Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 225:sta
  1. #61
    Kannattais varmaan kurkata sinne jarrunestepurkkiin kunnolla, voi muuten lähteä vaikka terveys tai henki.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  2. #62
    No joo, täynnähän se oli kun korkkia ruuvas.
  3. #63
    Motorg ry:n hallituksen jäsen; sivusto- ja kehitysvastaava massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    No joo, täynnähän se oli kun korkkia ruuvas.
    Uudet nesteet on aika kirkkaat.
    Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön, musta (2016 -> )
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)

    Sivustoa koskevissa asioissa ota yhteyttä osoitteeseen yllapito@moottoripyora.org
  4. #64
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    Vaihteissa vähä hakemista vielä mutta eikö se siitä. Kolmonen tuntuu menevän vähä huonosti silmään, saattaa olla käyttäjävikaa toki.
    Kolmoselle vaihtaminen on tekniikkalaji. Kannattaa varmistaa, että vaihtaja pääsee kunnolla palautumaan kakkoselle vaihdosta, eikä jalkapöytä jää pitämään vaihtajaa puolitiehen. Ite joudun edelleen kovassa kiihdytyksessä keskittymään siihen, että jalkapöytä irtoaa vaihtajasta kakkosen ja kolmosen välissä.
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  5. #65
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Uudet nesteet on aika kirkkaat.
    Joo näköjään, olisin nyt vielä menny liikkeeseen munaamaan itteni 😁😁 Kunnon amatööri
  6. #66
    Lainaa Kaff kirjoitti Katso viesti
    Kolmoselle vaihtaminen on tekniikkalaji. Kannattaa varmistaa, että vaihtaja pääsee kunnolla palautumaan kakkoselle vaihdosta, eikä jalkapöytä jää pitämään vaihtajaa puolitiehen. Ite joudun edelleen kovassa kiihdytyksessä keskittymään siihen, että jalkapöytä irtoaa vaihtajasta kakkosen ja kolmosen välissä.
    Joo just huomasin saman, vähä hakusassa muutenkin ajo vuosien jälkeen. Mutta pikkuhiljaa
  7. #67
    Miksiköhän tässä mt-07:ssa ei ole kolmisylinteristä konetta niinkun isoveljessään?
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
  8. #68
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Miksiköhän tässä mt-07:ssa ei ole kolmisylinteristä konetta niinkun isoveljessään?
    Mikä vika tossa twinissä on?
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  9. #69
    Voi vittu jee, Trafi tai joku on kussu pyörän rekisteröinnin niin että pyörä on väärillä tiedoilla. Ei saa kilpiin tänään, menee tod. näkösesti Maanantaille.

    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  10. #70


    Tuli tämmönen sitten tilattua, ainakin omasta mielestä hyvät soundit ja omaan silmään paremman näkönen kuin akra.

    645€ rahteineen.

    http://www.sc-project.com/yamaha_mt_07_e.htm
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  11. #71
    Onko joku laittanu jo nätimpää kilpitelinettä ja osaisi suositella sivustoa mistä tilata?
  12. #72
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    Onko joku laittanu jo nätimpää kilpitelinettä ja osaisi suositella sivustoa mistä tilata?


    Tommonen löytyy itseltä, ja kilven kulmaa saa kyllä muutettua. Se on Yamahan oma.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  13. #73
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti


    Tommonen löytyy itseltä, ja kilven kulmaa saa kyllä muutettua. Se on Yamahan oma.
  14. #74
    http://www.evotech-performance.com/y...ards-tail-tidy

    Tossa olis kans, vähä vielä pienempi ku tuo jammun oma. Tai ainakin näyttäis olevan.
  15. #75
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    http://www.evotech-performance.com/y...ards-tail-tidy

    Tossa olis kans, vähä vielä pienempi ku tuo jammun oma. Tai ainakin näyttäis olevan.
    Joo tilasin tosiaan ton kilpitelineen, pitäs tällä viikolla tulla. Noita tehoputkia katellu kans, sc-project, Yoshimura ja akrapovic olisi vaihtoehtoina näillä näkymin. Eniten miellyttää Yoshimura ja on vielä halvin näköjään.

    2000 kilsaa takana jammulla, mukava pyörä päästellä. Kaikki jotka on kokeillut tota niin kehuneet ja yllättyneet väännöstä.
  16. #76
    Oma SC Projectin rööri pitäs tällä viikolla saapua kun kerra torstaina lähti matkaan Italiasta. Meni kyllä huomattavasti kauemmin kuin odotin ja mitä lupasivat, perkele.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  17. #77
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Oma SC Projectin rööri pitäs tällä viikolla saapua kun kerra torstaina lähti matkaan Italiasta. Meni kyllä huomattavasti kauemmin kuin odotin ja mitä lupasivat, perkele.
    SC:tä kannattaa odottaa ;) omaan rakastunut ;)
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  18. #78
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    SC:tä kannattaa odottaa ;) omaan rakastunut ;)
    SC-Romut toimii hyvin myös esim. Tuonossa, kuulosti myös erään Z750:ssä samankaltaiselta. Sellanen "repivä" kun nostaa kierroksia tai tulee kovalla moottorijarrulla.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  19. #79
    No perkele, pitääkö munki ostaa sitte SC
  20. #80
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    No perkele, pitääkö munki ostaa sitte SC
    Jos jaksat odottaa pari pv, niin kerron mimmonen o... Tosin itekkin olisin varmaan Yoshimuran ostanu, mutta silloin kun kattelin niin olis pitäny jenkeistä tilata.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  21. #81
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Jos jaksat odottaa pari pv, niin kerron mimmonen o... Tosin itekkin olisin varmaan Yoshimuran ostanu, mutta silloin kun kattelin niin olis pitäny jenkeistä tilata.
    Joo tää on pitkis kantimis, sais nyt ton kilpitelineen ensin. Laita infoa kun saat kiinni
  22. #82
    Tässä nyt ensimmäiset fiilikset ilman killeriä ofc:

    Tyhjäkäynti on matala papatus, muistuttaa vähän HD:ta, mutta kun antaa jengaa niin aika repivä ääni. Eikä röpötä/paukuta putkeen pahasti.

    putki.jpg

    Muutti pyörän luonteen aivan täysin.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  23. #83
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Tässä nyt ensimmäiset fiilikset ilman killeriä ofc:

    Tyhjäkäynti on matala papatus, muistuttaa vähän HD:ta, mutta kun antaa jengaa niin aika repivä ääni. Eikä röpötä/paukuta putkeen pahasti.

    putki.jpg

    Muutti pyörän luonteen aivan täysin.
    Hyvältä näyttää! Täytyy tulla käräjille ihmettelee tota kun on taas juhannuksen jälkee kotiutunu!

    Säädätitkö pyörää?
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  24. #84
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Hyvältä näyttää! Täytyy tulla käräjille ihmettelee tota kun on taas juhannuksen jälkee kotiutunu!

    Säädätitkö pyörää?
    En tehny muuta kun vaihdoin putken
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  25. #85
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    En tehny muuta kun vaihdoin putken
    Ok, meinaatko? Vai jääkö imupuoli orkkis kuosiin?
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  26. #86
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Ok, meinaatko? Vai jääkö imupuoli orkkis kuosiin?
    Kyllä ehkä hamaassa tulevaisuudessa tulee commander laitettua, mut toistaseks näin.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  27. #87
    Nonni, oli pakko laittaa killeri kiinni.

    Koska ajoin semmosen 25km lenkin ilman killeriä + tulppia ja korvaa särkee edelleen, vaikka siitä on kohta 24h menny. Enkä halua ajaa tulpat korvissa pieniäkin lenkkejä.

    Mutta ei se hiljanen oli siltikään, vähän oon täs meittiny että millä putkella se italianpoika on hakenu sen CE-hyväksynnän kyseiselle putkelle.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  28. #88
    MIVV Oval Carbon tilattu - kiitti vaan Jonezi v**usti..
    54ec7ee788a41_L3c.jpg
    Toivottavasti tulee koko putki kun on Italian kielitaito hieman ruosteessa ..
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  29. #89
    Kuinka pakollinen tuo commander+säädöt on jos laittaa uuden putken? Ts. voiko rikkoa jotain ilman sitä vai tekeekö pelkästään toiminnoista optimaalisen?

    Paljos Kaff MIVV:lle tuli hintaa?

    Kilpiteline tuli postiin, pitää illalla ruuvata kiinni.
  30.  
  31. #90
    Lainaa Jauho kirjoitti Katso viesti
    Paljos Kaff MIVV:lle tuli hintaa?
    380€ , eBaystä. Hinnan perusteella pelkään että postissa on pelkkä pönttö
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen