Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    530 112 lenkkistä kultaketjua tarttis olla.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  2. #32
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    530 112 lenkkistä kultaketjua tarttis olla.
    Tuo oli eka joka tuli sakujen ebaystä vastaan. D.I.D 530 112 link G&B ja on niittilukolla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #33
    Minä tilasin myös tämän http://www.louis.eu/_307cd1b9e299ccd...artnr=10002792 täältä foorumilta lukemieni suositusten perusteella.
    Nyt vaan odotellaan pakettia saapuvaksi kun ketjut&rattaat tuli pari päivää sitten
  4. #34
    Onnistuukos DID 525 VX ketjujen niittaus millään muulla työkalulla luotettavasti ku tällä DIDin suht kalliilla?
    http://m.motonet.fi/fi/tuote/803036/...iittaustyokalu

    Vanhat saa poikki vaikka dremelillä ja oikeen mittanen satsi pitäs olla tulossa. Aika suolasen hintanen toi ku ei kovin usein tuu tarvetta. Motonetin sivujen mukaan se halvempi DID ei noille VX ketjuille käy...
  5. #35
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Genesis750 kirjoitti Katso viesti
    Onnistuukos DID 525 VX ketjujen niittaus millään muulla työkalulla luotettavasti ku tällä DIDin suht kalliilla?
    http://m.motonet.fi/fi/tuote/803036/...iittaustyokalu

    Vanhat saa poikki vaikka dremelillä ja oikeen mittanen satsi pitäs olla tulossa. Aika suolasen hintanen toi ku ei kovin usein tuu tarvetta. Motonetin sivujen mukaan se halvempi DID ei noille VX ketjuille käy...
    Tuurnalla ja moskalla.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  6. #36
    Lainaa Genesis750 kirjoitti Katso viesti
    Onnistuukos DID 525 VX ketjujen niittaus millään muulla työkalulla luotettavasti ku tällä DIDin suht kalliilla?
    http://m.motonet.fi/fi/tuote/803036/...iittaustyokalu

    Vanhat saa poikki vaikka dremelillä ja oikeen mittanen satsi pitäs olla tulossa. Aika suolasen hintanen toi ku ei kovin usein tuu tarvetta. Motonetin sivujen mukaan se halvempi DID ei noille VX ketjuille käy...
    Joo no purettua saa helposti. Mä painoin lukkopihdeillä(kapeakärkinen) palat vastakkain ja mittasin työntömitalla että on yhtä leveä kun tehtaankin jatkos ja tuurnaa vastetta ja moskaa Tuurna sai olla aika tylppä. Ja saa siinä perheriiranki kun pyytää muijaa pitämään vastetta.
  7. #37
    Reikäpäisten (vai onttopäisten? = hollow pin) ketjulukkojen pinnien niittaus sujuu noilla edullisemmillakin vehkeillä varmaan ihan hyvin. Mutta jos ovat täyttä tavaraa, niin laite vain särkyy.

    Näillä edullisemmilla vehkeillä saa sen sijaan puristettua sivupalan paikalleen oikeaan syvyyteen. Yllättävän tiukasti saa pultista vääntää eli aika tiukkaa on.

    Niittaus tehdään pyöreäpäisellä vasaralla pienillä naputuksilla. Paras on sellainen lyhytvartinen helposti hallittava vasara. Toiselle puolen rautaa tarpeeksi. Jos on kunnollisen kokoinen leka, jossa tasainen lape, niin sen kun pistää puupalikan päälle ja asettelee niin, että lape on ketjua vasten ja itse pitää varresta kiinni (onnistuu jalallakin), niin ei tartte edes ketään apuria (ite laitoin kahvakuulat ja irrallisen ruuvipenkin massaksi taakse (50kg rautaa ) ). Varmuuden vuoksi sitten välillä mitataan, että ketjun paksuus pysyy samanlaisena kuin muuallakin. Eikä tuon kovasti tarvii levitä, kun pysyy paikallaan.

    Dremeliä ja tuota "riveting" laitetta on turha käyttää ketjun katkaisemiseen. Rälläkkä on paljon nopeampi ja kevyempi, joskin myös äänekkäämpi...
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  8. #38
    Tuossahan nuo vasaraohjeet kattavasti tuli. Lisukkeena olen itse mitannut tappien päidennhalkaisijat, niin on helppo hetken naputettuaan todeta että on varmasti pää levinnyt.
  9. #39
    Afam easy rivet5 ~30€ ebaystä.
    Ajatuksella kun ohjeiden mukaan tekee niin on just eikä melkein.


    http://www.afam.com/html/product-cat...-EASYRIV5.html
    Honda CBR1100XX -05
  10. #40
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Itse ajattelin tehdä niin, että vaihdan rattaat ja sitten ajelen tuohon lähelle Prätkäpajalle ja pyydän vaihtamaan alle uuden ketjun. Ei nyt ihan 100% optimi toimintapa, mutta onnistunee.
    Sitä olen miettinyt että salliikohan alkuperäinen 114-lenkkinen ketju uutena yhtään piikkiä suurempaa eturatasta.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  11. #41
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Itse ajattelin tehdä niin, että vaihdan rattaat ja sitten ajelen tuohon lähelle Prätkäpajalle ja pyydän vaihtamaan alle uuden ketjun. Ei nyt ihan 100% optimi toimintapa, mutta onnistunee.
    Sitä olen miettinyt että salliikohan alkuperäinen 114-lenkkinen ketju uutena yhtään piikkiä suurempaa eturatasta.
    gearingcommander.com on helppo tapa laskeskella mitä välitysten muutokset tekee esim. akseliväliin, käyttökierroksiin jne.
    Superbike #7
  12. #42
    Lainaa Jerrmu kirjoitti Katso viesti
    Afam easy rivet5 ~30€ ebaystä.
    Ajatuksella kun ohjeiden mukaan tekee niin on just eikä melkein.


    http://www.afam.com/html/product-cat...-EASYRIV5.html
    Näyttipäs fiksulle vekottimelle että pitipä tilata.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #43
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mitä tuossa ketjussa on, ettei onnistu biltsun/ 24mx:n ketjutyökalulla?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #44
    Lainaa Jerrmu kirjoitti Katso viesti
    Afam easy rivet5 ~30€ ebaystä.
    Ajatuksella kun ohjeiden mukaan tekee niin on just eikä melkein.
    Mutta se niittaus onnistuu tuollakin vain tyhj... siis onttopäisiin pinneihin

    Meinasin tilata tuon, kun uudet rattaatkin olivat afamin tekemät ja kait ketjutkin, mutta ketjulukossa ei ollut onttopäisiä pinnejä -> tilaamatta jäi. Noita ketjutyökaluja tuntuu olevan niin montaa mallia, että ei oikein osaa päättää mikä on hyvä ja mikä pilipali.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  15. #45
    Täytyypä ootella kun paketti tulee että onko noissa DID VX:ssä nyt sitte ontto lukko ja katella sitte millaset työkalut tarttee...
  16. #46
    Kädetön kääntyilijä heeppa:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Itellä tälläinen https://www.ebay.ie/itm/Chain-Splitt...gAAOSwQPlV~cY0
    Ja hyvin on toiminu 520-530 ketjujen vaihdossa
    IMG_0706.JPG
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  17. #47
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mitä tuossa ketjussa on, ettei onnistu biltsun/ 24mx:n ketjutyökalulla?
    Pari kertaa vaihtanut Biltsun työkalulla juuri noita D.I.D 525 vx ketjuja bemuun, hyvin toimii.

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  18. #48
    Hiukan tähän ketjun liittyen (vai liittyykö):
    minkälaisella vehkeellä olette niitanneet uivan levyjarrun niitit ? / Suxzuki GSX1100F.
    Niitithän on jotakuinkin pikkuisen isommat ontot niitit.
  19.  
  20. #49
    Motonetin halvempi niittari toimii ihan pätevästi, kun ostaa siihen sen kalliimman merkin varaosatuurnan mukaan.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12