Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 94:een 94:sta
  1. #91
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Huomasinkin sun pyörän siinä bussipysäkillä. Onneksi näissä merkeissä nappasivat kyytiin
    Kyllä ensimmäisenä pään läpi kävi ajatus, että; Teidän kyytiin en lähde......

    Siihen jäivät jankuttamaan tarjoustaan Alastaroon saakka. Kun kyselin paluusta, niin oli jo kiirrre Somerolle.

    Seuraava koetus näissä merkeissä olis sitten Kemorassa toukokuun puolessa välissä.

    Renkaat jäi mietintämyssyyn. Sillä silmällä olen Contin Endurance renkaita miettinyt.....radalle. Vois ajaa kadulla ja radalla.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  2. #92
    Onko kukaan kuvaillut enempiä tuolta päivältä, muutamia järkkärien kantajia kyllä näkyi.
    Olisi kiva nähdä kuvia tapahtumasta kun itse en paljoa räpsinyt pokkarilla.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #93
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan kuvaillut enempiä tuolta päivältä, muutamia järkkärien kantajia kyllä näkyi.
    Olisi kiva nähdä kuvia tapahtumasta kun itse en paljoa räpsinyt pokkarilla.
    Mä Tate69 leikkasin sua varten pätkän juutuuppiin. Siinä heiluu pylly ja turkulaisia tulee oikein letkassa ohitte.
    Tulee löytymään tuolta jahka sen sinne saan upittua http://youtu.be/qQtu9fkH8a4
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  4.  
  5. #94
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Mä Tate69 leikkasin sua varten pätkän juutuuppiin. Siinä heiluu pylly ja turkulaisia tulee oikein letkassa ohitte.
    Tulee löytymään tuolta jahka sen sinne saan upittua http://youtu.be/qQtu9fkH8a4
    Pitää kurkata jahka valmistuu
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234