Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 95:sta
  1. #61
    Kuningaskuluttajakin noita testannut: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03...ituksen-mukaan

    Edelleen monessa tuo kutiavuus on ongelma. Kovin yksilöllistähän se toki on kenen herkkä hipiä siitä ottaa nokkiinsa nimim. aina tekninen t-paita merinovillan alla.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  2. #62
    ^ Kiitti linkistä!

    Mulla on kaapissa NorthOutdoorin villastot, en ole vielä kokeillut. Niistäkin näyttää olevan sellaista vähän coolimpaa ja warmimpaa sorttia. Sekin voi luoda erilaisia käyttäjäkokemuksia. Muutoinkin kerrastoja ostaessa kannattaa kyllä vähän hiplata matskua, millaista se on. Se, mikä on tarkoitettu cooliksi kosteudensiirtäjäksi, ei todellakaan lämmitä kroppaa kylmemmällä. Tietty se pakkauksistakin käy ilmi, mutta asiaa ei ole aina ilmaistu ihan suoraviivaisesti.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  3. #63
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Kuningaskuluttajakin noita testannut: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03...ituksen-mukaan

    Edelleen monessa tuo kutiavuus on ongelma. Kovin yksilöllistähän se toki on kenen herkkä hipiä siitä ottaa nokkiinsa nimim. aina tekninen t-paita merinovillan alla.
    Villaalusasujen kutiavuus johtuu villan luonnollisesta karheudesta. Valmistajilla on kyseiseen ongelmaan helppo ratkaisu, mutta se maksaa. Eli paremmat valmistajat ( lue kalliimmat tuotteet ) pehmentävät villalangan ennen kankaan kutomista. Tällöin kudotun langan pinta on pehmeä ja samoin myös kangas.
    Ei kiinnosta pätkääkään
  4. #64
    Noitahan on sellaisiakin, joissa sisäpinta on keinoainetta. Ihan aavistus kutittavuutta niissäkin tuppaa olemaan. Itse en oikein pysty puhdasta merinoa käyttämään, kutittaa, tai oikeastaan pistelee.
    Viimeksi muokannut: hidas57; 18.12.2014 klo 12:41.
  5. #65
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Kuningaskuluttajakin noita testannut: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03...ituksen-mukaan

    Edelleen monessa tuo kutiavuus on ongelma. Kovin yksilöllistähän se toki on kenen herkkä hipiä siitä ottaa nokkiinsa nimim. aina tekninen t-paita merinovillan alla.
    Kiitokset linkistä. Tuo selvitti aika paljon asioita joten ootellaan MP15-messujen tarjousta North Outdoorista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  6. #66
    Halvat ja huonot kutisee enemmän. Sovitin Varustelekan halpispaitaa ja kutitus oli kamala. Sitten löysin alkusyksyn alesta Rukan merinovillapaidan, tuntui paljon mukavammalta. Tosin siihen ilmestyi reikä rintaan 5:n käyttökerran jälkeen, en ollut ehtinyt pestä ollenkaan (joo, merinovilla ei helposti haise, ei tarvii/kannata pestä joka käyttökerran jälkeen). Sain takuuna uuden paidan. Voin suositella.
  7. #67
    Lainaa salmito kirjoitti Katso viesti
    Halvat ja huonot kutisee enemmän. Sovitin Varustelekan halpispaitaa ja kutitus oli kamala. Sitten löysin alkusyksyn alesta Rukan merinovillapaidan, tuntui paljon mukavammalta. Tosin siihen ilmestyi reikä rintaan 5:n käyttökerran jälkeen, en ollut ehtinyt pestä ollenkaan (joo, merinovilla ei helposti haise, ei tarvii/kannata pestä joka käyttökerran jälkeen). Sain takuuna uuden paidan. Voin suositella.
    Kiitos hyvästä vinkistä. Mä oon kanssa etsiny tarjouksia Rukan Moodystä (tulis sitten suosittua suomalaista).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  8. #68
    Eiköhän Rukka tule Aasiasta. Ruskovilla taitaa olla ainoa Suomessa valmistettu.
  9. #69
    Aclima. Mulla on ohuemmat ja paksummat versiot, ei kutise (mun päällä) eikä haise. Mukavat päällä. Kalliit mutta pirun hyvät.
  10. #70
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Kovin yksilöllistähän se toki on kenen herkkä hipiä siitä ottaa nokkiinsa nimim. aina tekninen t-paita merinovillan alla.
    Eikös tuo ole vähän tårta på tårta jos joutuu pitämään aina kahta alusasua päällekkäin?

    Minulla tuo merinovillan erinomaisuus perustuu juuri siihen, että ajoasun alla on vain yksi kerros jossa on kolme ominaisuutta. A) siirtää kosteutta B) tuntuu kuivalta iholla ja kuivuu nopeasti päällä kun päällysvaatteet on kuorittu c) ei ala haisemaan vaikka olisi useampana päivänä peräkkäin päällä ilman pesua.

    Siksi merinovilla sopii erinomaisesti tilanteisiin jolloin ei haluta kantaa mukana ylimääräisiä vaatekertoja.
    Esim. vaelluksella, veneillessä ja moporetkillä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  11. #71
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo ole vähän tårta på tårta jos joutuu pitämään aina kahta alusasua päällekkäin?

    Minulla tuo merinovillan erinomaisuus perustuu juuri siihen, että ajoasun alla on vain yksi kerros jossa on kolme ominaisuutta. A) siirtää kosteutta B) tuntuu kuivalta iholla ja kuivuu nopeasti päällä kun päällysvaatteet on kuorittu c) ei ala haisemaan vaikka olisi useampana päivänä peräkkäin päällä ilman pesua.

    Siksi merinovilla sopii erinomaisesti tilanteisiin jolloin ei haluta kantaa mukana ylimääräisiä vaatekertoja.
    Esim. vaelluksella, veneillessä ja moporetkillä.
    Juu samaa itsekin miettinyt. Tosin ei tuollainen tekninen t-paita ihan hirveesti tilaa/paksuutta tuo kerrastoon mutta tarvii toki enemmän niitä pesuja. Joko annan vielä mahdollisuuden ja vetelen paljaalla tuo villan kanssa kun saa parit peruskerrat alle tai sitten toista merkkiä kokeilen.

    Tosin sitten herää toinen kysymys, että menettääkö tuolla kombinaatiolla merinovillan etuja kun se ei ole ensimmäinen kappale vasten ihoa. Enemmän ehkä oleellista toki muissa aktiviteeteissä kun mopoilussa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  12. #72
    Lainaa Alter ego kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla hyvä puoti vain miehille, ja heistäkin vain tietyn kokoisille?

    Klikkasin linkkiä, valitsin Naisten aluspaidat, sitten Ohjeeseen, josta löytyy myyjän mukaan neuvot oikean koon löytymiseen. Jos on normaalivartaloinen, 40 numerokokoinen niin pituutta pitääkin olla kuin naiskoripalloilijalla eli 180 cm. No, he kyllä lupaavatkin että hihat ja lahkeet ovat riittävät.
    Huikeaa... Entä jos olisinkin tukeva mutta en lihava? Pituuteni pitäisi olla 195 cm... Huh, olisin melkoinen amazoni!



    Koko taulukko
    Meidän mitoitus on Suomalainen ja reilu. Yleisesti voi sanoa että hihat ja lahkeet ovat vähintäänkin riittävät.

    Miesten mitat:
    S 170CM HOIKKA
    M 178CM NORMAALI
    L 188CM NORMAALI
    XL 193CM TANAKKA
    XXL 210CM TUKEVA

    Naiset mitat:
    36 S 170CM
    38 M 175CM
    40 L 180CM
    42 XL 185CM
    44 XXL 195CM
    Itse painan noin 100kg ja pituutta mulla on 183cm ja XXL TOIMII mulla loistavasti tuolla North Outdoor merkillä ja noi mitat tarkoittaa et jos olet tanakka tai riski vaikkapa painoja nostellut niin valitse tanakka tai tukeva vaikkakin ohjeessa voisi olla enemmän infoa helpomman ymmärrettävyyden vuoksi.
    Itse valitsin reilun sopivan koon vaikka XL olisi mahtunut myös mutta valitsin kuitenkin mukavempana tuon paremmin itselleni toimivan reilumman koon ja ei kutita ja paranee vaan pesussa vaikka harvoin tarviikin pestä.
    Paras kerrasto mitä olen omistanut vaikka olen kokeillut kolme kertaa kalliimpaakin niin tämä on mitoitukseltaan ja kaikin puolin mun valinta ja näitä saa kolmet jonkun muun yksien hinnalla ja mitä reikiin tulee niin koit ja turkiskuoriaiset netin mukaan reikiä saattaa aiheuttaa merinovillaan eikä niinkään kuluminen monestikaan. Maalla jossa olen löytänyt kotoa koita niin säilytän varmuuden vuoksi merinovilla kerrastoni muovisissa vaatelootissa mitä saa halpis ym kaupoista ja eipä ole sen jälkeen tullut yhen yhtäkään reikää ja kaupunkikodessamme ei ole koi ongelmaa. Nuo koithan lentelee valoa kohti pimeällä kun aukaisee oven niin sieltä ne hyökää valoa kohti. Koitin sellaistakin jossa sisäpuoli oli keinokuitua ja ulkopuoli merinovilla ja täytyy todeta et keinokuitu pilasi koko tuotteen kun se oli kulmä ja vetoisan tuntuinen niin kuin kaikki keinokuitu kama. Itse luotan vain 100% merinovillaan ilman keinokuituja ja ainaki mitä ammattilehtien testiä olen lukenut viiden vuoden aikana useampia niin 100% merinovilla on voittanut muut kuus-nolla.
    Nuo mitat on ohjeita jos olet pituudeltasi niinki pitkä kuin 193cm niin valitse vähintäänki koko XL tai jos olet tanakka. Tosin selkeämmin ja enemmän voisi koko taulukossa olla neuvoa esim ihan vaikkapa painoluokka ja pituusluokka esim. Yli satakiloa painavalla tai sitten oikein pitkälle parimetriselle tarvii valita XXL koko jati jotakin tuohon suuntaan. Nykyään käytän vain North Outdoor merkin merinovillasukkia ajelussa niin kesällä kuin kauden kylminäkin aikoina kun valinnan varaa niistä löytyy ja niissä jalat ei palele tai hikoile kun valitsee joko ohuet 60% merinosukat kesäkäyttöön tai nuo missä on 30% merinovilla kun se riittää sukissa pitämään jalat mukavan tuntuisina ja kuivina. Minusta parasta mitä tällä hetkellä kaupoista saa ja hinnat on uskomattoman edullisia niin kaupois kuin tuolla nettikaupois kans.
  13. #73
    Tuntuu et suurin osa on alkanu siirtyä merinovilla kerrastoihin ja sukkiin myöskin kun selviää vähemmällä pukemisella ja edullisesti ainakin tuolla North Outdoor merkin kohdalla mitä on hyvin saatavilla nykyään onneksi. Se ei maksa liikaa ja sitä raaskii käyttää aina ja itse nykyään nukunki ne päällä kun ei palele eikä hikoile niissä. Ihmettelen vaan et miten oon tullu toimeen ennn ilman niitä mut kun muistelen niin ainahan sitä oli hiki päällä jo ennenkuin ehti päästä pyörän päälle kun sellasta skeidaa nuo muovikuidut on vaikka niillä olis mitä tahansa mainosmiesten keksimiä superlatiiveja ja teknisiä sanoja sekä hienoja keksittyjä nimiä yms vaatteet täynnä niin samaa muoviahan ne silti on ja hikoilu niissä on satavarmaa ja tuo kissakusen haju tulee jo kertakäytössä takuuvarmasti eikä tahdo lähteä pesussakaan pois. On toi aito luonnon tuote merinovilla aivan omassa sarjassa ja kuten joku olisko ollu MP-maailma nimitttikin merinovillakerrastoja A-luokkaan testissään minkä merinovilla taas voitti ylivoimaisesti niin kuin erä-lehdessäkin missä testaajat eivät enää halunneet laittaa keinokuitua edes päälleen merinovillaisen kerraston jälkeen kun sanoivat et ne tunti niin kalseilta. Heheh. Harmi et jotkut merkit tinkii laadusta ja pilaa keinokuiduilla omat merinovillakerrastonsa vai olisko se vaan myyntivoittojen takia lisätty keinukuitua sekaa mukamas yhdistämällä molempien hyvät puolet mut pilalle se menee ja kun halvemmalla tai samalla hinnalla saa aitoakin ainakin tuota North Outdoor merkkiä mikä on merinovillakaupan.fi mukaan Suomen myydyin merinovillakerrasto ja on se helppo uskoa kun kuningaskuluttajassakin North Outdoor sai eniten plussia ja vähiten miinuksia kalleimman tuotteen kanssa vaikka hintaero oli kaksin vai kolminkertainen varrattuna North Outdoor kerrastoon vaikka luotanki enempi MP-maailman ja Erä-lehden testeihin ammattimaisempina.
    Viimeksi muokannut: MPHDwesku77; 04.01.2015 klo 05:22.
  14. #74
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Kuningaskuluttajakin noita testannut: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03...ituksen-mukaan

    Edelleen monessa tuo kutiavuus on ongelma. Kovin yksilöllistähän se toki on kenen herkkä hipiä siitä ottaa nokkiinsa nimim. aina tekninen t-paita merinovillan alla.
    Mulla hyvin lievä alun ongelma parani kun valitsin reilumman koon enkä turhan tiukkaa kun tuntui et heti parani ja varmasti tuo joustoommel saattaa kiristellä jos valitsee liian pienen koon kun samahan se on muissakin vaatteissa jos koko on liian pieni kiin ahistaahan se. Silti reilumpi kokokin on mukavan ihon myötäinen mut sata kertaa mukavampi ja mulla ongelman syy oli toi liian kireä koko ja samahan se on kengissä jos on liian pienet kengät niin ei kauaa hymyilytä ja onneksi ainakin North Outdoorin koossa piisaa hihoissa ja lahkeissa ym mittaa ja tuntuu todellakin et siinä on Suomalaiset mitat kun monissa luissa tuntuu et on kaukoidän kippanamitat.
    Keinokuitujen jälkeen merinovilla on kuin lääkettä iholle ja sielulle kun ei kylmä ja hikoilu hatuta ja kolota joka paikasta enää ja flunssaki on nykyään itelläni niin harvinaisia kun tuntui et ennen oli aina nuhaa tai tai joku virus jylläämässä mut ei enää ja yksin kertaisesti en vain enää siedä palella ja hikoilla kun on siihenki yksinkertainen ja halpa apu olemassa lähellä...Tuttu erikoilääkäri sanoikin et kylmämlähtee jalkoja pitkin ylöspäin ja aiheuttaa mm eturauhasvaivoja ja kylmettymistä muutenkin ja merinovilla oli hänen suosituksensa ja hänellä oli kuulema North Outdoor merkkiä mitä hän neuvoi netistäkin saatavan tilattua hyvin edullisesti. Hän käytti niitä pyöräillessä ja ym. on niitä varmasti muitakin hyviä merkkejä mut hinta onkin helposti minin kertainen ja en halua maksaa liikaa tämmöisenä aikana kun ei ole pakko ja onhan se ymmärettävää et kun joka myy paljon voi myydä halvemmalla kuin se joka myy vähän ja kalliilla. Tänään tein mönkijällä lumityöt ja olin monta tuntia ulkona ja merinovilloissa tarkeni ja hikoilu haihtui eikä kosteus muodostanut kylmää vaan merinovilla lämmitti hikoillessakin mihin muut ei pysty. Enää ei ole ulkoilu keleistä kiinni kun on tarpeeksi merinovillaa päällä niin sillioin liikkuminenkin on paljon mukavaa.
    Viimeksi muokannut: MPHDwesku77; 09.01.2015 klo 22:11.
  15. #75
    Merinovillaa on hyvä olla n. 70% ja loppu muuta tekstiiliä sillä muuten tulee reikiä. Ensin epäilin koita tai meidän Manu-pupua syylliseksi mutta valistauduin vaellusnetin sivuilla jossa törmäsin tähän reikiintymisjutskaan.
  16. #76
    Mulla on kokemusta muutamasta puhtaasta merinovillasta tehdystä kerrastosta ja ei kyllä pysty kehumaan yhtään. Mun mielestä ne tuntuu heti kosteilta ja kulutuskestävyys on olematonta.

    Sen sijaan itse olen mieltynyt tuollaiseen sekoitekankaaseen ja palannut aina uudelleen niihin. Viimeiset vajaa parikymmentä vuotta olen käyttänyt whool poweria, sitä parempia en ole löytänyt mistään. Alla ihan puhtaasti tekninen kerrasto siirtämässä kosteutta iholta pois. Samaa testasin puhtaan merinovillan kanssa eikä tuntunut mukavalta, ilman tuollaista teknistä kerrastoa merinovilla tuntui vielä enemmän märältä heti kun liikkui vähänkin enemmän.

    Tuultahan tuo ei pidä ollenkaan eli jos takki ja housut ei toimi, tuo ei ole lämmin.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  17. #77
  18. #78
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    Mulla on juri tuo ja sitten tosi kylmille keleille 400 grammainen. Se tosin on niin kuuma ettei se päällä harrasteta mitään liikuntaa. Takin alla mukava kylmällä kelillä.

    Juuri noita olen ostanut useita vuosien saatossa sekä housuja että puseroita, välillä vaihtui tuotteen nimi, mutta aina yhtä laadukasta tavaraa.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  19. #79
    Kannattaa tosiaan satsata laatuun. Huono kuminauha tai leikkaukset ja halvalla tehty kostautuu ja hermot menee. Olen kanssa uusia ajatellut, itse ostan devoltin merinovillat kunhan jossain on tarjouksessa.
    Viimeksi muokannut: Peking; 12.07.2016 klo 00:17.
    ZZR1400
  20. #80
  21. #81
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mites toi kestävyys? Joku on valittanu että on alkanu revetä joidenkin pesukertojen jälkeen.
    North Outdoor paita itselläni vuoden ahkeralla käytöllä kulunut aivan reikäiseksi. Tiedäsitten löytyisikö kestävämpää, muutoin mainio tuote. Ei hiosta eikä kutita. Tosin olen käyttänyt aivan tyytyväisenä karkeinta virkamiestappelijasotilasvillapaitaakin ihoa vasten. Prismasta ostin alesta kympillä.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  22. #82
    Ostin talviajelua varten Varustelekasta merinovillaiset alusvaatteet (kalsarit, aluspaita, sukat) sekä villapaidan ja kypärähupun. Niiden päällä oli fleecepusero ja -housut sekä päällimmäisenä normi Rukkan ajopuku. Sillä varustuksella ajelin viime tammikuussa viikon verran (~2600km) etelärannikolta Keski-Suomen kautta Saariselälle ja idän kautta takaisin. Pakkasta oli viimeistä ajopäivää lukuun ottamatta noin -15°C. Ei tullut kylmä eikä toisaalta hiostanutkaan. Vaikka pidin samoja alusvaatteita koko matkan ajan, ne eivät alkaneet haista. Minkäänlaista kutinaakaan ei esiintynyt. Sikäli voi suositella niitä.

    Kesällä en ole kokeillut niitä, mutta ovat ilmeisesti silloinkin käyttökelpoiset.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  23. #83
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    North Outdoor paita itselläni vuoden ahkeralla käytöllä kulunut aivan reikäiseksi. Tiedäsitten löytyisikö kestävämpää, muutoin mainio tuote. Ei hiosta eikä kutita. Tosin olen käyttänyt aivan tyytyväisenä karkeinta virkamiestappelijasotilasvillapaitaakin ihoa vasten. Prismasta ostin alesta kympillä.
    Vanha, jo kulunut tosiasia on ettei halvalla saa hyvää.... Tai voi saada jos se hyvä on hyvässä tarjouksessa

