Tulokset 1:st 18:een 18:sta
  1. #1
    Moi.

    KTM690 SMC + KTM690 endurovanteet oli ajatuksissa, mutta vanteet ei ilmeisesti sovikaan heittmll sisn? "Jrkevsti ne eivt ky ristiin, johtuen etuakselin paikasta ja radiaalijarrusta."

    Mihink smtoon / enskaan saan kahdet vanteet ilman kikkailuja?
  2. #2
    Lainaa ezkmm kirjoitti Katso viesti
    Moi.

    KTM690 SMC + KTM690 endurovanteet oli ajatuksissa, mutta vanteet ei ilmeisesti sovikaan heittmll sisn? "Jrkevsti ne eivt ky ristiin, johtuen etuakselin paikasta ja radiaalijarrusta."

    Mihink smtoon / enskaan saan kahdet vanteet ilman kikkailuja?
    Ktm 690 enduroon saa motot ilman kikkailua kiinni Eli hommaa enduro malli, niin siihen menee heittmll motot.
    Ducati Hypermotard 1100 09

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  3. #3
    Okei.

    Mites ky Husqvarnan SM610/630 :een endurovanteet?
    Tai Yamaha XT 660X:n endurovanteet?
  4. #4
  5. #5
    Lainaa ezkmm kirjoitti Katso viesti
    Mites ky Husqvarnan SM610/630 :een endurovanteet?
    En mee vannomaan, mutta jos oon ymmrtnyt oikein, niin supermotossa on lyhyempi jousitus, niin sen takia ei kvisi enduro vanteet supermotoon, mutta toisin pin kyll...Ja supermotossa on kyll jykempi jousitus kuin endurossa...
    El el hyv mies panikoi turhaa, ei sill kateudella voita mit
  6. #6
    Vhn off-topiccia mutta kuinka usein mahtaisi vanteita tulla kytnnss vaihdeltua? Palstalaiset voisivat heitt kommenttia.

    Ajatus hyv mutta on siin kiekkorumbassa kuitenkin oma hommansa, usein se aika on pois ajoajasta.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  7. #7
    Ajan arkiajot, radat ja enimmt sorarallit katukumeilla, kunnon endurot ja vakavahenkiset sorarallit enskoilla. Kesll tuli melkein joka viikonloppu kytetty enskapalloja alla.
    Pihiyden vuoksi joudun kyttmn takaa rattaan ja laikan irti vaihdossa ett saan spacerit vliin, silti vartin homma. Kunhan saan oikean takanavan haalittua enskoihin ja ylimriset jarrulevyt, veikkaan ett vaihtuu viidess minuutissa.
  8. #8
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Vhn off-topiccia mutta kuinka usein mahtaisi vanteita tulla kytnnss vaihdeltua? Palstalaiset voisivat heitt kommenttia.

    Ajatus hyv mutta on siin kiekkorumbassa kuitenkin oma hommansa, usein se aika on pois ajoajasta.
    Ei vanteita vaihtaessa kauaa nokka tuhise. Monet vanteet on hyv idea.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #9
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei vanteita vaihtaessa kauaa nokka tuhise. Monet vanteet on hyv idea.
    Niin minunkin mielest...,varsinkin jos on levy ja ratas paikoillaan niin eihn riit renkaiden vaihdossa montaa minuuttia mene...p.s. Tiputin toissa pivn crossista vanhat bensat alas...,voi perhana enhn min lytnyt 2-t ljy...vuoden pivt kuitenkin tossa ulkoeteisess litran trpp miltei jaloissa pyrinyt..mihin se juuri nyt on kadonnut..? Nyt olis toi oma tienptk tosi hyv tykitell nastoilla,mutta mun tuurilla pyhien aikana sekin sulaa...p.s2.hyvt joulut ja vauhdikasta uuttavuotta palstalaisille.t.kimmo
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  10. #10
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei vanteita vaihtaessa kauaa nokka tuhise. Monet vanteet on hyv idea.
    No tietysti jos jarrulaikatkin on vanteissa valmiina niin totta. Muutatteko samalla vaimennuksen stj?
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  11. #11
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    No tietysti jos jarrulaikatkin on vanteissa valmiina niin totta. Muutatteko samalla vaimennuksen stj?
    Mit vaihetaan mihin?

    RSV:n katukiekoista slickseihin tai sateisiin vai kotarin nappuloista piikkeihin? Noissa en naksuttele, mut kotarin motot on koittamatta. Varmaan pari naksua keulan menoa, jos on ihan Doohan fiilis.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mit vaihetaan mihin?

    RSV:n katukiekoista slickseihin tai sateisiin vai kotarin nappuloista piikkeihin? Noissa en naksuttele, mut kotarin motot on koittamatta. Varmaan pari naksua keulan menoa, jos on ihan Doohan fiilis.
    Aattelin ett jos 21" etusen vaihtaa 17" smotoon niin jotain ehk olis hydyllist tehd. Tai sitten ei.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  13. #13
    Eip noita tule muutettua yleens. Radalla lis comppia eteen ettei sukeltele niin paljon, perpss lhinn nopeaa comppia ruuvailen enskatouhuissa radasta riippuen.
  14. #14
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mit vaihetaan mihin?

    RSV:n katukiekoista slickseihin tai sateisiin vai kotarin nappuloista piikkeihin? Noissa en naksuttele, mut kotarin motot on koittamatta. Varmaan pari naksua keulan menoa, jos on ihan Doohan fiilis.
    Jos hankit ne motovanteet,hanki suosiolla myskin n.10% jykemmt etujouset...
    En meinaan usko,ett sinun pyrsi keulaa pystyy pelkill naksuilla oleellisesti laaja -alhaisemman st kuin minulla aikaisemmin ollutta 500exc:.
    Jos oikein muistan mulla vakiona oli 4,2nm/mm jouset,moto kytss 4,6nm/mm.
    Joka tapauksessa erotus oli sen 0,4nm/mm...,kytnnss aivan valtava ero...
    (Hyvin maltillissakin nopeuksilla sai keulan miltei korkkaamaan ....,no sit asiaa en viitsinyt piv kahta enemp testailla,kun oli viisainta tiputtaa ne jykemmt jouset keulaan)...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  15. #15
    690:ss oli molemmat vanteet ja kytnnss vaihtoon meni noin tunti vaikka motot oli tydelliset, levyt/rattaat. Kyll siin aikaa tuhraantuu kun hakee vanteet ja pukin varastosta takapihalle, pyrien vaihto, ketjun st, mittariston koodaus ett saa nopeudet nkymn oikein, alustan st ja sivujalan vaihto (enskoilla pidempi ja motoilla lyhyempi.

    Aikansa sit jumppaa jaksoi harrastaa mutta kyllstyin siihen ett aina oli vrt renkaat alla. Lopulta motot myyntiin ja alle sellaiset nappulat jotka on hyvt ajaa mys kadulla ja aina on oikeat renkaat alla joiden kanssa prj miss vaan jos sattuu reitin varrella olla joku polku tai metttie tms. Ainoa harmitus motoista luopumisen jlkeen oli ettei enn viitsinyt menn sm/mikroautoradoille ajamaan, siell motot oli parhaimmillaan.
    Kyltason kurapyrilij.
  16. #16
    mhn sanoin... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    mulla vaihtoon mene se vartti riippuen mitk kummit alle haluaa , supermotojen kans pit laittaa etujarrulle se adapteri. rattaat on kaikissa sama ja jarrulevyt on kaikissa valmiiiks kiinni.

    kolmet vanteet huskyyn, nappularenkaat , enskat piikeill ja supermotot

    jos haluaa hifistell niin voi vaihtaa samalla USD etupn ja jykn takapumpun ,mutta en oo nill ajomrill katsonut tarpeelliseks, noilla lysill talvisdill mennn.
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    S600coupe V12
    Jaguar xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
  17. #17
    Joskus kvin noita koeajamassa ja yllttv kyll silloisella kokemuksella takaiskarilla oli enemmn virkaa kuin etujousilla. MX-alustaisella ei tehnyt oikein mitn, mutta kun oli muuten samanlainen pyr, mutta supermototakaiskarilla, niin sill ajoi jo aivan hyvin ja liikkeet rauhoittui merkittvsti.
    Some might call me an asshole, but I simply have a very low tolerance level for stupid fucking bullshit.
  18.  
  19. #18
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mulla vaihtoon mene se vartti riippuen mitk kummit alle haluaa , supermotojen kans pit laittaa etujarrulle se adapteri. rattaat on kaikissa sama ja jarrulevyt on kaikissa valmiiiks kiinni.

    kolmet vanteet huskyyn, nappularenkaat , enskat piikeill ja supermotot

    jos haluaa hifistell niin voi vaihtaa samalla USD etupn ja jykn takapumpun ,mutta en oo nill ajomrill katsonut tarpeelliseks, noilla lysill talvisdill mennn.
    On tehokasta toimintaa. Multa ei kyll onnistuis, toi vartti menis jo siihen ett ripustaa pyrn ja kaivaa tykalut esiin. Toinen vartti siihen ett laittaa ne takaisin ja pesee kdet. Yleenskin ropatessa aika menee ihan muuhun kuin siihen varsinaiseen asiaan.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R