Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 95:een 95:sta
  1. #91
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    North Outdoorin 100% merino-alusasua on tullut käytettyä niin vilpoisella kuin kuumallakin kelillä. Varsinkin nahka-asun alla aivan loistava. Esimerkiksi kuumassa ilmassa nahkahousut ja -takki ei hiosta. Eikä myöskään tuoksu. Välillä vain tuulettumaan.
    Sen verran kuitenkin heikko että kerran jalkaan vetäessä housuun repesi pieni reikä.
    En kyllä ilman noita enää osaisi kerrospukeutua.
    saman firman villasukat säännöllisessä käytössä koko talven yleensä. extreme 70% menee normisukkana ja paksumpi 90% sitten kun pitää ulkona olla pitkiä aikoja jne. ainoa vika noissa ensimmäisissä, että kuluu kantapään päälle kalju läikkä liian nopeasti.. ja välillä martta mainitsee kun lattialla on mustia tumppuja, kun villaa sattuu irtoamaan käytössä. pittää vissiin sanoa sille että imuroi tiheämmin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #92
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on Woolpowerin ohuet merinovilla-kalsarit, on tosi toimivat. Niiden päälle kun laittaa Rukan Windstopperin, niin voi jumpe, että on hyvä kylmässä kelissä.

    Aiemmin ketjussa mainittu Rukan Outlast -kerrasto löytyy myös, mutta vaikka sekin on hiton hyvä, on merinovilla vaan parempi.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #93
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    TamSilk Kangasalla. Siellä on myös tehtaanmyymälä. Onhan niillä verkkokauppakin. Itse ostin myymälästä merinovillakerraston ja kaulurin. Hyvin ovat toimineet ja hyvältä tuntuvat pitää. Hinnat edullisemmat kuin näissä lainauksessa mainituissa. Laatueroista en tiedä, mutta nämä, joissa on merinovillan seassa 15% silkkiä, tuntuvat hyviltä.

    Itse olisin ottanut kokoa M, mutta myyjä sanoi, että otat kokoa S. Hyvä valinta! Nämähän aika lailla ovat venyväisiä. Ilman seassa olevaa silkkiä ilmeisesti olisi vaarana rikkoa asuste helposti...? Tai jotain sellaista olen kuullut.

    edit: Näitä merinovillsta tehtyjä vaatteita ei ihan hirveän usein kannata pestä. Tuuletuskin riittää.

    Tuo onkin mukavan lähellä Tampereelta niin täytyy käydä kun ehtii. Harmi että valikoimat vähän suppeat, mutta tilaan sitten loput muualta.

    Kiitoksia myös muille vinkkiä antaneille. Pakkohan näitä on koittaa kun niin paljon kehutaan ja itse en usko viilentävään vaikutukseen
  4. #94
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    TamSilk Kangasalla. Siellä on myös tehtaanmyymälä. Onhan niillä verkkokauppakin. Itse ostin myymälästä merinovillakerraston ja kaulurin. Hyvin ovat toimineet ja hyvältä tuntuvat pitää. Hinnat edullisemmat kuin näissä lainauksessa mainituissa. Laatueroista en tiedä, mutta nämä, joissa on merinovillan seassa 15% silkkiä, tuntuvat hyviltä.

    Itse olisin ottanut kokoa M, mutta myyjä sanoi, että otat kokoa S. Hyvä valinta! Nämähän aika lailla ovat venyväisiä. Ilman seassa olevaa silkkiä ilmeisesti olisi vaarana rikkoa asuste helposti...? Tai jotain sellaista olen kuullut.

    edit: Näitä merinovillsta tehtyjä vaatteita ei ihan hirveän usein kannata pestä. Tuuletuskin riittää.
    Joo, Tamsilkin koot ovat tasan päinvastoin kuin yleensä eli suurempia kuin mitä voisi merkinnästä luulla. Ja reilusti. Itselläni yhdet pitkätkalsarit jotka ostin sokkona kokonumeron perusteella. Ne voi vetää liki kaulaan saakka eikä tee edes ahdasta.... hihat lisäämällä saisi haalarin. Eli tuo myyjän kommentti on täysin oikein. Vähintään yhden koon pienempi, ja noista kalsareista olisi pitänyt olla kaksi numeroa pienemmät.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."
  5.  
  6. #95
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mulla on Woolpowerin ohuet merinovilla-kalsarit, on tosi toimivat. Niiden päälle kun laittaa Rukan Windstopperin, niin voi jumpe, että on hyvä kylmässä kelissä.

    Aiemmin ketjussa mainittu Rukan Outlast -kerrasto löytyy myös, mutta vaikka sekin on hiton hyvä, on merinovilla vaan parempi.
    Tuo Woolpower on ihan ykkönen. Se ei ole puhdasta merinovillaa vaan sekoite. Se on huomattavasti kestävämpää kamaa kuin puhdas/pelkkä merinovilla. Lisäksi tuo ei tunnu märältä samalla tavalla kuin puhdas merinovilla.

    Puhdasta merinovillaa en suostu enää päälleni laittamaan, mutta tuosta woolpowerista en luovu. Talviretkeilyssä todella mukavaa ja lämmintä. Kylmillä keleiläl toimii kesällä myös ajopuvun alla hienosti.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234