    Tosiasia joka vaikuttaa eniten merinovilla tuotteen kestävyyteen on yllättääen materiaali.
    Merinovilla on ns kauppanimi, mutta merinovillaa on myös erilaatuja, vaikka se periaatteessa tulee jopa samasta lampaasta.
    Erona on villakuidun pakusuus.... halvin ja paksuin villa on lampaan selkäpuolella ja hanurissa. Se on lyhytkuituista ja ollut eniten auringolle, sateelle, paskalle ja hyönteisille alttiina. Ennen jatko käsittelyä, tämä villa muistuttaa PataPataa... teräsvillaa.... tätä villaa lammas tuottaa noin 80%.... tästä normaalisti tehdään ns. paksut, halvat villatuotteet, kuten 5 € sukat ja paksut villapaidat.
    Paras ja kallein villa on lampaan vatsapuolella... se on "silkin"pehmeää, ohutta ja pitkä kuituista. Tästä villasta tehdään monisäikeistä ja ohutkuistuista lankaa, jonka kestävyys on erittäin hyvää.... ja tämä maksaa 10-20 x enemmän kuin tuo halvin selkäkarva..... tällaista laatuvillaa lampaasta saadaan noin 5-10%...
    Ei kiinnosta pätkääkään
  24. #84
    Mitkä myy Suomessa valmistettuja tuotteita ? Ilmeisesti ainakin;

    https://www.merinovillakauppa.fi/
    https://webshop.ruskovilla.fi/

    Noita "Design in Finland" juttuja nyt on kaikkialla
  25. #85
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Mitkä myy Suomessa valmistettuja tuotteita ? Ilmeisesti ainakin;

    https://www.merinovillakauppa.fi/
    https://webshop.ruskovilla.fi/

    Noita "Design in Finland" juttuja nyt on kaikkialla
    TamSilk Kangasalla. Siellä on myös tehtaanmyymälä. Onhan niillä verkkokauppakin. Itse ostin myymälästä merinovillakerraston ja kaulurin. Hyvin ovat toimineet ja hyvältä tuntuvat pitää. Hinnat edullisemmat kuin näissä lainauksessa mainituissa. Laatueroista en tiedä, mutta nämä, joissa on merinovillan seassa 15% silkkiä, tuntuvat hyviltä.

    Itse olisin ottanut kokoa M, mutta myyjä sanoi, että otat kokoa S. Hyvä valinta! Nämähän aika lailla ovat venyväisiä. Ilman seassa olevaa silkkiä ilmeisesti olisi vaarana rikkoa asuste helposti...? Tai jotain sellaista olen kuullut.

    edit: Näitä merinovillsta tehtyjä vaatteita ei ihan hirveän usein kannata pestä. Tuuletuskin riittää.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  26. #86
    North Outdoorin 100% merino-alusasua on tullut käytettyä niin vilpoisella kuin kuumallakin kelillä. Varsinkin nahka-asun alla aivan loistava. Esimerkiksi kuumassa ilmassa nahkahousut ja -takki ei hiosta. Eikä myöskään tuoksu. Välillä vain tuulettumaan.
    Sen verran kuitenkin heikko että kerran jalkaan vetäessä housuun repesi pieni reikä.
    En kyllä ilman noita enää osaisi kerrospukeutua.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  27. #87
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Sen verran kuitenkin heikko että kerran jalkaan vetäessä housuun repesi pieni reikä.

    Kas kummaa, että miun vastaavissa housuissa on samasta syystä syntynyt repeämä...
  28. #88
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kas kummaa, että miun vastaavissa housuissa on samasta syystä syntynyt repeämä...
    Minulla tuli siitä syystä että vedin voimalla jalkaan ja kangas venyi antaen lopulta periksi. Voisin sanoa että oma vikani. Hyvä asuste tuosta huolimatta.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  29. #89
  30.  
  31. #90
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Minulla tuli siitä syystä että vedin voimalla jalkaan ja kangas venyi antaen lopulta periksi. Voisin sanoa että oma vikani. Hyvä asuste tuosta huolimatta.
    Sama vika, puin niitä kalsareita kuin farkkuja...
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen