä tuun mopolla.
    Mää tuun kanssa!
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  29. #329
    Tulossa olen....autolla.
    Simoniz
  30.  
  31. #330
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ketuttaa, kun ei ehdi. Tänään koko päivä on menty paikasta toiseen sievät vaatteet päällä, ja nyt pitää tehdä päivän työt illalla... Mutta mä oon niin hengessä mukana.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 11 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen