Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 95:sta
  1. #31
    Kulutuskestävyys on varmaankin huonompi kuin keinokuituisissa. Minulla on housuissa tullut yksi reikä vuoden käytön jälkeen. Enkä edes tunnista mikä sen olisi aiheuttanut.
    -juha-
  2. #32
    Lainaa juhhyto kirjoitti Katso viesti
    Kulutuskestävyys on varmaankin huonompi kuin keinokuituisissa. Minulla on housuissa tullut yksi reikä vuoden käytön jälkeen. Enkä edes tunnista mikä sen olisi aiheuttanut.
    Pesukone? Jos samassa ajossa on ollut asusteita auki olevalla vetoketjulla.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  3. #33
    Under armourin cold gear. Nämä on oikeasti hyvät ja lämpimät. Saa satunnaisesti urheiluliikkeistä tai amazon.co.uk sta.
    XX
  4. #34
    Lainaa Alter ego kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla hyvä puoti vain miehille, ja heistäkin vain tietyn kokoisille?

    Klikkasin linkkiä, valitsin Naisten aluspaidat, sitten Ohjeeseen, josta löytyy myyjän mukaan neuvot oikean koon löytymiseen. Jos on normaalivartaloinen, 40 numerokokoinen niin pituutta pitääkin olla kuin naiskoripalloilijalla eli 180 cm. No, he kyllä lupaavatkin että hihat ja lahkeet ovat riittävät.
    Huikeaa... Entä jos olisinkin tukeva mutta en lihava? Pituuteni pitäisi olla 195 cm... Huh, olisin melkoinen amazoni!



    Koko taulukko
    Meidän mitoitus on Suomalainen ja reilu. Yleisesti voi sanoa että hihat ja lahkeet ovat vähintäänkin riittävät.

    Miesten mitat:
    S 170CM HOIKKA
    M 178CM NORMAALI
    L 188CM NORMAALI
    XL 193CM TANAKKA
    XXL 210CM TUKEVA

    Naiset mitat:
    36 S 170CM
    38 M 175CM
    40 L 180CM
    42 XL 185CM
    44 XXL 195CM

    Tuo mitta taulukkoa pitää lukea niin että mikä täyttyy ensiksi. Esim. jos on tanakkaa ja 165 cm pitkä niin kannattaa valita XL, tai jos olet hoikka ja 2 metriä, niin ainakin XL kannattaa valita. Huomattavaa on myös, että villa venyy 70% ja kun mitat on reilut voi valita senkin mukaan tykkääkö väljästä vai napakasta.

    Meidän villa on Australilaista Woolmarkin villaa, joten laatu on parasta mahdollista. Yhdistettynä suomalaiseen mitoitukseen ja suunnitteluun, niin North Outhdoor on nyt markkina ykkönen suomessa muutamassa vuodessa. Hinta on painettu kipurajalle, verkkokauppana meillä ei ole myymälä kuluja. Tiedän tuotteen neljän vuoden rankan testauksen jälkeen erinomaiseksi ja tätä on ihan oikeasti kiva myydä. Me käymme messuilla syksyllä ympäri keskeistä suomea ja tuolta voit lukea http://www.merinovillakauppa.fi/blogi.html ,missä liikumme, niin voit tulla keskustelemaan kansamme(julkaistaan myöhemmin aikataulu) ja tottakai sähköpostitse http://www.merinovillakauppa.fi/2

    Me emme ole pelkästään kauppa, vaan myös opastamme myös käyttämään merinovillaa oikein. Meille asiakas tyytyväisyys on aina etusijalla, siksi haluamme palautetta, jotta voimme palvella teit paremmin. Tärkeintä on oikaista vanha väärä käsitys, että villan alle pitäisi laittaa jotain keinokuitua, EI TODELLAKAAN koska näin menetetään villan paras ominaisuus hengittävyys jonka iholle saat. Vain alle 3% ihmisistä kokee meidän villan kutitavaksi ja silloin laitettava jotain muuta alle, näin saadaan edes lämpöominaisuus käyttöön. Henkilökohtaisesti olen villa allerginen ja atopikko, mutta merinovillalla olen saanut ihoni kuntoon, koska se ei hiosta.

    Oikein käytettynä merinovilla kestää vuosi vaikka on ohut, meiltä saa aina hoito ohjeen mukaan, jotta tuotteesi olisi pitkä ikäinen. Vetoketjut ja panssarit voivat tietysti hangata ohuen villan rikki, mutta silloin villa alle ja jotain kestävämpää väliin.

    Kiitos positiivisesta palautteesta, se kannustaa meitä entistä parempaan palveluun. Oikeilla varusteilla kaikki kelit ovat ajokelejä. Nautinnollisia ajohetkiä kaikille

    Terveisin Merinovilla kauppias Antti
  5. #35
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Merinovillan ainoa huono puoli on se, että kun kerran on testannut merinovillakamoja, niin muita ei suostu enää pitämään päällään.
    näin on näreet. aivan loistava asuste. olen käyttänyt goretexin alla vielä 15 asteen keleissä.
    keväällä kaveri suositteli, enkä muita alusasuja ole käyttänyt sen jälkeen. ovat hieman tyyriimmät hankkia, mutta käyttömukavuuden ja toimivuuden kautta maksavat itsensä takaisin eka käyttökerralla.
    north outdoor oli merkki ja kustansi jotai 60 ekua tarjouksessa
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  6. #36
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    näin on näreet. aivan loistava asuste. olen käyttänyt goretexin alla vielä 15 asteen keleissä.
    keväällä kaveri suositteli, enkä muita alusasuja ole käyttänyt sen jälkeen. ovat hieman tyyriimmät hankkia, mutta käyttömukavuuden ja toimivuuden kautta maksavat itsensä takaisin eka käyttökerralla.
    north outdoor oli merkki ja kustansi jotai 60 ekua tarjouksessa
    Samaa mieltä. Itsellä Rukan merinovillat.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  7. #37
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    näin on näreet. aivan loistava asuste. olen käyttänyt goretexin alla vielä 15 asteen keleissä.
    keväällä kaveri suositteli, enkä muita alusasuja ole käyttänyt sen jälkeen. ovat hieman tyyriimmät hankkia, mutta käyttömukavuuden ja toimivuuden kautta maksavat itsensä takaisin eka käyttökerralla.
    north outdoor oli merkki ja kustansi jotai 60 ekua tarjouksessa
    Yhdyn täysillä tähän mielipiteeseeen. Myös merinovillat (sama merkki) tän kesän ajoissa olleet käytössä. Toimii hyvin myös kesä kuumalla. Ei tartu iho ajopukuun pitää myös ihon kuivana, niin sateella, kuin tosi kuumassa ajokelissä. Ilmeisesti toimii myös kylmässä kelissä villan ominaisuudella.
    Enää en muita käytä ajoasun alla. Eihän tähän merinovillan löytämiseen mennyt kuin vajaat 30 vuotta. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan.

    Mutta huippu hyvät on. Vielä on kesää ja kilsoja edessä.

    Täältä orgin sivuilta saa monet hyvät vinkit kun näitä lueskelee.......
    rengas
  8. #38
    (Melkein) kaikkea on tullut kokeiltua, mut kuumalla kelillä liputan kyllä pitkähihaisten/-lahkeisten coolmax- alusasujen puolesta, varsinkin Core-puvun alla ( Rukka Armas) - kun pidemmälle matkaan ei yleensä mahdu kuin se yksi päällä kulkeva puku...

    Itselle paras on ollut noista Haqlöfs tai X-Bionic. Esim Klim'n vastaava on hiukan liian tuhti makuuni - ja kokemusta on +39C asti... Silloin tosin ei Armaani alla kyllä toimi enää mikään...
    Rukan Outlast on myös perhanan hyvä monessa kelissä, kun materiaalin ominaisuuksiin kuuluu ilmeisesti eristävyyden säätely.
    Rukan merinovilla on itselläni ollut käytössä lähinnä viileämmissä keleissä, mutta mulla outlast - alusasu toimii kyllä paremmin.

    Muuten kuumalla kelillä ehdoton peli on kyllä mesh-takki, jonka läpi ilma virtaa jo kävelyvauhdista alkaen. Ja alle se coolmax-alusasu. Suosittelen! Omani ( Alpinestars ) tilasin epsanjasta, kun täältä niitä ei pari vuotta sitten tuntunut oikein löytyvän...
  9. #39
    Merkillisiä nuo alusasut. Kolmisen vuotta sitten hommasin merinovillaisen alusasun (tai ainakin sellaisena mainostetun) tarkoituksenani löytää lämmin kampe. Tässä kudonta oli melko tiivis, taisi olla North Bend-merkkinen. No, se tuntuu päällä hyvin viileältä, suorastaan kylmältä. Jäi sitten kaappiin.

    Tälle kesälle ostin sitten Partioaitasta Acliman verkkomaisen asun. Ajattelin että tuo on varmaan hyvä kesän kuumissa keleissä. Eikö mitä, tämä tuntuu taas varsin lämpimältä verkkomaisuudestaan huolimatta. Sopii kyllä hyvin tourinkikäyttöön.

    Coolmaxeja en ole kokeillut ainakaan toistaiseksi. Lähinnä nyt aprikoin että mikä olisi viileä alusasu radalle. Ehkä to North Bend toimii. Radalla ei ole ikinä palellut.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  10. #40
    Itse ostin viime vuodelle north outdoor merinovillaisen (laatikon kyljessä väitetty 100%) alusasun ratailua silmällä pitäen. Ei toiminu. Kuuma ku helvetti ja hiertyi reikäiseksi.
  11. #41
    Ostin kesällä silkkivillaisen alusasun Ruskovillan tehtaanmyymälästä Artjärveltä.
    Ihan mahdottoman hyvä ostos, sillä niissä on sekä villan että silkin hyvät puolet eli ne on lämpimät, hengittävät ja sileät.
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
  12. #42
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pallero kirjoitti Katso viesti
    Itse ostin viime vuodelle north outdoor merinovillaisen (laatikon kyljessä väitetty 100%) alusasun ratailua silmällä pitäen. Ei toiminu. Kuuma ku helvetti ja hiertyi reikäiseksi.
    Mul on noita Budget Sportista ostettuja teknisiä alusasuja, melko huokeita. On mulla jokin Rukankin polypropeeniviritys, mutta halpikset maistuu paremmin. Toisien nahkojen alle menee vielä windstopperikin teknisien lisäksi, niin tarkeni ajella nahoissa niin kauan, kun lämpöasteet ilmoitettiin plussan puolelta kahdella luvulla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #43
    Mulla on about tuplanopee aineenvaihdunta perusjantteriin verrattuna.
    Joten hiki virtaa heti ku päätä kääntää.

    Nyt on kaapissa pinkka 100% merinoa ja vieressä toinen pino Lidel coolmax/merinoja.

    Saas nähdä kumpi pinkka alkaa ensin dunkkaamaan raadolta?

    Miten on tuon 100 % merinon pesuohje? Siis pitääkö sanoa tuhkimolle ettei tunge pinkkien pikkarien kanssa samaan koneelliseen?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  14. #44
    Eiköhän tolle villaiselle riitä käsipesu. Kastelee pesuainevedessä, puristelee vähän ja huuhtelee hyvin. Mitä vähemmän pesee sen parempi.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  15. #45
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän tolle villaiselle riitä käsipesu. Kastelee pesuainevedessä, puristelee vähän ja huuhtelee hyvin. Mitä vähemmän pesee sen parempi.
    JEE jee, handjob mee like! Vaikka paremmaltahan tuokin tuntuu kun sen joku toinen tekee.
    Täytyypä välittää ohjeet kodinhallintaosastolle lyhentämättöminä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  16. #46
    No handjob.Just sain kerrastot ja ohjeen mukaan käsinpesua ei suositella koska se on liian raju koitos.
    Sensijaan konepesu villaohjelmalla 30-40 asteessa kloorittomalla pesuaineella.
    Pesun tarve on harvoin,käytön jälkeen tuuletus riittää pitkiksi ajoiksi.
    Vielä suosittavat pitelemään asua varoen kun se on kostea,voi hajota.
  17. #47
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Karmea alusasumateriaali.
    Outlast on mukavampi ja ihoystävällisempi.
    ei pelannu mulla vaikka olen ikäni urheillut kun ei pääse kesällä edes talliin saakka kun on jo hiestä märän tuntuinen mitä taas puhdas 100% merinovilla ei ole vaan on paras luonnollinen materiaali...jossa ei tarvi edes pukea kaikkea muuta skeidaa päälle mitkä ei toimi mainosmiesten valheista huolimatta jotka kirjoittavat ja kehuvat rahasta mitä skeidaa vaan mut merinovilla on mun ehdoton valinta.
  18. #48
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Onko käyttökokemuksia merinovilla alusasuista moottoripyöräily käytössä?
    Paljon pilkki ja metsästys harrastajat kyseisiä käyttävät.
    Ilmeisesti jos esim"hiestä" kostuvat, kuivuvat nopeasti.
    Lähinnä ajatus kelin nopean vaihtelun ( lämpötilan ) vaikutuksen tasaaminen.
    Myös se miten toimii goretex ajokamppeiden kanssa. Tarviiko vaatetuksen väliin jotain muuta lisäksi. Ns. Kerrospukeutumista.
    Heinäkuun alussa suunnataan keski- ja Etelä-Norjaan.
    Aito 100% merinovilla on voittanut kaikki vertailutestit eri lehdissä verrattuna muovisiin keinokuituihin joilla on vain mainosmiesten tahola nimessä keksittynä tekninen sana mutta eivät toimi kun ominaisuudet loppuvat jo 1% kosteuteen ja sit on hiki ja kylmä ja keinokuitu on kuin liimattuna ihossa ikävästi kiinni.
    Olen ajanut moottoripyörillä ja mönkijöillä yli 30 vuotta ja retkeillyt vaeltaen ja harrastanut juoksua ja kaikenlaista urheilua ympäri vuoden ja ei ole vielä tullut merinovillan voittanutta ja merkki nimeltä North Outdoor:in 100% merinovillakerrasto joustaa parhaiten ja liikkuvuus on parasta niissä ja kun ei tarvi pukea jäykäksi ja paksuksi michelinukoksi. Olen harrastanut Utin Laskuvarjojääkärien seurassa itsepuolustusta ja siksi arvostan joustavuutta vaatteissa mitkä eivät ahdista ja samoin kaikessa muussakin kun jalan on hyvä nousta keveästi moottoripyöräänki noustessa korkeaan kotariini. Parasta mitä voi vaatetuksessa olla on aito 100% luonnon merinovilla ja edullinen 29,90 oli paidan hinta ja housujen samoin...jossain on ollut vieläkin edullisempia tarjouksia...
    Viimeksi muokannut: MPHDwesku77; 06.12.2014 klo 18:35.
  19. #49
    Lainaa MPHDwesku77 kirjoitti Katso viesti
    Aito 100% merinovilla on voittanut kaikki vertailutestit eri lehdissä verrattuna muovisiin keinokuituihin joilla on vain mainosmiesten tahola nimessä keksittynä tekninen sana mutta eivät toimi kun ominaisuudet loppuvat jo 1% kosteuteen ja sit on hiki ja kylmä ja keinokuitu on kuin liimattuna ihossa ikävästi kiinni.
    Olen ajanut moottoripyörillä ja mönkijöillä yli 30 vuotta ja retkeillyt vaeltaen ja harrastanut juoksua ja kaikenlaista urheilua ympäri vuoden ja ei ole vielä tullut merinovillan voittanutta ja merkki nimeltä North Outdoor:in 100% merinovillakerrasto joustaa parhaiten ja liikkuvuus on parasta niissä ja kun ei tarvi pukea jäykäksi ja paksuksi michelinukoksi. Olen harrastanut Utin Laskuvarjojääkärien seurassa itsepuolustusta ja siksi arvostan joustavuutta vaatteissa mitkä eivät ahdista ja samoin kaikessa muussakin kun jalan on hyvä nousta keveästi moottoripyöräänki noustessa korkeaan kotariini. Parasta mitä voi vaatetuksessa olla on aito 100% luonnon merinovilla ja edullinen 29,90 oli paidan hinta ja housujen samoin...jossain on ollut vieläkin edullisempia tarjouksia...
    Mä oon ajellu Rukan ja HH:n teknisillä alusasuilla ja kyllä ne ainakin mulla toimi suht hyvin jopa viime kesän kovimmilla helteillä. Syys-lokakuussa oli laitettava kyllä lisää välikerrastoa nahkojen ja tix texien alle lämpötilan ollessa lähellä nollaa.

    Mites noi merinovillat toimii kovilla helteillä? Täytyy tilata yks setti noita North Outdoorin merinovilloja ja kokeilla ens ajokaudella. Hintakaan ei tosiaan ole kovinkaan paha. Melkein saman verran maksaa Rukan alusasut (se kalliiimpi malli).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #50
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti

    Mites noi merinovillat toimii kovilla helteillä?
    Hyvin ainakin minulla. Ratanahan alla mulla on pelkkä merinovilla ainoana kerroksena suoraan ihoa vasten.
    Jotkut ei pysty pitämään kun se kuulema kutisee tai raapii.

    Minulle se on märkänäkin mielyttävä pitää ja kuivuu hetkessä jo pienelläkin tuulenvireellä ainakin pintakuivaksi.

    Mutta ylivoimaisin ominaisuus on tuo hajuttomuus. Viikon purjehduksen jälkeen voi suoraan mennä terassille, eikä tarvitse valita nurkkapöytää tuulen puolelta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  21. #51
    Lainaa MPHDwesku77 kirjoitti Katso viesti
    North Outdoor:in 100% merinovillakerrasto
    Mites toi kestävyys? Joku on valittanu että on alkanu revetä joidenkin pesukertojen jälkeen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #52
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Outlast on mukavampi ja ihoystävällisempi.

    Lainaa MPHDwesku77 kirjoitti Katso viesti
    ei pelannu mulla vaikka olen ikäni urheillut kun ei pääse kesällä edes talliin saakka kun on jo hiestä märän tuntuinen mitä taas puhdas 100% merinovilla ei ole vaan on paras luonnollinen materiaali...
    Mikään alusasu ei toimi väärässä käytössä, johon sitä ei ole suunniteltu. Outlast on aivan mahtava materiaali oikeassa käytössä, mutta se ei ole todellakaan hikiurheilu alusasun materiaali. Se on tehty rauhalliseen, vaihtelevaan liikkumiseen sopiva, kun ulkolämpötila on -20 - +15C. Sen perusajatus on kerätä lämpöä kropasta itseensä ja luovuttaa sitten se takaisin kropan suuntaan hitaasti.
    Ei kiinnosta pätkääkään
  23. #53
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mikä mahtais olla tutustumisen arvoinen aluasukampe jos sen periaatteessa ainut funktio olisi helpottaa nahkojen pukemista ja riisumista hikimärkinä? Mahdollisimman ohut ja liukaspintainen tulee mieleen, viimekesänä oli joku urheilukaupan alekorista löytynyt, mikä oli suht ok muuten, mutta housujen vyötärö tuppas tippumaan. Sweepillä oli kai joku haalari, onko se ohut?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #54
    Tilasin viikonloppuna merinovillaa joululahjaksi vaimolle ja itselleni kokeeksi. Olen helposti hikoavaa ja läpimäräksi vaatteet kasteleva ja noissa teknisissä asuissa ongelmaksi tulee pian tunkkainen haju jota en ole saanut pesussa pois. Kokeillaan nyt näitäkin.

    Ihan puhtaasti tilasin sen lausunnon perusteella jonka MPHDWesku kirjoitti.
  25. #55
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ossinmopo kirjoitti Katso viesti
    noissa teknisissä asuissa ongelmaksi tulee pian tunkkainen haju jota en ole saanut pesussa pois. Kokeillaan nyt näitäkin.
    Nestemäinen pesuaine pesupallossa koneeseen pyykin sekaan. Lusikallinen ruokasoodaa pesuainelokeroon ja loraus (alle puoli desiä) etikkaa huuhteluaineen tilalle huuhteluainelokeroon vie aika tehokkaasti kaikki hajut mennessään.
    Superbike #7
  26. #56
    Lainaa Ossinmopo kirjoitti Katso viesti
    Ihan puhtaasti tilasin sen lausunnon perusteella jonka MPHDWesku kirjoitti.
    Elikä North Outdoorin merinot? Mä oottelen MP15-messuja josko siellä olis tarjouksessa ne. Ainakin MP14-mesuilla sai puoleen hintaan.

    Komppaan Nitrousta. Etikkaa on kokeiltu ja se vie hyvin hajut pois.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  27. #57
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Merinovilla toimii, ja yhdistelmänä muiden teknisten kerrastojen kanssa erityisen hyvin. Mulla oli tänään alla joku Lidlistä ostettu tekninen kerrasto, sen päällä merinovillaa ja sitten vielä windstopperi. Ihan päällimmäisenä nahat.
    Sportia Pekassa Tampereella ja Prismoissa sekä merinovillakauppa.fi on parhaat merinovillakerrastot jotka joustaa riittävästi eikä ahista ja toimii varmasti eikä ole hinnalla pilattu kun hinta on alle 30€ paita tai housut...
  28. #58
    No jotain hyvä ostaa lahjaksi ja tilasin North Outdoorit.
    MP messuille tulo on epävarmaa mutta jos pääsee ja tuotteet vaikuttavat hyviltä siihen mennessä niin ostetaan lisää. Hotelli on kyllä jo varattu ja suunnitelmat matkalle on tehty. Vaimolle pitäisi hankkia koko setti päästä varpaisiin asti ja toiveissa saada tuolta kaikki matkaan. Onnekai tuli hyvät veronpalautukset.
  29. #59
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nestemäinen pesuaine pesupallossa koneeseen pyykin sekaan. Lusikallinen ruokasoodaa pesuainelokeroon ja loraus (alle puoli desiä) etikkaa huuhteluaineen tilalle huuhteluainelokeroon vie aika tehokkaasti kaikki hajut mennessään.
    Mä pesen kaikki urheilupaidat (yms.) kuudessakympissä nestemäisellä pesuaineella mahdolisimman "tuoreena" ja se myös vaikuttais toimivan aika hyvin. Yksikin neljänkympin pesu, ja pariusuhdettaren sanoin "alkaa haista deekulta" heti kun paita saa sporttia. Mun kokemuksella sanoisin että ei kannata kovasti pelätä neljänkympin kamojen pesua kuudessa kympissä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #60
    Lainaa MPHDwesku77 kirjoitti Katso viesti
    Sportia Pekassa Tampereella ja Prismoissa sekä merinovillakauppa.fi on parhaat merinovillakerrastot jotka joustaa riittävästi eikä ahista ja toimii varmasti eikä ole hinnalla pilattu kun hinta on alle 30€ paita tai housut...
    OK. North Outdoorit tarjouksessa tällä hetkellä myös Bikeworldissa ja Inttistoressa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen