Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 257:sta
  1. #121
    ^Otsikon vierestä mutta kerropa syntyjään pyhäselkäläiselle että onko Suhmuran tie asfaltoitu? Jos kävisi muistelemassa menneitä ja ajelisi siihen suuntaan viimeistään lauantaina, on vaan kynnys lähteä yksin mutta ilmat olisivat napissaan.
  2. #122
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    ^Otsikon vierestä mutta kerropa syntyjään pyhäselkäläiselle että onko Suhmuran tie asfaltoitu? Jos kävisi muistelemassa menneitä ja ajelisi siihen suuntaan viimeistään lauantaina, on vaan kynnys lähteä yksin mutta ilmat olisivat napissaan.
    No itteppä täällä asuvana ja Suhmuran läpi joka viikko ajavana voin kertoo, että asfaltti on, mutta irtohiekkaa niin helvetisti pinnassa. Joku viikko sit meinas karata eka keula ja sit perse. Eli ei mitään suuria nopeuksia kyllä voi ottaa. Muuten hieno tie kyllä ajaa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  3. #123
    ^Ok, kiitos! Ite asuin kunnan keskuksessa hampurissa 20 vuotta. Viime vuonna käytiin tuon tien alussa mutta vain serkun isää moikkaamassa hautausmaalla.
  4. #124
    Jos joku vielä kaipaa mra:n pleksistä kuvaa, voin sellaisen tänne toiveesta laittaa. (Pyörä ja pleksi tosin hieman likaiset, reissun päällä kun olen.)
    Savun värinen, stormilta turusta ostettu pleksi kiinni mustassa MT-07:ssa.

    Kysymys: emäntä on toivonut pyörän madaltamista kun hän on 157cm lyhyt, löytyykö täältä kokemuksia madallussarjoista tähän pyörään? Katselin metissen sivuilta, että heiltä saisi jopa 50mm perää laskevia osia, uskaltaako tuollaista pyörään asentaa? Vai osaako arvon raati neuvoa muita vaihtoehtoa ko. operaatioon?

    Linkki
  5. #125
    Lainaa A88 kirjoitti Katso viesti

    Kysymys: emäntä on toivonut pyörän madaltamista kun hän on 157cm lyhyt, löytyykö täältä kokemuksia madallussarjoista tähän pyörään? Katselin metissen sivuilta, että heiltä saisi jopa 50mm perää laskevia osia, uskaltaako tuollaista pyörään asentaa? Vai osaako arvon raati neuvoa muita vaihtoehtoa ko. operaatioon?

    Linkki
    Sanoisin että 25 mm pitäis riittää kun etupäätä laskee samalla pikkaisen, mielestäni ei ole mahdoton peli kun koeistuin ja itse olen 160 cm hukkapätkä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #126
    Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.
  7. #127
    Lainaa A88 kirjoitti Katso viesti
    Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.
    Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #128
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.
    Ja niinhän se kannattaa yleensä madaltaa...
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  9. #129
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa A88 kirjoitti Katso viesti
    Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.
    Jos oikein ymmärsin niin älä nyt ihmeessä ala jousta puristamalla pyörää madaltamaan. Madallus tulee tehdä vaihtamalla jousen linkusto tai kiinnike.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #130
    Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehti Noh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta
    Yamaha MT07
    Yamaha YZ 450 F
    ex. HUSQVARNA 250 WR
    ex. Yamaha DT 125 LC
  11. #131
    Lainaa MacGyver kirjoitti Katso viesti
    Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehti Noh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta
    Huh huh. Tiukille veti Tosiaan viime viikon sitä nettimotosta kattelin, maanantaina koeajoin ja tiistaina kävin hakemassa. Hyvin oon tyytyväinen ollut. Alunperin piti vielä Yammun XVS 650 ostaa ja rakentaa bobber, mutta toi 07 oli vaan niin hyvä ajaa!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  12. #132
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MacGyver kirjoitti Katso viesti
    Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehti Noh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta
    Yamahall on itellä siisti kilpiteline, siitä saa sen "jatkopalan pois"

    putki.jpg

    Tuossa oma vanha, jossa näkyy myös tuo sc project
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  13. #133
    Tuolla ketjussa mainittiin että joku oli löytänyt pakoputken ebaystä hintaa 380 € ei vaan ole mun silmään osunu. SC taitaa olla 680 € ?
    Yamaha MT07
    Yamaha YZ 450 F
    ex. HUSQVARNA 250 WR
    ex. Yamaha DT 125 LC
  14. #134
    Mä löysin silloin, ei näytä enää olevan siihen hintaan tarjolla. Pistin sulle kuitenkin tarjouksen yyveellä - saatat löytää jopa alle 380€ MIVVin
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  15. #135
    LINKKI MIVV-putken myynti-ilmoon.
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  16. #136


    Sieltä se Hollannista saapui. Näyttää kyllä pelottavasti pappapleksiltä. Iskee kiinni ja ihmetellä sitten.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  17. #137
    Nyt on MT tallissa. Kukaan ei ole vielä ehtinyt tekemään MT07 finland ryhmää Faceen ?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: MacGyver; 26.07.2016 klo 01:38.
    Yamaha MT07
    Yamaha YZ 450 F
    ex. HUSQVARNA 250 WR
    ex. Yamaha DT 125 LC
  18. #138
    Noni. Ei jääny harmittaa, kun vastaavan sait tilalle? 8)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  19. #139
    Yes, nyt kelpaa ajella. Raumalta ajoin eilen Laajasaloon. Tankin tilavuus suht pieni ?
    Pitänee lukea toi ohjekirja.
    Yamaha MT07
    Yamaha YZ 450 F
    ex. HUSQVARNA 250 WR
    ex. Yamaha DT 125 LC
  20. #140
    Taitaa se mittari näyttää omiaan. Koodausavaimella tais pystyy sitä heittoa yrittää nollata.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  21. #141


    Yammun orkkis sporttipleksi. Helppo oli asentaa ja ei se niin rumakaan ollut. Ihan kehtaa jo 30 ikävuoden puolella ajella


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  22. #142
    Ja huomattava muutos ajomukavuuteen. 179 senttisellä ei paukuta tuuli enää vaan hyppää just sopivasti kypärän yli.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  23. #143
    Mä ostin just tänää Raumalta uuden mt-07 35kw rajotettuna. Onko kellään tietoa millanen se pyörä on ajaa kuristus kiinni, kun oon aatellu loppukesän totutella uuteen pyörään se kuristin kiinni ja onko kukaan jääny kiinni kuristuksen poistamisesta. Mitä lisävarusteita muut kyseisen pyörän omistajat suositteelee?
  24. #144
    Lainaa mat125 kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin just tänää Raumalta uuden mt-07 35kw rajotettuna. Onko kellään tietoa millanen se pyörä on ajaa kuristus kiinni, kun oon aatellu loppukesän totutella uuteen pyörään se kuristin kiinni ja onko kukaan jääny kiinni kuristuksen poistamisesta. Mitä lisävarusteita muut kyseisen pyörän omistajat suositteelee?
    Tuskinpa siitä kiinni jää, mutta itte kyllä odottaisin sitä isoo A:ta; ajettiinhan sitä joskus mopollakin. Saatto kyllä olla PV:ssä kaikki osat muuta ku vakiot *köh köh*

    Itellä harkinnassa iPhone-docci ja LED-vilkut tuon pleksin lisäksi nyt ainakin. Ja toki putkisto kunhan rahaa taas tulee töistä reilummin. Ihan onnettomat nuo mopoäänet. Niin ja tietysti Pyramid plasticsin huggerin jatke.

    Kysymys: naapurin mies kivenkovaan väittää, että power commander pakollinen putken vaihdon kanssa. Itse ymmärtänyt, että sillä saa vaan lisäjerkkua irti pyörästä keskialueelle, eikä pitäisi pyöränkään sen kummemmin kärsiä jos pelkän putken laittaa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Viimeksi muokannut: Peck4; 28.07.2016 klo 17:30.
    Yamaha MT-07
  25. #145
    On se komia


    Yammun orkkis sporttipleksi. Helppo oli asentaa ja ei se niin rumakaan ollut. Ihan kehtaa jo 30 ikävuoden puolella ajella


    Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
    Yamaha MT07
    Yamaha YZ 450 F
    ex. HUSQVARNA 250 WR
    ex. Yamaha DT 125 LC
  26. #146
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Kysymys: naapurin mies kivenkovaan väittää, että power commander pakollinen putken vaihdon kanssa. Itse ymmärtänyt, että sillä saa vaan lisäjerkkua irti pyörästä keskialueelle, eikä pitäisi pyöränkään sen kummemmin kärsiä jos pelkän putken laittaa.
    Tämä totta, pelittää ainakin tuon SC:n kanssa hyvi ilman commanderia. Oli sitte killeri kiinni tai ei.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  27. #147
    Alkas olee tonnin huolto edessä. Mistä ootte käyneet öljyt ja suodattimen ja mitä öljyy ootte laittanu? Motul sen 14,95e/l, että saisko halvemmalla?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  28. #148
    Onko joku testannut tuota Sumomoton takapukkia?

    Mielessä oli takapukin hankkiminen, mutta meikäläisellä ei mitään hajua minkä kokoiset lankarullat tuon mukana pitäisi ostaa? 6mm 8mm vai 10mm?
  29. #149
    Lainaa A88 kirjoitti Katso viesti
    Onko joku testannut tuota Sumomoton takapukkia?

    Mielessä oli takapukin hankkiminen, mutta meikäläisellä ei mitään hajua minkä kokoiset lankarullat tuon mukana pitäisi ostaa? 6mm 8mm vai 10mm?
    http://m.motonet.fi/fi/tuote/807516/...topukki-taakse

    Hyvin nousee tuollakin, eikä tarvii ostella mitään lisäksi. Ainoo miinus, niin nostokohtien suojakumit ihan perseestä. Piti liimata sikaflexilla ne paremmin kiinni ja nyt pelaa kuin ajatus.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  30.  
  31. #150
    Ois sellanen koira haudattuna että pääsis eurobikerin 30e lahjakortista eroon.
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen