Katso äänestykset tulokset: Suzuki vs Victory

Äänestäjät
50. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • High ball

    31 62,00%
  • Intruder

    19 38,00%
Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Terve,

    Olen uusi kaveri palstalla joten hei vaan kaikille.

    Nyt jo hetken piinannut tälläinen ongelma Victoryn vegas high ball vai Suzukin intruder m1800 rbz? Molemmista tullut suurinpiirtein sama väliraha tarjous kun pistän vanhan vaihdossa. Ongelma nyt on etten millään saa päätettyä kumpaan kääntyisin. Kaikki kommentit ja apu valinnassa tervetullutta. Päätöksen jompaan kumpaan suuntaan aion kyllä tehdä kuluvan viikon aikana.

    uneton-82
  2. #2
    Kyllähän tuo victory on hieman harvinaisempi ja ainakin itselle siinä mielessä maukkaampi peli! Ja voi olla vain oma harhaluulo mutta luulen että victory pitää hintansa paremmin.. Komeita oman alansa edustajia molemmat!
    Se maksaa kuka nauttii!

    Suzuki GSF 1250A -08 Exät:KTM 950 SM -06, KTM 990 SD -07, Suzuki GSF 1200S Bandit -06, Yamaha XJR 1300 -03, Suzuki GSX 750 -01
  3. #3
    On niin erilaisia pyöriä että tuskinpa kukaan voi tehdä päätöstä puolestasi. Victory on enemmän tuollainen perus customi, Intruderissa on taas enemmän poweria ja sitä kautta hauskuusaspektia mukana ja komponentit (moottori, jarrut) sen mukaisia. Ajoasennosakin on eroa kuin yöllä ja päivällä, Intruderin lievä etukeno vs. Victoryn selkä suorana, rinta rottingilla ja kädet korkealla. Suosittelen kunnon pitkää koeajoa molemmilla ennen ostopäätöstä.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  4. #4
    Makuasioita mutta ehdottomasti High ball
    On minusta paljon hianompi
    Wille&SuperTennari
  5. #5
    Victory... Mutta männävuotinen Judge, minusta siinä on eniten pippeliä Victoryn mallistossa.
  6. #6
    Kiitoksia jo vastanneille ja mielelläni lukisin lisää. Varsinkin jos jollain on jotain tietoa luotettavuudesta, huoltohinnoista yms yms?
  7. #7
    Itse valitsisin tunteella ja Victory olisi valinta.
    Susuki on vaan susuki. Ei herätä suuria tunteita ja on tusinatuote.
    Erottaako tavan tallaaja 1800:sen pienemmästä versiosta...
  8. #8
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Victory on katu-uskottavampi, mutta Intruderilla voi ajella myös niinä päivinä kun Victory on korjattavana
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  9. #9
    Ääni Suzukille. Aito ja perinteikäs Intruder. Luotettavuus ja huollot. Ei korjauksia tms. Victorykin on silti hyvä valinta, kunhan ei tusina hd.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  10. #10
    No Intruderista vielä että aika sokea saa olla jos ei erota sitä 800:sesta pikkuveljestään. (Välimalli 1500 ei ollut myynnissä kuin kahtena kesänä.) Se on oikeasti iso pyörä eikä kuvat tee sille oikeutta, livenä vakuuttavampi. Ja Intruderin laittaisin luokkaan power cruiser. Victory taas edustaa perinteisempää ja amerikkalaisempaa customia. Yleensä jos tykkää toisesta niin ei tykkää toisesta, joko ajettavuudeltaan tai ulkonäöltään.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  11. #11
    Mun valinta olis/on Intruder ja siihen korkee stonga...
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  12. #12
    Intikassa 30hv enemmän tehoa ja painossa ei paljon häviä, jarrut suoraan kilo gigsarista jne et ainakin käyttökulut ja osien saatavuus puoltaa intikkaa.... mut tunteellahan pyörät ostetaan eikä keskustelufoorumeiden vastausten perusteella.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  13. #13
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    Intikassa 30hv enemmän tehoa ja painossa ei paljon häviä, jarrut suoraan kilo gigsarista jne et ainakin käyttökulut ja osien saatavuus puoltaa intikkaa.... mut tunteellahan pyörät ostetaan eikä keskustelufoorumeiden vastausten perusteella.
    Juu

    Tunnekysymyksiä nämä on. Ajamalla se selviää.
    Joku epäili kestävyyttä.... 50 tkm testissä oli ja vikana lataussäädin...sekin muutettu.
    Teholla ei Suomessa 100 km/ h ei ole merkitystä ( vääntöä kyllä löytyy ) ja saahan siihen helposti 100 Kw..
    jos haluaa. En kuitenkaan katso sitä tarpeelliseksi. Jarrutkin on Brembot
    Minulla on ollut yhtenä pyöränä Vecas ja olen tyytyväinen . Ei tule vastaan joka mutkassa.
    Huoltaa voi itse ja huolto-osia saa ja ovat edullisia ( muita osia en ole tarvinnut ) .
    Uusista kuttaperkkamalleista en pidä... helkutinmoisia sohvia. Custom pleksin saattaisin laittaa jos yli 5000 km reissun tekisin.

    Mr
  14. #14
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Yhdellä tutulla oli viimevuonna varmaan pari kuukautta laina Victory alla, koska taisi juuri olla toi jännitteensäädin ongelma iskenyt omaan. Pointsit tietenkin maahantuojalle, kun antoi laina pyörän kesäksi.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  15.  
  16. #15
    Sama genre, mutta vehkeissä eroa kuin yöllä ja päivällä.
    Hassua kyllä, myös tyylillisesti.

    Surullisinta noissa on se, että molemmat on "hyviä" pyöriä, mutta
    ampuvat yhtä pahasti ohi siitä maalista mitä ammutaan .

    Toisaalta..... viime kesänä bongasin Camarquessa ( lö batong )
    ihan uskomattoman tyylikkään power cruiserin/customin, joka oli
    tehty intikasta...... repimällä siitä hepan peppaan kaikki kuvottavat
    "amerikan homoneekerielvispellit/muovit" ja aloittamalla "moottoripyörän rakentaminen" .

    Ts. Todella potentiaalinen aihio tuo Intikka.... kun ei jää sen
    tehdashabituksen vangiksi.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY