Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Hei!

    Minua kiinnostaisi modata XB12R:stä XB12S-tyylinen naku.
    Kysymystä herättää seuraavat asiat:
    1. Meneekö XB12S:n perä heittämällä kiinni R:ään?
    2. Mistä saisi valmiit kiinnikkeet yms. härpäkkeet etulampuille ja pleksille vai pitääkö rustata itse? Lamput ja pleksit kyllä jo löysin twinmotorcycles.com:sta.
    3. Löytyykö normaali periä tai muita käyttökelpoisia osia Buellin omistajilta, koska aika moni tuntuu vaihtaneen lyhyemmän perän vakion tilale?

    Odotan asiallisia vastauksia, kiitos!
  2. #2
    Lainaa Zohan kirjoitti Katso viesti
    Hei!

    Minua kiinnostaisi modata XB12R:stä XB12S-tyylinen naku.
    Kysymystä herättää seuraavat asiat:
    1. Meneekö XB12S:n perä heittämällä kiinni R:ään?
    2. Mistä saisi valmiit kiinnikkeet yms. härpäkkeet etulampuille ja pleksille vai pitääkö rustata itse? Lamput ja pleksit kyllä jo löysin twinmotorcycles.com:sta.
    3. Löytyykö normaali periä tai muita käyttökelpoisia osia Buellin omistajilta, koska aika moni tuntuu vaihtaneen lyhyemmän perän vakion tilale?

    Odotan asiallisia vastauksia, kiitos!
    En kyseistä pyörää omista, mutta tarkoitus olisi omistaa ehkä ensi kesänä . Jonkin verran asiaan perehtyneenä olen lukenut, että isoin ongelma tuossa on sulakeboksi, joka fireboltissa on etumaskin takana, kun taas lightningissa se on penkin alla. Kukaan ei ilmeisesti ole onnistunut tekemään R --> S keulakonversiota onnistuneesti ilman, että siirtää sulakeboksin penkin alle, joka tarkoittaa uuden johtosarjan hommaamista.

    Perä on taas ilmeisesti lähes bolt-on. Tarvii hommata vain subframe, penkki ja penkin pohja/perämuovi ja täts it. Noiden osien löytäminen voi olla hankalaa, ainakaan ebay ei kovin paljon tarjonnut vaihtoehtoja. Kaikki vähäisetkin osat oli poikkeuksetta jenkeissä, josta postit noin 90 USD per osa ..

    Toivottavasti auttoi!
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  3. #3
    Okei. Jos sulakeboksinkin joutuu muuttamaan ja siirtämään ni aina tulee vain lisäkuluja.. Melkein alkaa olemaan kannattavampaa hankkia suoraan Lightning. FIrebolteja kun vaan tahtoo saada edullisemmin.

    Mitä osiin tulee, niin penkki, subframe, t-kappaleet, etumaskit, valot, tangot löytyy kyllä twinmotorcycles.com:sta. SUlakeboksikin varmaan löytyy kunhan vain selailee. Enää vain hukassa etumaskin ja valojen kiinnityssysteemit.
  4.  
  5. #4
    Laskin tossa pikaisesti paljonko maksaisi peräkonversio fireboltista lightningiin twinmotorcyclesin osilla:

    Lyhyt takavaloassembly - 279,05
    Subframe (vasen) - 191,72
    Subframe (oikea) - 191,72
    Penkki XB9S (standardi) - 126,83

    Total: 789,32 + postit ...
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500